Het schijnen ook complete rampenbakken te zijn met veel problemen. Er loopt hier wel een user rond die zo'n hok ook gehad heeft met problemen (Ben even zijn naam kwijt)quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:18 schreef Daantke het volgende:
Je kan de Multipla lelijk vinden maar ze zijn wel zuinig, goedkoop en het schijnt prima te rijden.
Klonk en Dirkh in ieder geval, maar volgens mij waren juist zij wel positief.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het schijnen ook complete rampenbakken te zijn met veel problemen. Er loopt hier wel een user rond die zo'n hok ook gehad heeft met problemen (Ben even zijn naam kwijt)
quote:
quote:
Iddquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Klonk en Dirkh in ieder geval, maar volgens mij waren juist zij wel positief.
Even lokken->
[..]
[..]
Als ik die intake-les gedaan heb kan het uitvallen tussen pakket A en pakket F (11 lessen of 43) Doe de opleiding "rijbewijs in 10 dagen" Dus dat is in ieder geval lekker snel (+ de 4-8weken wachttijd bij het CBRquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:18 schreef craftyvirus het volgende:
tip 1: Haal eerst je rijbewijs. Je zegt dat je onzeker bent, hoe lang ga je er over doen om je rijbewijs te halen? Stel dit duurt nog een jaar, staat die auto een jaar niks te doen. Je kan hem schorsen, maar doe je dit niet moet je gewoon wegenbelasting betalen.
een Astra-F? Naja, weet het zo net niet hoor, voor wat meer geld heb je ook een fijne Mercedes A-Klasse, en die dingen zijn 3 meter 70 lang ongeveer (en een Astra F zit al flink over de 4 meter volgens mij...)quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:22 schreef Sounddragon het volgende:
Als het imago je toch geen reet kan schelen, en daar lijkt het wel op, is een Astra F stationwaggel dan niks? de >95'ers roesten lang niet zo hard als de pre 95'ers, je koopt ze voor een prikkie, zijn rete-betrouwbaar, en er past ook nog een bult zooi achterin, zeker met de achterbak plat![]()
Zo'n mini/ midi MPV lijkt groot qua ruimte, maar dat valt vies tegen in de praktijk denk ik.
Ja ok, dat is dan ook weer zoquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:44 schreef The_Dean het volgende:
Met een band kan je die ruimte wel gebruiken, geloof me.
Ja dat zou kunnen maar met de Atos heb ik zelf niet veel.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:45 schreef trovey het volgende:
Hyundai Atos een idee? Heb ik altijd gereden (nu de opvolger een i10) en ik kan er altijd heel veel in kwijt, ik haal altijd eens in de zoveel maanden de spullen voor mijn en iemand anders zijn huisdieren op (grote zakken grit, voer e.d.) en dat gaat er allemaal makkelijk in en we spreken dan over 7-8 grote zakken en nog andere dingen als trays met bloemen e.d., genoeg ruimte en zeker als je de versie neemt met de rechte achterkant.
Ja, voor nóg wat meer koop je een hele kudde stationwaggelsquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:39 schreef HarryR het volgende:
[..]
een Astra-F? Naja, weet het zo net niet hoor, voor wat meer geld heb je ook een fijne Mercedes A-Klasse, en die dingen zijn 3 meter 70 lang ongeveer (en een Astra F zit al flink over de 4 meter volgens mij...)
Dat kan maar je vroeg om een ruime, goedkope kleine auto en die heb ik je gegeven.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:46 schreef HarryR het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen maar met de Atos heb ik zelf niet veel.
Toch maar even kijken naar zo`n astra F (hoewel ik dat éigenlijk te groot vind als eerste auto..)quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ja, voor nóg wat meer koop je een hele kudde stationwaggels
Ik keek naar low-budget, met redelijk veel ruimte, omdat je zelf een beetje onderin de markt zat te gluren qua financiën
Een kleine auto met veel ruimte bestaat natuurlijk niet; groot van binnen betekent meestal ook wat groter van buiten
ik werd geroepen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Klonk en Dirkh in ieder geval, maar volgens mij waren juist zij wel positief.
Even lokken->
[..]
[..]
Er wordt beweerd dat de multipla een rampenbak is met veel problemen.quote:
Ik hoef geen auto die leuk door de bocht kan, mag dan wel 22 zijn maar ik hou er niet van om echt flink gas te geven. Wil gewoon lekker rustig kunnen tourenquote:Op donderdag 21 maart 2013 12:54 schreef Klonk het volgende:
Zit er ergens tussen in, je kunt pech en geluk hebben. Rij er nu niet meer in, want ingeruild voor een c1 en die is wel een tikkie betrouwbaarder. Maar als iemand voor weinig veel auto zoekt die ook nog leuk de bocht door kan dan is de multipla geen slecht idee. Hou echter wel geld achter de hand voor reparaties
Eehh... een Synthesizer. maar ik krijg nu net van een vriend van me dit.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
En wat moet je dan in de praktijk meeslepen wat jóuw pakkie an is?
En het is een Furd; neem dan maar een Astra, blijft alles iig redelijk heelquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef HarryR het volgende:
[..]
Eehh... een Synthesizer. maar ik krijg nu net van een vriend van me dit.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Schiet mij maar lek. 749 euro, 56K op de teller... (Alleen issie 4 meter 30...)
Ik zeg terug gedraaid, of er zit onderhoud aan te komen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:01 schreef HarryR het volgende:
[..]
Eehh... een Synthesizer. maar ik krijg nu net van een vriend van me dit.
http://www.marktplaats.nl(...)8f31&previousPage=lr
Schiet mij maar lek. 749 euro, 56K op de teller... (Alleen issie 4 meter 30...)
Afmeting zit tussen je oren? Kan je me dat misschien even uitleggen?quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
Afmetingen zitten tussen je oren, maar een E-klasse kost aardig wat in de MRB en verzekering, plus dattie redelijk zuipt. Zo'n auto is al duur als hij stil voor de deur staat zeg maar, laat staan rijdend.
Nouja, combinatie van onzekerheid en het nog niet kunnen autorijden.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:10 schreef Anne het volgende:
De vraag is eerder: Waarom maak je jezelf druk om de afmeting?
Je went gauw genoeg aan die overstap van een kleine naar een wat grotere auto hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:11 schreef HarryR het volgende:
[..]
Nouja, combinatie van onzekerheid en het nog niet kunnen autorijden.
Ik ben bang dat (omdat ik ga lessen in een Polo) ik niet goed zal kunnen autorijden in iets groters(Lees: sneller denk dat ik ergens tegen aan zit i.v.m zicht)
Ok, fijn dat dit duidelijk isquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Je went gauw genoeg aan die overstap van een kleine naar een wat grotere auto hoor.
Ik zou mij daar niet zo druk over maken, dat zit zoals SD al zei tussen je oren.
Alles is spannend een eerste keer. De een trekt zich daar wat meer van aan dan de ander.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:14 schreef HarryR het volgende:
[..]
Ok, fijn dat dit duidelijk is(gaat nog wat worden, zélfs in die polo in kleine straatjes.. bah... heb lichte faal angst/nerveus.. weet niet of dat normaal is bij je eerste rijles? Maar ik ben écht bang dat ik zak.)
een Multipla is vet ruim en groot. daar kan je echt veel in kwijt. zal wel iets duurder zijn mbt vaste kosten en verbruik.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:18 schreef Daantke het volgende:
Je kan de Multipla lelijk vinden maar ze zijn wel zuinig, goedkoop en het schijnt prima te rijden.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En het is een Furd; neem dan maar een Astra, blijft alles iig redelijk heel![]()
Het is een feit dat grotere auto's vaak een slokkie meer lusten qua verbruik, en daarom zijn ze minder populair en dus vaak veel goedkoper in de aanschaf
Ja, ik zie op marktplaats verschrillende E-Klasses voorbij komen met verse APK voor echt amper 2000 euro. Gaat nergens over, maar om nou meteen zo`n fantastische bak aan te schaffen als eerste auto vind ik eigenlijk ook weer zoiets (Al heb ik daar meer aan, en meer plezier aan, dan wanneer ik echt zo`n kleine A-Klasse koop)quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:25 schreef sturmpie het volgende:
[..]![]()
ja geweldig is dat he
een grote bak rijd je al voor een prikkie
het zijn de vaste/verbruiks kosten die um zo duur maken maar aanschaf is echt pinuts
voor enkele duizenden euro's rijd je al:
BMW 5/7 serie
Volvo 7/8/9 serie
Mercedes C/E klasse
Opel Omega
GEWELDIG
Ok, thanks om me een beetje gerust te stellenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:22 schreef Sounddragon het volgende:
Als je net rijdt is alles 'eng' maar dat slijt vanzelf als je straks wat meer thuis bent in de auto waarin je rijdt. Geen enkele reden om je nu al sappel te gaan maken over afmetingen
Totdat er iets stukgaat. En bij de pomp is ook echt geweldig.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:27 schreef HarryR het volgende:
[..]
Ja, ik zie op marktplaats verschrillende E-Klasses voorbij komen met verse APK voor echt amper 2000 euro. Gaat nergens over, maar om nou meteen zo`n fantastische bak aan te schaffen als eerste auto vind ik eigenlijk ook weer zoiets (Al heb ik daar meer aan, en meer plezier aan, dan wanneer ik echt zo`n kleine A-Klasse koop)
Toen ik een aantal maanden geleden een klein stukje reed in de auto van m`n moeder ging dat opzich best prima (schakelen van 1/2 zonder afslaan.. en remmen en gas geven ging ook wel prima)quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:17 schreef Anne het volgende:
[..]
Alles is spannend een eerste keer. De een trekt zich daar wat meer van aan dan de ander.
Die zenuwen/angst trekken wel weg zodra je een beetje aan het rijden bent. Daarnaast zijn instructeurs zenuwachtige leerlingen gewend, en daarom kunnen de meeste je zo op je gemak stellen met een babbeltje.
We hebben trouwens ook een rijlestopic. Misschien interessant voor je om je daar ook te melden:
PTA / [Centraal] Rijbewijs-/Rijlestopic #177
Nouja. zo`n E-Klasse CDI valt wel mee (Verbruik 1 op 14 gemiddeld lees ik overal)quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Totdat er iets stukgaat. En bij de pomp is ook echt geweldig.
Verder heb je nog de hogere wegenbelasting en duurdere verzekering
Pas je wel op met het rondrijden (ook al is het maar een klein stukje) zonder rijbewijs.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef HarryR het volgende:
[..]
Toen ik een aantal maanden geleden een klein stukje reed in de auto van m`n moeder ging dat opzich best prima (schakelen van 1/2 zonder afslaan.. en remmen en gas geven ging ook wel prima)
Maar het probleem is echt een beetje het inschatten in kleine straatjes.. daar ben ik vrij bang voor.
je kan beter een auto kiezen op gewichtsklassequote:Op donderdag 21 maart 2013 13:28 schreef HarryR het volgende:
[..]
Toen ik een aantal maanden geleden een klein stukje reed in de auto van m`n moeder ging dat opzich best prima (schakelen van 1/2 zonder afslaan.. en remmen en gas geven ging ook wel prima)
Maar het probleem is echt een beetje het inschatten in kleine straatjes.. daar ben ik vrij bang voor.
grote auto rijden is vet coolquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef HarryR het volgende:
[..]
Nouja. zo`n E-Klasse CDI valt wel mee (Verbruik 1 op 14 gemiddeld lees ik overal)
Wegenbelasting/verzekering is duur ja, maar je krijgt er een fijn karretje voor terug (ghehe.. Heerlijk ook als ik van de zomer op vakantie ga met m`n vriendin)
Dit, in het begin stapte ik zelf afentoe uit om even te controleren of het wel kon.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:31 schreef Anne het volgende:
[..]
Pas je wel op met het rondrijden (ook al is het maar een klein stukje) zonder rijbewijs.
Je bent dan niet verzekerd.
Dat inschatten komt wel goed hoor. Ook daar hebben instructeurs hun tips voor.
Tsja je betaalt je daar gewoon scheel aan, het is fijn rijden maar erg slecht voor de portemonnee.quote:Op donderdag 21 maart 2013 13:29 schreef HarryR het volgende:
[..]
Nouja. zo`n E-Klasse CDI valt wel mee (Verbruik 1 op 14 gemiddeld lees ik overal)
Wegenbelasting/verzekering is duur ja, maar je krijgt er een fijn karretje voor terug (ghehe.. Heerlijk ook als ik van de zomer op vakantie ga met m`n vriendin)
Rijdt soms best nog wel goed in vergelijking met zo'n polo en loop je tenminste niet zwaar op leegquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:32 schreef sturmpie het volgende:
[..]
als je rond de 1000 kg iets zoekt zijn er genoeg stationwagons:
peugeot 306
citroen xsara
Honda civic aerodeck![]()
renault megane
ja die was ik ff vergetenquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:45 schreef bokkepoot het volgende:
(Al zou ik voor een Ford focus gaan)
Behalve dat het bij een hoge km stand een oliezuiper is ben ik zwaar tevreden met de mijnequote:Op donderdag 21 maart 2013 14:03 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja die was ik ff vergeten
Ford Focus is inderdaad een perfecte station
ja das logisch, veel km is veel slijtage waardoor je speling krijgt en olie begint te verbrandenquote:Op donderdag 21 maart 2013 14:07 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Behalve dat het bij een hoge km stand een oliezuiper is ben ik zwaar tevreden met de mijne
M`n vader heeft een Golf III en misschien is dat ook bést wel een idee ja.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zou eens aan een Golf III denken als ik jou was (bouwjaren '92 tot '97 ongeveer). Zelfde formaat als de nieuwe polo, bovendien superoverzichtelijk omdat het nog net geen rechthoekige auto is. Er zitten grote buitenspiegels op waardoor je overzicht echt goed is. Koop je een 1.8, dan gaat ie ongeveer eeuwig mee. Schrik niet van kilometerstanden van boven de 200.000 of 300.000 kilometer.
Als je een vijfdeurs kan vinden heb je een praktische auto, klap de bank neer en je kan er aardig wat flightcases kwijt.
Ik ben zelf nog altijd erg tevreden over mijn roestige golfje.
Die roesten en de versnellingsbak gaat vaker dan gemiddeld stuk.quote:Op donderdag 21 maart 2013 14:25 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Zou eens aan een Golf III denken als ik jou was (bouwjaren '92 tot '97 ongeveer).
Ahh bedankt!quote:Op donderdag 21 maart 2013 17:42 schreef The_Dean het volgende:
Golf 3 rot waar je bij staat, zeker geen aanrader.
Op een schopstoel?...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:08 schreef Bananenvlaflip het volgende:
En je moet alleen nog ff je rijbewijs halen. Als je dan toch niet op een schopstoel zit zou ik wat verder dan 1000 eurootjes proberen te sparen, maar dat is van later zorg.
Nou, ik heb zo'n "rampenbak" gehad, maar niks van gemerkt. Het was denk ik wel de meest gemakkelijke, ruime, onderhoudsvrije, prettige auto die ik heb gehad. Hij heeft zijn reputatie tegen omdat mensen hem lelijk vinden, zelfs de nieuwere versie. Maar echt, als ik een nieuwe kon kopen, deed ik het zo weer. Wat een topwagen was dat.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Het schijnen ook complete rampenbakken te zijn met veel problemen. Er loopt hier wel een user rond die zo'n hok ook gehad heeft met problemen (Ben even zijn naam kwijt)
Ja precies. het lullige is wel, ondanks dat ie echt gewoon nog keihard is (Geen plekje roest te bekennen op de hele auto) hij waarschijnlijk deze APK niet meer haalt volgens m`n opa en dat is jammer want dan zal ik toch echt zelf een ander autotje moeten aanschaffen. Dusseh, op hoop van zegen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 20:26 schreef Palomar het volgende:
Dat zijn wel leuke wagentjes. Toen ik net mijn rijbewijs ook veel gereden in de Fiat Panda (oude model) die mn ouders destijds als tweede autootje hadden. Rijdt ook erg makkelijk en overzichtelijk als je nog weinig rijervaring hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef blup het volgende:
Ik zou 't niet doen..Sommige automobilisten raken helemaal akelig als ze tegen de achterkant van jouw wagen aan moeten kijken. (ik ben er zo eentje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt dat die wagens niet harder lopen als 75km/u...
A28. GPS was m`n Galaxy S3quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:21 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Windmee, heuvelaf en een italiaanse gps waarschijnlijk.
Ehh... Skir wat?!quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:46 schreef hardcore-gabberr het volgende:
22 en skir... lijkt me als je voor een grotere auto gaat kijken een duitse station. voor dat geld. mpv moet je bij de fransen zijn maar dan tik je wss het dubbele af
Wat leuk voor je, zo'n wagentjequote:Op donderdag 21 maart 2013 18:06 schreef HarryR het volgende:
Ik heb DIT gekregen!
[ afbeelding ]
Hij is van m`n moeder en ze ze " Je mag hem áltijd van me gebruiken dus zie het maar als jouw eerste auto enige is wel dat je moet tanken "
Dus nu kan ik zodra ik m`n rijbewijs gehaald heb hier in rond karren totdat ik gespaard heb (eurotje of 1000) en dan kan ik een eigen dingetje aanschaffen
Op wat krasjes en een klein deukje na is hij echt KEIHARD. er zit echt nérgens roest en hij is helemala spik en span (moet alleen even gewassen worden)
Er schijnt wat mis te zijn met de koppeling en verder geen idee eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 14:38 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat leuk voor je, zo'n wagentje.
Ideaal om mee te rijden als je net je rijbewijs hebt. En dan kun je meteen proberen hoeveel je hier in kunt proppen.
Waarom zegt je Opa eigenlijk dat 'ie waarschijnlijk de volgende APK niet haalt?
Het oude model is precies hetzelfde hoorquote:Op donderdag 21 maart 2013 13:21 schreef sturmpie het volgende:
een Multipla is vet ruim en groot. daar kan je echt veel in kwijt. zal wel iets duurder zijn mbt vaste kosten en verbruik.
Agila is kleiner dan een suz. Wagon+.
kdenk dat de suz. de beste keus is
De mijne kan 160quote:Op donderdag 21 maart 2013 21:19 schreef blup het volgende:
Ik zou 't niet doen..Sommige automobilisten raken helemaal akelig als ze tegen de achterkant van jouw wagen aan moeten kijken. (ik ben er zo eentje)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Schijnt dat die wagens niet harder lopen als 75km/u...
mijn 'schoonouders' hebben een multipla en ik heb ze nooit gehoord over 'rare' problemen met hun multipla in de afgelopen 5.5 jaar. Maarja; het blijft mediterraans, dus wel kant op rare storingen.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Klonk en Dirkh in ieder geval, maar volgens mij waren juist zij wel positief.
Even lokken->
[..]
[..]
Niets is zo veranderlijk als een Harry...quote:http://www.autoweek.nl/forum/read.php?10,5091768
Ben een 22 jarige benz liefhebber zonder rijbewijs (Al ga ik donderdag m`n eerste intake rijles nemen)
Nou ben ik opzoek naar een lekkere grote auto voor van de zomer en is mijn oog gevallen op naja, Mercedes haha.
Zit te twijfelen tussen een W124 (een Station het liefst) óf de nieuwere W210 is dat geloof ik (De E-klasse van 95/02 spreekt me énorm aan)
Die E Klasse Combi zie ik op marktplaats echt bij bosjes worden aangeboden vanaf al 1500!! euro en dan is het een 97-98er.. Waarom voor zo weinig geld? Die blokjes kunnen toch makkelijk de 500k aan?
(MIsschien raar hoor om meteen een Merc als eerste auto te nemen, maargoed.. Er is gewoon in mijn ogen iets magisch aan een mooie oude Benz, liever een oude 190-200-300-Eklasse-Sklasse, dan een Civic/Golf/3Serie/205)
Het is trouwens ook de bedoeling om de auto goed te onderhouden, en NIET vol te gooien met nutteloze poespas (Behalve dan een Radio met een USB/Aux aansluiting en een leuk setje speakers, maar ook hier weer géén achterlijke boomboxen enzo.)
Tuning is ook geen sprake van, ben een auto liefhebber geen, geen autoverneuker.
Maargoed, is dat verstandig? als beginner een oude Benz kopen? M`n moeder heeft aangeboden mij haar Cinquecento te geven, maar pff... die past in de kofferbak van een E-Klasse En heeft 0 comfort, dus liever niet.
Ik kan het me op zich best voorstellen dat TS niet op een klein vrouwelijk Fiatje zit te wachten, en de Benz had hij het eerder in dit topic ook al over, dus wat is nou zo vernieuwend aan je post?quote:Op maandag 25 maart 2013 11:10 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Ts heeft nog geen rijbewijs, maar is nu al zat van z'n gekregen Fiat:
[..]
Niets is zo veranderlijk als een Harry...
Ik zou ook niet graag in zo'n Cinquecento willen rijden, ik vond het alleen opmerkelijk dat TS van een Agila naar een MB naar een Cinq en weer terug naar een MB gaat. Ik zou, als ik TS was, eerst mijn rijbewijs halen en dan pas kijken wat voor ik auto zou willen/kunnen kopen. Zowel in type als in maandelijkse kosten zal er een behoorlijk verschil zijn tussen een Agila en een Turkenbak.quote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan het me op zich best voorstellen dat TS niet op een klein vrouwelijk Fiatje zit te wachten, en de Benz had hij het eerder in dit topic ook al over, dus wat is nou zo vernieuwend aan je post?
Een klein Fiatje is nog steeds wel een goed autootje om je eerste kilometers mee te maken, plus lekker goedkoop, maar als je het autootje van je ma krijgt, is dat meestal niet echt je eigen smaak/keus.
Een klein Fiatje is ook leuk, maar naja... van de zomer wil ik lekker een weekendje weg met wat vriendenquote:Op maandag 25 maart 2013 12:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik kan het me op zich best voorstellen dat TS niet op een klein vrouwelijk Fiatje zit te wachten, en de Benz had hij het eerder in dit topic ook al over, dus wat is nou zo vernieuwend aan je post?
Een klein Fiatje is nog steeds wel een goed autootje om je eerste kilometers mee te maken, plus lekker goedkoop, maar als je het autootje van je ma krijgt, is dat meestal niet echt je eigen smaak/keus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |