DVMN SONquote:Op maandag 25 februari 2013 22:59 schreef bert_van_dirkjan het volgende:
Wat voor muziek wordt hier gedraaid?
Live betekend dat ze niet platen draaien/mixen, maar met behulp van instrumenten, al dan niet elektronisch, muziek maken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:54 schreef Gehenna het volgende:
Waarom moet er toch zo vaak "(live)" bij de artiesten?
Die nemen een hele band mee of zo? maar alleen een DJ is dus niet live?
Dat was idd om te huilen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gorzalka het volgende:
A$AP Rocky b2b Danny Brown
Trinidad James, Iggy Azalea (slechter dan Kreayshawn vorig jaar kan het niet zijn)
Gelukkig ging ik alleen heen omdat ik wist dat het het slechtste dat ik ooit had gezien zou worden, dat scheelt.quote:
Alle locaties zijn overdekt ja.quote:
Danny Brown en Trinidad James zouden geweldig zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:59 schreef Gorzalka het volgende:
A$AP Rocky b2b Danny Brown
Trinidad James, Iggy Azalea (slechter dan Kreayshawn vorig jaar kan het niet zijn)
Ik vond het vorig jaar perfect, maar het weer was toen ook geweldig (Lowlands alleen dan zonder hittegolf).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:12 schreef JackHerrer het volgende:
Ik wilde eigenlijk klagen over het feit dat er in juli een festival is dat overdekt is, maar dat is LL natuurlijk ook.
Hangt er wel een beetje een festival sfeertje?
Ja ben afgelopen twee edities ook geweest en de sfeer is echt top. Relaxt, goed geregeld, ontspannend.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:12 schreef JackHerrer het volgende:
Ik wilde eigenlijk klagen over het feit dat er in juli een festival is dat overdekt is, maar dat is LL natuurlijk ook.
Hangt er wel een beetje een festival sfeertje?
Op de radio werd vertelt dat die nieuwe tent voor 6500 man is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Alle locaties zijn overdekt ja.
[ afbeelding ]
Compleet links en compleet rechts zijn de grootste locaties (capaciteit van beide ongeveer 2500 - 3000 man. Drie middenlocaties bieden plek aan ongeveer 1500 man.
Ohja correctie, ongeveer 6K inderdaad.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:02 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Op de radio werd vertelt dat die nieuwe tent voor 6500 man is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |