Oke!..quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef Klonk het volgende:
Mocht je het nog niet weten, eerst dit ff lezen: PTA en vakantie...
Dus, ik kom hier even helpen, de meeste kennen mij mischien als modje van GC en heb ook nog een hele tijd meegepost in de PTA SC maar toen heette Anne nog IJsmeis en had een Honda Civic, dus lang geleden.
Om maar met de deur in huis te te vallen, ik heb een grasgroene Fiat Multipla, fiets elke dag (op een Gazelle Cayo), zit vaak in de trein, ga bijna elke dag met een pontje de Maas over en heb laatst onder een Boeing 747 gestaan. Was ooit vrachtwagenchauffeur en koerier. Dus qua ervaring zit het wel goed.
Waar ik niet van hou is: gekut, geflame of andere dingen die niet leuk zijn (hint, hint, hint).
Als laatste even het bewijs van mijn onder een Boeing 747 opmerking:
Dus
vriendjes politiekquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:49 schreef Alexxxxx het volgende:
En het is mijn broertje, dus wees lief voor hem.
ik zat gisteren nog in een boeing 747 dusquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 13:43 schreef Klonk het volgende:
......... en heb laatst onder een Boeing 747 gestaan. .......
Daarmee is het dan ook wel een erg unieke en persoonlijke autoquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:23 schreef infinity_737 het volgende:
Welkom,
Wist je dat de Fiat Multipla één van de lelijkste bakken ooit gemaakt is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
Toch wel, had je maar mee moeten lezen in het centrale PTA topicquote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:24 schreef Adelante het volgende:
Is er een interne vacature opgehangen in FC, dacht het niet he!?!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |