abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:34:09 #51
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_134220774
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt :?
Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.

Stop eens met alle vrouwen af te doen als arrogante sletten. Enz enz enz.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_134220799
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef complicate het volgende:

[..]

Dus meer durven "vallen" eigenlijk?
Inderdaad. Ik snap niet echt dat ze een vrouw benaderen en afgewezen worden, en dat ze dan het gevoel hebben dat iedere vrouw ze niet wil. Dat is misschien niet wat ze zeggen, maar dat gevoel krijg ik er wel bij "niemand vind me leuk :'( :'( ". En dat terwijl niemand hetzelfde is, wat voor de een een afknapper is kan voor de ander juist aantrekkelijk zijn.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134220835
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:

[..]

Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt :?
Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_134220840
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.

Stop eens met alle vrouwen af te doen als arrogante sletten. Enz enz enz.
Ja hoor vandaar dat dit topic meer iets moet zijn om "frustratie" te uiten dan
advies geven. Want er zijn ontertussen meer dan 1000 tips gegeven over een reeks van 146!
Dus TT veranderen in "vertel je frustratie waarom je niets durft ondernemen" :?
1) No love without freedom, no freedom without love
2) Dansen is mijn grootste passie
3) "Simplicity is the keynote of all true elegance" , Coco Chanel
pi_134220872
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Een combinatie van de ongrijpbare grootheden charisma en sociale handigheid.
Don't enter the bar, OWN the bar. :7
pi_134220876
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.
En het is ondertussen een popcorn-topic.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:39:13 #57
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134220946
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat heb ik toen letterlijk opgevolgd
pi_134220952
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En dat terwijl niemand hetzelfde is, wat voor de een een afknapper is kan voor de ander juist aantrekkelijk zijn.
Mooi!
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:41:52 #59
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134221026
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.

Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.

Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_134221029
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Dat heb ik toen letterlijk opgevolgd
Jij bent dan ook eindbaas pur sang.
pi_134221058
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef complicate het volgende:

[..]

En het is ondertussen een popcorn-topic.
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
pi_134221086
@Complicate
Het lezen van die tips heeft weinig met vrouwen versieren zelf te maken maar veel meer met hoe je je eigenwaarde kan inzien en kan tonen ook. Ik kan wel 1000 tips geven in wat voor mij gewerkt heeft maar ik hoor liever wat voor jou niet werkt en het daar op afstemmen. Er zijn vele redenen om te falen en vele manieren om te slagen. Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
pi_134221093
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
popcorn :)
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:44:27 #64
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134221101
quote:

[..]

Topicreeks sluiten ^O^
pi_134221128
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Topicreeks sluiten ^O^
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog :?
pi_134221129
Ik post zelf op een ander forum en daar lopen deze topics prima. Ik kan je niet vertellen hoe je morgen alles in goud verandert maar als je zegt wat je zelf doet kunnen mensen je hier vast wel helpen om het in perspectief te plaatsen.
pi_134221136
Slotjûh! :D
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:37 #68
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134221174
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef Barbusse het volgende:
Slotjûh! :D
Aangegeven in FeedBack
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:46:42 #69
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134221175
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek? ;(
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_134221179
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Cue_ het volgende:

[..]

[..]

Aangegeven in FeedBack
^O^
pi_134221218
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.

Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.

Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
Dus kunnen we dit topic veranderen in "hoe angsten overwinnen"? Ik denk dat er zo een topic al bestaat.
pi_134221220
quote:

[..]

Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134221237
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.
Misschien dan toch overgaan tot stemmen hehe
pi_134221257
Zou bizar zijn als het fok forum niet zo een topic ondersteund, misschien moeten de mensen hun problemen als content voorleggen adhv situaties e.d. ipv af te zitten wachten tot ze the golden ticket krijgen :D. DAT heeft voor mij gewerkt. Mijn situatie was wrs extremer dan die van de meeste hier en heb hem 100% om weten te toveren in consistente resultaten.
pi_134221267
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?
pi_134221288
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef LesMiserables het volgende:
Zou bizar zijn als het fok forum niet zo een topic ondersteund, misschien moeten de mensen hun problemen als content voorleggen adhv situaties e.d. ipv af te zitten wachten tot ze the golden ticket krijgen :D. DAT heeft voor mij gewerkt. Mijn situatie was wrs extremer dan die van de meeste hier en heb hem 100% om weten te toveren in consistente resultaten.
Mmmm interessant. Dus in OP duidelijk maken dat ze een verhaal komen vertellen in plaats van frustraties?
pi_134221304
quote:

[..]

Dit topic heeft nooit bestaan uit dikke fails en/of succesverhalen (twee uitersten), dus waarom dat nu ineens een probleem zou zijn is mij een raadsel. :')
pi_134221312
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134221324
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef LesMiserables het volgende:
@Complicate
Het lezen van die tips heeft weinig met vrouwen versieren zelf te maken maar veel meer met hoe je je eigenwaarde kan inzien en kan tonen ook. Ik kan wel 1000 tips geven in wat voor mij gewerkt heeft maar ik hoor liever wat voor jou niet werkt en het daar op afstemmen. Er zijn vele redenen om te falen en vele manieren om te slagen. Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
Nutteloos.

Denken in termen als slagen en falen. Dan heb je het echt niet begrepen, excuse me.

Het gaat erom dat je weet wie je bent, dat je voor jezelf staat, je het niet zwaar oppikt als je ergens (wat dan ook) voor afgewezen wordt, omdat je een zodanig vertrouwen in jezelf hebt dat je weet dat het uiteindelijk toch goed komt. Dat je vindt dat je er mag zijn, dat je jezelf leuk vindt, van jezelf houdt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:51:25 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134221328
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:50 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Je moet wat mannelijker overkomen, beetje meer een alpha gorilla uithangen dan een slap doekje.
_O_ :D ^O^
pi_134221329
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef LesMiserables het volgende:
Wat doe je precies dat niet werkt ? Hoe vaak date je ? Wat voor dates ? Met wat voor meiden ? Denk je dat die meiden je willen ? Etc.
En dit.
pi_134221341
quote:

[..]

Je hoeft hier niet te posten als je het nut er niet van inziet. Gezeur om niks dit.
pi_134221352
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Nutteloos.

Denken in termen als slagen en falen. Dan heb je het echt niet begrepen, excuse me.

Het gaat erom dat je weet wie je bent, dat je voor jezelf staat, je het niet zwaar oppikt als je ergens (wat dan ook) voor afgewezen wordt, omdat je een zodanig vertrouwen in jezelf hebt dat je weet dat het uiteindelijk toch goed komt. Dat je vindt dat je er mag zijn, dat je jezelf leuk vindt, van jezelf houdt.
Deze man begrijpt het.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:52:24 #84
262 Re
Kiss & Swallow
pi_134221356
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated :')
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_134221363
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:51 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft hier niet te posten als je het nut er niet van inziet. Gezeur om niks dit.
OW SLOW DOWN. Ik ben hier niet aan het zeuren hoor! ik probeer juist mensen te helpen 8)7
pi_134221374
quote:

[..]

Alpha gorilla :D _O-
pi_134221376
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef Re het volgende:
tsja als je het topic voornamelijk voor SC gebruikt is het iig niet zo complicated :')
I know ik wist niet wat SC was :')
pi_134221377
quote:
Mijn reactie, wat doe je?
Ja doei.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:52:59 #89
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134221380
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?
Nee, dat staat er niet.

quote:

[..]

Ik ben keimannelijk.
pi_134221390
Seriemoordenaar, het gaat er niet om je anders voor te doen dan je bent. Het gaat erom je gedrag dusdanig te presenteren dat je aantrekkelijk bent. Niet veranderen en "zijn wie je bent" is letterlijk het slechtste dating advies voor iemand die grote problemen heeft. Ik heb het vrij goed begrepen denk ik wel. Je gedrag aanpassen betekent nog steeds dat je zelfde normen en waarden hebt alleen bewust gedrag vertoond ipv onbewust.
pi_134221405
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef complicate het volgende:

[..]

OW SLOW DOWN. Ik ben hier niet aan het zeuren hoor! ik probeer juist mensen te helpen 8)7
Heel nuttig dus.
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:53:37 #92
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_134221406
quote:
Konden ze irl maar zo goed slap ouwehoeren tegen de vrouwtjes he
pi_134221417
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:52 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Mijn reactie, wat doe je?
Stop eens met deze SC, beste mods. :)
pi_134221424
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heel nuttig dus.
JA
pi_134221490
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef LesMiserables het volgende:
Seriemoordenaar, het gaat er niet om je anders voor te doen dan je bent. Het gaat erom je gedrag dusdanig te presenteren dat je aantrekkelijk bent. Niet veranderen en "zijn wie je bent" is letterlijk het slechtste dating advies voor iemand die grote problemen heeft. Ik heb het vrij goed begrepen denk ik wel. Je gedrag aanpassen betekent nog steeds dat je zelfde normen en waarden hebt alleen bewust gedrag vertoond ipv onbewust.
Dikgedrukte heb ik nergens beweerd.
Dit vind ik klinken als die ene poster die in tieten knijpt enzo. Een setje regels volgen waarvan je denkt dat het werkt.

Maar hey, als dat voor jou werkt, mooi! Ik denk echter dat je in the long run van een bevroren kermis thuis zult komen. Daarnaast had ik het niet perse over vrouwen kunnen versieren, maar meer in het algemeen.
pi_134221500
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:53 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Stop eens met deze SC, beste mods. :)
We waren goed vertrokken over "zelfvertrouwen" en hoe dit topic beter resultaat kan hebben en nu komen die mods nog zeuren zeg!
  vrijdag 13 december 2013 @ 12:57:28 #97
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_134221519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:

Feertje, ben ik te vrouwelijk?
pi_134221554
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:56 schreef complicate het volgende:

[..]

We waren goed vertrokken over "zelfvertrouwen" en hoe dit topic beter resultaat kan hebben en nu komen die mods nog zeuren zeg!
Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.
pi_134221559
Het gaat om self improvement en is dus juist geen PUA. Het is vergelijkbaar met naar de sportschool gaan als je jezelf wat dun vind, je werkt aan jezelf. Kan ook op mentaal vlak. De "je hoeft niet te veranderen" houding is gewoon dodelijk voor de meeste. Dat is net als dating advies nemen van iemand die aantrekkelijker dan gemiddeld is, werkt gewoon niet.

edit; De link die ik hierboven provide heeft niks te maken met PUA maar self improvement dus, laatste x :P.
pi_134221571
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef Seriemoordenaar het volgende:

[..]

Beetje armoedig van mods, een sneer en offtopic gepost. Ik kan ze nu eigenlijk al niet meer zo serieus nemen.
Me2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')