Mhehehquote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mheheh
Nou moet eerlijk bekennen nog nooit op STRP geweest te zijn. Wel iedere keer in de planning, maar komt er steeds niet van.
Ik mis de iphones op de grond. Heb er inmiddels 3 gevonden ofzo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tijd voor een sfeerfoto
[ afbeelding ]
Hoe kan je de hele dag op je slippers lopen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tijd voor een sfeerfoto
[ afbeelding ]
Dit dus..quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Hoe kan je de hele dag op je slippers lopen.
Op elke andere gelegenheid zou ik met de hitte van afgelopen keer op mijn slippers gelopen hebben, maar niet op Lowlands. Toen ik het wel deed bij het opruimen maandag haalde ik meteen mijn voet open aan een haring, dus het universum is het met ons eens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef AgeEll het volgende:
[..]
http://www.nme.com/news/david-bowie/68830quote:Op woensdag 20 februari 2013 13:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)-live-optreden.dhtml
Als je vroeger geen kisten met stalen neuzen had, hoefde je het echt niet te proberen in de beurt van een tent te komen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:55 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Vroeger stonden er ook geen mannen een half uur voor de spiegel te tutten om hun haar in model te krijgenquote:Op donderdag 21 februari 2013 19:42 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Als je vroeger geen kisten met stalen neuzen had, hoefde je het echt niet te proberen in de beurt van een tent te komen.
Damon hipsten mietjes
dat dusquote:
Dat zou ook wel weer heel leuk zijnquote:
Mijn naam is haas.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:33 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Dat zou ook wel weer heel leuk zijn
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:07 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Antwoord op de crypto ; je ongestelde vriendin op Lowlands beffen
Of die staan op Pitchquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:09 schreef indiaantje89 het volgende:
The Strokes gaan blijkbaar niet touren. Dus daar kan wel een streep doorheen (bron: http://www.nme.com/news/t(...)m_campaign=yeahsnews).
Zou met niet verbazen dat ze toch voor Atoms For Peace zijn gegaan nu.
Dat zie ik persoonlijk liever dan Atoms For Peace. Das laat ze dan maar naar Pitch gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Of die staan op Pitch
En dan krijg je Editors & Arcade Fire
Misschien heeft hij al een briefje die hij even wilt postenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:25 schreef WeezerButler het volgende:
Zal blij zijn als het gehele programma bekend is. Zijn we eindelijk van dat supersaaie gespeculeer af. Kan superlul Giel niet wat betekenen hierin??
O was jij dat die mijn guyliner wilde lenen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:27 schreef rubbereend het volgende:
Ik stond in 2000 ook al mn make up te doen in het toilet gebouw hoor, en elke dag 47 minuten douchen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |