Ik denk dat er sommigen gewoon niet kunnen lachen. Straks krijg jij nog gezeur dat je mij probeert te versieren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Nee maar mocht je wel veel willen praten dan ben ik een luisterend oor hoorsmak smak
Kijk en dan heb je beet comp_lex.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:46 schreef complicate het volgende:
[..]
Ik denk dat er sommigen gewoon niet kunnen lachen. Straks krijg jij nog gezeur dat je mij probeert te versieren.![]()
Niet janken hé, het komt goed met jequote:
Het is al goed met mij, ik heb niks te klagen. Gisteren een feestje gehad met twee bijzonder mooie dames. Het was weer leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:49 schreef complicate het volgende:
[..]
Niet janken hé, het komt goed met jeEen beetje lachen kan geen kwaad.
Nice nice , "help" dan de mannen hier hé.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het is al goed met mij, ik heb niks te klagen. Gisteren een feestje gehad met twee bijzonder mooie dames. Het was weer leuk.
Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef complicate het volgende:
[..]
Nice nice, "help" dan de mannen hier hé.
No commentquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he?
Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he?
Dat kan natuurlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet?
Tips over versieren werken over het algemeen wel, probleem is het zelfvertrouwen issue wanneer de tips tot uitvoer gebracht worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet?
Dus TT en OP veranderen in eventueel “hoe zelfvertrouwen vergroten”?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef LesMiserables het volgende:
[..]
Tips over versieren werken over het algemeen wel, probleem is het zelfvertrouwen issue wanneer de tips tot uitvoer gebracht worden.
Ja dat ik niet luister hoor ik vakerquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De vraag is hoe hé?quote:
Dus? Mag er wel iets in OP staan over "zelfvertrouwen vergroten" e.d.?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
Het is algemeen bekend dat het vergroten van je zelfvertrouwen beter werkt dan ingestuurde moves/lines. Als je zelf vind dat je haar waard bent is de kans groter dat zij er net zo over denkt. Het betere 'PUA' werk is dan ook gebaseerd op self-improvement. Ik wil niet derailen ofzo maar het lezen van de DJ bible (google) is een goed begin.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
Neen, geen PUA, dan kunnen voorstanders beter in PUA topic gaan. Deze fase zijn we al voorbij, vandaar dat we in OP toegevoegd hebben dat het geen PUA topic is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef LesMiserables het volgende:
Een link die ik zou toevoegen aan OP en mij persoonlijk het meest geholpen heeft is de sosuave DJ Bible. Probleem is dat sommige dit als PUA kunnen zien terwijl het dat totaal niet is;
http://www.sosuave.com/bible/bible.htm
Is een verzameling artikelen die geschreven is rond gedrag van vrouwen, self improvement en aantrekkelijk gedrag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |