quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bronnetje trouwens http://www.bandsintown.com/RichieHawtin
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Geen idee wie dat is, loop ik achter? Ziet eruit als een 3FM hype(je).
Een van de beste singer songwriter. Ontdekt door Giel.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Plastikmanquote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Ja, zal wel zaterdag nacht in de Bravo worden dan!quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Plastikman![]()
Volgens mij tourt hij als DJ en niet Live (Net als 2010) wat ik begrijp.
Dat zegt me meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:21 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Plastikman![]()
Volgens mij tourt hij als DJ en niet Live (Net als 2010) wat ik begrijp.
Top volkszanger uit Volendam.quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
spannend...quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als ik vandaag om 11:35 nog niets zie, kom ik je HALEN!
Ik zou het niet doenquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Het is 11:36 nu..... ga ik Hawtin meetellen ja of nee?
Doe maar welquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:22 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Ja, zal wel zaterdag nacht in de Bravo worden dan!
quote:Op donderdag 28 februari 2013 08:36 schreef Dark_Angelus het volgende:
Bronnetje trouwens http://www.bandsintown.com/RichieHawtin
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:46 schreef indiaantje89 het volgende:
Dark_Angelus, was dit je eigen ontdekkeing? Of Was Lowlandscamping je voor?
Anders zijn ze je vergeten als bron te vermelden(iets waar ze zelf altijd zo op hameren
)
Bandsintown vind ik nooit zo betrouwbaar.quote:Op donderdag 28 februari 2013 11:36 schreef Ang3l het volgende:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:23 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat zegt me meer.
Niet zo thuis in de DJ's enzo.
quote:
...quote:Op donderdag 28 februari 2013 09:19 schreef AMDB het volgende:
Je kan ook overdrijven.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
...
Zit qua status maar tegen 'living legend' aan, voor de rest niets.
Het zegt mij ook niet bijster veel hoor. Name rings a bell, that's all.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
...
Zit qua status maar tegen 'living legend' aan, voor de rest niets.
In de technoscene vriend.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het zegt mij ook niet bijster veel hoor. Name rings a bell, that's all.
Dus living legend lijkt me lichtelijk overdreven
O, een hokjesheld? Kijk, dat verklaartquote:
Een van de grotere, en een beetje een hype, wel tof verder, maar om hem een living legend te noemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een van de grootste technonamen die je kunt vinden hoor.
In die zin vergelijkbaar met het enthousiasme over Slayer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, een hokjesheld? Kijk, dat verklaart
Hoezo een hype?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:10 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Een van de grotere, en een beetje een hype, wel tof verder, maar om hem een living legend te noemen. Hij draait wel leuk ja.
Absoluutquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:11 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
In die zin vergelijkbaar met het enthousiasme over Slayer.
Hij wist 't veel eerder dan de resttwitter:kip_filet twitterde op donderdag 28-02-2013 om 00:00:37Richie Hawtin op lowlands!!!!!!!!! reageer retweet
ditquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is wel een van de grootste technonamen die je kunt vinden hoor.
Omdat alle techno-liefhebbers het over Richie Hawtin hebben, ik vind het wel vet hoor. Maar het is een beetje hetzelfde als de Mumford & Sons onder de folk-ish bandjes.quote:
En Carl Cox uiteraard, dat vind ik nog een grotere eindbaas.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:15 schreef mr-green het volgende:
Hawtin is de afgelopen 10 jaar toch wel een van de grootste DJ's in de Techno scene. Hawtin brak vooral door met zijn digitaal mixen en producties onder de naam Plastikman. Daarna is hij vooral bekend van het label Minus welke bazenshows maken en andere dikke namen hebben gevestigd.
Als er een DJ is waar ik 10 jaar geleden op los ging en nu nog steds even hard op los kan gaan is het Richie Hawtin wel.
Voor vele techno liefhebbers inderdaad een legende
Rare vergelijking. Liefhebbers/kenners doen niet mee aan hypes en hoe kun je het een hype noemen als het al meer dan 15 jaar aan de gang is?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:16 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Omdat alle techno-liefhebbers het over Richie Hawtin hebben, ik vind het wel vet hoor. Maar het is een beetje hetzelfde als de Mumford & Sons onder de folk-ish bandjes.
Als je techno eentonig vindt kun je miss beter een andere dj zoeken.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het hele techno-stuk altijd overgeslagen op Lowlands. Ik dans heel graag en een dikke beat kan ik zeer zeker waarderen, maar vind de meeste techno uitermate eentonig. Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt. Met de juiste sfeer en beats kon ik dat toch wel weer zeer goed verdragen
Misschien toch maar eens gaan kjken naar die Richie Slayer dan
Richie, de broer van Leo?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het hele techno-stuk altijd overgeslagen op Lowlands. Ik dans heel graag en een dikke beat kan ik zeer zeker waarderen, maar vind de meeste techno uitermate eentonig. Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt. Met de juiste sfeer en beats kon ik dat toch wel weer zeer goed verdragen
Misschien toch maar eens gaan kjken naar die Richie Slayer dan
Ik vind het vaak 1 minuut leuk zo'n nummer (qua beat en hardheid zeer zeker), en daarna heb ik 't gevoel dat het in een loop van 10 minuten zit voordat er weer een basje of geluidje aangepast wordt. Dan vind ik te geestdodend. Maar da's niet bij iedere techno-DJ zo gelukkig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je techno eentonig vindt kun je miss beter een andere dj zoeken.
Och, ge kent 'm ok?quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Richie, de broer van Leo?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |