Alleen al vanwege deze kortzichtigheid zou de oogarts hem ook nog eens door moeten sturen naar de psycholoog.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
Dat had je niet eerder kunnen verzinnen?
Nou die kan zijn tijd beter besteden aan mensen die nog wel te redden zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef Basp1 het volgende:
Alleen al vanwege deze kortzichtigheid zou de oogarts hem ook nog eens door moeten sturen naar de psycholoog.
Hij kon de kleine lettertjes niet lezen.quote:
Jij vuige PR'er wil Braddie gewoon terughebben voor de pageviews hequote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kon de kleine lettertjes niet lezen.
In dit topic het woord views gebruiken is zielig voor Braddie.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jij vuige PR'er wil Braddie gewoon terughebben voor de pageviews he
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:29 schreef Nikmans het volgende:
Was jij niet VOORGOED VERTROKKEN GOOI MIJN ACCOUNT OOK MAAR WEG?
Scherpquote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:
Ok. een heel fijn leven nog verder op het Fok! Forum mensen, ik hou het hier voor gezien.. vind het wel leuk geweest na bijna 5 jaar.
Groeten aan de Mods en een aantal leden, en ik spreek julie van de zomer wel weer. Als ik helemaal afgetraind en bekendheid heb opgedaan buiten Fok!
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt alleen moeite met kentekens?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.
In je cinquecento?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:53 schreef Braddie het volgende:
Hopelijk heb ik hem voor de zomervakantie, lekker touren
Nee, ben aan het sparen tussendoor voor wat leuks voor mezelf, word waarschijnlijk een Golf Type 2, of een Honda Accord.quote:
Golf2? Doe maar niet, die roesten waar je bij staat.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ben aan het sparen tussendoor voor wat leuks voor mezelf, word waarschijnlijk een Golf Type 2, of een Honda Accord.
Serieus?.. een vriendin van me heeft een GTI uit `91 en dat karretje is echt nog in nieuwstaat (Letterlijk) en die komt élke keuring door geen roest niets.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Golf2? Doe maar niet, die roesten waar je bij staat.
Ja hoor, een auto van 22 jaar die letterlijk in nieuwstaat is.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Serieus?.. een vriendin van me heeft een GTI uit `91 en dat karretje is echt nog in nieuwstaat (Letterlijk) en die komt élke keuring door geen roest niets.
Ik hoef ook geen GTI trouwen, en óók geen afgetrapte bak, maar gewoon een nette 1.3CL, Gewoon een basic golfje. Autorijden is voor mij niet "Kijk mij 22 zijn en mijn auto laag bij de grond zijn, kijk mij lekker hard kunnen optrekken en veel benzine verbruiken" Maar meer " Het rijd, het zit droog, het brengt me van A>B, het is redelijk comfortabel, het verbruikt niet veel, en er zit een simpele radio/MP3 speler in "
Vorige week wou je nog een Agila, toen een Mercedes en toen een Cinquecento.quote:Het hoeft voor mij allemaal niet getuned en dergelijk, gewoon simpel van A>B en zolang hij rijd is het prima, het is m`n eerste autotje dus zo rond de 500 - 750 is er vást een leuk golfje te vinden die niet afgetrapt is, en eventueel met verse APK.
Die auto heeft geen roest, nérgens. Wagentje is ook uitgeroepen door VW NL een paar jaar terug als origineelste en best onderhouden Golf (ze heeft het certificaat)quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja hoor, een auto van 22 jaar die letterlijk in nieuwstaat is.
[..]
Vorige week wou je nog een Agila, toen een Mercedes en toen een Cinquecento.Jij weet ook niet wat je wil.
Ja, ik wilde gewoon héel veelquote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Vorige week wou je nog een Agila, toen een Mercedes en toen een Cinquecento.Jij weet ook niet wat je wil.
SDI is zo traag als dikke poep door een trechter. Bovendien heb je met een diesel meer onderhoudskosten.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:57 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ja, ik wilde gewoon héel veelMaar dat was waanzin in principe. Ik ga nu gewoon slim doen (Jahe.. ik
) En een autotje kopen wat ik gewoon kan aanschaffen, en wat ik ook kan kopen zónder dat ik er op leeg loop qua prijs/verzekering/wegenbelasting/verbruik.
Zit nu te kijken naar een Golfje III / IV diesel. Wegenbelasting is wel een aardige slok op een borrel, maar het is zuinig, en ze zijn ook niet duur (je hebt voor 800-900 euro een hele redelijke 3 en voor rond de 1500-2000 ook wel een fijne 4 SDI)
Dát is het dus juist.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:00 schreef Tijn het volgende:
Een goedkope tweedehands Golf, daarvan weet je in elk geval zeker dat-ie compleet is afgetrapt
Voor iemands eerste auto is dat alleen maar een voordeel.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
SDI is zo traag als dikke poep door een trechter.
Ben ik met je eens.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor iemands eerste auto is dat alleen maar een voordeel.
Heb er dus serieus in het dagelijkse leven niet echt last van. Maar ik lees dan ook nooit kentekenborden van auto`s voor de lol opquote:Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Keukendrol het volgende:
Daar op dat moment pas achterkomen.!
quote:
Des te beter. Godsgruwelijk gevaarlijk als automobilisten slecht zien.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb er dus serieus in het dagelijkse leven niet echt last van. Maar ik lees dan ook nooit kentekenborden van auto`s voor de lol opAlleen ja, het is dus wél een afkeur voor het CBR.
Maar dat is gélukkig opgelost.
Alle vmbo-ers die ik ken kunnen vaak snel goed rijden hoor.quote:
Dat is zo. Maar het is gélukkig opgelost nu, over 2 weken lekker lessen.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:37 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Des te beter. Godsgruwelijk gevaarlijk als automobilisten slecht zien.
Er is sowieso niks mis met een vmbo-er vind ik. Je hebt namelijk verschillende gradaties wat dat betreft.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Alle vmbo-ers die ik ken kunnen vaak snel goed rijden hoor.
Eens. Ik bedoelde het ook niet denigrerend. Maar de term 'vmbo-ers' wordt vaak denigrerend bedoeld inderdaad.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:39 schreef Braddie het volgende:
[..]
Er is sowieso niks mis met een vmbo-er vind ik. Je hebt namelijk verschillende gradaties wat dat betreft.
Een kennis van mij is ook vmbo-er en dat is geen stoer petjes figuur, maar een keurige gast van 19 die lekker in een polo 1.6 rond tuft en het niks vind om muziak hard aan te hebben in de auto zonder reden en zo
Dat zag ie niet aankomen!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef John5 het volgende:
Fuck, je ziet geen klap en komt er pas na het lappen van een intake achter dat dit misschien wel eens een probleem kan zijn met autorijden?
Hoe kan het je nou niet opvallen dat je grote koeieletters op 10 meter afstand al niet meer kan lezenquote:Op donderdag 4 april 2013 21:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Heb er dus serieus in het dagelijkse leven niet echt last van.
quote:
Er zijn altijd uitzonderingen die de regel bevestigen. Maar je maakt me niet wijs dat TS een snuggere gast is.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:38 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Alle vmbo-ers die ik ken kunnen vaak snel goed rijden hoor.
En niet zonder reden.quote:Op donderdag 4 april 2013 21:44 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Eens. Ik bedoelde het ook niet denigrerend. Maar de term 'vmbo-ers' wordt vaak denigrerend bedoeld inderdaad.
Stoer zeg. Briljood.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ik faalde ook kenteken lezen bij het CBR op het examen.omdat ik gwwoon weigeree bril te dragen, nog steeds eigenlijk. Mocht toen ook gewoon examen doen, moest alleen invullen op eigen verklaring dat ok een bril nodig had.
.
Ben er maar trost op dat je geen bril wilt dragen maar dus feitelijk gewoon incapabel bent om veilig auto te rijden omdat je gewoon een stuk scherptediepte mist.quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Ik faalde ook kenteken lezen bij het CBR op het examen.omdat ik gwwoon weigeree bril te dragen, nog steeds eigenlijk. Mocht toen ook gewoon examen doen, moest alleen invullen op eigen verklaring dat ok een bril nodig had.
Voor Braddie heel erg logisch.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:20 schreef John5 het volgende:
Fuck, je ziet geen klap en komt er pas na het lappen van een intake achter dat dit misschien wel eens een probleem kan zijn met autorijden?
Want dat weet jijquote:Op vrijdag 5 april 2013 11:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Ben er maar trost op dat je geen bril wilt dragen maar dus feitelijk gewoon incapabel bent om veilig auto te rijden omdat je gewoon een stuk scherptediepte mist.
Als jij geen kentekens op 10 meter kan lezen ja dan weet ik dat en elk logisch denkend persoon ook. Maar blijkbaar zijn bazen alleen goed in bazen gedrag vertonen en gespeend van enig logisch redenatie vermogen.quote:
Wat is dat toch met mensen die heel stoer zitten te vertellen dat ze weigeren hun bril te dragen?quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:12 schreef IkBenDeBaas het volgende:
.
Er is wel een kern van waarheid.quote:
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=5quote:braadslee
Re: Rijlesavonturen van Braadslee
17-02-2015 17:02
Dus.
Vanmiddag voor de 2e x examen gedaan, en... gezakt.
Geen ingreep gehad de hele rit dus ik ging vrij zelfverzekerd weer bij die man aan tafel zitten, en toen was het
CBR Mannetje
Je bent gezakt, helaas, je mag het nog een keertje proberen binnenkort.. Ik had zéker wel 15 keer aan je stuur kunnen trekken of op je rem kunnen duwen..
Dus ik had echt zoiets van, waarom heb je dat dan niet gedaan? Als je had ingegrepen had ik het logisch gevonden dat ik was gezakt, want ingreep = zakken. maar kom op zeg.... Niet ingrijpen, en dan achteraf zeggen dat ik gezakt ben omdat je aan mijn stuur had KUNNEN trekken, of omdat je had KUNNEN remmen.. Dat gaat mij écht m`n pet te boven..
Instructeur zegt dat we voorlopig geen examen gaan plannen, en dat ik voorlopig eerst maar eens moet gaan sparen zodat het niet steeds losse lessen zijn, en dat we net zo lang gaan lessen tot het allemaal tot in de puntjes in orde is.
Daar gaan al m`n plannen voor het aankomende jaar, lijkt het wel..
quote:Op donderdag 4 april 2013 10:53 schreef Braddie het volgende:
Hopelijk heb ik hem voor de zomervakantie, lekker touren
Bedankt voor deze update.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:21 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Kutkick, maar de TT blijft actueel. Bradmans is vorige week weer gezakt:
[..]
http://www.autoweek.nl/forum/read.php?9,5277178,page=5
En voor de derde jaar op rij worden zijn wilde plannen gedwarsboomd:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |