Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt
Inderdaad. Ik snap niet echt dat ze een vrouw benaderen en afgewezen worden, en dat ze dan het gevoel hebben dat iedere vrouw ze niet wil. Dat is misschien niet wat ze zeggen, maar dat gevoel krijg ik er wel bij "niemand vind me leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus meer durven "vallen" eigenlijk?
Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt
Ja hoor vandaar dat dit topic meer iets moet zijn om "frustratie" te uiten danquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.
Stop eens met alle vrouwen af te doen als arrogante sletten. Enz enz enz.
Don't enter the bar, OWN the bar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een combinatie van de ongrijpbare grootheden charisma en sociale handigheid.
En het is ondertussen een popcorn-topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.
Dat heb ik toen letterlijk opgevolgdquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't enter the bar, OWN the bar.
Mooi!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand hetzelfde is, wat voor de een een afknapper is kan voor de ander juist aantrekkelijk zijn.
Jij bent dan ook eindbaas pur sang.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik toen letterlijk opgevolgd
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef complicate het volgende:
[..]
En het is ondertussen een popcorn-topic.
popcornquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Topicreeks sluitenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nogquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog
Aangegeven in FeedBackquote:
Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't enter the bar, OWN the bar.
quote:
Dus kunnen we dit topic veranderen in "hoe angsten overwinnen"? Ik denk dat er zo een topic al bestaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.
Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.
Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Misschien dan toch overgaan tot stemmen hehequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.
Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek?
Mmmm interessant. Dus in OP duidelijk maken dat ze een verhaal komen vertellen in plaats van frustraties?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef LesMiserables het volgende:
Zou bizar zijn als het fok forum niet zo een topic ondersteund, misschien moeten de mensen hun problemen als content voorleggen adhv situaties e.d. ipv af te zitten wachten tot ze the golden ticket krijgen. DAT heeft voor mij gewerkt. Mijn situatie was wrs extremer dan die van de meeste hier en heb hem 100% om weten te toveren in consistente resultaten.
Dit topic heeft nooit bestaan uit dikke fails en/of succesverhalen (twee uitersten), dus waarom dat nu ineens een probleem zou zijn is mij een raadsel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek?
Nutteloos.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef LesMiserables het volgende:
@Complicate
Het lezen van die tips heeft weinig met vrouwen versieren zelf te maken maar veel meer met hoe je je eigenwaarde kan inzien en kan tonen ook. Ik kan wel 1000 tips geven in wat voor mij gewerkt heeft maar ik hoor liever wat voor jou niet werkt en het daar op afstemmen. Er zijn vele redenen om te falen en vele manieren om te slagen. Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
En dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef LesMiserables het volgende:
Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
Je hoeft hier niet te posten als je het nut er niet van inziet. Gezeur om niks dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Deze man begrijpt het.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Nutteloos.
Denken in termen als slagen en falen. Dan heb je het echt niet begrepen, excuse me.
Het gaat erom dat je weet wie je bent, dat je voor jezelf staat, je het niet zwaar oppikt als je ergens (wat dan ook) voor afgewezen wordt, omdat je een zodanig vertrouwen in jezelf hebt dat je weet dat het uiteindelijk toch goed komt. Dat je vindt dat je er mag zijn, dat je jezelf leuk vindt, van jezelf houdt.
OW SLOW DOWN. Ik ben hier niet aan het zeuren hoor! ik probeer juist mensen te helpenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft hier niet te posten als je het nut er niet van inziet. Gezeur om niks dit.
Alpha gorillaquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
I know ik wist niet wat SC wasquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated
Mijn reactie, wat doe je?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated
Nee, dat staat er niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?
Ik ben keimannelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Heel nuttig dus.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef complicate het volgende:
[..]
OW SLOW DOWN. Ik ben hier niet aan het zeuren hoor! ik probeer juist mensen te helpen
Konden ze irl maar zo goed slap ouwehoeren tegen de vrouwtjes hequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
JAquote:
Dikgedrukte heb ik nergens beweerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef LesMiserables het volgende:
Seriemoordenaar, het gaat er niet om je anders voor te doen dan je bent. Het gaat erom je gedrag dusdanig te presenteren dat je aantrekkelijk bent. Niet veranderen en "zijn wie je bent" is letterlijk het slechtste dating advies voor iemand die grote problemen heeft. Ik heb het vrij goed begrepen denk ik wel. Je gedrag aanpassen betekent nog steeds dat je zelfde normen en waarden hebt alleen bewust gedrag vertoond ipv onbewust.
We waren goed vertrokken over "zelfvertrouwen" en hoe dit topic beter resultaat kan hebben en nu komen die mods nog zeuren zeg!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Stop eens met deze SC, beste mods.
Feertje, ben ik te vrouwelijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.
Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.
Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef complicate het volgende:
[..]
We waren goed vertrokken over "zelfvertrouwen" en hoe dit topic beter resultaat kan hebben en nu komen die mods nog zeuren zeg!
Me2quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |