quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Rev- het volgende:
Heb nog wel een Lancia Lybra voor je in de aanbieding , mag weg voor peukengeld.
Was jij niet degene die zei dat als ik niet aan m`n eigen auto zou kunnen sleutelen ik geen BX zou moeten kopen? (Sleutelen kan ik namelijk niet)quote:Op woensdag 10 april 2013 16:11 schreef Prowl het volgende:
BX
Tis wel een Break maar het verschil tov een berline is 25 cm oid
En dat ding heeft een goede herkomst
Sowieso zijn 3-cilinders geen motoren voor auto's.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef blackbeartje het volgende:
Pak gewoon de luxe/snelste uitvoering van een auto
altijd nog gedaan
bevalt prima en je betaald tweedehands amper voor opties
waarom zou je ze dan niet nemen [ja het kan kapot boeie dan gebruik je die optie niet ]
En serieus ik haalde met mijn eerste auto gewoon 1 op 15 gemiddeld
En qua verzekering
koop je een GTI/GSI/VTEC ja dan mag je dokken Haal je een familie bak op met desnoods een v6
Die vinden ze minder eng dan zoon standaard crash bak
been there done that
Ja en als je Autoweek mag geloven haal je dat met de nieuwste Clio 0,9 3 pitter nog niet eens op de snelweg
Mijn Lancia (2 cilinder) deed van 0 naar 100 in 11,9sec. Wat een bazending was datquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Sowieso zijn 3-cilinders geen motoren voor auto's.
Leuk, maar er wordt helemaal niet gekeken naar benamingen van auto's door verzekeraars, maar naar zogenaamde power-to-weight-ratio's. Een dikke V6 levert dan in combinatie met een lage leeftijd wek degelijk problemen in de acceptatie op.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef blackbeartje het volgende:
En qua verzekering
koop je een GTI/GSI/VTEC ja dan mag je dokken Haal je een familie bak op met desnoods een v6
Die vinden ze minder eng dan zoon standaard crash bak
been there done that
inderdaad. Nog nooit eerder gezien of van gehoord. Nou heeft deze wel 'look-a-like' ferrari velgjes.quote:
Een 2 cylinder lancia?... y10 zeker?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Mijn Lancia (2 cilinder) deed van 0 naar 100 in 11,9sec. Wat een bazending was dat
Ik heb anders ervarenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leuk, maar er wordt helemaal niet gekeken naar benamingen van auto's door verzekeraars, maar naar zogenaamde power-to-weight-ratio's. Een dikke V6 levert dan in combinatie met een lage leeftijd wek degelijk problemen in de acceptatie op.
875cc Ypsilon uit 2011quote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een 2 cylinder lancia?... y10 zeker?
Je begrijpt wat 'power to weight' inhoudt? De verhouding tussen gewicht en vermogen. Die kan bij een Kadett GSi veel slechter zijn dan een Vectra 2.5.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef blackbeartje het volgende:
[..]
Ik heb anders ervaren
Mijn Vectra v6 is toch een heel stuk goedkoper dan mijn vorige GSI ook al heeft deze meer massa en vermogen...
Natuurlijk zit er ook een waarheid in jou uitspraak maar ze kijken voornamelijk naar sport modellen en modellen die de jeugd leuk vind en waar dus redelijk veel ongelukken mee gebeurd zijn.
als je voor hun een auto uitzoekt die praktisch nooit betrokken is bij een ongeluk zullen ze je veel sneller accepteren.
Er staat er hier een in de straat, toffe bak inderdaad. Maar ik denk niet dat ik daar met m`n 1,81 en 100+ kg in kan zitten met redelijk comfort/ruimte of wel? (+ Dat ik van de zomer naar duitsland ga met wat vrienden, en die moeten ook wel een beetje ruim zitten)quote:
ja ik snap hem maar die GSI had dus een slechtere power to weight dus verhaal gaat niet opquote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt wat 'power to weight' inhoudt? De verhouding tussen gewicht en vermogen. Die kan bij een Kadett GSi veel slechter zijn dan een Vectra 2.5.
Het aantal ongelukken met een model is niet relevant.
Aan die is al een hoop gesleuteld/onderhouden dus kan alleen maar mee vallenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zei dat als ik niet aan m`n eigen auto zou kunnen sleutelen ik geen BX zou moeten kopen? (Sleutelen kan ik namelijk niet)
*Famillie leden zat die dat wél kunnen trouwens *
Dam'n ben echt een beetje gek van die auto nu.quote:
Ja het is net een 550 Maranello op deze manier.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
inderdaad. Nog nooit eerder gezien of van gehoord. Nou heeft deze wel 'look-a-like' ferrari velgjes.
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lrquote:
Die 760 zal waarschijnlijk wel goedkoop zijn qua onderhoud.. Volvo he?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Omdat ouwetjes bijna per definitie uniek zijn.
Weet niet zeker of een 760 wel onder goedkoop onderhoud valt, echter.
Ohquote:
Betrouwbaar zal ie wel zijn als dit exemplaar nog in goede staat is. Het is meer dat het destijds een dure auto was, dus áls er dan iets stuk gaat kost het nog steeds een hoop geld.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 760 zal waarschijnlijk wel goedkoop zijn qua onderhoud.. Volvo he?
Vind dat echt een toffe bak, ondanks dat er een imago aanhangt
Het is ook een Franse Ferrariquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
inderdaad. Nog nooit eerder gezien of van gehoord. Nou heeft deze wel 'look-a-like' ferrari velgjes.
Achterin is klein, tis een coupe, dat hoort erbij. Voorin zal geen enkel probleem zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er staat er hier een in de straat, toffe bak inderdaad. Maar ik denk niet dat ik daar met m`n 1,81 en 100+ kg in kan zitten met redelijk comfort/ruimte of wel? (+ Dat ik van de zomer naar duitsland ga met wat vrienden, en die moeten ook wel een beetje ruim zitten)
Die Granada en 760 zijn wel vet!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Omdat ouwetjes bijna per definitie uniek zijn.
Weet niet zeker of een 760 wel onder goedkoop onderhoud valt, echter.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
Maar... het moet wél een uniek karretje zijn, geen Golfje
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ben aan het sparen tussendoor voor wat leuks voor mezelf, word waarschijnlijk een Golf Type 2, of een Honda Accord.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mensen kùnnen natuurlijk van mening veranderen.
Toegegeven, ik verander wel héééél veel van mening.. maar ik ben gewoon enorm aan het zoeken en kijken en doen.... En als ik niks standards wil qua auto, sja... waar kom je dan uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, dat kan, maar TS draait iedere dag 180 graden.
Als je net een beetje bezig bent met oriënteren naar auto's kan ik mij voorstellen dat je veel tegenkomt waarvan je denkt 'hé dat is iets'. En zodoende dus wisselvallig bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, dat kan, maar TS draait iedere dag 180 graden.
een 323 vind ik wel interessant.. maar dan een 1e gen. een Starlet idem dito (al is dat waarschijnlijk wat te klein..) en een Charade heb ik niks mee, dat ontwerp vind ik 3x niks.quote:
Perfect.. het is zelfs de TS uitvoeringquote:Op woensdag 10 april 2013 17:33 schreef Prowl het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)rade-ts-bj-1985.html
Net zo hoekig
Nee.. maar eh. is dit niet onzuinig op lange ritten?quote:Op woensdag 10 april 2013 17:49 schreef Kriegel het volgende:
Hier wel eens aan gedacht trouwens?
http://www.marktplaats.nl(...)3e3a&previousPage=lr
http://www.autowereld.nl/mazda/xedos-6/2-0-4209701/details.html
Zie je ook vrijwel nooit ergens, en rijdt zijdezacht met die kleine V6.
Ja hallo, jij zei dat verbruik niet zo belangrijk was. Reken maar dat ie in ieder geval veel zuiniger is dan die Volvo 760 2.8 want dat is pas een echte slurper.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.. maar eh. is dit niet onzuinig op lange ritten?
Hij moet toch wel 1:12 kunnen halen op de snelweg..
e34 520i doet dat met gemak! Met 150pk uit een heerlijk klinkende zes in lijnquote:Op woensdag 10 april 2013 17:59 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee.. maar eh. is dit niet onzuinig op lange ritten?
Hij moet toch wel 1:12 kunnen halen op de snelweg..
Verbruik is ook niet zo belangrijk Maar aangezien ik een jong gastje ben met niet een ubergroot budget moet het zeker niet onder de 1:10 komenquote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja hallo, jij zei dat verbruik niet zo belangrijk was. Reken maar dat ie in ieder geval veel zuiniger is dan die Volvo 760 2.8 want dat is pas een echte slurper.
En 1:12 moet inderdaad goed kunnen hoor, wellicht wel meer zelfs. Het is maar een tweeliter hè, het feit dat het een zescylinder is merk je eerder op korte ritjes.
Ja, al is die misschien wel weer belastingvrij. Weet inmiddels niet meer hoe het nou met die regels staat, momenteel lijkt die oldtimerregeling iedere maand te veranderen.quote:Op woensdag 10 april 2013 18:11 schreef Braddie het volgende:
[..]
Verbruik is ook niet zo belangrijk Maar aangezien ik een jong gastje ben met niet een ubergroot budget moet het zeker niet onder de 1:10 komen
Die Volvo is ook veel zwaarder of niet?
Een 5 deurs bolhoedje is ook wel grappig.. Al neig ik meer naar een Renault 5 (1e gen) als we het over compacte maar doch ruime auto`s gaan hebben.quote:
Die regeling blijft veranderen ja.. stront vervelend, belastingvrij is belastingvrijquote:Op woensdag 10 april 2013 18:12 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja, al is die misschien wel weer belastingvrij. Weet inmiddels niet meer hoe het nou met die regels staat, momenteel lijkt die oldtimerregeling iedere maand te veranderen.
Je wou toch weinig onderhoud..?quote:Op woensdag 10 april 2013 18:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een 5 deurs bolhoedje is ook wel grappig.. Al neig ik meer naar een Renault 5 (1e gen) als we het over compacte maar doch ruime auto`s gaan hebben.
Ja.. dan is Mazda inderdaad wel een hele goede.quote:
mijn brommer gaat nog harderquote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Mijn Lancia (2 cilinder) deed van 0 naar 100 in 11,9sec. Wat een bazending was dat
Heb je hem weer...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:38 schreef Hendroit het volgende:
Volvo 440
Veel luxe en betrouwbaarheid voor weinig geld.
Komt omdat wij er vroeger een gehad hebben en nooit problemen mee gehad. Had uiteindelijk 300.000 op de teller en liep nog perfect.quote:
Maar was waarschijnlijk verrot op het einde...quote:Op woensdag 10 april 2013 18:48 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Komt omdat wij er vroeger een gehad hebben en nooit problemen mee gehad. Had uiteindelijk 300.000 op de teller en liep nog perfect.
1:10 op de snelweg moet die Volvo ook wel kunnen tochquote:Op woensdag 10 april 2013 18:08 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja hallo, jij zei dat verbruik niet zo belangrijk was. Reken maar dat ie in ieder geval veel zuiniger is dan die Volvo 760 2.8 want dat is pas een echte slurper.
En 1:12 moet inderdaad goed kunnen hoor, wellicht wel meer zelfs. Het is maar een tweeliter hè, het feit dat het een zescylinder is merk je eerder op korte ritjes. Het is ook geen snelle wagen, maar een zescylinder loopt inherent rustiger dan een vier-in-lijn en dat verhoogt het comfort.
Zo`n volvo heeft een tank van... 60-70 liter?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:26 schreef Actaeon het volgende:
[..]
1:10 op de snelweg moet die Volvo ook wel kunnen toch
Zou het niet weten. Heb zelf een 6 cilinder Volvo gehad met een tank van 80 liter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo`n volvo heeft een tank van... 60-70 liter?
Dus heen naar Berlijn moet te doen zijn voor zeg 80 euro
Wat was gemiddeld je actieradius?quote:Op woensdag 10 april 2013 19:41 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Zou het niet weten. Heb zelf een 6 cilinder Volvo gehad met een tank van 80 liter.
Zou het echt niet meer precies weten. Denk dat gemiddeld 1:9 wel het verbruik was gecombineerd.quote:
Kieken...quote:
Suzuki Carry Wil je me dood hebben? Dat vind ik 3x niks. Zit zelf al te kijken naar een Renault 21 Nevada nu, maar of die zo betrouwbaar zijn.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:21 schreef noutie het volgende:
suzuki carry
Toyota lite-ace
Mazda mx-3 6-cilinder
quote:Op donderdag 11 april 2013 14:26 schreef Braddie het volgende:
[..]
Suzuki Carry Wil je me dood hebben? Dat vind ik 3x niks. Zit zelf al te kijken naar een Renault 21 Nevada nu, maar of die zo betrouwbaar zijn.
Of een Volvo... een S40. Zelfs een S80!! is te doen voor 1500 euro
True, maar zo onstabiel als de pest.. m`n pa heeft er een gehad als bedrijfswagentje Dingen rijden als een hoop stront. Totaal niet geisoleerd (Dus je motor hoor je bij de 70-80 al flink) en hij vangt héél veel zij wind.quote:Op donderdag 11 april 2013 14:30 schreef noutie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Supervet en niet cliché
Ik weet niet hoor, maar laten we zeggen dat Berlijn zo'n 636 km is (vanaf Utrecht) dan haal je dat met 1 op 10 net met een tank van 60 a 70 liter.quote:Op woensdag 10 april 2013 19:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Zo`n volvo heeft een tank van... 60-70 liter?
Dus heen naar Berlijn moet te doen zijn voor zeg 80 euro
Nee helaas.quote:
Voor 1500 euro?quote:
Helemaal top!quote:Op donderdag 11 april 2013 15:15 schreef Anne het volgende:
Ik heb het maar even in de TT erbij gezet, voor de duidelijkheid.
quote:Op donderdag 11 april 2013 15:14 schreef Braddie het volgende:
[..]
Voor 1500 euro?
Jij bedoelt waarschijnlijk de C5... die is wél al te vinden voor 1000 euro rijdend... en die doet m`n hart sneller slaan Wat is dát een mooie auto lelijke audi!!
Vind hem wel wat hebben. Het is natuurlijk geen Volvo S80 *kwijl* maar goed Mooi vind ik em zekerquote:
Goedkoopste die ik vond op Marktplaats was 7999quote:
Vergeleken met de C6 is een C5 in mijn ogen een lompe doorsnee familie-auto De S80 heeft in zijn eenvoud wel zekere elegantie. Al zou ik het persoonlijk niet als één van de mooiste auto's van dit tijdperk bestempelen maar ieder z'n ding Ik zou 'm wel in T6 nemen dan.quote:Op donderdag 11 april 2013 15:40 schreef Braddie het volgende:
[..]
Goedkoopste die ik vond op Marktplaats was 7999
De Volvo S80 bijvoorbeeld (dat vind ik een van de mooiste auto`s van dit tijdperk) vind je al voor 1250 met nieuwe APK
C5 ook zoiets (Bij Jet Cars voor 800 euro, maar daar gaan we het maar niet over hebben )
Nee, dan vind ik hem te snel en te onzuinig. Ik hoef geen ubersnelle kar, gewoon lekker relaxed cruisen met een redelijk verbruikquote:Op donderdag 11 april 2013 16:55 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Vergeleken met de C6 is een C5 in mijn ogen een lompe doorsnee familie-auto De S80 heeft in zijn eenvoud wel zekere elegantie. Al zou ik het persoonlijk niet als één van de mooiste auto's van dit tijdperk bestempelen maar ieder z'n ding Ik zou 'm wel in T6 nemen dan.
Neem dan de 170pk 2.4 maar de 140pk 2.4 zou ik persoonlijk niet doenquote:Op donderdag 11 april 2013 16:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, dan vind ik hem te snel en te onzuinig. Ik hoef geen ubersnelle kar, gewoon lekker relaxed cruisen met een redelijk verbruik
C6 is wel mooier dan de C5, maar de C5 is ook zéker niet lelijk!
Die ziet er nog netjes uitquote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Meike26 het volgende:
Als je lekker wil cruisen, moet je een auto met lange wielbasis nemen, en wat pk's, zeg een 2.0 liter.
Ford Sierra's zijn als occasion heerlijk voordelig en waardevast. Doe wat onderhoud, maak hem netjes en verkoop hem straks weer voor zelfde bedrag als dat je hem aangeschaft hebt.
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Uiteraard, maar dit is toch wat anders:quote:Op woensdag 10 april 2013 17:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je net een beetje bezig bent met oriënteren naar auto's kan ik mij voorstellen dat je veel tegenkomt waarvan je denkt 'hé dat is iets'. En zodoende dus wisselvallig bent.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef Braddie het volgende:
Ik ben om, zodra ik m`n praktijk examen heb gehaald koop ik een Multipla
Dat is wel een goede ja Nja, het is in Maartensdijk, als je eens een kijkje zou kunnen nemen zou dat fijn zijnquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Dat bedoel ik... En TS houd nog eens 500 euro in de zak voor onvoorziene uitgaven...
Edit: Mocht het erg ver weg zijn voor TS, ik zou eventueel wel voor je willen kijken hoor, is bij mij praktisch om de hoek.
Ja maar ehh chef.. Ik ben aan het orienteren. En ik was er wat impulsief mee ja..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is toch wat anders:
[..]
Kan je hem vasthouden tot ongeveer 10 mei?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:10 schreef Rev- het volgende:
Mijn auto aub! dan ben ik er vanaf
http://link.marktplaats.nl/663405301
Wat dacht je? Voor een foto kan ik m'n auto wel binnen 5 meter van de kruising half op de stoep zetten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:10 schreef Rev- het volgende:
Mijn auto aub! dan ben ik er vanaf
http://link.marktplaats.nl/663405301
Gecombineerd verbruik van 1:7 à 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef powerflux het volgende:
Alfa 166 3.0 V6. Ik zou het zo doen als er een jaar APK op zat.
zelfs al valt er na een half jaar de selespeed onderuit, dan heb je een hoop lol gehad.
Ja, om het over de WA-verzekering van minimaal ¤ 70,= per maand nog maar niet te hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gecombineerd verbruik van 1:7 à 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.
De 3.0 V6 hoef ik niet nee.. verbruik is mij te laag.. Wel een mooie kar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gecombineerd verbruik van 1:7 à 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.
De 3.0 is wel dè motor die bij de 166 hoort imo. De andere motoren zijn het toch net niet bij die auto vind ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
De 3.0 V6 hoef ik niet nee.. verbruik is mij te laag.. Wel een mooie kar.
Klopt. Maar dat verbruikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De 3.0 is wel dè motor die bij de 166 hoort imo. De andere motoren zijn het toch net niet bij die auto vind ik
Dat hoort erbij, bij zo'n auto. Pure liefhebberij.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat verbruik
Zit trouwens nu te kijken naar een E-Klasse Merc met CDI
De drummer van de band heeft er een met een automaat. 130 op de snelweg, en 1:19 rijden!
Daar staan altijd auto´s. Hij staat nu al de hele week en parkeerbeheer komt elk uur langs. Nog nooit in Amsterdam geweest?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat dacht je? Voor een foto kan ik m'n auto wel binnen 5 meter van de kruising half op de stoep zetten?
Koala 656quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:31 schreef GizartFRL het volgende:
Citroen XM
Ruim
Apart
Luxe
Heerlijk rijdend.
En te vinden binnen je budget.
[ afbeelding ]
Heb ik al aan zitten denken ja, dus ik moet ook kijken welke auto ik relatief gezien goedkoop kan verzekeren. Ik hoef geen Cadillac El Dorado te gaan aanschaffen, verzekeren? Ho maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:41 schreef Prowl het volgende:
Betrouwbaarder dan een BX, minder betrouwbaar dan een Xantia
Iets kapot? Dan is een hele BX kopen meestal goedkoper
Heeft TS al aan wegenbelasting, verzekering en dat soort dingen gedacht?
Die kosten zijn meestal hoger dan de aanschaf van een auto......
Een DS zou ik ook echt zonde vinden.... daar moet je met liefde mee rijden, en niet omdat het toevallig een auto is die beschikbaar is.quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef Prowl het volgende:
Als TS geen BX durft te nemen is een DS al helemaal 10 bruggen te ver
Ik durf best een BX te nemen hoor, ben ook wel een liefhebber (Als in 300-400 euro per maand over voor onderhoud. En zorgen dat hij zo lang mogelijk blijft rijden)quote:Op zaterdag 13 april 2013 14:58 schreef Prowl het volgende:
Als TS geen BX durft te nemen is een DS al helemaal 10 bruggen te ver
Ik ben benieuwd wat je als "relatief goedkoop" beschouwt voor een (WA?) verzekering, en qua wegenbelasting.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:43 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb ik al aan zitten denken ja, dus ik moet ook kijken welke auto ik relatief gezien goedkoop kan verzekeren. Ik hoef geen Cadillac El Dorado te gaan aanschaffen, verzekeren? Ho maar.
Zoek een goed onderhouden Xantia dan kun je een paar jaar vooruitquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:27 schreef Braddie het volgende:
Wegenbelasting.. naja 250 per kwartaal als maximum!
Xantia`s zijn inderdaad fijne auto`s, en ze veren fantastisch. Maar dat is bij mij eigenlijk ook weer een puntje.. Kost het niet énorm veel geld om die veerbollen te vervangen?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:50 schreef Prowl het volgende:
[..]
Zoek een goed onderhouden Xantia dan kun je een paar jaar vooruit
Daar zou ik me nog wel het minst druk om maken bij een Citroen.quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:56 schreef Braddie het volgende:
[..]
Xantia`s zijn inderdaad fijne auto`s, en ze veren fantastisch. Maar dat is bij mij eigenlijk ook weer een puntje.. Kost het niet énorm veel geld om die veerbollen te vervangen?
Roest? Een goed onderhouden Citroen zal toch niet zo erg roesten?quote:Op zaterdag 13 april 2013 15:58 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar zou ik me nog wel het minst druk om maken bij een Citroen.
Japans is saai.quote:Op zaterdag 13 april 2013 18:10 schreef VMSDKR het volgende:
Iets Japans. Dan gaat het tenminste niet stuk.
Onder redelijk veel kilometers versta ik (Wat ik sowieso al heb afgesproken om te doen als ik m`n rijbewijs heb gehaald) :quote:Op zondag 14 april 2013 00:38 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Wat versta je trouwens onder redelijk veel kilometers en heel weinig onderhoudskosten? Als je naar concrete cijfers kunt vertalen, dan weet je tenminste een beetje in welke richting je het zoekt.
Met zo'n klein budget zou ik trouwens altijd voor een (saaie) Jap of ander betrouwbaar koekblik gaan. Met 1500 euro heb je kans op een leuke auto die het altijd doet, maar er is ook een reëele kans dat je een bak ellende koopt. Een leuke auto kun je altijd nog kopen wanneer je een groter budget hebt. Een Amerikaanse pooierbak is misschien geen cliché, tenzij je een Amerikaanse pooier bent, maar de maandelijkse kosten zijn vast veel te hoog. Dan maar een Swift/Colt/Alto/106/Saxo/Micra. Geen spannende auto's, maar wel auto's waar je je niet elke maand scheel aan betaalt.
...Ga me nou niet vertellen dat er een derde ex-Groevenbeeker in PTA zit. Wtf.quote:m`n oude school opzoeken in Ermelo
Nee dat nietquote:Op zondag 14 april 2013 04:23 schreef Kriegel het volgende:
[..]
...Ga me nou niet vertellen dat er een derde ex-Groevenbeeker in PTA zit. Wtf.
Ja. met moeite Maar het moet toch ook wel iéts groter zijn + Plek voor wat vrienden haha.quote:Op zondag 14 april 2013 12:57 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Past je instrument in een Barchetta?
Je moet uitgaan van gemiddelden, niet van uitschieters. Dan kun je bijv. op http://www.autoweek.nl/kostenberekening of bij de ANWB uitrekenen wat je bij een bepaald type auto ongeveer per maand kwijt bent.quote:Op zondag 14 april 2013 01:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Onder redelijk veel kilometers versta ik (Wat ik sowieso al heb afgesproken om te doen als ik m`n rijbewijs heb gehaald) :
Ritje Berlijn in Juli.
Ritje Antwerpen waarschijnlijk óók in Juni.
Naar Munchen voor 1 week in September.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:SuzukiSwift133.jpgquote:Op zondag 14 april 2013 01:09 schreef Braddie het volgende:
[..]
Maar iets als een 5 deurs swift (eerste generatie) of iets in die richting.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nissan primera/almera
Jawel.. maar dan 5 deurs minimaal. Anders pakt ie zo klein uitquote:Op zondag 14 april 2013 13:40 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:SuzukiSwift133.jpg
Denk niet dat je deze bedoelt?
Ik zou dan een kleine diesel nemen, VW polo 1.4 TDI ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:27 schreef Braddie het volgende:
Wegenbelasting.. naja 250 per kwartaal als maximum!
Een diesel hoeft niet...quote:Op woensdag 2 april 2014 00:04 schreef ecktebaas123 het volgende:
Als snelheid je niet boeit kan je ook voor de 1.4 gaan, rijden iets zuiniger dan de 1.6
Ik ben het met je eens dat je onderhoud mee moet rekenen, maar 300-400 euro per maand voor een oude dertien-in-een-dozijn middenklasser is wel heel erg ruim. Als je dat twee maanden achter elkaar kwijt bent zou ik heel snel naar een andere zoeken.quote:Op woensdag 2 april 2014 00:13 schreef Catch22- het volgende:
En die 300-400 pm aan onderhoud dan?
Koop gewoon iets simpels dat rijdt. Dan maakt dat paaltje wat je over het hoofd gaat zien ook noet uit. En kan je wennen aan het geld dat een auto rijden kost.
Maargoed, je haalt je rijbewijs toch nooit dus waar hebben we het over.
dat riep hij eerder in dit topicquote:Op woensdag 2 april 2014 00:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je onderhoud mee moet rekenen, maar 300-400 euro per maand voor een oude dertien-in-een-dozijn middenklasser is wel heel erg ruim. Als je dat twee maanden achter elkaar kwijt bent zou ik heel snel naar een andere zoeken.
http://www.autoweek.nl/fo(...),5235856#msg-5235856quote:Ben sinds een kleine 2 weken weer aan het rijlessen en het TTT komt steeds dichterbij.
Nou heb ik besloten om als ik mijn TTT heb gehaald meteen mijn eerste auto te kopen.
Er was in de famillie keuze uit 2 auto`s waar ik in zou kunnen/mogen rijden zodra ik mijn rijbewijs heb.
`99 Fiat Seicento S:
Leuk autotje, ziet er mooi uit, is verschrikkelijk oncomfortabel, pedalen zitten te dicht op elkaar (Heb maat 47) is mij te klein (Zit met mijn knieén tegen het stuur en mijn hoofd op 5 cm na tegen het dak)
`95 Volkswagen Golf III
Vind ik persoonlijk de leukste van de 2, maar ook hier weer, het is een enorm oncomfortabele auto, na een rit van 30 minuten kom ik er gebroken uit.. Hij heeft al ruim 3 ton gelopen, en mijn vader rijd er in dus hij is redelijk afgetrapt (Hij koopt altijd 500 euro auto`s en rijd er dan nog mee lang nadat de APK is verlopen)
Nouja, lang verhaal kort, fijn dat mijn ouders deze auto`s ter beschikking stellen, vind het heel aardig van ze, thanks but no thanks.
Dus ik heb er even heel goed over nagedacht heb me er redelijk in verdiept, en ben tot de conclusie gekomen dat mijn eerste auto een:
Citroen BX gaat worden.
Ik vind het qua styling echt een pracht van een wagen, de keren dat ik er in heb meegereden zijn me nog heel erg bijgebleven, enorm comfortabel, bijna zwevend, lekker veel hoofd/beenruimte, en het belangrijkste, ze wegen onder de 1000kg.
Nou weet ik dat BXen gedoe hebben met die Hydropneumatische vering, althans.. die bollen dus.
Heb opgezocht dat het vervangen van de bollen zo rond de 225-250 euro nieuw zit bij Garage Van Beers hier, dus dat is (vind ik) nog wel te overzien.
Anyways.
Mijn budget voor een BX is 1000 euro, daar heb je volgens mij wel een redelijk knappe BX voor.
Budget voor onderhoud is per maand rond de 150-200 euro.
En verder zal ik natuurlijk de BX vertroetelen als over het m`n "Kind" is, klinkt gek, maar dan wil ik hem ook wel zo lang mogelijk in originele staat op de weg houden (Ik hou absoluut niet van subwoofers, spoilers, bodykits, verlagings setjes, etc)
Maargoed, aan die hele lange verhaal zit ook een keer zijde.
Is het verstandig? Zo`n BX als eerste auto?.. Want ik zit nu wel heel leuk zo`n lang verhaal te typen en te zeggen dat ik er een wil en ook (waarschijnlijk) ga kopen, maar .... Wat is nou echt een kwaal van de BX op het veersysteem na?
Groot onderhoud laat ik overigens bij de Citroen garage doen en klein onderhoud laat ik door mijn vader doen of mijn opa smiling smiley
Wie o wie kan mij wat meer vertellen over de BX en de voor/nadelen van zo`n auto.
(En ja, ik heb in het verleden ook topics geopend dat ik graag die en die auto wilde, maar ik ben er nu 100% zeker van, het word een BX. Die auto spreekt me énorm aan, en het zijn heerlijke wagens om te zien en om in te rijden)
Naja, iemand is niet verplicht om een advies op te volgen he. Net zo min als dat iemand verplicht is om advies te geven. Beide gebeurt vanuit vrije wil en ik vind persoonlijk niet dat daar verwachtingen of eisen aan horen te hangen.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Precies. Iedere keer steken mensen tijd en moeite in goedbedoelde adviezen, maar daar wordt vervolgens niets mee gedaan.
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Precies. Iedere keer steken mensen tijd en moeite in goedbedoelde adviezen, maar daar wordt vervolgens niets mee gedaan.
quote:Op woensdag 2 april 2014 09:45 schreef Oceanview het volgende:
Mazda Demio, ruim, licht en rijdt zuinig.
Is dit geen goed advies dan?quote:Op woensdag 2 april 2014 09:55 schreef Meike26 het volgende:
Goed, ik ben er zelf ook ingetuind, maar :
[..]
[..]
ik hoef geen Daihatsu Move, een tandje groter zou fijner zijn...quote:Op woensdag 2 april 2014 17:43 schreef Grielen het volgende:
http://link.marktplaats.nl/m794931976
Ruim binnen het budget (je hebt nog ¤301 om leuke velgen te kopen)
5deurs: Check
Niet overdreven snel: Check
Ruimte: Als je in je eentje in de auto zit heb je meer ruimte dan je ooit nodig zou hebben.
Comfort: Comfortabeler dan een fiets of OV
Geen station: Geen station.
Hij heeft zelfs een trekhaak!
Ach, dat ik niet meer serieus word genomen zo onderhand snap ik ook wel hoor, i.v.m al mijn oude topics waarin ik zonder echt een doel gewoon vroeg om auto`s, en er waren een aantal topics waar in ik inderdaad aangaf een auto te kopen, maar dat ging niet door i.v.m geld en dergelijke.. Nu ben ik bloed serieus en wil ik gewoon een fatsoenlijke auto aanschaffen.quote:Op woensdag 2 april 2014 09:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Naja, iemand is niet verplicht om een advies op te volgen he. Net zo min als dat iemand verplicht is om advies te geven. Beide gebeurt vanuit vrije wil en ik vind persoonlijk niet dat daar verwachtingen of eisen aan horen te hangen.
Ik vind het zelf ook bijvoorbeeld leuk om naar auto's te kijken, terwijl ik er momenteel geen geld voor heb, en dus geen serieuze intentie om er een te kopen. Maar toch kijk ik wat rond en vraag ik af en toe eens om meningen/advies over bepaalde auto's. Mag dat dan ook niet?
ik zou zo een ford alleen met TDCI motor nemenquote:Op woensdag 2 april 2014 18:24 schreef NieuweNier het volgende:
Waarom mag een station eigenlijk niet? Het is veel praktischer dan een sedan of coupe en rijdt prettiger en is ruimer dan een hatchback.
Ik zou een Ford Focus of Mondeo aanraden. Doordat ze veel verkocht zijn, zijn ze tweedehands goedkoop. Ook zijn ze betrouwbaar en staan ze erom bekend leuk te hoeken.
"Leuk te hoeken" ik hoef geen scheurijzer, als de auto mij maar van A > B brengt.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:24 schreef NieuweNier het volgende:
Waarom mag een station eigenlijk niet? Het is veel praktischer dan een sedan of coupe en rijdt prettiger en is ruimer dan een hatchback.
Ik zou een Ford Focus of Mondeo aanraden. Doordat ze veel verkocht zijn, zijn ze tweedehands goedkoop. Ook zijn ze betrouwbaar en staan ze erom bekend leuk te hoeken.
Heb je je rbw al gehaald? Niet kut bedoeld ofzo, pure interesse.quote:Op woensdag 2 april 2014 18:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
"Leuk te hoeken" ik hoef geen scheurijzer, als de auto mij maar van A > B brengt.
Een station is niks voor mij, heb absoluut niks met stations, ruimte gaat mij voornamelijk om been ruimte voor/achter, en als er maar een paar koffers mee kunnen of een paar muziek instrumenten, ik persoonlijk zie de meerwaarde van een station niet, ook omdat ze meestal de 1200 kilo wel overschrijden.. En dan word het mij te duur.
En wat hier boven al gemeld werd, een Focus 1,6 is leuk, maar binnen mijn budget alleen met ruim 2 ton op de teller, dat is alleen fijn als het een Tdci blok is, en dan gaat de wegenbelasting weer flink omhoog, dus dat schiet niet op..
citroen XMquote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
Wegenbelasting maakt me niet uit, en het verbruik éigenlijk ook niet
je bent dus op zoek naar een ruime auto zo rond de 1000 kilo ?quote:Op donderdag 3 april 2014 14:22 schreef Braddie het volgende:
Ja, op zich is zo`n Daihatsu YRV wel een leuk kek wagentje, maar waar ik tegen aan zit is de ruimte achterin en de breedte (In de Seicento van m`n man zit ik in de knoop met de pedalen + schoenmaat 47)
Dus vandaar.
Dat hele wegenbelasting verhaal van 250-300 per maand mag geschrapt worden, dat was heel onrealistisch, rond de 100-120 per kwartaal kan nog net.
Dan hou ik die in mijn achterhoofd.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef Meike26 het volgende:
Een YRV is echt wel wat (iets) ruimer dan zo'n Seicento-doodskistje hoor
XM is een hele fijne wagen, de ex van m`n moeder had er een, ding reed geweldig, hij stond helaas heel veel bij de garage.quote:Op donderdag 3 april 2014 14:35 schreef sturmpie het volgende:
[..]
je bent dus op zoek naar een ruime auto zo rond de 1000 kilo ?
wil je schakelen of automaat ?
wat vind je van die XM ? tog wel vette bak he
Best knap dat je even een topic een jaar omhoog kan knallen zonder dat iemand het merkt en dat TS ook op je reageert alsof er niks aan de hand isquote:Op woensdag 2 april 2014 00:04 schreef ecktebaas123 het volgende:
Als snelheid je niet boeit kan je ook voor de 1.4 gaan, rijden iets zuiniger dan de 1.6
Dat was op mijn verzoek .quote:Op donderdag 3 april 2014 14:44 schreef Wootism het volgende:
[..]
Best knap dat je even een topic een jaar omhoog kan knallen zonder dat iemand het merkt en dat TS ook op je reageert alsof er niks aan de hand is
I found out the hard way.quote:Op donderdag 3 april 2014 11:51 schreef Braddie het volgende:
Rijbewijs is er nog niet helaas.
XJ12 is trouwens een waanzinnig stijlvolle auto, maar voor mij absoluut niet rendabel, dat zuipt als de pest, en onderdelen zijn absurd prijzig.
De automaat was stuk. Ik kreeg hem goedkoop mee omdat niemand dom genoeg was om een auto te kopen die niet lopend te horen was. Thuis heb ik toen olie in de automaat aangevuld et cetera en de motor aan de praat gekregen, en die liep erg goed, maar kwam niet vooruit. Ik heb nu iemand gevonden die voor 250 euro er een nieuwe bak onder wil zetten.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:35 schreef vannelle het volgende:
[..]
Dat ding heeft toch nooit (goed) gereden bij jou?
Iets met versnellingsbak of zo?
Die V6 (de oude 140kW-versie) zou voor iedereen relevant moeten zijnquote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
406 zoals eerder gepost vind ik ook leuk, maar de 306/ 306 cabrio zijn zeker ook de moeite waard om eens te bekijken, verbruik ligt ook aanzienlijk lager aangezien de 406 allemaal 2.0 of zelfs 3.0 V6 zijn al weet ik niet in hoeverre dat voor jou relevant is
Deze dan: http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lrquote:Op donderdag 3 april 2014 20:15 schreef Elan het volgende:
[ afbeelding ]
406 zoals eerder gepost vind ik ook leuk, maar de 306/ 306 cabrio zijn zeker ook de moeite waard om eens te bekijken, verbruik ligt ook aanzienlijk lager aangezien de 406 allemaal 2.0 of zelfs 3.0 V6 zijn al weet ik niet in hoeverre dat voor jou relevant is
watquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef Braddie het volgende:
na het behalen van mijn TTT issie van mij!
Ik heb hem apart laten houden, en zodra ik mijn TussenTijdseToets heb gehaald mag ik het autootje ophalen, volgens mijn instructeur (als ik deze keer mijn theorie haal) heb ik begin mei m`n TTT en rij ik midden mei af.quote:
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef Braddie het volgende:
Zoektocht is vanochtend beëindigd, heb een `99er Matiz uitgezocht, aan de kant laten zetten, na het behalen van mijn TTT issie van mij!
83k gelopen, geen roest, motorisch perfect in orde, strak in de lak, niet in gerookt, alleen een sterretje in de voorruit.
[ afbeelding ]
je gaat een auto halen voordat je je praktijk (en dus je rijbewijs) hebt gehaald?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem apart laten houden, en zodra ik mijn TussenTijdseToets heb gehaald mag ik het autootje ophalen, volgens mijn instructeur (als ik deze keer mijn theorie haal) heb ik begin mei m`n TTT en rij ik midden mei af.
Omdat hij het iq van een egel heeft, dat je daar nu nog niet achter bentquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom wacht je niet totdat je meer zekerheid hebt?
Precies, en hij heeft ook nog wel nét genoeg pit om ook op de snelweg een beetje mee te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Deshain het volgende:
[..]
Superhandig autootje, kan er in de stad goed mee uit de voeten, zuinig en je parkeert hem gewoon in een kluisje bij de Media Markt.
Ik weet niet wie je dat heeft wijs gemaakt maar daar klopt niks vanquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook nog wel nét genoeg pit om ook op de snelweg een beetje mee te komen.
Waarvan ga je de auto (en bijbehorende lasten) van betalen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook nog wel nét genoeg pit om ook op de snelweg een beetje mee te komen.
Naja... als het met een Polo Bluemotion gaat (1,2 3Cylinder) dan gaat het met een Matiz (Die 300 kilo lichter is) ook wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je dat heeft wijs gemaakt maar daar klopt niks van
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef Braddie het volgende:
Zoektocht is vanochtend beëindigd, heb een `99er Matiz uitgezocht, aan de kant laten zetten, na het behalen van mijn TTT issie van mij!
83k gelopen, geen roest, motorisch perfect in orde, strak in de lak, niet in gerookt, alleen een sterretje in de voorruit.
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat er poep op de wagen zat maar bij nader inzien bleek het de kleur van de lak te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
Wat een spuuglelijke auto heb je gekocht Braddie.
En wat is er over van je plan om een een wat luxere auto te kopen zodat je vrienden comfortabel mee konden naar Duitsland?
Idd, en dan geen Golf op BMW willen kopen omdat pauper, zal wel gruwelijk chicks hosselen worden op de boulevard van Scheveningen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er poep op de wagen zat maar bij nader inzien bleek het de kleur van de lak te zijn.
Ik vind het een geinig karretje, er is genoeg beenruimte achterin, en sowieso genoeg zit ruimte achterin voor 2 volwassenen, voorin is er ook zat ruimte, kofferbak is groot zat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
Wat een spuuglelijke auto heb je gekocht Braddie.
En wat is er over van je plan om een een wat luxere auto te kopen zodat je vrienden comfortabel mee konden naar Duitsland?
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
Wegenbelasting maakt me niet uit, en het verbruik éigenlijk ook niet
quote:*Koopt een Matiz*
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:25 schreef chroestjov het volgende:
Nu alleen nog je theorie halen, appeltje eitje zou je zeggen. hehehe
Auto kost 1150, je budget is 1500? .quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef Braddie het volgende:
DIt was overigens de enige auto binnen mijn budget (ook echt op het randje) dus vandaar...
Dat is hem inderdaad!quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
De toekomstige Bradmobiel.
Hoeveel heb je nog van de vraagprijs af kunnen halen?quote:
Hoho hij moet eerst z'n theorie halen he.quote:Op vrijdag 4 april 2014 17:06 schreef LeTourdeFrance het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
De toekomstige Bradmobiel.
En veiligheidquote:Op vrijdag 4 april 2014 23:16 schreef -niemand- het volgende:
Damn, als een matiz 3 dingen niet heeft zijn het wel comfort. snelheid en kwaliteit...
Helaas heb ik een keer in zo'n hok moeten rijden. de volgende keer hang ik me nog liever op...
Misschien eerst even theorie halenquote:
Da's gewoon een wekelijks terugkerend Braddie topic. Ken je TS nog niet dan?quote:Op zaterdag 5 april 2014 10:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
KLB / Ik ga weg van FOK!
Je bent wel snel terug
Het is maar wat je wekelijks noemt.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:15 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Da's gewoon een wekelijks terugkerend Braddie topic. Ken je TS nog niet dan?
Ow al meerdere keren in de week tegenwoordig zelfs. Braddie heeft gewoon aandacht tekort en elke keer weer denkt hij die zo te krijgen. Hoe vaak hij in het gitaristentopic al niet gezegd heeft weg te blijven om vervolgens weer terug te komen, is niet meer te tellen. Het heeft op een gegeven moment de hele sfeer van het topic gedood.quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:19 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Het is maar wat je wekelijks noemt.
KLB / Voorlopig maar écht weg van FOK!
KLB / Ik ga weg van FOK!
WGR / Rechten na aankoop ondeugdelijke auto ?quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef CafeRoker het volgende:
Kwam uit zo'n recent ik-heb-een-miskoop-gedaan topic niet juist naar voren dat die dingen bijna per definitie een onherstelbaar krom trekkende kop hebben?
En die roestproblemen danquote:Op zaterdag 5 april 2014 12:56 schreef CafeRoker het volgende:
Kwam uit zo'n recent ik-heb-een-miskoop-gedaan topic niet juist naar voren dat die dingen bijna per definitie een onherstelbaar krom trekkende kop hebben?
Oftewel, ik ga het als volgt aanpakken, wat ook gewoon het handigst is natuurlijk (en ook het voordeligst)quote:Hij vond het toch geen goed idee om een auto achter te houden voor iemand die zijn rijbewijs nog niet heeft, en hij heeft hem dus gewoon verkocht
Ja, had het zelf ook absolùùt niet verwacht dat die garage eigenaar die auto tóch zou verkopenquote:
quote:Op zaterdag 5 april 2014 21:57 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Het enige onverwachte is dat er blijkbaar nog iemand is die deze auto wil kopen.
Daihatsu Applause is een fijne ja.quote:Op zondag 6 april 2014 00:05 schreef Kriegel het volgende:
Plotwending!
Nu kun je zo'n ding kopen, omdat je dan wél niet-cliche bezig bent.
Modelletje nieuwer ziet er ook al zo lekker vaag uit: http://www.autowereld.nl/(...)ap-7896143/foto.html
CafeRoker heeft nu ook reclame voor kleine autootjes aan de linkerkant op FOK!quote:Op zaterdag 5 april 2014 12:55 schreef CafeRoker het volgende:
* CafeRoker leest topictitel
* CafeRoker ziet keuze
*zucht*
Charade op elke straathoek?quote:Op zondag 6 april 2014 00:30 schreef Kriegel het volgende:
Maar die zie je juist weer op elke straathoek, de Applause zie je nooit.
Verrekquote:Op zondag 6 april 2014 00:31 schreef APK het volgende:
[..]
CafeRoker heeft nu ook reclame voor kleine autootjes aan de linkerkant op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |