Hoe heet dat nieuwe festival?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef theodoor9 het volgende:
Verder, 16-18 augustus is er nog een nieuw festival in Duitsland met System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Die Ärzte, Nine Inch Nails, Seeed, Casper, Nero, Deftones, Biffy Clyro, Enter Shikari und Bonaparte.
quote:Hockenheim: Neues Festival
Montag, 25.02.2013
Hockenheim. Der Hockenheimring bekommt wieder ein Open-Air-Festival! Die Konzertagentur Marek Lieberberg kündigte gestern "The Rise Of Rock'n'Heim" an und präsentiert zur Premiere vom 16. bis 18. August ein Line-Up mit System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Die Ärzte, Nine Inch Nails, Seeed, Casper, Nero, Deftones, Biffy Clyro, Enter Shikari und Bonaparte. Auf mehreren Bühnen werden an drei Tagen über 40 Acts in einem musikalischen Spannungsfeld zwischen Modern Rock, dynamischer Elektronik und Urban Music agieren. Mit Hochdruck wird an weiteren Engagements gearbeitet, die in Kürze bekanntgegeben werden. Tickets soll es ab 123 Euro einschließlich Vorverkaufsgebühren und 5 Euro Müllpfand geben. Mit Camping-Möglichkeit kosten die Tickets 177 Euro zzgl. Gebühren. Mehr dazu gibt es morgen in der Hockenheimer Tageszeitung/Schwetzinger Zeitung zu lesen.
Dat kan niet hèquote:
Haha wie weet, last minute misschien! Deftones lijken niet op Lowlands te staan: 16e zijn ze in zwitserland, 16-18 Rock n Heim (17e dus) en 18e Rock Im Pott.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:24 schreef indiaantje89 het volgende:
theodoor9 ga gewoon naar Lowlands man , je ben net zo fanatiek bezig als vorig jaar
Dat is nog eens goed nieuwsquote:Op maandag 25 februari 2013 20:27 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Haha wie weet, last minute misschien! Deftones lijken niet op Lowlands te staan: 16e zijn ze in zwitserland, 16-18 Rock n Heim (17e dus) en 18e Rock Im Pott.
Da paste nie nie.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:26 schreef AMDB het volgende:
TT mist 'dijk' als toevoeging, gemiste kans.
Zucht, daar had ik aan moeten denken.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:41 schreef Operc het volgende:
[..]
Volgende keer deel 12 als #12 schrijven dan
Ik ben veel te drukquote:Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zucht, daar had ik aan moeten denken.
Trouwens, STRP gaat puik worden. Ik help mee op kantoor en zie de opbouw; wie komt er ook allemaal zaterdag?
[ afbeelding ]
Denk aan de clip van OK GO.
Heel misschien ben ik erbij. Heb het druk en er is weinig interesse bij vrienden. ziet er leuk uit!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:44 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zucht, daar had ik aan moeten denken.
Trouwens, STRP gaat puik worden. Ik help mee op kantoor en zie de opbouw; wie komt er ook allemaal zaterdag?
[ afbeelding ]
Denk aan de clip van OK GO.
En ze spelen de woensdag na Lowlands al in het Ziggo Domequote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef theodoor9 het volgende:
Even een update over mogelijkheden:
18 augustus is Rock Im Pott, daar zullen System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Casper, Deftones en Biffy Clyro spelen.
Verder, 16-18 augustus is er nog een nieuw festival in Duitsland met System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Die Ärzte, Nine Inch Nails, Seeed, Casper, Nero, Deftones, Biffy Clyro, Enter Shikari und Bonaparte.
Aangezien System of a Down 16 augustus in oostenrijk speelt en deze 2 shows ook dat weekend zijn zullen ze niet op Lowlands staan dan.
Nee echt?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:59 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
En ze spelen de woensdag na Lowlands al in het Ziggo Dome
Niet echt bijzonders. Stereophonics en Basement Jaxx zal wel komen. En idd Kendrick Lamar en Jessie Ware zie ik ook wel als de mogelijkheden.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:01 schreef theodoor9 het volgende:
V festival Line up: http://lineup.vfestival.com/index.html
Ik verwacht Beady Eye, The Vaccines, Jessie Ware en Kendrick Lamar op Lowlands.
Dacht eigenlijk dat Basement Jaxx gestopt was? Ellie Goulding is ook nog wel een kanshebber denk ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Niet echt bijzonders. Stereophonics en Basement Jaxx zal wel komen. En idd Kendrick Lamar en Jessie Ware zie ik ook wel als de mogelijkheden.
Beady Eye was 2 jaar geleden wel fijn om te zien. Maar hoeft niet voor mij persé
Die had ik over het hoofd gezien. Ken alleen maar de "hitjes' maar is niet heel verkeerd. Al zie ik zoiets niet snel naar Lowlands komen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jason Mraz in het zonnetje, doe maar hoor.
Alpha / Grolsch in de middag. Hij verkoopt Ziggo met twee vingers in den neus uit.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Die had ik over het hoofd gezien. Ken alleen maar de "hitjes' maar is niet heel verkeerd. Al zie ik zoiets niet snel naar Lowlands komen.
Daarom, is hij niet te groot om in de middag te spelen?quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alpha / Grolsch in de middag. Hij verkoopt Ziggo met twee vingers in den neus uit.
Festival kan hem wel plaatsen in de middag en daarnaast hij is zelf niet zo moeilijk. Deed hier ook een kleine show in de Melkweg ernaast.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:06 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Daarom, is hij niet te groot om in de middag te spelen?
Ben in de Melkweg geweest, cd is tof. Live vond ik het 'mwoah'.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Lamar, is dat de "Frank Ocean" van vorig jaar ofzo. Hoor het zoveel voorbij komen maar ken er niks van.
Ben ook niet zo'n hip hop liehebber overigens.
Frank Ocean: soulquote:Op maandag 25 februari 2013 21:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Die Lamar, is dat de "Frank Ocean" van vorig jaar ofzo. Hoor het zoveel voorbij komen maar ken er niks van.
Ben ook niet zo'n hip hop liehebber overigens.
Klopt, is gewoon een line up met hele populaire/commerciele namen. Maar er zijn altijd wel een paar leuke namen bij.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:14 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar over het algemeen vind ik het V-Festival maar matige namen hebben in het geheel.
22:20quote:Op maandag 25 februari 2013 21:26 schreef indiaantje89 het volgende:
Hoe laat komen de namen van Pitch Festival?
Alsjeblieft niet.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:04 schreef Dark_Angelus het volgende:
Jason Mraz in het zonnetje, doe maar hoor.
Ach dan ga jij ergens anders staan.quote:
Mag dat?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:09 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach dan ga jij ergens anders staan.
Nee, je moet.quote:
twitter:pitch_fest twitterde op maandag 25-02-2013 om 22:30:031e acts: o.a. James Blake (live), Disclosure (live), Jamie Lidell, Trentemøller (live), Bonobo, Django Django. Alles? Zie pitchfestival.nl reageer retweet
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Baauerkomt dus ook wel denk naar Lowlands samen met TNGHT
Waar ik trouwens de vrijdag te vinden ben!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef theodoor9 het volgende:
Wel aardige Line up. Veel wat te verwachten was ivm Rock Werchter.
Trentemøllerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Trentemoller zou wel mooi zijn, heb ik op Awakenings gemist want beetje van de wereld
Misschien stomme vraag.quote:
Johnny Hopkinson ken ik niet. Kan dat ook niet vinden op last.fm.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag.
Is dat dezelfde als Johnny Hopkinson? Heb het opgezocht en het lijkt erg op elkaar
Kom het tegen inde donkere steegjes van het internetquote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef µ het volgende:
[..]
Johnny Hopkinson ken ik niet. Kan dat ook niet vinden op last.fm.
over Lowlands?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUZ / Pitch Festival #1
Laten we hier verder gaan
Je hebt het wel stil gekregen hier!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUZ / Pitch Festival #1
Laten we hier verder gaan
Ook een kwaliteit.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je hebt het wel stil gekregen hier!
Haat? Huh? Geenszins.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef friekin_ het volgende:
N00b slaapt, anders had ik allang haat gehad op mijn positieve discriminatie
Nog nooit negers gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 03:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haat? Huh? Geenszins.
En de duchtige negeravonden met klassiekers zijn gewoon elk jaar, in de Groovetube.
Ik vind Baaur wel vet, ook qua remixen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef µ het volgende:
Ik ken Baauer maar van 1 nummer. Is de rest wat?.
Hoop toch eigenlijk wel op Jamie Lidell voor Lowlandsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
James Blake (live) | Disclosure (live) | Jamie Lidell | Trentemøller (live) | | Bonobo Official | Django Django | Azealia Banks | AlunaGeorge | Baauer | JETS | Mykki Blanco | Bicep | Jon Hopkins | Cashmere Cat | MØ
Denk het wel, vind het persoonlijk maar een eentonig album.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef ohnikua het volgende:
Ik vind die plaat van Jacco Gardner errug fijn, kan toch haast niet anders dat die Lowlands en/of BKS bezoekt?
Tssk, niet liegen.quote:
Voor het eerst sinds jaren een fb update, link naar website (die meteen down was) en aankondiging van nieuw album dit voorjaar. Dus begint er op te lijken..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat dan hebben ze een tour bevestigd ?
Tuurlijk niet, dat is veel te cliche.... ze zetten eerst de pyramide op in de schuur van James Murphyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk als ze iets doen, dat het een Glasto exclusive show zal zijn.
Denk dat de kans nog kleiner is zelfs...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kansen Daft Punk op LL zullen te vergelijken zijn met kansen Kraftwerk op LL, denk ik.
Volgens mij is de Alpha ook te klein voor Daft Punk.
Heel dat album is erg fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef ohnikua het volgende:
Ik vind die plaat van Jacco Gardner errug fijn, kan toch haast niet anders dat die Lowlands en/of BKS bezoekt?
Ik heb er helemaal niets mee en ben toch vrij breed qua muzieksmaak, maar leuk voor de diversiteit van 't festival. Er zijn blijkbaar heel veel mensen die 't enorm tof vinden.quote:
En de 16e in oostenrijkquote:Op dinsdag 26 februari 2013 18:13 schreef JaimyLee het volgende:
System of a Down speelt 17 18 en 20 augustus in Duitsland.
Hahaha ik zag het gisteren ook voorbij komen ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Voor het eerst sinds jaren een fb update, link naar website (die meteen down was) en aankondiging van nieuw album dit voorjaar. Dus begint er op te lijken..
Is 't al donderdag?quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand Rapid Razor Bob is wakker schudden![]()
Ik ben ongeduldig ik weet het
Die is wakker hoor, alleen is het Pitch dag hè.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:03 schreef indiaantje89 het volgende:
Kan iemand Rapid Razor Bob is wakker schudden![]()
Ik ben ongeduldig ik weet het
ALLES.quote:
Komt kees nog een keer?quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Had gewoon iets verkeerd gedaan, per ongeluk de complete line-ups van de komende 5 jaar gepost. Dat was alles.
Kan gebeuren.quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:56 schreef indiaantje89 het volgende:
Had gewoon iets verkeerd gedaan, per ongeluk de complete line-ups van de komende 5 jaar gepost. Dat was alles.
2013 = Charliequote:Op woensdag 27 februari 2013 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wanneer is nou die sabbatical van Depeche Mode, i89? 2015?
quote:Op woensdag 27 februari 2013 14:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2017 = 24 Uurs tent samen met Dj de Rooie Neger
ik kan het gewoon lezen, maar ik verklap niksquote:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 16:05 schreef Beaudelaire het volgende:
Als Daft Punk komt, dan krijg ik een gigantisch harde lul.
Half maart.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Crimyclown het volgende:
Wanneer verwachten jullie weer wat nieuwe namen?
Live ?quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zou wel een nieuw record zijn!
Het huidige staat op de Bravo sinds 27 augustus 1994, uurtje of 3 's middags.
Morgen!quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Crimyclown het volgende:
Jezelf goed positioneren, niks aan de handquote:Op woensdag 27 februari 2013 17:17 schreef indiaantje89 het volgende:
Nou, leuk... Een Alpha vol met mensen met een harde lul...
quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Over stijfjes gesproken. Dit is ook best een leuke band voor Lowlands
http://www.agirlcalled030.com/
NSFW
Morgen half 12quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:02 schreef Crimyclown het volgende:
Omdat de line-up nog niet rond is misschien?quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:38 schreef Junkie het volgende:
Lowlands geeft zijn line-up altijd maar mondjes-maat vrij.![]()
En vroeger was dat nog goed mee om te gaan, omdat de kaartjes dan ook nog beschikbaar waren.
Maar is de laatste jaren is Lowlands steeds sneller uitverkocht. Waarom dan nog die line-up zo lang geheim houden?![]()
Veel andere festivals geven line-up wel al vroeg vrij.
Ieder keer een beetje is wel beter hoor. Meer voorpretquote:Op woensdag 27 februari 2013 23:38 schreef Junkie het volgende:
Lowlands geeft zijn line-up altijd maar mondjes-maat vrij.![]()
En vroeger was dat nog goed mee om te gaan, omdat de kaartjes dan ook nog beschikbaar waren.
Maar is de laatste jaren is Lowlands steeds sneller uitverkocht. Waarom dan nog die line-up zo lang geheim houden?![]()
Veel andere festivals geven line-up wel al vroeg vrij.
Dat geloof ik maar deels. Zeker de (grote) internationale bands weten wel vroeg in het jaar wat ze tijdens het festival seizoen gaan doen. (Zie de line-ups van andere festivals zoals Reading/Pukkelpop, etc. Deze zijn wel eerder bekend, en zitten in dezelfde periode als Lowlands.)quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Omdat de line-up nog niet rond is misschien?
Ja, volgens die (marketing) gedachte heb je het hele jaar veel "Lowlands" momentjes.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Ieder keer een beetje is wel beter hoor. Meer voorpret
De grotere reden lijkt mij dat ze gewoon zoveel mogelijk goedkoop mogelijke artiesten willen boeken aangezien het toch wel uitverkoopt. Als ik kijk naar de grote acts blijft lowlands al jaren flink achter bij pukkelpop.quote:Op woensdag 27 februari 2013 23:56 schreef Junkie het volgende:
Ja, volgens die (marketing) gedachte heb je het hele jaar veel "Lowlands" momentjes.
Maar lijkt mij dat er toch een grotere reden achter ligt. Maar weet niet wat.
Als ik vandaag om 11:35 nog niets zie, kom ik je HALEN!quote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bronnetje trouwens http://www.bandsintown.com/RichieHawtin
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Geen idee wie dat is, loop ik achter? Ziet eruit als een 3FM hype(je).
Een van de beste singer songwriter. Ontdekt door Giel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Plastikmanquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Ja, zal wel zaterdag nacht in de Bravo worden dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Plastikman![]()
Volgens mij tourt hij als DJ en niet Live (Net als 2010) wat ik begrijp.
Dat zegt me meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Plastikman![]()
Volgens mij tourt hij als DJ en niet Live (Net als 2010) wat ik begrijp.
Top volkszanger uit Volendam.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
spannend...quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik vandaag om 11:35 nog niets zie, kom ik je HALEN!
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Het is 11:36 nu..... ga ik Hawtin meetellen ja of nee?
Doe maar welquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja, zal wel zaterdag nacht in de Bravo worden dan!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Dark_Angelus, was dit je eigen ontdekkeing? Of Was Lowlandscamping je voor?
Anders zijn ze je vergeten als bron te vermelden(iets waar ze zelf altijd zo op hameren
)
Bandsintown vind ik nooit zo betrouwbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zegt me meer.
Niet zo thuis in de DJ's enzo.
quote:
...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
...
Zit qua status maar tegen 'living legend' aan, voor de rest niets.
Het zegt mij ook niet bijster veel hoor. Name rings a bell, that's all.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
...
Zit qua status maar tegen 'living legend' aan, voor de rest niets.
In de technoscene vriend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zegt mij ook niet bijster veel hoor. Name rings a bell, that's all.
Dus living legend lijkt me lichtelijk overdreven
O, een hokjesheld? Kijk, dat verklaartquote:
Een van de grotere, en een beetje een hype, wel tof verder, maar om hem een living legend te noemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een van de grootste technonamen die je kunt vinden hoor.
In die zin vergelijkbaar met het enthousiasme over Slayer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, een hokjesheld? Kijk, dat verklaart
Hoezo een hype?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een van de grotere, en een beetje een hype, wel tof verder, maar om hem een living legend te noemen. Hij draait wel leuk ja.
Absoluutquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In die zin vergelijkbaar met het enthousiasme over Slayer.
Hij wist 't veel eerder dan de resttwitter:kip_filet twitterde op donderdag 28-02-2013 om 00:00:37Richie Hawtin op lowlands!!!!!!!!! reageer retweet
ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een van de grootste technonamen die je kunt vinden hoor.
Omdat alle techno-liefhebbers het over Richie Hawtin hebben, ik vind het wel vet hoor. Maar het is een beetje hetzelfde als de Mumford & Sons onder de folk-ish bandjes.quote:
En Carl Cox uiteraard, dat vind ik nog een grotere eindbaas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef mr-green het volgende:
Hawtin is de afgelopen 10 jaar toch wel een van de grootste DJ's in de Techno scene. Hawtin brak vooral door met zijn digitaal mixen en producties onder de naam Plastikman. Daarna is hij vooral bekend van het label Minus welke bazenshows maken en andere dikke namen hebben gevestigd.
Als er een DJ is waar ik 10 jaar geleden op los ging en nu nog steds even hard op los kan gaan is het Richie Hawtin wel.
Voor vele techno liefhebbers inderdaad een legende
Rare vergelijking. Liefhebbers/kenners doen niet mee aan hypes en hoe kun je het een hype noemen als het al meer dan 15 jaar aan de gang is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Omdat alle techno-liefhebbers het over Richie Hawtin hebben, ik vind het wel vet hoor. Maar het is een beetje hetzelfde als de Mumford & Sons onder de folk-ish bandjes.
Als je techno eentonig vindt kun je miss beter een andere dj zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het hele techno-stuk altijd overgeslagen op Lowlands. Ik dans heel graag en een dikke beat kan ik zeer zeker waarderen, maar vind de meeste techno uitermate eentonig. Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt. Met de juiste sfeer en beats kon ik dat toch wel weer zeer goed verdragen
Misschien toch maar eens gaan kjken naar die Richie Slayer dan
Richie, de broer van Leo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het hele techno-stuk altijd overgeslagen op Lowlands. Ik dans heel graag en een dikke beat kan ik zeer zeker waarderen, maar vind de meeste techno uitermate eentonig. Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt. Met de juiste sfeer en beats kon ik dat toch wel weer zeer goed verdragen
Ik vind het vaak 1 minuut leuk zo'n nummer (qua beat en hardheid zeer zeker), en daarna heb ik 't gevoel dat het in een loop van 10 minuten zit voordat er weer een basje of geluidje aangepast wordt. Dan vind ik te geestdodend. Maar da's niet bij iedere techno-DJ zo gelukkig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je techno eentonig vindt kun je miss beter een andere dj zoeken.
Och, ge kent 'm ok?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Richie, de broer van Leo?
[ afbeelding ]
Leven voor die drop.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vaak 1 minuut leuk zo'n nummer (qua beat en hardheid zeer zeker), en daarna heb ik 't gevoel dat het in een loop van 10 minuten zit voordat er weer een basje of geluidje aangepast wordt. Dan vind ik te geestdodend. Maar da's niet bij iedere techno-DJ zo gelukkig.
Ok dat is Hawtin in principe wel. Ik snap je volkomen omdat ik er ook altijd zo naar keek. Tot dat ik er eens voor open ging staanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vaak 1 minuut leuk zo'n nummer (qua beat en hardheid zeer zeker), en daarna heb ik 't gevoel dat het in een loop van 10 minuten zit voordat er weer een basje of geluidje aangepast wordt. Dan vind ik te geestdodend. Maar da's niet bij iedere techno-DJ zo gelukkig.
Plastikman 3 jaar geleden op LL ?? Supervette laser& lichtshow. Ik begreep toen gelijk waarom al die gasten met een zonnebril op liepen. Vind zijn oude werk erg lekker. Deze uit 1990 ;quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef µ het volgende:
Ik heb Hawtin en Plastikman eerder gezien. Alleen geen idee meer waar.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Plastikman 3 jaar geleden op LL ?? Supervette laser& lichtshow. Ik begreep toen gelijk waarom al die gasten met een zonnebril op liepen. Vind zijn oude werk erg lekker. Deze uit 1990 ;
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
En wat mr. Green zegt. De beleving van techno is totaal niet te vergelijken met luisteren naar een band natuurlijk.
Ook echt letterlijk binnen een seconde van elkaar.quote:
GMTAquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ook echt letterlijk binnen een seconde van elkaar.
Alle muziek die je niet goed kent klinkt eentonigquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Dat zal 't zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Plastikman 3 jaar geleden op LL ?? Supervette laser& lichtshow. Ik begreep toen gelijk waarom al die gasten met een zonnebril op liepen. Vind zijn oude werk erg lekker. Deze uit 1990 ;
Daar is mijn attentionspan te kort voorquote:
Nee dat kan ik me goed voorstellen. Vandaar dat ik de enorm gave avond in de Berghain anahaalde toen ik het wel 6,5 uur vol kon houden. Zonder drugs, doe ik niet aan, want op dat moment is de muziek en de beat mijn drug. Misschien dat dat het "in the zone" gevoel is waar ik dan van hoor, of het spacen. op dat moment ging de eentonigheid compleet aan em voorbij omdat ik opging in de muziek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Plus, ik vind techno echt muziek die je 'live' moet horen. Je moet die bass in je borstkas voelen trillen. Zo thuis kun je niet goed beoordelen of je het eventueel wel vet zou vinden.
Dar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef µ het volgende:
[..]
Alle muziek die je niet goed kent klinkt eentonig
Ga er nou maar gewoon staan die zaterdag. 't is niet dat je jezelf gaat vervelen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is mijn attentionspan te kort voor
Vandaar mijn Crystal Castles fanheid. Dat is zo hysterisch dat je alles tegelijk hoort
Ik heb het al doorgegeven aan m'n feestpartnersquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon staan die zaterdag. 't is niet dat je jezelf gaat vervelen hoor.
Voor iemand die klassieke pianomuziek niet kent klinkt het allemaal als hetzelgde gepingel. Iemand die R&B niet kent vindt alles hetzelfde klinken. Volgens mij klopt het wel. Voordat je een genre goed kent klinkt het m.i. allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
't Is mij in ieder geval nog gelukt bij elke poging...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon staan die zaterdag. 't is niet dat je jezelf gaat vervelen hoor.
Dat is niet eentonig BINNEN het nummer, dat is een bepaald genre "hetzelfde" vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef µ het volgende:
[..]
Voor iemand die klassieke pianomuziek niet kent klinkt het allemaal als hetzelgde gepingel. Iemand die R&B niet kent vindt alles hetzelfde klinken. Volgens mij klopt het wel. Voordat je een genre goed kent klinkt het m.i. allemaal hetzelfde.
Ik snap z'n punt wel, pas als je jezelf er wat meer in verdiept hoor je goed de verschillen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet eentonig BINNEN het nummer, dat is een bepaald genre "hetzelfde" vinden.
Een "normaal" nummer heeft een refrein, een couplet, een bridge, dus dat wisselt al van tempo binnen de gemiddelde 3 minuten. Of je het nu kent of niet
Heb je ook wel gelijk in. Over 't algmeeen is 't niet zo moeilijk om techno dj's te boeken heb ik het idee. Wie zou jij graag nog zien komen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef Gorzalka het volgende:
Wat beuktechno erbij zou zeer welkom zijn, dat contrast met Hawtin lijkt me juist leuk.
En dat punt snap ik ook wel, dat je dan WEL verschillen gaat zien, die voor een eerste luisteraar er misschien niet zo duidelijk inzitten. Maar zeggen dat uberhaupt alles eentonig klinkt als je t niet kent is het andere uiterste en daar ben ik het dus totaal niet mee eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap z'n punt wel, pas als je jezelf er wat meer in verdiept hoor je goed de verschillen.
Julio Bashmore is vorig jaar toch al geweest? Er staat me zoiets bij iig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blij dat Disclosure dit jaar wel komt. Nu hopelijk ook nog wat á la Benji B's en Julio Bashmores erbij voor wat dansmuziekjens met enige warmte en ziel.
Nee, ik heb precies 't zelfde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat punt snap ik ook wel, dat je dan WEL verschillen gaat zien, die voor een eerste luisteraar er misschien niet zo duidelijk inzitten. Maar zeggen dat uberhaupt alles eentonig klinkt als je t niet kent is het andere uiterste en daar ben ik het dus totaal niet mee eens
Ik zal thuis wel eens ene paar nummers luisteren en het op LL een kans geven.
Ben er sowieso wel van veel verschillende muziekstijlen te zien. Dat vind ik juist zo fijn aan LL.
Beetje wakker worden met een Agnes Obel op de vroege ochtend, wat folk erbij hier en daar, mee-lalala'en met Of monsers and men, ergens een Snow patroltje, springen op Foo fighters, een Light Asylum in de X-Ray of wegvliegen bij een Fever Ray in de Bravo en 's avonds een lekkere beat.
En liefst ook altijd wat toneel, dans en film erbij. Juist die afwisseling vind ik zo leuk!
(of is dat toch weer die attention span van me?)
Ja en Benji B ook, maar Disclosure cancelde op t laatste moment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Julio Bashmore is vorig jaar toch al geweest? Er staat me zoiets bij iig.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh? ben jij wakker geworden met Agnes Obel, Ang3l? Nooit achter je gezocht..
Het is alleen dat mijn voetjes tegenwoordig niet meer willen tegen het vallen van de nacht, omdat ik al vanaf 11:30 sta te dansen en springenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik heb precies 't zelfde.
Owja? Vandaar dat ik me weinig goeie dance kan herinneren van vorig jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef N-E-R-D het volgende:
Julio Bashmore cancelde vorig jaar toch en werd vervangen door Cinnaman die verschrikkelijk kut draaide
Daar ben ik een half uur geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, ik zie 't al, ik was ontvoerd naar Kees...
Speedy J zou wel leuk zijn voor de Nederlandse trotsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Over 't algmeeen is 't niet zo moeilijk om techno dj's te boeken heb ik het idee. Wie zou jij graag nog zien komen?
Ik zal dit jaar overal in iedere tent ff "noobiedoobiedooooooo, where are yooouuuu?" roepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herken mezelf best wel in jouw Lowlands-beleving, Ang3l.
Ik heb er toch wel mooie dingen gezien qua toneel en dans. Maar het op tijd bij de Juliet staan en het lang op een pijnlijk stoeltje zitten in een stikbenauwde tent (2012 was airco gelukkig) kan wel vervelend zijn soms. Toch heb ik het daar dan wel weer voor overquote:Alleen toneel, dans en film heb ik allang opgegeven, zelfs daar heb ik de attention-span niet voor.
Waren Disclosure, Benji B en Julio Bashmore er vorig jaar niet alle 3? Of was er een cancelation?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Julio Bashmore is vorig jaar toch al geweest? Er staat me zoiets bij iig.
Dat verklaart ook waarom techno niet jouw ding is, dat heeft niks met dansen te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat komt omdat ik zelf een danser ben, dus da's persoonlijk
Heus wel! Handje de lucht in en voetje stampen is OOK dansenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom techno niet jouw ding is, dat heeft niks met dansen te maken.
Mooie vergelijkingquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is het bij mij qua eten ook zo, daarom hou ik zo van tapas
Lowlands is mijn tapas
Je proeft veel verschillende dingen, totaal andere smaken, hier wat van, daar wat van. Soms pittig, soms loom en lui genietend, soms ff junkfood. Onbekende gerechtjes die je nog nooit gehad hebt en persoonlijke favorieten die je al tijden kent. En ja, soms zit er iets tussen wat niet je smaak is, nou.., dan spuug je t gewoon weer ff uit en ga je verder met de volgendeEn soms leer je bepaalde dingen ook eten die je vooraf niet kende.
En aan het einde van het diner heb ik dan een voller, voldaner en fijner gevoel dan gewoon 1 bord vol met stamppot of zo
Wordt ook weer eens tijd voor 2 many DJ's op een goed tijdstipquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon een electro avondje met Boys Noize, Dr. Lektroluv en Boemklatsch ofzo
GMTAquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wordt ook weer eens tijd voor 2 many DJ's op een goed tijdstip
Soulwax tourt wel geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
dat was epic op Lowlands jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Bedoelde u een vorm van ergeren?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb me zojuist weer geïrriteerd aan LowlandsCamping
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Redelijk fragmentarisch. Hoopte op een release in dit voorjaar. Stephen vertelde in een interview dec. 2012 op Studio Brussel dat ze nog niet helemaal weten welke kant ze op gaan met Soulwax. 2 many DJs draaien in april ook in Tivoli.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Soulwax tourt wel geloof ik
Maar da's niet waar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
reactie op Lowlove:
. zei op 28 februari 2013 om 15:02:
LLowCamp was weer de eerste :-)
Dark_Angelus had het volgens mij eerder gepost.quote:
Told you so :-)quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil een diedjee die zulks draait op LL
2 Many DJs zouden ook wel weer welkom zijn!
[..]
GMTA
Misschien waren ze wel de eerste, maar ze zijn ook altijd netjes de eerste met verkeerde informatie. Lekker negeren dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dark_Angelus had het volgens mij eerder gepost.
Maar gewoon de arrogantie om weer te pochen dat ze de eerste zijn![]()
Maar heb mijn mening gegeven en ga ze voortaan maar negeren denk ik.
Ja, als je gewoon om de 2 min iets roept, gecheckt of niet,... dan ben je overal de eerste meequote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef µ het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel de eerste, maar ze zijn ook altijd netjes de eerste met verkeerde informatie. Lekker negeren dus.
Dat gevoel krijg ik wel bij ze jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als je gewoon om de 2 min iets roept, gecheckt of niet,... dan ben je overal de eerste mee
Weet niet of je vorig jaar op Lowlands was maar toen draaiden Dettmann & Klock 2 Berghain residents...........quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zonnebrillen zijn er om niet herkend te worden als de mensen die met een pilletje en alleen water de nacht-economie van lowlands om zeep helpen.
Ben toen na een paar nummers nar Plastikan gegaan en geen spijt van gehad, was wel met pijn in m'n hart want heb LCD darna nooit meer gezien en dat gaat niet meer gebeuren ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef WeezerButler het volgende:
Heb toen het begin van Plastikman gemist. Overlapte met LCD Soundsystem.
Laatste keer, ik meen in 2008, draaide Ritchie op zondag op Lowlands als laatste en dat was vrij stevig, was echt zo waanzinnig!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd naar de overige namen op LL. Zo'n A. Paul draaide op Chateau Techno echt snoeihard, die mag van mij wel komen. Past alleen niet zo goed in de lijn met Hawtin.
Heerlijk, vanaf 9 sec.
Ja was ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of je vorig jaar op Lowlands was maar toen draaiden Dettmann & Klock 2 Berghain residents...........
Ik heb dus 3x niks met Electro.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Trek dat ook geen hele nacht hoor, die hype is ook al weer over gewaaid, nu dubstep nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus 3x niks met Electro.
het was ook meteen zo'n beetje van Lowlands gevaagd afgelopen jaar jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Trek dat ook geen hele nacht hoor, die hype is ook al weer over gewaaid, nu dubstep nog.
Niet met die rel-electroquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben begonnen met naar feesten te gaan in de hoog tij dagen van electro: 2007-2009. 1e album boys noize, justice en digitalism. Maar als ik eerlijk ben is het nu wel wat passé. Rauw is minder populair en lowlands programmeerd al 2 jaar geen electro avond meer. Ik vind het allemaal erg jammer maar er is nu gewoon een andere sound.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Dat schiet alle kanten op, dus het houdt me bezig.
8bits electro, electro noize
Staat zondag op dat festival in duitsland, dus lijkt zeker een mogelijkheid. Heb het vorig jaar op xo live gezien en ik was aangenaamd verrast!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens is Nero live ook echt vet hoor. Lijkt me vet om ook eens op Lowlands te zien.
Fire in cairoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben begonnen met naar feesten te gaan in de hoog tij dagen van electro: 2007-2009. 1e album boys noize, justice en digitalism. Maar als ik eerlijk ben is het nu wel wat passé. Rauw is minder populair en lowlands programmeerd al 2 jaar geen electro avond meer. Ik vind het allemaal erg jammer maar er is nu gewoon een andere sound.
2011 nog wel hoor. Die avond met Zombie Nation en Fake Blood. Of is dat weer een andere subgenrequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Staat zondag op dat festival in duitsland, dus lijkt zeker een mogelijkheid. Heb het vorig jaar op xo live gezien en ik was aangenaamd verrast!
Okee dan heb je gelijk. Pas 1 jaar geen electro. Maar het viel me vorig jaar wel erg tegen dat populaire electro artiesten zoals Gesaffelstein en Brodinski niet geboekt werden terwijl ze wel op Pukkelpop stonden. Dus het lijkt erop dat het een bewuste keuze is geweest vorig jaar om geen electro nacht te programmeren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2011 nog wel hoor. Die avond met Zombie Nation en Fake Blood. Of is dat weer een andere subgenre?
Jon Rundell of rammen met Marcel Woodsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Over 't algmeeen is 't niet zo moeilijk om techno dj's te boeken heb ik het idee. Wie zou jij graag nog zien komen?
En dat hebben ze goed gezien, want techno is in Nederland nu weer enorm in opkomst en over electro hoor je niemand meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Okee dan heb je gelijk. Pas 1 jaar geen electro. Maar het viel me vorig jaar wel erg tegen dat populaire electro artiesten zoals Gesaffelstein en Brodinski niet geboekt werden terwijl ze wel op Pukkelpop stonden. Dus het lijkt erop dat het een bewuste keuze is geweest vorig jaar om geen electro nacht te programmeren.
Ik ook op XO, was echt een vet optreden idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Staat zondag op dat festival in duitsland, dus lijkt zeker een mogelijkheid. Heb het vorig jaar op xo live gezien en ik was aangenaamd verrast!
Hoop dit jaar weer op een mooie Line Up bij XO, ik ga er al 6 jaar naartoe maar dit nieuwe concept vindt ik echt geweldig. Toch deels vergelijkbaar met het dagprogramma van de Bravo. Ik vond het echt genieten bij Rauw en Main Indoor vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook op XO, was echt een vet optreden idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |