quote:Op woensdag 10 april 2013 16:06 schreef Rev- het volgende:
Heb nog wel een Lancia Lybra voor je in de aanbieding, mag weg voor peukengeld.
Was jij niet degene die zei dat als ik niet aan m`n eigen auto zou kunnen sleutelen ik geen BX zou moeten kopen?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:11 schreef Prowl het volgende:
BX
Tis wel een Break maar het verschil tov een berline is 25 cm oid
En dat ding heeft een goede herkomst
Sowieso zijn 3-cilinders geen motoren voor auto's.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef blackbeartje het volgende:
Pak gewoon de luxe/snelste uitvoering van een auto![]()
altijd nog gedaan![]()
bevalt prima en je betaald tweedehands amper voor opties
waarom zou je ze dan niet nemen[ja het kan kapot boeie dan gebruik je die optie niet ]
En serieus ik haalde met mijn eerste auto gewoon 1 op 15 gemiddeld![]()
En qua verzekering
koop je een GTI/GSI/VTEC ja dan mag je dokken Haal je een familie bak op met desnoods een v6
Die vinden ze minder eng dan zoon standaard crash bak![]()
been there done that
Ja en als je Autoweek mag geloven haal je dat met de nieuwste Clio 0,9 3 pitter nog niet eens op de snelweg
Mijn Lancia (2 cilinder) deed van 0 naar 100 in 11,9sec. Wat een bazending was datquote:Op woensdag 10 april 2013 16:17 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Sowieso zijn 3-cilinders geen motoren voor auto's.
Leuk, maar er wordt helemaal niet gekeken naar benamingen van auto's door verzekeraars, maar naar zogenaamde power-to-weight-ratio's. Een dikke V6 levert dan in combinatie met een lage leeftijd wek degelijk problemen in de acceptatie op.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:15 schreef blackbeartje het volgende:
En qua verzekering
koop je een GTI/GSI/VTEC ja dan mag je dokken Haal je een familie bak op met desnoods een v6
Die vinden ze minder eng dan zoon standaard crash bak![]()
been there done that
inderdaad. Nog nooit eerder gezien of van gehoord. Nou heeft deze wel 'look-a-like' ferrari velgjes.quote:
Een 2 cylinder lancia?... y10 zeker?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:19 schreef Lesley-91 het volgende:
[..]
Mijn Lancia (2 cilinder) deed van 0 naar 100 in 11,9sec. Wat een bazending was dat
Ik heb anders ervarenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Leuk, maar er wordt helemaal niet gekeken naar benamingen van auto's door verzekeraars, maar naar zogenaamde power-to-weight-ratio's. Een dikke V6 levert dan in combinatie met een lage leeftijd wek degelijk problemen in de acceptatie op.
875cc Ypsilon uit 2011quote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef Braddie het volgende:
[..]
Een 2 cylinder lancia?... y10 zeker?
Je begrijpt wat 'power to weight' inhoudt? De verhouding tussen gewicht en vermogen. Die kan bij een Kadett GSi veel slechter zijn dan een Vectra 2.5.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:25 schreef blackbeartje het volgende:
[..]
Ik heb anders ervaren
Mijn Vectra v6 is toch een heel stuk goedkoper dan mijn vorige GSI ook al heeft deze meer massa en vermogen...
Natuurlijk zit er ook een waarheid in jou uitspraak maar ze kijken voornamelijk naar sport modellen en modellen die de jeugd leuk vind en waar dus redelijk veel ongelukken mee gebeurd zijn.
als je voor hun een auto uitzoekt die praktisch nooit betrokken is bij een ongeluk zullen ze je veel sneller accepteren.
Er staat er hier een in de straat, toffe bak inderdaad. Maar ik denk niet dat ik daar met m`n 1,81 en 100+ kg in kan zitten met redelijk comfort/ruimte of wel? (+ Dat ik van de zomer naar duitsland ga met wat vrienden, en die moeten ook wel een beetje ruim zitten)quote:
ja ik snap hem maar die GSI had dus een slechtere power to weight dus verhaal gaat niet opquote:Op woensdag 10 april 2013 16:29 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Je begrijpt wat 'power to weight' inhoudt? De verhouding tussen gewicht en vermogen. Die kan bij een Kadett GSi veel slechter zijn dan een Vectra 2.5.
Het aantal ongelukken met een model is niet relevant.
Aan die is al een hoop gesleuteld/onderhouden dus kan alleen maar mee vallenquote:Op woensdag 10 april 2013 16:12 schreef Braddie het volgende:
[..]
Was jij niet degene die zei dat als ik niet aan m`n eigen auto zou kunnen sleutelen ik geen BX zou moeten kopen?(Sleutelen kan ik namelijk niet)
*Famillie leden zat die dat wél kunnen trouwens *
Ja het is net een 550 Maranello op deze manier.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
inderdaad. Nog nooit eerder gezien of van gehoord. Nou heeft deze wel 'look-a-like' ferrari velgjes.
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lrquote:
Die 760 zal waarschijnlijk wel goedkoop zijn qua onderhoud.. Volvo he?quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Omdat ouwetjes bijna per definitie uniek zijn.
Weet niet zeker of een 760 wel onder goedkoop onderhoud valt, echter.
Ohquote:
Betrouwbaar zal ie wel zijn als dit exemplaar nog in goede staat is. Het is meer dat het destijds een dure auto was, dus áls er dan iets stuk gaat kost het nog steeds een hoop geld.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:44 schreef Braddie het volgende:
[..]
Die 760 zal waarschijnlijk wel goedkoop zijn qua onderhoud.. Volvo he?
Vind dat echt een toffe bak, ondanks dat er een imago aanhangt
Het is ook een Franse Ferrariquote:Op woensdag 10 april 2013 16:23 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
inderdaad. Nog nooit eerder gezien of van gehoord. Nou heeft deze wel 'look-a-like' ferrari velgjes.
Achterin is klein, tis een coupe, dat hoort erbij. Voorin zal geen enkel probleem zijn.quote:Op woensdag 10 april 2013 16:30 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er staat er hier een in de straat, toffe bak inderdaad. Maar ik denk niet dat ik daar met m`n 1,81 en 100+ kg in kan zitten met redelijk comfort/ruimte of wel? (+ Dat ik van de zomer naar duitsland ga met wat vrienden, en die moeten ook wel een beetje ruim zitten)
Die Granada en 760 zijn wel vet!quote:Op woensdag 10 april 2013 16:39 schreef Kriegel het volgende:
[..]
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
http://www.marktplaats.nl(...)19df&previousPage=lr
Omdat ouwetjes bijna per definitie uniek zijn.
Weet niet zeker of een 760 wel onder goedkoop onderhoud valt, echter.
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
Maar... het moet wél een uniek karretje zijn, geen Golfje
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ben aan het sparen tussendoor voor wat leuks voor mezelf, word waarschijnlijk een Golf Type 2, of een Honda Accord.
quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Mensen kùnnen natuurlijk van mening veranderen.
Toegegeven, ik verander wel héééél veel van mening.. maar ik ben gewoon enorm aan het zoeken en kijken en doen.... En als ik niks standards wil qua auto, sja... waar kom je dan uit.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, dat kan, maar TS draait iedere dag 180 graden.
Als je net een beetje bezig bent met oriënteren naar auto's kan ik mij voorstellen dat je veel tegenkomt waarvan je denkt 'hé dat is iets'. En zodoende dus wisselvallig bent.quote:Op woensdag 10 april 2013 17:17 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ja, dat kan, maar TS draait iedere dag 180 graden.
een 323 vind ik wel interessant.. maar dan een 1e gen. een Starlet idem dito (al is dat waarschijnlijk wat te klein..) en een Charade heb ik niks mee, dat ontwerp vind ik 3x niks.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |