Die ziet er nog netjes uitquote:Op donderdag 11 april 2013 17:06 schreef Meike26 het volgende:
Als je lekker wil cruisen, moet je een auto met lange wielbasis nemen, en wat pk's, zeg een 2.0 liter.
Ford Sierra's zijn als occasion heerlijk voordelig en waardevast. Doe wat onderhoud, maak hem netjes en verkoop hem straks weer voor zelfde bedrag als dat je hem aangeschaft hebt.![]()
http://www.marktplaats.nl(...)c624&previousPage=lr
Uiteraard, maar dit is toch wat anders:quote:Op woensdag 10 april 2013 17:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je net een beetje bezig bent met oriënteren naar auto's kan ik mij voorstellen dat je veel tegenkomt waarvan je denkt 'hé dat is iets'. En zodoende dus wisselvallig bent.
quote:Op dinsdag 9 april 2013 19:55 schreef Braddie het volgende:
Ik ben om, zodra ik m`n praktijk examen heb gehaald koop ik een Multipla
Dat is wel een goede jaquote:Op donderdag 11 april 2013 17:09 schreef Meike26 het volgende:
Dat bedoel ik... En TS houd nog eens 500 euro in de zak voor onvoorziene uitgaven...
Edit: Mocht het erg ver weg zijn voor TS, ik zou eventueel wel voor je willen kijken hoor, is bij mij praktisch om de hoek.
Ja maar ehh chef.. Ik ben aan het orienteren. En ik was er wat impulsief mee ja..quote:Op donderdag 11 april 2013 18:45 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dit is toch wat anders:
[..]
Kan je hem vasthouden tot ongeveer 10 mei?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:10 schreef Rev- het volgende:
Mijn auto aub! dan ben ik er vanaf
http://link.marktplaats.nl/663405301
Wat dacht je? Voor een foto kan ik m'n auto wel binnen 5 meter van de kruising half op de stoep zetten?quote:Op vrijdag 12 april 2013 02:10 schreef Rev- het volgende:
Mijn auto aub! dan ben ik er vanaf
http://link.marktplaats.nl/663405301
Gecombineerd verbruik van 1:7 ā 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:15 schreef powerflux het volgende:
Alfa 166 3.0 V6. Ik zou het zo doen als er een jaar APK op zat.
zelfs al valt er na een half jaar de selespeed onderuit, dan heb je een hoop lol gehad.
Ja, om het over de WA-verzekering van minimaal ¤ 70,= per maand nog maar niet te hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gecombineerd verbruik van 1:7 ā 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.
De 3.0 V6 hoef ik niet nee.. verbruik is mij te laag.. Wel een mooie kar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:05 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Gecombineerd verbruik van 1:7 ā 1:8. Dat wilde TS niet. Wel erg leuke en fijne auto inderdaad.
De 3.0 is wel dč motor die bij de 166 hoort imo. De andere motoren zijn het toch net niet bij die auto vind ikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:29 schreef Braddie het volgende:
[..]
De 3.0 V6 hoef ik niet nee.. verbruik is mij te laag.. Wel een mooie kar.
Klopt. Maar dat verbruikquote:Op zaterdag 13 april 2013 00:34 schreef Actaeon het volgende:
[..]
De 3.0 is wel dč motor die bij de 166 hoort imo. De andere motoren zijn het toch net niet bij die auto vind ik
Dat hoort erbij, bij zo'n auto.quote:Op zaterdag 13 april 2013 00:37 schreef Braddie het volgende:
[..]
Klopt. Maar dat verbruik
Zit trouwens nu te kijken naar een E-Klasse Merc met CDI![]()
De drummer van de band heeft er een met een automaat. 130 op de snelweg, en 1:19 rijden!
Daar staan altijd auto´s. Hij staat nu al de hele week en parkeerbeheer komt elk uur langs. Nog nooit in Amsterdam geweest?quote:Op vrijdag 12 april 2013 20:23 schreef OEM het volgende:
[..]
Wat dacht je? Voor een foto kan ik m'n auto wel binnen 5 meter van de kruising half op de stoep zetten?
Koala 656quote:Op zaterdag 13 april 2013 11:31 schreef GizartFRL het volgende:
Citroen XM
Ruim
Apart
Luxe
Heerlijk rijdend.
En te vinden binnen je budget.
[ afbeelding ]
Heb ik al aan zitten denken ja, dus ik moet ook kijken welke auto ik relatief gezien goedkoop kan verzekeren. Ik hoef geen Cadillac El Dorado te gaan aanschaffen, verzekeren? Ho maar.quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:41 schreef Prowl het volgende:
Betrouwbaarder dan een BX, minder betrouwbaar dan een Xantia
Iets kapot? Dan is een hele BX kopen meestal goedkoper![]()
Heeft TS al aan wegenbelasting, verzekering en dat soort dingen gedacht?
Die kosten zijn meestal hoger dan de aanschaf van een auto......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |