abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134217839

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieën die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134217850
Laat maar komen *O*
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134217892
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Nee maar mocht je wel veel willen praten dan ben ik een luisterend oor hoor :* smak smak

Kijk en dan heb je beet comp_lex.
Ik denk dat er sommigen gewoon niet kunnen lachen. Straks krijg jij nog gezeur dat je mij probeert te versieren. :*
pi_134217947
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:46 schreef complicate het volgende:

[..]

Ik denk dat er sommigen gewoon niet kunnen lachen. Straks krijg jij nog gezeur dat je mij probeert te versieren. :*
:') Nou, neuh... :')
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134217958
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

:') Nou, neuh... :')
Niet janken hé, het komt goed met je :Y Een beetje lachen kan geen kwaad.
pi_134218267
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 10:49 schreef complicate het volgende:

[..]

Niet janken hé, het komt goed met je :Y Een beetje lachen kan geen kwaad.
Het is al goed met mij, ik heb niks te klagen. Gisteren een feestje gehad met twee bijzonder mooie dames. Het was weer leuk.
pi_134218528
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:04 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Het is al goed met mij, ik heb niks te klagen. Gisteren een feestje gehad met twee bijzonder mooie dames. Het was weer leuk.
Nice nice , "help" dan de mannen hier hé. ^O^
pi_134218552
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:17 schreef complicate het volgende:

[..]

Nice nice, "help" dan de mannen hier hé. ^O^
Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he? :')
pi_134218733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat probeer ik al tijden, was er zelfs bij in topic nr.1. Maar ze luisteren niet he? :')
No comment :{ en oei :')
pi_134218944
quote:

[..]

Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet? :?
pi_134219030
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet? :?
Dat kan natuurlijk :)
pi_134219059
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:

[..]

Tips over versieren werken over het algemeen wel, probleem is het zelfvertrouwen issue wanneer de tips tot uitvoer gebracht worden.
pi_134219131
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:38 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Tips over versieren werken over het algemeen wel, probleem is het zelfvertrouwen issue wanneer de tips tot uitvoer gebracht worden.
Dus TT en OP veranderen in eventueel “hoe zelfvertrouwen vergroten”?
pi_134219140
Andere ideeën?
  vrijdag 13 december 2013 @ 11:42:46 #15
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134219155
quote:

[..]

Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
pi_134219156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:37 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat kan natuurlijk :)
De vraag is hoe hé? :)
pi_134219183
Het is algemeen bekend dat het vergroten van je zelfvertrouwen beter werkt dan ingestuurde moves/lines. Als je zelf vind dat je haar waard bent is de kans groter dat zij er net zo over denkt. Het betere 'PUA' werk is dan ook gebaseerd op self-improvement. Ik wil niet derailen ofzo maar het lezen van de DJ bible (google) is een goed begin.
pi_134219216
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:43 schreef LesMiserables het volgende:
Het is algemeen bekend dat het vergroten van je zelfvertrouwen beter werkt dan ingestuurde moves/lines. Als je zelf vind dat je haar waard bent is de kans groter dat zij er net zo over denkt. Het betere 'PUA' werk is dan ook gebaseerd op self-improvement. Ik wil niet derailen ofzo maar het lezen van de DJ bible (google) is een goed begin.
Dus? Mag er wel iets in OP staan over "zelfvertrouwen vergroten" e.d.?
pi_134219232
Ik zou zeggen van wel maar ik ben nieuw hier dus who am I right.
pi_134219312
Oké, zullen we nu in dit topic dan ideeën wisselen hoe dit topic tot “resultaat” kan leiden?
En misschien kunnen sommigen wél vertellen hoe het hen geholpen heeft e.d.
Op die manier werkt het misschien motiverend voor sommigen.
pi_134219455
Een link die ik zou toevoegen aan OP en mij persoonlijk het meest geholpen heeft is de sosuave DJ Bible. Probleem is dat sommige dit als PUA kunnen zien terwijl het dat totaal niet is;
http://www.sosuave.com/bible/bible.htm
Is een verzameling artikelen die geschreven is rond gedrag van vrouwen, self improvement en aantrekkelijk gedrag.
pi_134219571
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
:') Volgens mij heb jij dat ook helemaal niet nodig, in tegenstelling tot anderen hier :)
pi_134219590

[ Bericht 100% gewijzigd door complicate op 13-12-2013 11:57:39 ]
pi_134219607
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef LesMiserables het volgende:
Een link die ik zou toevoegen aan OP en mij persoonlijk het meest geholpen heeft is de sosuave DJ Bible. Probleem is dat sommige dit als PUA kunnen zien terwijl het dat totaal niet is;
http://www.sosuave.com/bible/bible.htm
Is een verzameling artikelen die geschreven is rond gedrag van vrouwen, self improvement en aantrekkelijk gedrag.
Neen, geen PUA, dan kunnen voorstanders beter in PUA topic gaan. Deze fase zijn we al voorbij, vandaar dat we in OP toegevoegd hebben dat het geen PUA topic is.

Dus mensen met die geëvolueerd zijn naar meer zelfvertrouwen kunnen ideeën geven met abstractie van PUA. Dus vertel (als je wilt) wat heeft er jou precies geholpen? Het lezen van die tips? Of praktijk?
pi_134219694
Ik zou die tips lezen, het gaat om basis dingen als vrouwen aankijken wanneer je ze passeert terwijl je lacht (sommige mensen kunnen veel baat hebben bij het oefenen hiervan of hier gewend aan raken). De tips komen van een forum dat 100% draait om vrouwen versieren en zijn een verzameling van de beste posts daar. In de OP hier staat wel iets belangrijks en dat is dat aantrekkelijk zijn vooral een mindset is en niet zozeer die nieuwe schoenen, mooie horloge of je geld/spieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')