Ehh... Skir wat?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef hardcore-gabberr het volgende:
22 en skir... lijkt me als je voor een grotere auto gaat kijken een duitse station. voor dat geld. mpv moet je bij de fransen zijn maar dan tik je wss het dubbele af
Wat leuk voor je, zo'n wagentjequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef HarryR het volgende:
Ik heb DIT gekregen!
[ afbeelding ]
Hij is van m`n moeder en ze ze " Je mag hem áltijd van me gebruiken dus zie het maar als jouw eerste auto enige is wel dat je moet tanken "
Dus nu kan ik zodra ik m`n rijbewijs gehaald heb hier in rond karren totdat ik gespaard heb (eurotje of 1000) en dan kan ik een eigen dingetje aanschaffen
Op wat krasjes en een klein deukje na is hij echt KEIHARD. er zit echt nérgens roest en hij is helemala spik en span (moet alleen even gewassen worden)
Er schijnt wat mis te zijn met de koppeling en verder geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat leuk voor je, zo'n wagentje.
Ideaal om mee te rijden als je net je rijbewijs hebt. En dan kun je meteen proberen hoeveel je hier in kunt proppen.
Waarom zegt je Opa eigenlijk dat 'ie waarschijnlijk de volgende APK niet haalt?
Het oude model is precies hetzelfde hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef sturmpie het volgende:
een Multipla is vet ruim en groot. daar kan je echt veel in kwijt. zal wel iets duurder zijn mbt vaste kosten en verbruik.
Agila is kleiner dan een suz. Wagon+.
kdenk dat de suz. de beste keus is
De mijne kan 160quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef blup het volgende:
Ik zou 't niet doen..Sommige automobilisten raken helemaal akelig als ze tegen de achterkant van jouw wagen aan moeten kijken. (ik ben er zo eentje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt dat die wagens niet harder lopen als 75km/u...
mijn 'schoonouders' hebben een multipla en ik heb ze nooit gehoord over 'rare' problemen met hun multipla in de afgelopen 5.5 jaar. Maarja; het blijft mediterraans, dus wel kant op rare storingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Klonk en Dirkh in ieder geval, maar volgens mij waren juist zij wel positief.
Even lokken->
[..]
[..]
Niets is zo veranderlijk als een Harry...quote:http://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,5091768
Ben een 22 jarige benz liefhebber zonder rijbewijs (Al ga ik donderdag m`n eerste intake rijles nemen)
Nou ben ik opzoek naar een lekkere grote auto voor van de zomer en is mijn oog gevallen op naja, Mercedes haha.
Zit te twijfelen tussen een W124 (een Station het liefst) óf de nieuwere W210 is dat geloof ik (De E-klasse van 95/02 spreekt me énorm aan)
Die E Klasse Combi zie ik op marktplaats echt bij bosjes worden aangeboden vanaf al 1500!! euro en dan is het een 97-98er.. Waarom voor zo weinig geld? Die blokjes kunnen toch makkelijk de 500k aan?
(MIsschien raar hoor om meteen een Merc als eerste auto te nemen, maargoed.. Er is gewoon in mijn ogen iets magisch aan een mooie oude Benz, liever een oude 190-200-300-Eklasse-Sklasse, dan een Civic/Golf/3Serie/205)
Het is trouwens ook de bedoeling om de auto goed te onderhouden, en NIET vol te gooien met nutteloze poespas (Behalve dan een Radio met een USB/Aux aansluiting en een leuk setje speakers, maar ook hier weer géén achterlijke boomboxen enzo.)
Tuning is ook geen sprake van, ben een auto liefhebber geen, geen autoverneuker.
Maargoed, is dat verstandig? als beginner een oude Benz kopen? M`n moeder heeft aangeboden mij haar Cinquecento te geven, maar pff... die past in de kofferbak van een E-Klasse En heeft 0 comfort, dus liever niet.
Ik kan het me op zich best voorstellen dat TS niet op een klein vrouwelijk Fiatje zit te wachten, en de Benz had hij het eerder in dit topic ook al over, dus wat is nou zo vernieuwend aan je post?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ts heeft nog geen rijbewijs, maar is nu al zat van z'n gekregen Fiat:
[..]
Niets is zo veranderlijk als een Harry...
Ik zou ook niet graag in zo'n Cinquecento willen rijden, ik vond het alleen opmerkelijk dat TS van een Agila naar een MB naar een Cinq en weer terug naar een MB gaat. Ik zou, als ik TS was, eerst mijn rijbewijs halen en dan pas kijken wat voor ik auto zou willen/kunnen kopen. Zowel in type als in maandelijkse kosten zal er een behoorlijk verschil zijn tussen een Agila en een Turkenbak.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan het me op zich best voorstellen dat TS niet op een klein vrouwelijk Fiatje zit te wachten, en de Benz had hij het eerder in dit topic ook al over, dus wat is nou zo vernieuwend aan je post?
Een klein Fiatje is nog steeds wel een goed autootje om je eerste kilometers mee te maken, plus lekker goedkoop, maar als je het autootje van je ma krijgt, is dat meestal niet echt je eigen smaak/keus.
Een klein Fiatje is ook leuk, maar naja... van de zomer wil ik lekker een weekendje weg met wat vriendenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan het me op zich best voorstellen dat TS niet op een klein vrouwelijk Fiatje zit te wachten, en de Benz had hij het eerder in dit topic ook al over, dus wat is nou zo vernieuwend aan je post?
Een klein Fiatje is nog steeds wel een goed autootje om je eerste kilometers mee te maken, plus lekker goedkoop, maar als je het autootje van je ma krijgt, is dat meestal niet echt je eigen smaak/keus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |