Tenzij regen, want altijd lek die krengenquote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef mr-green het volgende:
Allstars: perfect festival schoensel
Ik koop altijd voor 3 euro een paar gekleurde canvas-gympen bij Scapino of zo. Ideale dingen, met dat canvas is het niet zo heet als plastic, ademt t net wat meer, zweet wat minder en t droogt opzich ook wel weer snel op als je het in de zon legt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 17:10 schreef mr-green het volgende:
Allstars: perfect festival schoensel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen ring op de 14e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knaagdier dat graag goed gekleed gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef µ het volgende:
Eventjes wat crypto's bedacht. Lineup is nog niet zo lang, dus heel lastig zullen ze niet te raden zijn.
Zij roetsjen met sneeuw van de berg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen ring op de 14e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knaagdier dat graag goed gekleed gaat.Laatste.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zo'n grap heb ik vorig jaar met van die H&M schoentjes geprobeerd voor 10 euro. Heel m'n hielen naar de kloten door de gebrekkige afwerking, 0 demping in die zolen dus elk steentje deed pijn en kreeg er last van m'n voeten van. Doe ik nooit meer. Gewoon m'n all-stars aangetrokken daarna.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik koop altijd voor 3 euro een paar gekleurde canvas-gympen bij Scapino of zo. Ideale dingen, met dat canvas is het niet zo heet als plastic, ademt t net wat meer, zweet wat minder en t droogt opzich ook wel weer snel op als je het in de zon legt.
En voor die 3 euro mogen ze ook best vies worden of kapot gaan
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2013 15:30:21 ]![]()
Dat hoef ik met mijn voeten niet te proberen, daar loop ik nog geen 5 minuten pijnvrij op. Allstars trek ik ook niet trouwens, moet echt fatsoenlijke wandelschoenen oid aanhebben om het enigszins vol te houden..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:11 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ik koop altijd voor 3 euro een paar gekleurde canvas-gympen bij Scapino of zo. Ideale dingen, met dat canvas is het niet zo heet als plastic, ademt t net wat meer, zweet wat minder en t droogt opzich ook wel weer snel op als je het in de zon legt.
En voor die 3 euro mogen ze ook best vies worden of kapot gaan"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:27 schreef µ het volgende:
Eventjes wat crypto's bedacht. Lineup is nog niet zo lang, dus heel lastig zullen ze niet te raden zijn.
Zij roetsjen met sneeuw van de berg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen ring op de 14e.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knaagdier dat graag goed gekleed gaat.Leuk idee voor wanneer LWL open gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dit. vriend van mij koopt ook altijd van die goedkope schoenen voor festivals. Maar met allstars heb je nooit last van je voeten en zijn bestendig tegen een wasmachinequote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo'n grap heb ik vorig jaar met van die H&M schoentjes geprobeerd voor 10 euro. Heel m'n hielen naar de kloten door de gebrekkige afwerking, 0 demping in die zolen dus elk steentje deed pijn en kreeg er last van m'n voeten van. Doe ik nooit meer. Gewoon m'n all-stars aangetrokken daarna.![]()
![]()
Ik vind 't ook een beetje vreemde logica: Je staat heel de dag op je voeten, dus dan ga je maar slechte schoenen aantrekken. (Niet dat All-Stars nu zo fantastisch zijn, maar ik hou 't er iig een dag op vol.)quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:49 schreef mr-green het volgende:
[..]
Dit. vriend van mij koopt ook altijd van die goedkope schoenen voor festivals. Maar met allstars heb je nooit last van je voeten en zijn bestendig tegen een wasmachine![]()
Weekje voor Lowlands is Taubertal festival.
Die Ärzte, Deichkind, Biffy Clyro, Skunk Anansie, Editors, Chase&Status, Bad Religion, Flogging Molly, Pennywise, Subway to Sally, Frittenbude, Jennifer Rostock, Awolnation, Dendemann, Irie Révoltés, Chuck Ragan, Triggerfinger, Itchy Poopzkid, Hoffmaestro, Turbostaat, Django 3000, Bratze, IllBilly HiTec, Bembers, Clockwork Radio
Kunnen we ook nog wel wat van gaan verwachten lijkt me.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Flogging Mollyquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:48 schreef Dark_Angelus het volgende:
Weekje voor Lowlands is Taubertal festival.
Die Ärzte, Deichkind, Biffy Clyro, Skunk Anansie, Editors, Chase&Status, Bad Religion, Flogging Molly, Pennywise, Subway to Sally, Frittenbude, Jennifer Rostock, Awolnation, Dendemann, Irie Révoltés, Chuck Ragan, Triggerfinger, Itchy Poopzkid, Hoffmaestro, Turbostaat, Django 3000, Bratze, IllBilly HiTec, Bembers, Clockwork Radio
Kunnen we ook nog wel wat van gaan verwachten lijkt me.
Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Pennywise, leuke herinneringen bij i.s.m. Lowlands.
OldeSkool stagediven.
P.s. Even een waarschuwing, er zullen vast sinds toen wat kilootjes bij zijn gekomenReverend John Hicks: No. Those creatures were demons, creatures of
Satan inhabiting the bodies of our dead. And the demons are still
loose in this world, and the dead must be spiked.![]()
Flogging Molly was voor mij 2 jaar geleden het hoogtepunt.
1 van de festivalbands bij uitstek."These four walls saw the rise and fall and your midnight getaway"![]()
Zo jammer dat ik er zo laat pas achter kwam hoe tof ze zijn
Barts Padawan
Had jij slecht vooronderzoek gedaan?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:10 schreef JaimyLee het volgende:
Zo jammer dat ik er zo laat pas achter kwam hoe tof ze zijn
జ్ఞా![]()
Mijn vooronderzoek is altijd matigquote:
Dit jaar hoop ik met behulp van dit topic en discipline goed genoeg vooronderzoek te doen
Ik heb wel een aantal bands die ik pas op Lowlands leerde kennen en nu super vet vind
White Lies heb ik maar 1 nummer van live gezien, echt heel erg zonde.
Flogging Molly vanaf het grasveld gezien, later pas beseft dat ik naar binnen had moeten gaan
Arctic Monkeys stond ik in 2009 in het voorvak op aanraden van een vriend, meteen verkocht. Paar maanden later naar concert in HMH. 2011 stond ik vooraan op Lowlands
Queens of the Stone Age ben ik bij wijze van traditie de afsluiter vanuit het voorvak gaan bekijken. Kende helemaal niks van ze, nu is het de grootste rede dat ik naar Pinkpop ga
Barts Padawan
Ik zat toen ergens anders, maar een vriendin van me heeft ergens in de tent een stapel gemaakt van alle schoenen om d;r hene en ze zijn er toen met z'n allen omheen gaan volksdansenquote:Klonk leuk, dus een herkansing zou wel grappig zijn
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Tja, als ik alles had willen zien waar ik interesse in had dan was ik 24/7 op het festival terrein in een tent![]()
Helaas moet je soms keuzes maken...![]()
Flogging Molly is altijd wel een feestje, maar die zijn er wel vaak genoeg geweest voorlopig wat mij betreft. Laatste keer gelukkig direct doorgerend naar de Grolsch voor Seasick Steve, twee leuke en totaal verschillende feestjes achter elkaar."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Hoe ziet dat er precies uit, volksdansen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zat toen ergens anders, maar een vriendin van me heeft ergens in de tent een stapel gemaakt van alle schoenen om d;r hene en ze zijn er toen met z'n allen omheen gaan volksdansenKlonk leuk, dus een herkansing zou wel grappig zijn
![]()
Jezus.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:18 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Mijn vooronderzoek is altijd matig
Dit jaar hoop ik met behulp van dit topic en discipline goed genoeg vooronderzoek te doen
Ik heb wel een aantal bands die ik pas op Lowlands leerde kennen en nu super vet vind
White Lies heb ik maar 1 nummer van live gezien, echt heel erg zonde.
Flogging Molly vanaf het grasveld gezien, later pas beseft dat ik naar binnen had moeten gaan
Arctic Monkeys stond ik in 2009 in het voorvak op aanraden van een vriend, meteen verkocht. Paar maanden later naar concert in HMH. 2011 stond ik vooraan op Lowlands
Queens of the Stone Age ben ik bij wijze van traditie de afsluiter vanuit het voorvak gaan bekijken. Kende helemaal niks van ze, nu is het de grootste rede dat ik naar Pinkpop ga![]()
Impossibru!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:59 schreef TWP het volgende:
Ik ga naar LL, maar sta niet in de lijst. FUCK ZHE ZYSTEMజ్ఞా![]()
Nou gewoon, zo'n beetje in een kringetje flogging molliën en zo gok ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoe ziet dat er precies uit, volksdansen?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.![]()
Popped a molly, I'm sweatin'
Wil flogging molly al een tijdje live zien maar steeds gemist... Misschien dit jaar dan maar.![]()
Over kanshebbers enzo gesproken: nick cave is alleen nog maar beschikbaar voor de zondag. En dan is de vraag of ze 4 concerten na elkaar doen.![]()
Ik vrees het ... op Pukkelpop gaat ze sowieso al niet meer lukken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:52 schreef theodoor9 het volgende:
Over kanshebbers enzo gesproken: nick cave is alleen nog maar beschikbaar voor de zondag. En dan is de vraag of ze 4 concerten na elkaar doen.![]()
Vakantie is geboekt en ik ben 19 juli terug in NL. Eigen vrienden twijfelachtige reacties ( denk dat ik wel ga ) maar ik hoop bij mijn broer aan te kunnen sluiten als vrienden het laten afweten.
Jacht op een hardcopy ticket kan dan beginnen.![]()
![]()
Succesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:56 schreef kurk_droog het volgende:
Vakantie is geboekt en ik ben 19 juli terug in NL. Eigen vrienden twijfelachtige reacties ( denk dat ik wel ga ) maar ik hoop bij mijn broer aan te kunnen sluiten als vrienden het laten afweten.
Jacht op een hardcopy ticket kan dan beginnen.![]()
![]()
En de tentamens zonder kater? Zijn die significant lager uitgevallen?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:19 schreef friekin_ het volgende:
7,5 gehaald voor mijn tentamengemaakt met een kater!![]()
Vandaag wordt er weer wat duidelijk over de Lowlands Line up aangezien Pitch en V-Festival namen bekend gaan maken. Het valt me de laatste jaren op dat Pitch, Lowlands, 5 Days Off en STRP (allen van MOJO) zoveel dezelfde namen hebben. Natuurlijk hebben ze alle 4 namen die alleen in een bepaalde periode touren maar Modeselektor stond/staat op alle 4, dus Moderat zal ook wel op Pitch staan deze zomer denk ik. Verder zal HudMo zijn afzeggen van vorig jaar goed komen maken op Lowlands en wellicht komt Lunice dan ook.![]()
Owwww, met 2 vingers in de keel dus!quote:Op maandag 25 februari 2013 09:19 schreef friekin_ het volgende:
7,5 gehaald voor mijn tentamengemaakt met een kater!Vergeet Motel Mozaique niet, vorig jaar 11 á 12 doubleurs.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
Vandaag wordt er weer wat duidelijk over de Lowlands Line up aangezien Pitch en V-Festival namen bekend gaan maken. Het valt me de laatste jaren op dat Pitch, Lowlands, 5 Days Off en STRP (allen van MOJO) zoveel dezelfde namen hebben. Natuurlijk hebben ze alle 4 namen die alleen in een bepaalde periode touren maar Modeselektor stond/staat op alle 4, dus Moderat zal ook wel op Pitch staan deze zomer denk ik. Verder zal HudMo zijn afzeggen van vorig jaar goed komen maken op Lowlands en wellicht komt Lunice dan ook.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Nee, hoger.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:36 schreef AMDB het volgende:
[..]
En de tentamens zonder kater? Zijn die significant lager uitgevallen?![]()
Mijn mening is dat de overlap af en toe te groot is. Het is moeilijk om bepaalde namen te missen en in veel gevallen wordt toch ongeveer eenzelfde type set neergezet.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
Vandaag wordt er weer wat duidelijk over de Lowlands Line up aangezien Pitch en V-Festival namen bekend gaan maken. Het valt me de laatste jaren op dat Pitch, Lowlands, 5 Days Off en STRP (allen van MOJO) zoveel dezelfde namen hebben. Natuurlijk hebben ze alle 4 namen die alleen in een bepaalde periode touren maar Modeselektor stond/staat op alle 4, dus Moderat zal ook wel op Pitch staan deze zomer denk ik. Verder zal HudMo zijn afzeggen van vorig jaar goed komen maken op Lowlands en wellicht komt Lunice dan ook.![]()
Op Pitch komen wel nog nieuwere en onbekendere namen dan op LL.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn mening is dat de overlap af en toe te groot is. Het is moeilijk om bepaalde namen te missen en in veel gevallen wordt toch ongeveer eenzelfde type set neergezet.![]()
30 April komt nieuwe album the Stooges uit. Deze zomer tour. Zou 't?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
met een kater haal je de beste resultatenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:19 schreef friekin_ het volgende:
7,5 gehaald voor mijn tentamengemaakt met een kater!DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
zo gek is dat toch niet. Dat zijn allemaal de kleine niche festivals waarvan Lowlands eigenlijk de verzameling is.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:54 schreef theodoor9 het volgende:
Vandaag wordt er weer wat duidelijk over de Lowlands Line up aangezien Pitch en V-Festival namen bekend gaan maken. Het valt me de laatste jaren op dat Pitch, Lowlands, 5 Days Off en STRP (allen van MOJO) zoveel dezelfde namen hebben. Natuurlijk hebben ze alle 4 namen die alleen in een bepaalde periode touren maar Modeselektor stond/staat op alle 4, dus Moderat zal ook wel op Pitch staan deze zomer denk ik. Verder zal HudMo zijn afzeggen van vorig jaar goed komen maken op Lowlands en wellicht komt Lunice dan ook.DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)![]()
Nee klopt, Ik vind het ook niet gek. Ik bedoel alleen te zeggen dat de kans groot is dat 30% van de line up van pitch ook op lowlands staat.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zo gek is dat toch niet. Dat zijn allemaal de kleine niche festivals waarvan Lowlands eigenlijk de verzameling is.![]()
Even een update over mogelijkheden:
18 augustus is Rock Im Pott, daar zullen System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Casper, Deftones en Biffy Clyro spelen.
Verder, 16-18 augustus is er nog een nieuw festival in Duitsland met System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Die Ärzte, Nine Inch Nails, Seeed, Casper, Nero, Deftones, Biffy Clyro, Enter Shikari und Bonaparte.
Aangezien System of a Down 16 augustus in oostenrijk speelt en deze 2 shows ook dat weekend zijn zullen ze niet op Lowlands staan dan.![]()
Heb je een naam van dat nieuwe festival?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef theodoor9 het volgende:
Even een update over mogelijkheden:
18 augustus is Rock Im Pott, daar zullen System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Casper, Deftones en Biffy Clyro spelen.
Verder, 16-18 augustus is er nog een nieuw festival in Duitsland met System Of A Down, Volbeat, Tenacious D, Die Ärzte, Nine Inch Nails, Seeed, Casper, Nero, Deftones, Biffy Clyro, Enter Shikari und Bonaparte.
Aangezien System of a Down 16 augustus in oostenrijk speelt en deze 2 shows ook dat weekend zijn zullen ze niet op Lowlands staan dan.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: