Leven voor die drop.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vaak 1 minuut leuk zo'n nummer (qua beat en hardheid zeer zeker), en daarna heb ik 't gevoel dat het in een loop van 10 minuten zit voordat er weer een basje of geluidje aangepast wordt. Dan vind ik te geestdodend. Maar da's niet bij iedere techno-DJ zo gelukkig.
Ok dat is Hawtin in principe wel. Ik snap je volkomen omdat ik er ook altijd zo naar keek. Tot dat ik er eens voor open ging staanquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het vaak 1 minuut leuk zo'n nummer (qua beat en hardheid zeer zeker), en daarna heb ik 't gevoel dat het in een loop van 10 minuten zit voordat er weer een basje of geluidje aangepast wordt. Dan vind ik te geestdodend. Maar da's niet bij iedere techno-DJ zo gelukkig.
Plastikman 3 jaar geleden op LL ?? Supervette laser& lichtshow. Ik begreep toen gelijk waarom al die gasten met een zonnebril op liepen. Vind zijn oude werk erg lekker. Deze uit 1990 ;quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:18 schreef µ het volgende:
Ik heb Hawtin en Plastikman eerder gezien. Alleen geen idee meer waar.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Plastikman 3 jaar geleden op LL ?? Supervette laser& lichtshow. Ik begreep toen gelijk waarom al die gasten met een zonnebril op liepen. Vind zijn oude werk erg lekker. Deze uit 1990 ;
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:32 schreef kapiteintje het volgende:
En wat mr. Green zegt. De beleving van techno is totaal niet te vergelijken met luisteren naar een band natuurlijk.
Ook echt letterlijk binnen een seconde van elkaar.quote:
GMTAquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
[..]
Ook echt letterlijk binnen een seconde van elkaar.
Alle muziek die je niet goed kent klinkt eentonigquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb het hele techno-stuk altijd overgeslagen op Lowlands. Ik dans heel graag en een dikke beat kan ik zeer zeker waarderen, maar vind de meeste techno uitermate eentonig. Maar deze winter weer eens de Berhgain binnengewandeld en daar toch echt 6,5u lang dik vermaakt. Met de juiste sfeer en beats kon ik dat toch wel weer zeer goed verdragen
Misschien toch maar eens gaan kjken naar die Richie Slayer dan
Dat zal 't zijn.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:29 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Plastikman 3 jaar geleden op LL ?? Supervette laser& lichtshow. Ik begreep toen gelijk waarom al die gasten met een zonnebril op liepen. Vind zijn oude werk erg lekker. Deze uit 1990 ;
Daar is mijn attentionspan te kort voorquote:
Nee dat kan ik me goed voorstellen. Vandaar dat ik de enorm gave avond in de Berghain anahaalde toen ik het wel 6,5 uur vol kon houden. Zonder drugs, doe ik niet aan, want op dat moment is de muziek en de beat mijn drug. Misschien dat dat het "in the zone" gevoel is waar ik dan van hoor, of het spacen. op dat moment ging de eentonigheid compleet aan em voorbij omdat ik opging in de muziek.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:34 schreef kapiteintje het volgende:
Plus, ik vind techno echt muziek die je 'live' moet horen. Je moet die bass in je borstkas voelen trillen. Zo thuis kun je niet goed beoordelen of je het eventueel wel vet zou vinden.
Dar ben ik het absoluut niet mee eens.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:36 schreef µ het volgende:
[..]
Alle muziek die je niet goed kent klinkt eentonig
Ga er nou maar gewoon staan die zaterdag. 't is niet dat je jezelf gaat vervelen hoor.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar is mijn attentionspan te kort voor
Vandaar mijn Crystal Castles fanheid. Dat is zo hysterisch dat je alles tegelijk hoort
Ik heb het al doorgegeven aan m'n feestpartnersquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon staan die zaterdag. 't is niet dat je jezelf gaat vervelen hoor.
Voor iemand die klassieke pianomuziek niet kent klinkt het allemaal als hetzelgde gepingel. Iemand die R&B niet kent vindt alles hetzelfde klinken. Volgens mij klopt het wel. Voordat je een genre goed kent klinkt het m.i. allemaal hetzelfdequote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar ben ik het absoluut niet mee eens.
't Is mij in ieder geval nog gelukt bij elke poging...quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga er nou maar gewoon staan die zaterdag. 't is niet dat je jezelf gaat vervelen hoor.
Dat is niet eentonig BINNEN het nummer, dat is een bepaald genre "hetzelfde" vinden.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:44 schreef µ het volgende:
[..]
Voor iemand die klassieke pianomuziek niet kent klinkt het allemaal als hetzelgde gepingel. Iemand die R&B niet kent vindt alles hetzelfde klinken. Volgens mij klopt het wel. Voordat je een genre goed kent klinkt het m.i. allemaal hetzelfde.
Ik snap z'n punt wel, pas als je jezelf er wat meer in verdiept hoor je goed de verschillen.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is niet eentonig BINNEN het nummer, dat is een bepaald genre "hetzelfde" vinden.
Een "normaal" nummer heeft een refrein, een couplet, een bridge, dus dat wisselt al van tempo binnen de gemiddelde 3 minuten. Of je het nu kent of niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |