abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134233062
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef LesMiserables het volgende:
Het is voor iedereen hier vast bekend maar ik heb geen idee, heb je een stoornis oid ?
Ja, meerdere. Mijn sociale situatie en mijn stoornissen gaan hand in hand. Het is een vicieuze cirkel die ik moet zien te doorbreken.
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:40:55 #252
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134233152
quote:
Het begin is het te doen. Waardoor weet je niet of het gaat lukken ? Het meisje is daar al met jou aan het praten dus je hebt haar interesse. Als je jezelf ok vind dan is het toch vanzelfsprekend dat ze je ook ok vind. Dit kan je niet in een paar zinnen doen maar ik zeg altijd, je moet niet proberen een meisje te regelen, je moet het doen. Vrouwen zijn net honden soms (lol) ze ruiken angst en het is niet aantrekkelijk.
Dat is bij de kern van het probleem, ik geloof (al dan niet diep van binnen) niet dat een vrouw werkelijk interesse in mij heeft. Zoals ik hier al eerder eens gezegd heb, ik heb helaas een niet al te best verleden qua pesten, maar ook qua vrouwen. Dat werkt helaas nog steeds door in mijn omgang met met name vrouwen. Met mannen, of vrouwen met een vriend heb ik geen enkel probleem, maar ja, ik val nu eenmaal op vrouwen en ga niet in relaties zitten porren. Enige intimiteit op zijn tijd is natuurlijk wel zo fijn en helaas lukt dat dus niet...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_134233204
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ben op mijn 19e expres ongeveer 150 kilometer van mijn ouderlijk huis af gaan wonen omdat ik een 'frisse start' nodig had na een niet al te leuke periode. In het begin was dat zwaar, maar ik heb in mijn eerste studentenhuis wel meteen een paar goede vrienden gemaakt waar ik nu nog contact mee heb. Ook mijn ex (waar ik 7 jaar een relatie mee gehad heb waarvan 6 jaar samenwonend) ken ik uit deze periode. Helaas ben ik na onze break-up gedwongen om weer bij mijn vader in te trekken en kan ik eerlijk gezegd niet wachten tot ik een vaste baan heb en weer op mezelf kan wonen. Geloof me, zeker als er meer mensen 'nieuw' zijn ergens en je dus in dezelfde situatie zit is vrienden maken niet echt lastig...
Ik ben al een stuk ouder. Ik ben bijna 28. Zou dat veel uitmaken denk je?
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_134233381
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:40 schreef yats het volgende:

[..]

Dat is bij de kern van het probleem, ik geloof (al dan niet diep van binnen) niet dat een vrouw werkelijk interesse in mij heeft. Zoals ik hier al eerder eens gezegd heb, ik heb helaas een niet al te best verleden qua pesten, maar ook qua vrouwen. Dat werkt helaas nog steeds door in mijn omgang met met name vrouwen. Met mannen, of vrouwen met een vriend heb ik geen enkel probleem, maar ja, ik val nu eenmaal op vrouwen en ga niet in relaties zitten porren. Enige intimiteit op zijn tijd is natuurlijk wel zo fijn en helaas lukt dat dus niet...
Het is eigenlijk simpel te testen. Je kunt zelf eerst initiatief nemen qua contact leggen en dan na een tijdje kijken of ze ook contact met jou legt. Als ze dat niet doet, dan weet je genoeg.
pi_134233399
@yats
Je moet die sprong nemen. Soms als ik een beetje moeizame eerste date heb gehad vind ik het nog steeds ongelooflijk spannend om haar te zoenen maar je moet het toch doen. Hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word, het is een soort spier die je moet trainen. Vrouwen die met je op date gaan en het naar hun zin hebben verwachten gezoend te worden. Het is bijna raarder om het niet te doen dan wel ;)!

@comp_lex
Ik denk dat het wel iets uitmaakt maar hoeft niet per se heel veel te zijn. Het zal heel erg afhangen van de studie die je kiest en of daar veel jonge ook of wat oudere studenten komen en of het wo/hbo is etc.

@comp_lex2
Dit klopt in de basis zeker, als jij toenadering zoekt door kleine aanrakingen e.d. moet je dat niet 1-op-1 terug verwachten maar er moet wel IETS gebeuren. Het nadeel is dan weer dat sommige meiden dit zelf ook gewoon heel slecht kunnen, dat zijn ook maar mensen uiteindelijk ;)!
pi_134233754
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef LesMiserables het volgende:
@comp_lex
Ik denk dat het wel iets uitmaakt maar hoeft niet per se heel veel te zijn. Het zal heel erg afhangen van de studie die je kiest en of daar veel jonge ook of wat oudere studenten komen en of het wo/hbo is etc.
Ik studeer zelf WO informatica, de nerdjesstudie. Ik ben zelf één van de oudste studenten die daar rondlopen, maar dat komt dus door mijn problematiek. Er zijn geen meiden die die studie doen en zelf heb ik geen overeenkomsten met meiden. Zou het misschien dan handiger zijn om een appartementje te nemen?
quote:
@comp_lex2
Dit klopt in de basis zeker, als jij toenadering zoekt door kleine aanrakingen e.d. moet je dat niet 1-op-1 terug verwachten maar er moet wel IETS gebeuren. Het nadeel is dan weer dat sommige meiden dit zelf ook gewoon heel slecht kunnen, dat zijn ook maar mensen uiteindelijk ;)!
Misschien moeten ze ook maar SoVa gaan doen. Dan kunnen ze dat leren.
  vrijdag 13 december 2013 @ 18:58:37 #257
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134233781
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:42 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben al een stuk ouder. Ik ben bijna 28. Zou dat veel uitmaken denk je?
Dan ben je net zo oud als mij. Ik word in januari ook alweer 28, en toch zou ik er geen moeite mee hebben om nu weer in een studentenhuis te beginnen. Als je bij een kennismaking gewoon wat quasi-grappig reageert dat je een laatbloeier bent als iemand je vraagt waarom je nu pas uit huis gaat (al denk ik niet dat ze dat zullen vragen) zal niemand je daarop veroordelen...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:01:01 #258
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134233847
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef LesMiserables het volgende:
@yats
Je moet die sprong nemen. Soms als ik een beetje moeizame eerste date heb gehad vind ik het nog steeds ongelooflijk spannend om haar te zoenen maar je moet het toch doen. Hoe vaker je het doet hoe makkelijker het word, het is een soort spier die je moet trainen. Vrouwen die met je op date gaan en het naar hun zin hebben verwachten gezoend te worden. Het is bijna raarder om het niet te doen dan wel ;)!
1 probleem, ik heb zelden een date. In het jaar dat ik nu vrijgezel ben heb ik welgeteld 1 date gehad die niet heel denderend verliep. Zoals ik zei, in een kroeg of op een andere drukke plaats ouwehoeren lukt prima, maar de stap zetten naar een date vind ik ook lastig...
pi_134234003
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:58 schreef yats het volgende:

[..]

Dan ben je net zo oud als mij. Ik word in januari ook alweer 28, en toch zou ik er geen moeite mee hebben om nu weer in een studentenhuis te beginnen. Als je bij een kennismaking gewoon wat quasi-grappig reageert dat je een laatbloeier bent als iemand je vraagt waarom je nu pas uit huis gaat (al denk ik niet dat ze dat zullen vragen) zal niemand je daarop veroordelen...
Nee vast niet. Het probleem is dat mensen mij daarvoor al veroordeelt hebben a la "Ah, daar komt een sukkeltje aan" zonder dat ze me kennen. Dat was op de middelbare school en op sportverenigingen ook zo.

Ik worstel heel erg met mijn paranoïde stoornis op dit vlak. Als er zekerheid was dat het wel goed zou gaan als ik ging verhuizen, dan had ik dat allang gedaan en ging het in sociaal opzicht misschien ook wel beter met me.

Het is allemaal heel erg kip en ei en vicieuze cirkels enzo wanneer het op mijn stoornissen aankomt.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:05:31 #260
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_134234017
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 18:57 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

. Er zijn geen meiden die die studie doen en zelf heb ik geen overeenkomsten met meiden. Zou het misschien dan handiger zijn om een appartementje te nemen?

Ik denk dat het weinig uit gaat maken of je nou bij je ouders woont of een appartement hebt in jouw situatie. Je zal toch eerst met jezelf overweg moeten kunnen en uit je problemen geraken.

Je verhaal over het willen wonen in een studentenhuis maar verzekerd willen zijn dat er niets misgaat, is tekenend voor je hele situatie. Zo werkt het in het leven gewoon niet. Niets is zeker en je moet er zelf het beste van maken en niet afhankelijk zijn van anderen in dat geval. Je bent bang, te bang. In het leven moet je op je bek gaan om verder te komen. Als je dat niet durft en doet, kom je nergens.
pi_134234054
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Nee vast niet. Het probleem is dat mensen mij daarvoor al veroordeelt hebben a la "Ah, daar komt een sukkeltje aan" zonder dat ze me kennen. Dat was op de middelbare school en op sportverenigingen ook zo.
Jij hebt een vooroordeel over anderen dat zij een vooroordeel over jou hebben. :s)
pi_134234066
quote:
7s.gif Op donderdag 12 december 2013 08:44 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Maar als die andere mensen dat gevoel ook hebben, heb je dus beiden dat gevoel, terwijl het niet de waarheid is (want eigenlijk willen jullie beiden praten)
Ik zie dit niet meer uit individueel perspectief eigenlijk.. Hmmzz...
En toch ook wel, zal wel aan de plekken liggen waar ik kom.

Vind het alleen jammer wanneer contact leggen dus wel lastig gaat.
Rustig aan.
pi_134234080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:05 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Ik denk dat het weinig uit gaat maken of je nou bij je ouders woont of een appartement hebt in jouw situatie. Je zal toch eerst met jezelf overweg moeten kunnen en uit je problemen geraken.

Je verhaal over het willen wonen in een studentenhuis maar verzekerd willen zijn dat er niets misgaat, is tekent voor je hele situatie. Zo werkt het in het leven gewoon niet. Niets is zeker en je moet er zelf het beste van maken en niet afhankelijk zijn van anderen in dat geval. Je bent bang, te bang. In het leven moet je op je bek gaan om verder te komen. Als je dat niet durft en doet, kom je nergens.
Ik ben dermate vaak op mijn bek gegaan dat ik nu volledig schizoïde, schizotypisch en paranoïde ben.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:10:19 #264
406944 SugeLucky
pi_134234229
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik ben dermate vaak op mijn bek gegaan dat ik nu volledig schizoïde, schizotypisch en paranoïde ben.
En dat betekent dat je nu maar de rest van je leven moet blijven jammeren en nooit meer een poging moet wagen en je leven laten leiden door je stoornissen?

Een ergere situatie dan waar je nu in zit kan zo ongeveer niet voorkomen. Waar ben je nog bang voor als je nu ook niets hebt?
pi_134234245
quote:
3s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:06 schreef sylvesterrr het volgende:

[..]

Jij hebt een vooroordeel over anderen dat zij een vooroordeel over jou hebben. :s)
Ik heb in >90% van de gevallen wel gelijk gehad. Ik heb geen reden om anders te denken. Zoals ik al zei heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen vrienden.
pi_134234258
Als ik het zo hoor schiet het niet op om uit huis te gaan. Je zal eerst wat moeten werken aan je issue's voordat je dat succesvol kan doen denk ik. Zoals ik zei, ik denk dat online daten bij uitstek voor jou geschikt is, al moet je wel accepteren dat het niet altijd goed kan gaan.
pi_134234330
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

En dat betekent dat je nu maar de rest van je leven moet blijven jammeren en nooit meer een poging moet wagen en je leven laten leiden door je stoornissen?

Een ergere situatie dan waar je nu in zit kan zo ongeveer niet voorkomen. Waar ben je nog bang voor als je nu ook niets hebt?
Dat ik ook niets heb wanneer ik helemaal ergens anders ga wonen en dat ik de meeste mensen tegen me ga krijgen. Daar ben ik het meest bang voor. Nu heb ik hier mijn familie nog een beetje.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:13:35 #268
406944 SugeLucky
pi_134234362
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dat ik ook niets heb wanneer ik helemaal ergens anders ga wonen en dat ik de meeste mensen tegen me ga krijgen. Daar ben ik het meest bang voor. Nu heb ik hier mijn familie nog een beetje.
Als dat het geval is, verhuis je toch weer terug naar je familie?
pi_134234370
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef LesMiserables het volgende:
Als ik het zo hoor schiet het niet op om uit huis te gaan. Je zal eerst wat moeten werken aan je issue's voordat je dat succesvol kan doen denk ik. Zoals ik zei, ik denk dat online daten bij uitstek voor jou geschikt is, al moet je wel accepteren dat het niet altijd goed kan gaan.
Bij online daten krijg ik maar misschien 2 reacties op de 100 berichten die ik verstuur. Dat noem ik geen succes.
pi_134234492
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:10 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Ik heb in >90% van de gevallen wel gelijk gehad. Ik heb geen reden om anders te denken. Zoals ik al zei heb ik bijvoorbeeld nog steeds geen vrienden.
Er zijn dus wél situaties geweest waarbij men geen vooroordeel had. Met deze mindset loop je die mensen dus mis...
pi_134234523
Comp_lex, als je 'Hey leuke foto' berichtjes stuurt doe je het nog goed. Je kan niet verwachten dat iemand veel moeite in een reactie stopt als je zelf al niet echt moeite in het bericht zelf steekt. Berichten schrijven moet je leren imo, als je advies of tips nodig hebt doe ik het graag. Ik heb zelf ong een 30% respons rate en ben echt niet boven gemiddeld aantrekkelijk.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:18:06 #272
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134234557
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Bij online daten krijg ik maar misschien 2 reacties op de 100 berichten die ik verstuur. Dat noem ik geen succes.
Als het je gerust stelt, dat ligt niet aan jou, ik krijg ook zelden reacties terug en ben er daarom mee gestopt. Om nou steeds te blijven betalen voor een lidmaatschap wat 0,0 oplevert is ook zo onzinnig. Ik heb helaas geen geldboom...
pi_134234576
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:44 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

[..]

[..]

Volgens mij is uiterlijk het enige wat telt. Ik ken iemand die een relatie heeft met een superonzekere MBO'er en ze krijgen samen een kind. Ik word door anderen gezien als een zeer aardige, superslimme wereldverbeteraar pur sang en ik heb helemaal niks. Ik heb alleen maar negatieve ervaringen met meiden. Het is dergelijke mongoliteit in deze wereld wat ik absoluut niet kan bevatten.
Nou niet per se.. ik denk dat het uiterlijk het enige is wat telt als het om bijvoorbeeld een one night stand gaat.

Als ik met meiden aan het praten ben en ze leer kennen voor een langdurige relatie dan verwacht ik wel dat ze voor een baan gaan die naar mijn mening wat "hoger" is dan bijvoorbeeld kapster of werken in een nagels salon of zo (waar overigens niks mis mee is hoor!).

Je kan trouwens met een MBO diploma je eigen zaak beginnen en iets goed opbouwen dus er is daar niks mis mee :').. er wordt hier echt neerbuigend gedaan tegenover MBO'ers (ik begrijp aan de ene kant wel waarom maar niet iedereen op het MBO is een idioot of zo).

Zou het trouwens niet kunnen komen dat je op intellectueel niveau misschien te hoog doet voor veel meiden die je tegen komt?, Je zegt dat je superslim bent en een wereldverbeteraar bent, zou het niet kunnen dat je bij kennismaking al meteen te diep in dat soort onderwerpen gaat?.

Meiden willen vooral lol maken als ze iemand leren kennen en ze zitten niet allemaal te wachten op iemand die meteen gaat praten over de economische toestand van de Europese unie of zo :P.
Waz met jou!
pi_134234577
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

Als dat het geval is, verhuis je toch weer terug naar je familie?
Maar dan is het allemaal verspilde tijd, geld en moeite geweest. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als de kans klein is dat er wat geks gaat gebeuren, dan zou ik het wel willen wagen. Zou het op gebied van meiden dan ook wat beter gaan?
pi_134234651
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is het allemaal verspilde tijd, geld en moeite geweest.
Dan kan je tenminste trots op jezelf zijn dat je het hebt geprobeerd. Levenservaring is nooit verspilde tijd, geld en moeite...
pi_134234666
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:13 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Voor het online daten moet je wel echt aantrekkelijke foto hebben, ze hebben immers alleen die foto om over te oordelen.

Ga jij wel eens naar een cafe, bar,club?.
Waz met jou!
pi_134234724
De meeste mannen willen gewoon geen moeite doen voor online daten en haken dan af omdat 'al die vrouwen zo arrogant zijn' ofzo iets. Je moet goede fotos, leuke profieltekst en goeie 1st berichtjes sturen. Dan rol je ze zo allemaal op.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:22:23 #278
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134234752
Maar complex wat wil je nu van ons horen dan? We kunnen je geen garanties geven.. en al konden we dat wel dan zou je ons toch niet geloven. Dus wat wil je horen.. wat zouden we kunnen zeggen dat je verder komt / anders gaat denken?
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:23:34 #279
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134234804
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Voor het online daten moet je wel echt aantrekkelijke foto hebben, ze hebben immers alleen die foto om over te oordelen.

Ga jij wel eens naar een cafe, bar,club?.
Mijn profiel heb ik indertijd met een vriendin van me samengesteld. Op zich zagen mijn foto's er zeker niet verkeerd uit. En dat zeg ik als iemand die altijd zeer kritisch is over zichzelf en zijn overkomen op foto's. En ja, ik ga regelmatig naar de kroeg. Ik ben gisteren nog uit geweest in een tweetal drukke studentenkroegen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:25:37 #280
406944 SugeLucky
pi_134234881
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:18 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Maar dan is het allemaal verspilde tijd, geld en moeite geweest. Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling. Als de kans klein is dat er wat geks gaat gebeuren, dan zou ik het wel willen wagen. Zou het op gebied van meiden dan ook wat beter gaan?
De tijd dat je nu in deze zelfde situatie bij je ouders woont en een beetje op fok loopt te jammeren is pas verspilde tijd.

Als het niet lukt om ergens anders te wonen is het helemaal geen verspilde tijd, dan weet je in ieder geval dat dat niet voor je werkt en ben je een ervaring rijker.

Het leven is niet voor eeuwig overigens. Ik ben ongeveer even oud als jij. Om even over mijn problemen te spreken, ik heb kanker gehad en chemo en al die shit. Dat was voor mij een tijd waarin ik veel heb nagedacht over dingen die ik heb gedaan in mijn leven en dingen die ik nog wil doen.

Als je zo door blijft leven gaan er hoogstwaarschijnlijk veel zaken zijn waarvan je later spijt gaat krijgen dat je ze nooit gedaan hebt en dan is het te laat. Je leeft nu. Maak er wat van!
pi_134234884
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef LesMiserables het volgende:
De meeste mannen willen gewoon geen moeite doen voor online daten en haken dan af omdat 'al die vrouwen zo arrogant zijn' ofzo iets. Je moet goede fotos, leuke profieltekst en goeie 1st berichtjes sturen. Dan rol je ze zo allemaal op.
Dat klopt, maar zoals je zegt het draait vooral om de eyecatcher (lees: de foto's).

Ik heb ook een profiel op Badoo (waar ik niet zo veel mee doe) maar toen ik een foto uploadde in een strak shirt kreeg ik meteen meer views en berichten, ik hoefde zelf niet echt meer iets te doen :')..
Waz met jou!
pi_134234919
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef Cue_ het volgende:
Maar complex wat wil je nu van ons horen dan? We kunnen je geen garanties geven.. en al konden we dat wel dan zou je ons toch niet geloven. Dus wat wil je horen.. wat zouden we kunnen zeggen dat je verder komt / anders gaat denken?
"Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc."

Dat zeg maar.

Er is één positieve punt. Ik ben in studententermen stinkend rijk. Ik heb nooit iets met mijn geld gedaan, want, tja, ik had toch al geen sociaal leven enzo.
pi_134234938
Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc.
Ja doei.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:27:52 #284
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_134234963
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

"Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc."

Dat zeg maar.

Er is één positieve punt. Ik ben in studententermen stinkend rijk. Ik heb nooit iets met mijn geld gedaan, want, tja, ik had toch al geen sociaal leven enzo.
'Dat hebben we je al vaak genoeg verteld Complex.. maar telkens kwam je met "dat geloof ik niet, grote kans dat het wel gebreurd, ik heb geen zekerheid"
Terwijl we vaak genoeg zeiden dat het goede stappen voor je zouden zijn.
pi_134234971
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Je kunt gerust verhuizen, de kans dat er iets geks met je gaat gebeuren is heel klein, je hebt dan ook veel meer kans op een relatie, want meiden vinden onafhankelijkheid aantrekkelijk, etc, etc, etc.
Maar dan moet je wel naar buiten gaan :') :') |:( |:(
Ik zwaai naar dieren.
pi_134234975
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef yats het volgende:

[..]

Mijn profiel heb ik indertijd met een vriendin van me samengesteld. Op zich zagen mijn foto's er zeker niet verkeerd uit. En dat zeg ik als iemand die altijd zeer kritisch is over zichzelf en zijn overkomen op foto's. En ja, ik ga regelmatig naar de kroeg. Ik ben gisteren nog uit geweest in een tweetal drukke studentenkroegen.
Oh dat is wel slim, dan heb je iemand die jouw profiel kan beoordelen.

Hoe voel jij je in de kroeg?, hoe gedraag jij je daar?, wat is jouw mindset als je daar naar toe gaat?.
Waz met jou!
pi_134235047
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

'Dat hebben we je al vaak genoeg verteld Complex.. maar telkens kwam je met "dat geloof ik niet, grote kans dat het wel gebreurd, ik heb geen zekerheid"
En dat. Het is een beetje hetzelfde als tegen een huis vol legen muren lullen.
Ja doei.
pi_134235162
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef SugeLucky het volgende:

[..]

De tijd dat je nu in deze zelfde situatie bij je ouders woont en een beetje op fok loopt te jammeren is pas verspilde tijd.

Als het niet lukt om ergens anders te wonen is het helemaal geen verspilde tijd, dan weet je in ieder geval dat dat niet voor je werkt en ben je een ervaring rijker.

Het leven is niet voor eeuwig overigens. Ik ben ongeveer even oud als jij. Om even over mijn problemen te spreken, ik heb kanker gehad en chemo en al die shit. Dat was voor mij een tijd waarin ik veel heb nagedacht over dingen die ik heb gedaan in mijn leven en dingen die ik nog wil doen.

Als je zo door blijft leven gaan er hoogstwaarschijnlijk veel zaken zijn waarvan je later spijt gaat krijgen dat je ze nooit gedaan hebt en dan is het te laat. Je leeft nu. Maak er wat van!
Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Nu kap ik volledig met jammeren.
pi_134235315
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:
Dan weet je wat je moet doen ^_^.
pi_134235522
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef motorbloempje het volgende:
Zeg je dit om ervoor te zorgen dat ik stop met posten of meen je dit serieus?
quote:
7s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ok, ik wil wel verhuizen en kijken hoe dat gaat. Ik ga het wel even een jaartje proberen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:41:20 #291
365231 Fera
Fire & Blood
pi_134235620
quote:
11s.gif Op vrijdag 13 december 2013 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Feertje, ben ik te vrouwelijk?
Vind ik niet. Maar ik val niet op heel mannelijk. :@
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:43:54 #292
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134235737
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef Just_some_random_dude het volgende:

[..]

Oh dat is wel slim, dan heb je iemand die jouw profiel kan beoordelen.

Hoe voel jij je in de kroeg?, hoe gedraag jij je daar?, wat is jouw mindset als je daar naar toe gaat?.
Ik ga in principe naar de kroeg om lol te hebben, met als tweede motivatie een (kleine) kans om aan het eind van de avond met een vrouw mee naar huis te kunnen. Dat tweede gebeurt echter nooit, dus moet ik het met de lol doen. Ik ben sowieso iemand die veel ouwehoert, dus in de kroeg is dat niet anders. Wel is het zo dat ik me beter voel als ik op zijn minst een of twee mensen in de kroeg al ken, dan kan ik altijd op hen terugvallen als het verder weinig is of er weinig resultaat bij de dames volgt.
pi_134235840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef yats het volgende:

[..]

Ik ga in principe naar de kroeg om lol te hebben, met als tweede motivatie een (kleine) kans om aan het eind van de avond met een vrouw mee naar huis te kunnen. Dat tweede gebeurt echter nooit, dus moet ik het met de lol doen. Ik ben sowieso iemand die veel ouwehoert, dus in de kroeg is dat niet anders. Wel is het zo dat ik me beter voel als ik op zijn minst een of twee mensen in de kroeg al ken, dan kan ik altijd op hen terugvallen als het verder weinig is of er weinig resultaat bij de dames volgt.
Denk je niet dat het productiever voor jezelf is als je een realistisch doel stelt. Een paar telefoonnummers regelen. Iemand mee uit te vragen voor een latere dag. Of gewoon goed lopende gesprekken hebben met mensen. Als ik 300x probeer iets te doen en het lukt nooit dan doe ik de 301ste keer echt niet zo erg mijn best als ik zou kunnen.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:51:04 #294
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134236070
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef LesMiserables het volgende:

[..]

Denk je niet dat het productiever voor jezelf is als je een realistisch doel stelt. Een paar telefoonnummers regelen. Iemand mee uit te vragen voor een latere dag. Of gewoon goed lopende gesprekken hebben met mensen. Als ik 300x probeer iets te doen en het lukt nooit dan doe ik de 301ste keer echt niet zo erg mijn best als ik zou kunnen.
Zelfs die telefoonnummers regelen is al een hele opgave voor mij, maar het zou me ook zeker tevreden stemmen als me dat lukt. Zoals ik al zei, ik kan prima ouwehoeren, maar dat leidt eigenlijk vrijwel nooit tot meer. Kortom, dates heb ik niet (slechts 1 in een jaar tijd is niet veel) en contacten blijven vrij oppervlakkig. Dat terwijl mijn vrienden maar niet begrijpen waarom het mij niet lukt...
pi_134236194
Maar vraag je om de nummers en krijg je ze niet of krijg je ze wel maar verder niets of vraag je het niet ?
pi_134236328
Dit is mijn laatste post:

Deze samenleving krijgt mij niet meer. Het heeft verzaakt om mij te helpen met mijn problemen. Ik loop al sinds mijn 4e met mijn sociale problemen rond en ik ben pas op mijn 27e gediagnosticeerd met cluster A persoonlijkheidsproblematiek. Het enige wat er nu met mij gebeurd is dat ze zeggen dat het heel vervelend is en ik doe nu een SoVa cursusje.

Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
  vrijdag 13 december 2013 @ 19:59:13 #297
416931 yats
(non) Average Joe
pi_134236434
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef LesMiserables het volgende:
Maar vraag je om de nummers en krijg je ze niet of krijg je ze wel maar verder niets of vraag je het niet ?
Ik vraag het meestal niet omdat ik zoals ik zei er tijdens het ouwehoeren vaak vanuit ga dat ze geen interesse in mij heeft. Dus wel interesse om even te kletsen als ofwel een beleefdheid ofwel omdat haar vriendinnen even bezig zijn, maar meer ook niet zeg maar. Om dan niet afgewezen te worden/nee te horen vraag ik het dan als een soort zelfbescherming meestal niet. En ja, ik weet dat dat een domme houding is en het dan sowieso nooit lukt, maar dat is de drempel die ik dus over moet. De drempel om schijt te hebben aan een mogelijke afwijzing...
pi_134236451
Zolang je maar niet denkt dat iemand anders je dwingt om op te geven. Begrijp mij niet verkeerd, tuurlijk is het vervelend als het zo misgaat. Dat betekent alleen niet dat je uiteindelijk de verantwoordelijkheid voor je eigen leven zomaar kunt opgeven. Maar goed, succes met wat je wilt doen of proberen, ik hoop dat je iets vind waarin het lukt te slagen of je beter te voelen.
pi_134236504
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Comp_Lex het volgende:
Dit is mijn laatste post:

Deze samenleving krijgt mij niet meer. Het heeft verzaakt om mij te helpen met mijn problemen. Ik loop al sinds mijn 4e met mijn sociale problemen rond en ik ben pas op mijn 27e gediagnosticeerd met cluster A persoonlijkheidsproblematiek. Het enige wat er nu met mij gebeurd is dat ze zeggen dat het heel vervelend is en ik doe nu een SoVa cursusje.

Dit kan niet. Het is te raar dat ik zolang met mijn problemen heb gezeten. Het moet niet mogelijk zijn dat er mensen zoals ik bestaan. Het is van de gekke dat mensen zoals ik ~33% van hun leven kwijtraken door problemen. Ik wil deze samenleving vervangen met The Venus Project, zodat mensen alleen nog in geschiedenisboekjes kunnen lezen over mijn soort problemen i.p.v. het DSM. Er komt een einde aan de onzin, de gekte, de chaos en de mongoliteit. Er komt een einde aan oorlog, armoede, corruptie en alle andere gekke onzin in deze wereld.
ik vrees dat aan de mongoliteit van de mensheid niks te doen valt ;(
  vrijdag 13 december 2013 @ 20:00:38 #300
406944 SugeLucky
pi_134236534
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Comp_Lex het volgende:

[..]

Dit is puur gejammer, maar ik wil het toch kwijt om zaken in het perspectief te zetten. Dat is niet om je problemen te bagatelliseren of om te zeggen dat kanker niet erg is, want dat is het zeker wel.
Maar ik had liever kanker dan mijn stoornissen. Kanker is voor mij maar een klein probleempje. Ik worstel al 10-15 jaar met mijn problemen. Ik werd sinds mijn 4e gepest.

Ik had dood kunnen gaan aan kanker, idioot. Net zoals daar zoveel mensen aan dood zijn gegaan en daar dagelijks aan lijden. En dat noem jij een klein probleempje? Jouw probleempjes stellen weinig voor in vergelijking bij mensen die moeten vechten om niet dood te gaan. Wat ben jij een ongelofelijke idioot zeg. Nogal logisch dat je geen vrienden en dergelijke hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')