Alleen al vanwege deze kortzichtigheid zou de oogarts hem ook nog eens door moeten sturen naar de psycholoog.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
Dat had je niet eerder kunnen verzinnen?
Nou die kan zijn tijd beter besteden aan mensen die nog wel te redden zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef Basp1 het volgende:
Alleen al vanwege deze kortzichtigheid zou de oogarts hem ook nog eens door moeten sturen naar de psycholoog.
Hij kon de kleine lettertjes niet lezen.quote:
Jij vuige PR'er wil Braddie gewoon terughebben voor de pageviews hequote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kon de kleine lettertjes niet lezen.
In dit topic het woord views gebruiken is zielig voor Braddie.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jij vuige PR'er wil Braddie gewoon terughebben voor de pageviews he
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:29 schreef Nikmans het volgende:
Was jij niet VOORGOED VERTROKKEN GOOI MIJN ACCOUNT OOK MAAR WEG?
Scherpquote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:
Ok. een heel fijn leven nog verder op het Fok! Forum mensen, ik hou het hier voor gezien.. vind het wel leuk geweest na bijna 5 jaar.
Groeten aan de Mods en een aantal leden, en ik spreek julie van de zomer wel weer. Als ik helemaal afgetraind en bekendheid heb opgedaan buiten Fok!
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt alleen moeite met kentekens?
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.
In je cinquecento?quote:Op donderdag 4 april 2013 10:53 schreef Braddie het volgende:
Hopelijk heb ik hem voor de zomervakantie, lekker touren
Nee, ben aan het sparen tussendoor voor wat leuks voor mezelf, word waarschijnlijk een Golf Type 2, of een Honda Accord.quote:
Golf2? Doe maar niet, die roesten waar je bij staat.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:46 schreef Braddie het volgende:
[..]
Nee, ben aan het sparen tussendoor voor wat leuks voor mezelf, word waarschijnlijk een Golf Type 2, of een Honda Accord.
Serieus?.. een vriendin van me heeft een GTI uit `91 en dat karretje is echt nog in nieuwstaat (Letterlijk) en die komt élke keuring door geen roest niets.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef jelfrikandel het volgende:
[..]
Golf2? Doe maar niet, die roesten waar je bij staat.
Ja hoor, een auto van 22 jaar die letterlijk in nieuwstaat is.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:28 schreef Braddie het volgende:
[..]
Serieus?.. een vriendin van me heeft een GTI uit `91 en dat karretje is echt nog in nieuwstaat (Letterlijk) en die komt élke keuring door geen roest niets.
Ik hoef ook geen GTI trouwen, en óók geen afgetrapte bak, maar gewoon een nette 1.3CL, Gewoon een basic golfje. Autorijden is voor mij niet "Kijk mij 22 zijn en mijn auto laag bij de grond zijn, kijk mij lekker hard kunnen optrekken en veel benzine verbruiken" Maar meer " Het rijd, het zit droog, het brengt me van A>B, het is redelijk comfortabel, het verbruikt niet veel, en er zit een simpele radio/MP3 speler in "
Vorige week wou je nog een Agila, toen een Mercedes en toen een Cinquecento.quote:Het hoeft voor mij allemaal niet getuned en dergelijk, gewoon simpel van A>B en zolang hij rijd is het prima, het is m`n eerste autotje dus zo rond de 500 - 750 is er vást een leuk golfje te vinden die niet afgetrapt is, en eventueel met verse APK.
Die auto heeft geen roest, nérgens. Wagentje is ook uitgeroepen door VW NL een paar jaar terug als origineelste en best onderhouden Golf (ze heeft het certificaat)quote:Op donderdag 4 april 2013 20:37 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Ja hoor, een auto van 22 jaar die letterlijk in nieuwstaat is.
[..]
Vorige week wou je nog een Agila, toen een Mercedes en toen een Cinquecento.Jij weet ook niet wat je wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |