Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt
Inderdaad. Ik snap niet echt dat ze een vrouw benaderen en afgewezen worden, en dat ze dan het gevoel hebben dat iedere vrouw ze niet wil. Dat is misschien niet wat ze zeggen, maar dat gevoel krijg ik er wel bij "niemand vind me leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:26 schreef complicate het volgende:
[..]
Dus meer durven "vallen" eigenlijk?
Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef complicate het volgende:
[..]
Ok dan kunnen we dus geen advies geven achter PC. En kunnen we dit topic houden voor mensen die graag hun frustraties uiten over waarom het bij hen niet werkt
Ja hoor vandaar dat dit topic meer iets moet zijn om "frustratie" te uiten danquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan genoeg adviezen geven maar dat moet wel meer op het personelijke vlak zitten. Ga eens naar bv een kroeg of concert ipv met je geschoren ballen op de bank te blijven hangen.
Stop eens met alle vrouwen af te doen als arrogante sletten. Enz enz enz.
Don't enter the bar, OWN the bar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een combinatie van de ongrijpbare grootheden charisma en sociale handigheid.
En het is ondertussen een popcorn-topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat levert natuurlijk wel een mooi popcorn-topic op.
Dat heb ik toen letterlijk opgevolgdquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't enter the bar, OWN the bar.
Mooi!quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl niemand hetzelfde is, wat voor de een een afknapper is kan voor de ander juist aantrekkelijk zijn.
Jij bent dan ook eindbaas pur sang.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat heb ik toen letterlijk opgevolgd
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:37 schreef complicate het volgende:
[..]
En het is ondertussen een popcorn-topic.
popcornquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Topicreeks sluitenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Punt is: succesverhalen mag je hier niet vertellen, want dat werkt deprimerend op hen. Dikke faals mag ook niet, want daar hebben ze niks aan zeggen ze. Wat blijft er dan over?
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nogquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog
Aangegeven in FeedBackquote:
Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't enter the bar, OWN the bar.
quote:
Dus kunnen we dit topic veranderen in "hoe angsten overwinnen"? Ik denk dat er zo een topic al bestaat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:41 schreef Fera het volgende:
Zelfvertrouwen is veel groter dan alleen succes boeken bij vrouwen. Het omvat eigenlijk elke situatie in het leven die je tegen komt. Ik denk ook dat als je aan zelfvertrouwen wilt werken, je niet moet blind staren op één gebied.
Zelf kan ik ook vrij onzeker zijn, dat heeft invloed op meerdere aspecten van mijn leven. Vraag is altijd, waar komt het vandaan? Als je de oorzaak van je onzekerheid kent, is deze makkelijker aan te pakken.
Grootste oorzaak bij mij is mensen. Mensen die ik niet ken. Erger nog wanneer dat is in een omgeving die ik niet ken. Vroeger ben ik veel gepest en buitengesloten, waardoor ik veel negatieve ervaringen heb met mensen. Daardoor ben ik erg voorzichtig en weet ik vaak ook niet hoe ik iemand voor het eerst moet aanspreken.
Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:45 schreef complicate het volgende:
[..]
Vandaar mijn vraagstelling dus, welke nut levert dit topic nog
Misschien dan toch overgaan tot stemmen hehequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:48 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Hij loopt te mongolen. Uiteraard mag je hier wel succesverhalen vertellen en tips geven.
Huh? Meer mannen dan vrouwen aantrekken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een advies waardoor ik minder mannen maar meer vrouwen aantrek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |