Heb je ook wel gelijk in. Over 't algmeeen is 't niet zo moeilijk om techno dj's te boeken heb ik het idee. Wie zou jij graag nog zien komen?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:51 schreef Gorzalka het volgende:
Wat beuktechno erbij zou zeer welkom zijn, dat contrast met Hawtin lijkt me juist leuk.
En dat punt snap ik ook wel, dat je dan WEL verschillen gaat zien, die voor een eerste luisteraar er misschien niet zo duidelijk inzitten. Maar zeggen dat uberhaupt alles eentonig klinkt als je t niet kent is het andere uiterste en daar ben ik het dus totaal niet mee eensquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik snap z'n punt wel, pas als je jezelf er wat meer in verdiept hoor je goed de verschillen.
Julio Bashmore is vorig jaar toch al geweest? Er staat me zoiets bij iig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Blij dat Disclosure dit jaar wel komt. Nu hopelijk ook nog wat á la Benji B's en Julio Bashmores erbij voor wat dansmuziekjens met enige warmte en ziel.
Nee, ik heb precies 't zelfde.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dat punt snap ik ook wel, dat je dan WEL verschillen gaat zien, die voor een eerste luisteraar er misschien niet zo duidelijk inzitten. Maar zeggen dat uberhaupt alles eentonig klinkt als je t niet kent is het andere uiterste en daar ben ik het dus totaal niet mee eens
Ik zal thuis wel eens ene paar nummers luisteren en het op LL een kans geven.
Ben er sowieso wel van veel verschillende muziekstijlen te zien. Dat vind ik juist zo fijn aan LL.
Beetje wakker worden met een Agnes Obel op de vroege ochtend, wat folk erbij hier en daar, mee-lalala'en met Of monsers and men, ergens een Snow patroltje, springen op Foo fighters, een Light Asylum in de X-Ray of wegvliegen bij een Fever Ray in de Bravo en 's avonds een lekkere beat.
En liefst ook altijd wat toneel, dans en film erbij. Juist die afwisseling vind ik zo leuk!
(of is dat toch weer die attention span van me?)
Ja en Benji B ook, maar Disclosure cancelde op t laatste moment.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Julio Bashmore is vorig jaar toch al geweest? Er staat me zoiets bij iig.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Huh? ben jij wakker geworden met Agnes Obel, Ang3l? Nooit achter je gezocht..
Het is alleen dat mijn voetjes tegenwoordig niet meer willen tegen het vallen van de nacht, omdat ik al vanaf 11:30 sta te dansen en springenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, ik heb precies 't zelfde.
Owja? Vandaar dat ik me weinig goeie dance kan herinneren van vorig jaarquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:02 schreef N-E-R-D het volgende:
Julio Bashmore cancelde vorig jaar toch en werd vervangen door Cinnaman die verschrikkelijk kut draaide
Daar ben ik een half uur geweest.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, ik zie 't al, ik was ontvoerd naar Kees...
Speedy J zou wel leuk zijn voor de Nederlandse trotsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Over 't algmeeen is 't niet zo moeilijk om techno dj's te boeken heb ik het idee. Wie zou jij graag nog zien komen?
Ik zal dit jaar overal in iedere tent ff "noobiedoobiedooooooo, where are yooouuuu?" roepenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik herken mezelf best wel in jouw Lowlands-beleving, Ang3l.
Ik heb er toch wel mooie dingen gezien qua toneel en dans. Maar het op tijd bij de Juliet staan en het lang op een pijnlijk stoeltje zitten in een stikbenauwde tent (2012 was airco gelukkig) kan wel vervelend zijn soms. Toch heb ik het daar dan wel weer voor overquote:Alleen toneel, dans en film heb ik allang opgegeven, zelfs daar heb ik de attention-span niet voor.
Waren Disclosure, Benji B en Julio Bashmore er vorig jaar niet alle 3? Of was er een cancelation?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:59 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Julio Bashmore is vorig jaar toch al geweest? Er staat me zoiets bij iig.
Dat verklaart ook waarom techno niet jouw ding is, dat heeft niks met dansen te maken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:24 schreef Ang3l het volgende:
Maar dat komt omdat ik zelf een danser ben, dus da's persoonlijk
Heus wel! Handje de lucht in en voetje stampen is OOK dansenquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat verklaart ook waarom techno niet jouw ding is, dat heeft niks met dansen te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |