twitter:pitch_fest twitterde op maandag 25-02-2013 om 22:30:031e acts: o.a. James Blake (live), Disclosure (live), Jamie Lidell, Trentemøller (live), Bonobo, Django Django. Alles? Zie pitchfestival.nl reageer retweet
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef indiaantje89 het volgende:
Baauerkomt dus ook wel denk naar Lowlands samen met TNGHT
Waar ik trouwens de vrijdag te vinden ben!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef theodoor9 het volgende:
Wel aardige Line up. Veel wat te verwachten was ivm Rock Werchter.
Trentemøllerquote:Op maandag 25 februari 2013 22:35 schreef Ziewoarut het volgende:
Trentemoller zou wel mooi zijn, heb ik op Awakenings gemist want beetje van de wereld
Misschien stomme vraag.quote:
Johnny Hopkinson ken ik niet. Kan dat ook niet vinden op last.fm.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:44 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Misschien stomme vraag.
Is dat dezelfde als Johnny Hopkinson? Heb het opgezocht en het lijkt erg op elkaar
Kom het tegen inde donkere steegjes van het internetquote:Op maandag 25 februari 2013 22:46 schreef µ het volgende:
[..]
Johnny Hopkinson ken ik niet. Kan dat ook niet vinden op last.fm.
over Lowlands?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUZ / Pitch Festival #1
Laten we hier verder gaan
Je hebt het wel stil gekregen hier!quote:Op maandag 25 februari 2013 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
MUZ / Pitch Festival #1
Laten we hier verder gaan
Ook een kwaliteit.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:13 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Je hebt het wel stil gekregen hier!
Haat? Huh? Geenszins.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:15 schreef friekin_ het volgende:
N00b slaapt, anders had ik allang haat gehad op mijn positieve discriminatie
Nog nooit negers gezien.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 03:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Haat? Huh? Geenszins.
En de duchtige negeravonden met klassiekers zijn gewoon elk jaar, in de Groovetube.
Ik vind Baaur wel vet, ook qua remixen.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:34 schreef µ het volgende:
Ik ken Baauer maar van 1 nummer. Is de rest wat?.
Hoop toch eigenlijk wel op Jamie Lidell voor Lowlandsquote:Op maandag 25 februari 2013 22:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
James Blake (live) | Disclosure (live) | Jamie Lidell | Trentemøller (live) | | Bonobo Official | Django Django | Azealia Banks | AlunaGeorge | Baauer | JETS | Mykki Blanco | Bicep | Jon Hopkins | Cashmere Cat | MØ
Denk het wel, vind het persoonlijk maar een eentonig album.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef ohnikua het volgende:
Ik vind die plaat van Jacco Gardner errug fijn, kan toch haast niet anders dat die Lowlands en/of BKS bezoekt?
Tssk, niet liegen.quote:
Voor het eerst sinds jaren een fb update, link naar website (die meteen down was) en aankondiging van nieuw album dit voorjaar. Dus begint er op te lijken..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:29 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Wat dan hebben ze een tour bevestigd ?
Tuurlijk niet, dat is veel te cliche.... ze zetten eerst de pyramide op in de schuur van James Murphyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef indiaantje89 het volgende:
Denk als ze iets doen, dat het een Glasto exclusive show zal zijn.
Denk dat de kans nog kleiner is zelfs...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kansen Daft Punk op LL zullen te vergelijken zijn met kansen Kraftwerk op LL, denk ik.
Volgens mij is de Alpha ook te klein voor Daft Punk.
Heel dat album is erg fijnquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:46 schreef ohnikua het volgende:
Ik vind die plaat van Jacco Gardner errug fijn, kan toch haast niet anders dat die Lowlands en/of BKS bezoekt?
Ik heb er helemaal niets mee en ben toch vrij breed qua muzieksmaak, maar leuk voor de diversiteit van 't festival. Er zijn blijkbaar heel veel mensen die 't enorm tof vinden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |