Dit, in het begin stapte ik zelf afentoe uit om even te controleren of het wel kon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas je wel op met het rondrijden (ook al is het maar een klein stukje) zonder rijbewijs.
Je bent dan niet verzekerd.
Dat inschatten komt wel goed hoor. Ook daar hebben instructeurs hun tips voor.
Tsja je betaalt je daar gewoon scheel aan, het is fijn rijden maar erg slecht voor de portemonnee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef HarryR het volgende:
[..]
Nouja. zo`n E-Klasse CDI valt wel mee (Verbruik 1 op 14 gemiddeld lees ik overal)
Wegenbelasting/verzekering is duur ja, maar je krijgt er een fijn karretje voor terug (ghehe.. Heerlijk ook als ik van de zomer op vakantie ga met m`n vriendin)
Rijdt soms best nog wel goed in vergelijking met zo'n polo en loop je tenminste niet zwaar op leegquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als je rond de 1000 kg iets zoekt zijn er genoeg stationwagons:
peugeot 306
citroen xsara
Honda civic aerodeck![]()
renault megane
ja die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef bokkepoot het volgende:
(Al zou ik voor een Ford focus gaan)
Behalve dat het bij een hoge km stand een oliezuiper is ben ik zwaar tevreden met de mijnequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja die was ik ff vergeten
Ford Focus is inderdaad een perfecte station
ja das logisch, veel km is veel slijtage waardoor je speling krijgt en olie begint te verbrandenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Behalve dat het bij een hoge km stand een oliezuiper is ben ik zwaar tevreden met de mijne
M`n vader heeft een Golf III en misschien is dat ook bést wel een idee ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zou eens aan een Golf III denken als ik jou was (bouwjaren '92 tot '97 ongeveer). Zelfde formaat als de nieuwe polo, bovendien superoverzichtelijk omdat het nog net geen rechthoekige auto is. Er zitten grote buitenspiegels op waardoor je overzicht echt goed is. Koop je een 1.8, dan gaat ie ongeveer eeuwig mee. Schrik niet van kilometerstanden van boven de 200.000 of 300.000 kilometer.
Als je een vijfdeurs kan vinden heb je een praktische auto, klap de bank neer en je kan er aardig wat flightcases kwijt.
Ik ben zelf nog altijd erg tevreden over mijn roestige golfje.
Die roesten en de versnellingsbak gaat vaker dan gemiddeld stuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zou eens aan een Golf III denken als ik jou was (bouwjaren '92 tot '97 ongeveer).
Ahh bedankt!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef The_Dean het volgende:
Golf 3 rot waar je bij staat, zeker geen aanrader.
Op een schopstoel?...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:08 schreef Bananenvlaflip het volgende:
En je moet alleen nog ff je rijbewijs halen. Als je dan toch niet op een schopstoel zit zou ik wat verder dan 1000 eurootjes proberen te sparen, maar dat is van later zorg.
Nou, ik heb zo'n "rampenbak" gehad, maar niks van gemerkt. Het was denk ik wel de meest gemakkelijke, ruime, onderhoudsvrije, prettige auto die ik heb gehad. Hij heeft zijn reputatie tegen omdat mensen hem lelijk vinden, zelfs de nieuwere versie. Maar echt, als ik een nieuwe kon kopen, deed ik het zo weer. Wat een topwagen was dat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het schijnen ook complete rampenbakken te zijn met veel problemen. Er loopt hier wel een user rond die zo'n hok ook gehad heeft met problemen (Ben even zijn naam kwijt)
Ja precies. het lullige is wel, ondanks dat ie echt gewoon nog keihard is (Geen plekje roest te bekennen op de hele auto) hij waarschijnlijk deze APK niet meer haalt volgens m`n opa en dat is jammer want dan zal ik toch echt zelf een ander autotje moeten aanschaffen. Dusseh, op hoop van zegen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Palomar het volgende:
Dat zijn wel leuke wagentjes. Toen ik net mijn rijbewijs ook veel gereden in de Fiat Panda (oude model) die mn ouders destijds als tweede autootje hadden. Rijdt ook erg makkelijk en overzichtelijk als je nog weinig rijervaring hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef blup het volgende:
Ik zou 't niet doen..Sommige automobilisten raken helemaal akelig als ze tegen de achterkant van jouw wagen aan moeten kijken. (ik ben er zo eentje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt dat die wagens niet harder lopen als 75km/u...
A28. GPS was m`n Galaxy S3quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Windmee, heuvelaf en een italiaanse gps waarschijnlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |