Mooie vergelijkingquote:Op donderdag 28 februari 2013 14:29 schreef Ang3l het volgende:
Eigenlijk is het bij mij qua eten ook zo, daarom hou ik zo van tapas
Lowlands is mijn tapas
Je proeft veel verschillende dingen, totaal andere smaken, hier wat van, daar wat van. Soms pittig, soms loom en lui genietend, soms ff junkfood. Onbekende gerechtjes die je nog nooit gehad hebt en persoonlijke favorieten die je al tijden kent. En ja, soms zit er iets tussen wat niet je smaak is, nou.., dan spuug je t gewoon weer ff uit en ga je verder met de volgendeEn soms leer je bepaalde dingen ook eten die je vooraf niet kende.
En aan het einde van het diner heb ik dan een voller, voldaner en fijner gevoel dan gewoon 1 bord vol met stamppot of zo
Wordt ook weer eens tijd voor 2 many DJ's op een goed tijdstipquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon een electro avondje met Boys Noize, Dr. Lektroluv en Boemklatsch ofzo
GMTAquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Wordt ook weer eens tijd voor 2 many DJ's op een goed tijdstip
Soulwax tourt wel geloof ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
dat was epic op Lowlands jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Bedoelde u een vorm van ergeren?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Ik heb me zojuist weer geïrriteerd aan LowlandsCamping
quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon een electro avondje met Boys Noize, Dr. Lektroluv en Boemklatsch ofzo
Redelijk fragmentarisch. Hoopte op een release in dit voorjaar. Stephen vertelde in een interview dec. 2012 op Studio Brussel dat ze nog niet helemaal weten welke kant ze op gaan met Soulwax. 2 many DJs draaien in april ook in Tivoli.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:31 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Soulwax tourt wel geloof ik
Maar da's niet waar?quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:33 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
reactie op Lowlove:
. zei op 28 februari 2013 om 15:02:
LLowCamp was weer de eerste :-)
Dark_Angelus had het volgens mij eerder gepost.quote:
Told you so :-)quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wil een diedjee die zulks draait op LL
2 Many DJs zouden ook wel weer welkom zijn!
[..]
GMTA
Misschien waren ze wel de eerste, maar ze zijn ook altijd netjes de eerste met verkeerde informatie. Lekker negeren dusquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:36 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dark_Angelus had het volgens mij eerder gepost.
Maar gewoon de arrogantie om weer te pochen dat ze de eerste zijn![]()
Maar heb mijn mening gegeven en ga ze voortaan maar negeren denk ik.
Ja, als je gewoon om de 2 min iets roept, gecheckt of niet,... dan ben je overal de eerste meequote:Op donderdag 28 februari 2013 15:39 schreef µ het volgende:
[..]
Misschien waren ze wel de eerste, maar ze zijn ook altijd netjes de eerste met verkeerde informatie. Lekker negeren dus.
Dat gevoel krijg ik wel bij ze jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, als je gewoon om de 2 min iets roept, gecheckt of niet,... dan ben je overal de eerste mee
Weet niet of je vorig jaar op Lowlands was maar toen draaiden Dettmann & Klock 2 Berghain residents...........quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zonnebrillen zijn er om niet herkend te worden als de mensen die met een pilletje en alleen water de nacht-economie van lowlands om zeep helpen.
Ben toen na een paar nummers nar Plastikan gegaan en geen spijt van gehad, was wel met pijn in m'n hart want heb LCD darna nooit meer gezien en dat gaat niet meer gebeuren ookquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:46 schreef WeezerButler het volgende:
Heb toen het begin van Plastikman gemist. Overlapte met LCD Soundsystem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |