Alleen al vanwege deze kortzichtigheid zou de oogarts hem ook nog eens door moeten sturen naar de psycholoog.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:09 schreef Cactus1 het volgende:
Dat had je niet eerder kunnen verzinnen?
Nou die kan zijn tijd beter besteden aan mensen die nog wel te redden zijnquote:Op woensdag 3 april 2013 15:12 schreef Basp1 het volgende:
Alleen al vanwege deze kortzichtigheid zou de oogarts hem ook nog eens door moeten sturen naar de psycholoog.
Hij kon de kleine lettertjes niet lezen.quote:
Jij vuige PR'er wil Braddie gewoon terughebben voor de pageviews hequote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij kon de kleine lettertjes niet lezen.
In dit topic het woord views gebruiken is zielig voor Braddie.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:23 schreef Zapato het volgende:
[..]
Jij vuige PR'er wil Braddie gewoon terughebben voor de pageviews he
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:29 schreef Nikmans het volgende:
Was jij niet VOORGOED VERTROKKEN GOOI MIJN ACCOUNT OOK MAAR WEG?
Scherpquote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hij kan zijn rijbewijs niet halen dus puntje bij paaltje vertrok hij helemaal nergens heen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:24 schreef Braddie het volgende:
Ok. een heel fijn leven nog verder op het Fok! Forum mensen, ik hou het hier voor gezien.. vind het wel leuk geweest na bijna 5 jaar.
Groeten aan de Mods en een aantal leden, en ik spreek julie van de zomer wel weer. Als ik helemaal afgetraind en bekendheid heb opgedaan buiten Fok!
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:30 schreef SonicVolcano het volgende:
Je hebt alleen moeite met kentekens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |