Nee, het versieren en daten heb ik niet zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]Volgens mij heb jij dat ook helemaal niet nodig, in tegenstelling tot anderen hier
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:
Het gaat om inspiratie in praktijk dan lezen over wat dan ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
Ik zou die tips lezen, het gaat om basis dingen als vrouwen aankijken wanneer je ze passeert terwijl je lacht (sommige mensen kunnen veel baat hebben bij het oefenen hiervan of hier gewend aan raken). De tips komen van een forum dat 100% draait om vrouwen versieren en zijn een verzameling van de beste posts daar. In de OP hier staat wel iets belangrijks en dat is dat aantrekkelijk zijn vooral een mindset is en niet zozeer die nieuwe schoenen, mooie horloge of je geld/spieren.
Doofheid komt met de jaren, Roy.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat ik niet luister hoor ik vaker
In veel gevallen (ten minste wat ik tegenkom in dit topic) moet men eerst werken aan hun zelfvertrouwen. En dat durven ze niet te doen dmv ervaringen op te doen met vrouwen. Want dan kans op blauwtjes, bevestiging dat ze dus niet goed genoeg zijn en kom je in een negatieve spiraal.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:00 schreef LesMiserables het volgende:
100% draait om vrouwen versieren
En van masturberen toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Doofheid komt met de jaren, Roy.
Ja ik heb ook veel succes bij mannen irl, en ik zou niet weten waarom etc.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd geen ideeIk heb geen gedragsverandering ondergaan waardoor ik opeens op magische wijze wèl vrouwen kon versieren, en ook heb ik nog steeds geen idee wat ervoor zorgt dat ik vrouwen kan versieren en wat vrouwen aantrekt en/of afstoot behalve de cliché dingetjes zoals needy zijn en wanhopig gedrag.
De dag dat ik het wèl weet, is de dag dat ik dood ga denk ik
Dit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In veel gevallen (ten minste wat ik tegenkom in dit topic) moet men eerst werken aan hun zelfvertrouwen.
Oi, wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:11 schreef complicate het volgende:
[..]
Ja ik heb ook veel succes bij mannen irl, en ik zou niet weten waarom etc.
Maar echt waar, man probeert een beetje bescheiden te blijven, please zeg!
Door succes te hebben bij het versieren van meiden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
De vraag is hoe krijgen ze meer zelfvertrouwen?
Je hebt geen kaas gegeten van “bescheiden” zijn. Maar goed. Als je geen ideeën hebt, ok.quote:
Vertel dan over jouw succes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:18 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Door succes te hebben bij het versieren van meiden.
Met vallen en opstaan. Wat ze vaak niet doen, ze blijven spreekwoordelijk liggen. En het hele gedoe wat minder serieus nemen. Tiss sjanzen und tanzen, geen mijnen vegen, for God's sake.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Sorryquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt geen kaas gegeten van “bescheiden” zijn. Maar goed. Als je geen ideeën hebt, ok.
Maar komen zeggen “bij mij werkt alles en zou niet weten waarom” help je niemand. Zo kan ik ook tegen alle vrouwen beginnen zeggen “oh waarom spreken mannen jullie niet aan, zijn jullie dan niet leuk genoeg? Ik ben wel aantrekkelijk en ze willen allemaal bij mij zijn”. Neen, dit werkt niet motiverend!
Succesverhalen helpen hen nietquote:
Het is geen ramp.quote:
Omdat het probleem hem niet zit in versieren zelf maar bij de persoon in kwestie. Houding, uitstraling, onzekerheden, afhankelijk zijn van omgeving wat men denkt of zegt of bv te graag iets willen zijn wat ze niet zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:34 schreef complicate het volgende:
[..]
Hey, misschien in plaats van te "analyseren" waarom het moeilijk is voor mannen om te versieren, kunnen we andersom nagaan waarom tips over versieren niet werken oid. Of niet?
Dus meer durven "vallen" eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Met vallen en opstaan. Wat ze vaak niet doen, ze blijven spreekwoordelijk liggen. En het hele gedoe wat minder serieus nemen. Tiss sjanzen und tanzen, geen mijnen vegen, for God's sake.
Maar het is wel zo, het is moeilijk om er de vinger op te leggen waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef complicate het volgende:
[..]
Je hebt geen kaas gegeten van “bescheiden” zijn. Maar goed. Als je geen ideeën hebt, ok.
Maar komen zeggen “bij mij werkt alles en zou niet weten waarom” help je niemand. Zo kan ik ook tegen alle vrouwen beginnen zeggen “oh waarom spreken mannen jullie niet aan, zijn jullie dan niet leuk genoeg? Ik ben wel aantrekkelijk en ze willen allemaal bij mij zijn”. Neen, dit werkt niet motiverend!
Ik weet het en toch....quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, het is moeilijk om er de vinger op te leggen waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.
Een combinatie van de ongrijpbare grootheden charisma en sociale handigheid.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar het is wel zo, het is moeilijk om er de vinger op te leggen waarom het bij de 1 wel lukt en bij de ander niet.
Doorgaans krijg je zelfvertrouwen door iets vaak te doen zodat je er beter in wordt. Al is dat voor dit topic wat te simplistisch gesteld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef complicate het volgende:
[..]
Dit.
Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werktquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Omdat het probleem hem niet zit in versieren zelf maar bij de persoon in kwestie. Houding, uitstraling, onzekerheden, afhankelijk zijn van omgeving wat men denkt of zegt of bv te graag iets willen zijn wat ze niet zijn.
Als de basis goed is gaat de rest veel sneller en beter. En de basis is de persoon in kwestie zelf.
Inderdaad. Probleem is dat mensen hier het moeilijk hebben om iets te "doen".quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Seriemoordenaar het volgende:
[..]
Doorgaans krijg je zelfvertrouwen door iets vaak te doen zodat je er beter in wordt. Al is dat voor dit topic wat te simplistisch gesteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |