Laatste keer, ik meen in 2008, draaide Ritchie op zondag op Lowlands als laatste en dat was vrij stevig, was echt zo waanzinnig!!quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
Ben benieuwd naar de overige namen op LL. Zo'n A. Paul draaide op Chateau Techno echt snoeihard, die mag van mij wel komen. Past alleen niet zo goed in de lijn met Hawtin.
Heerlijk, vanaf 9 sec.
Ja was ikquote:Op donderdag 28 februari 2013 16:50 schreef Luni het volgende:
[..]
Weet niet of je vorig jaar op Lowlands was maar toen draaiden Dettmann & Klock 2 Berghain residents...........
Ik heb dus 3x niks met Electro.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Gewoon een electro avondje met Boys Noize, Dr. Lektroluv en Boemklatsch ofzo
Trek dat ook geen hele nacht hoor, die hype is ook al weer over gewaaid, nu dubstep nog.quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik heb dus 3x niks met Electro.
het was ook meteen zo'n beetje van Lowlands gevaagd afgelopen jaar jaquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:34 schreef Luni het volgende:
[..]
Trek dat ook geen hele nacht hoor, die hype is ook al weer over gewaaid, nu dubstep nog.
Niet met die rel-electroquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijkquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben begonnen met naar feesten te gaan in de hoog tij dagen van electro: 2007-2009. 1e album boys noize, justice en digitalism. Maar als ik eerlijk ben is het nu wel wat passé. Rauw is minder populair en lowlands programmeerd al 2 jaar geen electro avond meer. Ik vind het allemaal erg jammer maar er is nu gewoon een andere sound.quote:Op donderdag 28 februari 2013 20:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk
Dat schiet alle kanten op, dus het houdt me bezig.
8bits electro, electro noize
Staat zondag op dat festival in duitsland, dus lijkt zeker een mogelijkheid. Heb het vorig jaar op xo live gezien en ik was aangenaamd verrast!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:37 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens is Nero live ook echt vet hoor. Lijkt me vet om ook eens op Lowlands te zien.
Fire in cairoquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:19 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ben begonnen met naar feesten te gaan in de hoog tij dagen van electro: 2007-2009. 1e album boys noize, justice en digitalism. Maar als ik eerlijk ben is het nu wel wat passé. Rauw is minder populair en lowlands programmeerd al 2 jaar geen electro avond meer. Ik vind het allemaal erg jammer maar er is nu gewoon een andere sound.
2011 nog wel hoor. Die avond met Zombie Nation en Fake Blood. Of is dat weer een andere subgenrequote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Staat zondag op dat festival in duitsland, dus lijkt zeker een mogelijkheid. Heb het vorig jaar op xo live gezien en ik was aangenaamd verrast!
Okee dan heb je gelijk. Pas 1 jaar geen electro. Maar het viel me vorig jaar wel erg tegen dat populaire electro artiesten zoals Gesaffelstein en Brodinski niet geboekt werden terwijl ze wel op Pukkelpop stonden. Dus het lijkt erop dat het een bewuste keuze is geweest vorig jaar om geen electro nacht te programmeren.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:48 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
2011 nog wel hoor. Die avond met Zombie Nation en Fake Blood. Of is dat weer een andere subgenre?
Jon Rundell of rammen met Marcel Woodsquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:53 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ook wel gelijk in. Over 't algmeeen is 't niet zo moeilijk om techno dj's te boeken heb ik het idee. Wie zou jij graag nog zien komen?
En dat hebben ze goed gezien, want techno is in Nederland nu weer enorm in opkomst en over electro hoor je niemand meer.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:51 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Okee dan heb je gelijk. Pas 1 jaar geen electro. Maar het viel me vorig jaar wel erg tegen dat populaire electro artiesten zoals Gesaffelstein en Brodinski niet geboekt werden terwijl ze wel op Pukkelpop stonden. Dus het lijkt erop dat het een bewuste keuze is geweest vorig jaar om geen electro nacht te programmeren.
Ik ook op XO, was echt een vet optreden idd.quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:21 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Staat zondag op dat festival in duitsland, dus lijkt zeker een mogelijkheid. Heb het vorig jaar op xo live gezien en ik was aangenaamd verrast!
Hoop dit jaar weer op een mooie Line Up bij XO, ik ga er al 6 jaar naartoe maar dit nieuwe concept vindt ik echt geweldig. Toch deels vergelijkbaar met het dagprogramma van de Bravo. Ik vond het echt genieten bij Rauw en Main Indoor vorig jaar.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ook op XO, was echt een vet optreden idd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |