je gaat een auto halen voordat je je praktijk (en dus je rijbewijs) hebt gehaald?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:13 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ik heb hem apart laten houden, en zodra ik mijn TussenTijdseToets heb gehaald mag ik het autootje ophalen, volgens mijn instructeur (als ik deze keer mijn theorie haal) heb ik begin mei m`n TTT en rij ik midden mei af.
Omdat hij het iq van een egel heeft, dat je daar nu nog niet achter bentquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
waarom wacht je niet totdat je meer zekerheid hebt?
Precies, en hij heeft ook nog wel nét genoeg pit om ook op de snelweg een beetje mee te komen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:15 schreef Deshain het volgende:
[..]![]()
Superhandig autootje, kan er in de stad goed mee uit de voeten, zuinig en je parkeert hem gewoon in een kluisje bij de Media Markt.
Ik weet niet wie je dat heeft wijs gemaakt maar daar klopt niks vanquote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook nog wel nét genoeg pit om ook op de snelweg een beetje mee te komen.
Waarvan ga je de auto (en bijbehorende lasten) van betalen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:20 schreef Braddie het volgende:
[..]
Precies, en hij heeft ook nog wel nét genoeg pit om ook op de snelweg een beetje mee te komen.
Naja... als het met een Polo Bluemotion gaat (1,2 3Cylinder) dan gaat het met een Matiz (Die 300 kilo lichter is) ook wel.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:21 schreef Deshain het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je dat heeft wijs gemaakt maar daar klopt niks van
quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:04 schreef Braddie het volgende:
Zoektocht is vanochtend beëindigd, heb een `99er Matiz uitgezocht, aan de kant laten zetten, na het behalen van mijn TTT issie van mij!
83k gelopen, geen roest, motorisch perfect in orde, strak in de lak, niet in gerookt, alleen een sterretje in de voorruit.
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat er poep op de wagen zat maar bij nader inzien bleek het de kleur van de lak te zijn.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
Wat een spuuglelijke auto heb je gekocht Braddie.
En wat is er over van je plan om een een wat luxere auto te kopen zodat je vrienden comfortabel mee konden naar Duitsland?![]()
Idd, en dan geen Golf op BMW willen kopen omdat pauper, zal wel gruwelijk chicks hosselen worden op de boulevard van Scheveningen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er poep op de wagen zat maar bij nader inzien bleek het de kleur van de lak te zijn.
Ik vind het een geinig karretje, er is genoeg beenruimte achterin, en sowieso genoeg zit ruimte achterin voor 2 volwassenen, voorin is er ook zat ruimte, kofferbak is groot zat.quote:Op vrijdag 4 april 2014 12:34 schreef Elan het volgende:
Wat een spuuglelijke auto heb je gekocht Braddie.
En wat is er over van je plan om een een wat luxere auto te kopen zodat je vrienden comfortabel mee konden naar Duitsland?![]()
quote:Op woensdag 10 april 2013 15:51 schreef Braddie het volgende:
Wegenbelasting maakt me niet uit, en het verbruik éigenlijk ook niet
quote:*Koopt een Matiz*
quote:Op vrijdag 4 april 2014 14:25 schreef chroestjov het volgende:
Nu alleen nog je theorie halen, appeltje eitje zou je zeggen. hehehe
Auto kost 1150, je budget is 1500?quote:Op vrijdag 4 april 2014 13:43 schreef Braddie het volgende:
DIt was overigens de enige auto binnen mijn budget (ook echt op het randje) dus vandaar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |