abonnement Unibet Coolblue
pi_82240964
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!

De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!

Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood

GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE



*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**

  woensdag 2 juni 2010 @ 16:22:44 #2
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_82241039
tjah, shit happens
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_82241087
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:22 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah, shit happens
hmmm, da's n doordenkertje
pi_82241103
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!

De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!

Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood

GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE



*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**

Je spreekt zowel over "experts" als "hem". Is het nou een clubje mensen of één individu die deze mening is toegedaan?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:26:52 #5
303791 John-Locke
will fuck up your shit...
pi_82241235
-zeg dan niks-

[ Bericht 92% gewijzigd door Bastard op 03-06-2010 07:44:40 ]
...with unstoppable force.
pi_82241330
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Je spreekt zowel over "experts" als "hem". Is het nou een clubje mensen of één individu die deze mening is toegedaan?
misschien even de tijd nemen om de docu door te nemen voordat je meteen begint met boe te roepen?

Enne nu ik toch op BNW zit, google meteen ook maar even "Georgia Guidestones"
pi_82241352
wanne kwats zeg..
Lead me away, come inside,
see my mind in kaleidoscope
Muziekje d'r bij? http://www.soundcloud.com/fufr
pi_82241386
Ja dat zwarte spul dat uit de pijp lekt ziet er echt uit als spul uit een vulkaan!
pi_82241404
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:


Enne nu ik toch op BNW zit, google meteen ook maar even "Georgia Guidestones"
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Georgia+Guidestones&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bf584029b02ce2c3

Okay en nu?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_82241416
Waar zijn de bronnen?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:31:56 #12
301855 DitIsGeenUsername
Dit is geen ondertitel.
pi_82241531
Je zou toch stoom verwachten. Hm.
Dit is geen signature.
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:33:09 #13
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_82241601
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_82241625
tvp
pi_82241952
miljoenen nog wel
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
pi_82242015
dit is toch wel een van de zwakkere theories die ik tot nu toe gehoord heb.
Een van de "experts": From experience, I have visited an oil rig once

Ik vraag me ook af hoe ze delen van die olievlek dan toch kunnen affikken als het geen olie is?
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:42:19 #17
26400 wijsneus
Radicaal Democraat
pi_82242065
"mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE"

Komt echt heeeeeel betrouwbaar over.
“There’s class warfare, all right, but it’s my class, the rich class, that’s making war, and we’re winning.”
― Warren Buffett
pi_82242316
ja, en miljoenen mensen sterven door hongsnood. Waarom ineens hongersnood? vergiftiging lijkt me logischer ofzo?
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
  woensdag 2 juni 2010 @ 16:53:21 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82242609
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!

De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!

Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood

GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE



*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**

Metaalerts wat drijft zeker?

Menen mensen dit nou echt serieus?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 17:07:12 #20
249559 crew  Lavenderr
pi_82243245
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef opastokvis het volgende:
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
Oh ja, gelukkig maar, ik schrok al
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 17:16:30 #21
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_82243643
Mediacurator wat open je toch allemaal kuttopics. Dan denk ik, afgaande op de TT "oeh, interessant topic" en dan lees ik 't en dan is 't deze bullshit. Denk toch eens een keer zelf na in plaats van klakkeloos die onzin te posten. Wat wil je nou bereiken met dit soort onzin?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_82243782
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
Mediacurator wat open je toch allemaal kuttopics. Dan denk ik, afgaande op de TT "oeh, interessant topic" en dan lees ik 't en dan is 't deze bullshit. Denk toch eens een keer zelf na in plaats van klakkeloos die onzin te posten. Wat wil je nou bereiken met dit soort onzin?
beetje vroeg toch om nu al azijn te pissen? gedult is een schone zaak vw

dit is BNW en een beetje extravagant mag hier, oh en "Georgia Guidestones" googelen jij, hoe langer ik hier post hoe leuker ik die guidestones begin te vinden
pi_82244235
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:31 schreef mediacurator het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk dan hoe ze daar met pijn en moeite een wannabe-pentagram uit toveren. Zo'n plaatje is een toonbeeld van "als je maar lang zoekt vind je altijd iets"
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82245158
Onzin topic toch plaats ik gaarne een tvp.
pi_82245227
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Kijk dan hoe ze daar met pijn en moeite een wannabe-pentagram uit toveren. Zo'n plaatje is een toonbeeld van "als je maar lang zoekt vind je altijd iets"
jeetje kan het niet wat denigrerender amos? heb je n goede bui ofzo?
pi_82245252
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:56 schreef mediacurator het volgende:

[..]

jeetje kan het niet wat denigrerender amos? heb je n goede bui ofzo?
Wat is hier denigrerend aan? Het figuur op het plaatje is geen pentagram maar een collectie lijnen die met pijn en moeite een pentagram maken.

De vulkaan zit niet op het einde, op een punt maar gewoon ergens op een deel van de lijn.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 17:59:07 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_82245339
Ik hou me vast aan Opa Stokvis, we gaan pas in 2012 mensen!
pi_82245972
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef opastokvis het volgende:
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
Nee, we ZIJN in 2012 dood.

On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.

Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.

Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:22:45 #29
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_82246121
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Resistor het volgende:

[..]

Nee, we ZIJN in 2012 dood.

On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.

Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.

Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
dus ze moeten de loodgieter bellen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_82246457
Als ik het juiste gereedschap krijg zou ik het wel kunnen

Maar het probleem is: wat is het juiste gereedschap?
Duiker naar beneden sturen kan niet, en een ROV is volgens mij te beperkt (anders was het al lang dicht geweest)
In theorie is het volgens mij buis recht afzagen, ge-opende afsluiter er overheen schuiven, afsluiter goed vastzetten aan de pijp, en afsluiter dichtdraaien.
Maar het kan zijn dat er zo veel wrakstukken van het platform zelf er omheen liggen dat dat onmogelijk is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_82246747
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef mediacurator het volgende:

[..]

beetje vroeg toch om nu al azijn te pissen? gedult is een schone zaak vw

dit is BNW en een beetje extravagant mag hier, oh en "Georgia Guidestones" googelen jij, hoe langer ik hier post hoe leuker ik die guidestones begin te vinden
Oh je bedoeld die steentjes die een of andere sekte heeft laten plaatsen eind jaren 70?
Wat is daar zo bijzonder aan
pi_82247155
Ik begrijp dat geouwehoer over die stones ook niet echt, is nou niet alsof dat een zeer onbekend verhaal is.
pi_82247279
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat is hier denigrerend aan? Het figuur op het plaatje is geen pentagram maar een collectie lijnen die met pijn en moeite een pentagram maken.

De vulkaan zit niet op het einde, op een punt maar gewoon ergens op een deel van de lijn.
check the cam! het lijkt helemaal mis te lopen nu

http://abcnews.go.com/video/video?id=6046305

moet je die donkere wolk zien die er nu uitkomt! minstens 5 x zo goot geworden!



[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 02-06-2010 19:28:00 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:31:50 #35
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_82249256
Ah, dus Obama is de donkere wolk
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_82251625
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:31 schreef Aurora025 het volgende:
Ah, dus Obama is de donkere wolk
goede speech over carbon tax van Obama

nu weer BP!

pi_82258161
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef mediacurator het volgende:

[..]

goede speech over carbon tax van Obama

nu weer BP!

[ afbeelding ]
Wat zou dat voor spul zijn bovenop al die metertjes etc?
LIJKT WEL LAVA
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:00:09 #38
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_82261231
en zijn we al dood?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 23:19:24 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_82262414
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef opastokvis het volgende:
en zijn we al dood?
nee hoor, 2012 toch pas?
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:50:34 #40
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82264354
Bullshit dit.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_82318355
ik lees "experts" maar zie geen bronnen, alleen een linkje naar youtube.

dit mag dan wel een "extravagant" forum zijn, het is geen meuk dump.
pi_82427261


quote:
Nu gebeurt dit onderwater. Er komt volgens mij veel meer uit dan olie alleen. Dat zie je wel aan de bende in Equador.

Waarom is dat onzin ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82651953
IT'S NOT OIL!! Gulf 'Spill' NOT an Oil Spill. False Flag Drilling to Red-Mud Volcano

  vrijdag 11 juni 2010 @ 09:18:49 #44
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_82651987
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_82652825
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef pisnicht het volgende:
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
nee dit is een bullshit topic, olie is rood, niet zwart!!

pi_82655908
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nee dit is een bullshit topic, olie is rood, niet zwart!!

[ afbeelding ]
quote:
One of the most defining traits of any oil spill is the fact that it's black. The tar and crude cover the surface of land or water in a thin, black layer, which causes a lot of damage, and also gives the slick its characteristic look. But this does not appear to be the case with the most recent disaster of this nature. The oil spill taking place in the Gulf of Mexico for the last month has covered the waters of the Atlantic Ocean with a reddish slick, which has left scientists puzzled. They infer that the mixing process currently taking place between water and oil must have something to do with this peculiar event, but a connection is not immediately visible, LiveScience reports.
http://news.softpedia.com(...)l-Slick-142907.shtml
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82656356
Zou modder trouwens überhaupt aan het wateroppervlak kunnen komen, aangezien modder water+zand is en dus zwaarder dan water?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82659794
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou modder trouwens überhaupt aan het wateroppervlak kunnen komen, aangezien modder water+zand is en dus zwaarder dan water?
Wat denk je dat het is dan, rode olie? waar komt die rode kleur vandaan? In Japan was er tevens een onderwater vulkaan actief en het zelfde fenomeen; een rode kleur aan het water oppervlak










Bron: xenophilia.com

[ Bericht 34% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 12:46:51 ]
pi_82660397
Zou maar zo kunnen dat er lava inzit.

Ze hebben wel even 10km diep in de aardkorst geboord: nog nooit eerder was er zo diep geboord. Hoogstens 2km o.i.d..

Echt typisch dat het zo overeenkomt met de profetie dat de zee rood als bloed zal worden en een derde van het leven van de oceanen zal sterven.

Als dat zo is, moet het volgende ook waar zijn: Er zullen grote vulkanen uitbarsten waardoor een derde deel van de zon verduisterd wordt.

Vervolgens zal er een asteroide op aarde inslaan die ook weer de zon verduistert, en een derde van de mens vernietigt.
Veni vidi foetsie
pi_82660860
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef semexo het volgende:
Zou maar zo kunnen dat er lava inzit.

Ze hebben wel even 10km diep in de aardkorst geboord: nog nooit eerder was er zo diep geboord. Hoogstens 2km o.i.d..

Echt typisch dat het zo overeenkomt met de profetie dat de zee rood als bloed zal worden en een derde van het leven van de oceanen zal sterven.

Als dat zo is, moet het volgende ook waar zijn: Er zullen grote vulkanen uitbarsten waardoor een derde deel van de zon verduisterd wordt.

Vervolgens zal er een asteroide op aarde inslaan die ook weer de zon verduistert, en een derde van de mens vernietigt.
BP heeft gewoon doodleuk een vulkaan doorboord! Althans er is iets misgegaan waardoor zowel het olie reservoir als een mogelijke onderwater vulkaan zijn bereikt

Vermoedelijk is er wegen winstbejag onvoldoende bodem onderzoek door BP uitgevoerd en hebben mogelijk corrupte overheid organen die daarop toezicht zouden moeten houden te snel en te makkelijk een vergunning afgegeven aan BP.

Dat zou een rede kunnen zijn waarom men geen idee schijnt te hebben over hoe het probleem op te lossen
pi_82660993
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef pisnicht het volgende:
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
EN BILL GATES GEEFT JE 100.000 DOLLAR ALS JE DAT BERICHT NAAR IEDEREEN IN JE CONTACTLIJST DOORSTUURT!!! NET BEVESTIGD DOOR MICROSOFT
pi_82661430
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef jeoff het volgende:

[..]

EN BILL GATES GEEFT JE 100.000 DOLLAR ALS JE DAT BERICHT NAAR IEDEREEN IN JE CONTACTLIJST DOORSTUURT!!! NET BEVESTIGD DOOR MICROSOFT
klachtje wegens spamm, dank u
pi_82662846
BP oil spill: shares plummet as US warns it will 'take action' to stop dividend

Shareholders have seen another £5bn wiped off the value of BP, putting pressure on David Cameron to intervene in a row engulfing the oil company.

quote:
Shares in the company plummeted seven per cent in early trading in London after the Obama administration signalled it would take legal action to stop a dividend payment to shareholders amid anger over the Gulf of Mexico oil spill.
It followed a sharp fall of nearly 16 per cent in New York on Wednesday night, with BP shares on Wall Street closing at their lowest level since August 1996.
Bron: .telegraph.co.uk
pi_82663020
gaat lekker daar...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_82667885
Lindsey Williams Exposes BP's Gulf Oil Spill Disaster from Insiders & Mr. X on Alex Jones Tv 1/9

pi_82669052
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:11 schreef mediacurator het volgende:
Lindsey Williams Exposes BP's Gulf Oil Spill Disaster from Insiders & Mr. X on Alex Jones Tv 1/9


quote:
The oil is not the greatest danger.

It is not fosil fuel they hit.

This is beyond human technology to contain it.

quote:
Abiotic Oil

Abiotic oil is based on the theory that petroleum is continually-created, magma-formed oil. “Abiogenic petroleum origin” was originally hypothesized by the Russian chemist Dmitri Mendeleev in the late 1800’s (and is why the former Soviet Bloc has oil fields that go way down deep into the earth’s crust) and by the French chemist Marcellin Berthelot, who synthisized organic compounds, also back in the late1800s.
http://www.maccompanion.c(...)Greenware/Fossil.htm
Ik herhaal mijn vraag maar 's . Wat is hier onzin aan?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 14 juni 2010 @ 02:51:58 #57
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_82772936
De olie spuit gewoon lekker door mensen. Alleen omdat de media nog nauwelijks aandacht aan deze ramp besteed, moeten wij dat ook niet doen.
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
  maandag 14 juni 2010 @ 07:10:20 #58
174847 WallOfStars
Open Source Intelligence
pi_82773981
Dit is binnen 1 maand te beeindigen.

ze moeten BP gewoon pijn door waar ze leven. (en 5mrd is peanuts voor BP)

Denk Brent Spar.
Welcome Mr. President, How can we serve you,
pi_82775788
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 15:36 schreef Resonancer het volgende:

[..]


[..]


[..]

Ik herhaal mijn vraag maar 's . Wat is hier onzin aan?
Hij heeft het over de ST#3`s, en ik kan nog geen bevestiging vinden dat het daadwerkelijk een rendabele oliebron is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kola_Superdeep_Borehole

Er zijn teveel bewijzen dat peak-oil echt is. Omdat Lindsey Williams zegt dat PO niet waar is, ga jij hem geloven?
Zo`n discussie voeren is allang teveel keren gedaan, en uiteindelijk is degene die gewoon kijkt naar de feiten degene die niet verrast zal zijn bij ACT II, de tweede olie-spike. Ook AJ is vaak genoemd als een sensationalist, om maar even erbij te vermelden.

Zulke (zie beneden) types papers van geologen etc zijn widespread op het internet te vinden, dus ja, maak ervan wat jij wil dat het is, maar ga niet treuren als olie opeens of snel steigend naar 200$ gaat, en je met ontzettende spijt moet toekijken, en jezelf afvragen waarom je jezelf niet voorbereid had.

http://www.gasresources.net/energy_resources.htm
http://www.rense.com/general58/biot.htm

http://www.theoildrum.com/story/2005/11/4/15537/8056
http://www.debatepolitics(...)tml?amp;goto=newpost

O o o, als hij kan bewijzen dat rusland abiotische olie op land ipv deep offshore aan het pompen is heeft ie wel een punt, maar ik kan niks vinden over die ST3 Wells.
pi_82778195
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef todaviamoonbathing het volgende:

[..]

Hij heeft het over de ST#3`s, en ik kan nog geen bevestiging vinden dat het daadwerkelijk een rendabele oliebron is.

http://en.wikipedia.org/wiki/Kola_Superdeep_Borehole

Er zijn teveel bewijzen dat peak-oil echt is. Omdat Lindsey Williams zegt dat PO niet waar is, ga jij hem geloven?
Zo`n discussie voeren is allang teveel keren gedaan, en uiteindelijk is degene die gewoon kijkt naar de feiten degene die niet verrast zal zijn bij ACT II, de tweede olie-spike. Ook AJ is vaak genoemd als een sensationalist, om maar even erbij te vermelden.

Zulke (zie beneden) types papers van geologen etc zijn widespread op het internet te vinden, dus ja, maak ervan wat jij wil dat het is, maar ga niet treuren als olie opeens of snel steigend naar 200$ gaat, en je met ontzettende spijt moet toekijken, en jezelf afvragen waarom je jezelf niet voorbereid had.

http://www.gasresources.net/energy_resources.htm
http://www.rense.com/general58/biot.htm

http://www.theoildrum.com/story/2005/11/4/15537/8056
http://www.debatepolitics(...)tml?amp;goto=newpost

O o o, als hij kan bewijzen dat rusland abiotische olie op land ipv deep offshore aan het pompen is heeft ie wel een punt, maar ik kan niks vinden over die ST3 Wells.
Ik dacht dat mijn eerdere quotes duidelijk maakten dat hij mij in dit geval niet om PO gaat, maar om de samenstelling van de bron die BP heeft geraakt. zie TT.

Uit het interview:
quote:
"The stuff you call oil only destroys the coastline, what's coming out with the oil is killing humans and unborn children, from the EPA this week, the tests found that the most toxic compounds are in there...
- volatile organic compounds in the air
- hydrogen sulfide : allowable 5-10 parts per Billion tested in the gulf : 1200 PPB
- Benzyne :TOXIC safe level 0-4ppb tested : 3000ppb This can cause leukemia, among a whole host of issues.
- Mythlene-Chloride : safe level 61ppb tested : 3000-3400 ppb"
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:02:00 #62
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82778572
quote:
De eerste regel van wat er op de Guidestones gegraveerd staat.

"Maintain humanity under 500,000,000 in perpetual balance with nature."
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:08:58 #63
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82778825
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Resistor het volgende:

[..]

Nee, we ZIJN in 2012 dood.

On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.

Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.

Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
Niet op anderhalve kilometer diepte. Onze techniek is nog niet goed genoeg ontwikkeld. Beter gezegd we hebben geen idee wat we aan het doen zijn op die diepte.

We kunnen wel naar Mars of de Maan maar we kunnen niet eens iets concreets op 1 km diep in het water.
We weten nog geen 1% wat zich afspeelt in de oceaan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82779217
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Niet op anderhalve kilometer diepte. Onze techniek is nog niet goed genoeg ontwikkeld. Beter gezegd we hebben geen idee wat we aan het doen zijn op die diepte.

We kunnen wel naar Mars of de Maan maar we kunnen niet eens iets concreets op 1 km diep in het water.
We weten nog geen 1% wat zich afspeelt in de oceaan.
Daar heb je voor de verandering eens gelijk in. Maar goed, die filmpjes zeggen niks. Ik zie toch echt zwarte olie op die camera, geen rode modder..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_82792518
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daar heb je voor de verandering eens gelijk in. Maar goed, die filmpjes zeggen niks. Ik zie toch echt zwarte olie op die camera, geen rode modder..
Misschien je zonnebril nog op ?





Herhaling:
quote:
The oil spill taking place in the Gulf of Mexico for the last month has covered the waters of the Atlantic Ocean with a reddish slick, which has left scientists puzzled.

http://news.softpedia.com(...)l-Slick-142907.shtml
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82793310
Toch een verklaring anders dan dat er een "vulkaan" geraakt zou zijn:
quote:
"We believe that the reddish brown color is indicative of the formation of a water-in-oil emulsion, called a mousse," said Edward Overton, professor emeritus at Louisiana State University. "These [oil slicks] typically have colors other than black, but with this oil, the colors are fairly vivid."

He added, "We still don't know the exact cause of the color change but it probably has something to do with the water/asphaltene interactions."
Bron: http://www.lifeslittlemys(...)-oil-slick-red-0802/
en dit is de meneer in kwestie: http://www.environmental.lsu.edu/overton.shtml
h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
pi_82823516
quote:
Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Misschien je zonnebril nog op ?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Herhaling:
[..]
Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 10:19:28 #68
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82823945
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.
Bruinig kan ik me nog in vinden. Maar rood/oranje?

pi_82824173
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Bruinig kan ik me nog in vinden. Maar rood/oranje?

[ afbeelding ]
Omdat het tevens een mud-volcano is die de guus flaters van BP hebben aangeboord.

Zie voorbeeld van mud volcano dicht bij Japan hierrrrr

(alhoewel deze dichter aan het water oppervlak ligt aldaar)

[ Bericht 1% gewijzigd door mediacurator op 15-06-2010 10:54:05 ]
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:07:02 #70
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82825798
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Omdat het tevens een mud-volcano is die de guus flaters van BP hebben aangeboord.

Zie voorbeeld van mud volcano dicht bij Japan hierrrrr

(alhoewel deze dichter aan het water oppervlak ligt aldaar)
Ook dat verklaard de rode/oranje dan niet echt. Je eigen aangehaalde foto's geven dat al aan.
pi_82826982
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Omdat het tevens een mud-volcano is die de guus flaters van BP hebben aangeboord.

Zie voorbeeld van mud volcano dicht bij Japan hierrrrr

(alhoewel deze dichter aan het water oppervlak ligt aldaar)
Of dat er andere dispersants zijn gebruikt, op basis van ijzer-oxiden bijvoorbeedl. Dat wordt oa ook hier in NL gebruikt in sommige rioolzuiveringen, en dat geeft nagenoeg de kleur op dit plaatje. Overigens drijft modder niet, en zou je hooguit een pluim zien vanaf de bron, niet drijvend midden op zee.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:39:47 #72
58560 Oksel
Gezellig.
pi_82827122


Prachtig topic.. heerlijk, al die nonsens theorien! En natuurlijk is Lambiekje weer aanwezig..
pi_82827262
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef KoffieMetMelk het volgende:

[..]

Ook dat verklaard de rode/oranje dan niet echt. Je eigen aangehaalde foto's geven dat al aan.
je bedoelt dat jou laatste foto een veel feller kleur oranje aangeeft? je hebt wel een punt idd das wel heel fel
pi_82828443
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef mediacurator het volgende:

[..]

je bedoelt dat jou laatste foto een veel feller kleur oranje aangeeft? je hebt wel een punt idd das wel heel fel
Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_82829337
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.
plus is de kleurstof vermengt met olie hetgeen kleur versterkend werkt voorbeeld; matte verf vs hoogglans
trouwens ijzer-oxide is tamelijk giftig, da's nie lekker voor de natuur dus voorlopig geen garnalen eten daar
  dinsdag 15 juni 2010 @ 12:45:43 #76
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82829677
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.
Dan is de concentratie wel erg hoog. Wat weer vraagtekens zet bij de boorput.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 13:06:15 #77
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_82830601
jonge dood gaan stelt niks voor, dat is mij al 4x overkomen
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
pi_82847683
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Resonancer op 15-06-2010 19:31:54 ]
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:33:21 #79
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82854346
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 juni 2010 @ 12:42:07 #80
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82876997
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
Leugenaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:23:48 #81
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82879022
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 12:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Leugenaar.
Het liefst zou jij nog met het NIST-rapport willen trouwen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 16 juni 2010 @ 13:25:24 #82
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_82879089
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het liefst zou jij nog met het NIST-rapport willen trouwen.

Moet ik het nog zeggen? Vast niet, maar alsnog: leugenaar.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_82879126
Nou ja waarom is mijn opmerking weg, mag je geen comentaar hebben op hoe onverantwoordelijk sites als xandernieuws en topics als dit bezig zijn?
pi_82879836
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Document1 het volgende:
Nou ja waarom is mijn opmerking weg, mag je geen comentaar hebben op hoe onverantwoordelijk sites als xandernieuws en topics als dit bezig zijn?
Niet zeuren.
pi_82879946
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.
Die Overton zegt in een ander interview dat als we er ons niet te veel mee bemoeien, de natuurlijke afbraak veel van de problemen op kan lossen. En ze zijn puzzled over de oorzaak, net als ik, alleen ik heb hier een paar theorieën neergelegd, iets waar zij wat terughoudender mee zullen zijn, aangezien dat soort uitspraken met een paar twitters en blog-vermeldingen ineens als feit opduiken op vage sites, en dan is het hek van de dam. Een tint bruin kan toch best als rood-achtig/reddish uitgelegd worden?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_82880239
Even een doorgedraaide wetenschapper/geoloog met photoshop skills een geblurde selectie met hue/saturation/lightness, geduld en levels het plaatje laten zien, en voíla, discussie op gang.

Just saying.



Er is meer aan de hand, dat kan je wel zeggen.
pi_82880566
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
Nee, ik schrijf hierboven dat voor mij de hoeveelheid chemisch en natuurkundig bewijs, wat ook te reproduceren is, in combinatie met al het beeld, geluid en getuigenverklaringen, genoeg is om mij er van te overtuigen dat de uitleg van die feiten door de overheid de juiste is.

Dat betekend niet dat er geen anomalieën en individuele fouten zijn, want die zijn er bij elk proces van deze omvang, en ook hier. Dit betekend in mijn ogen niks meer dan wat het is, een random verzameling van incidenten, die enkel door toeval verbonden worden door 9-11. Er zijnvoor die losstaande incidenten summiere "bewijzen" te vinden, ook als je alle aliens en andere flauwekul weglaat, maar géén bewijs wat alles aan elkaar knoopt, zoals dat bij de "officiële" versie wel het geval is. Sterker nog, ze spreken elkaar soms nog tegen ook.

Het feit dat jij hier op diverse momenten hebt verkondigd dat het om A)hologrammen, B) een complot van de illuminati, C)nano-thermiet, D)mini-nukes en E)controlled demolition ging, zegt wat mij betreft al genoeg.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:55:17 #88
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82899391
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Nee, ik schrijf hierboven dat voor mij de hoeveelheid chemisch en natuurkundig bewijs, wat ook te reproduceren is, in combinatie met al het beeld, geluid en getuigenverklaringen, genoeg is om mij er van te overtuigen dat de uitleg van die feiten door de overheid de juiste is.
hahaha Ik zou je zintuigen nog maar eens goed na laten kijken. Hahahaha
quote:
Dat betekend niet dat er geen anomalieën en individuele fouten zijn, want die zijn er bij elk proces van deze omvang, en ook hier. Dit betekend in mijn ogen niks meer dan wat het is, een random verzameling van incidenten, die enkel door toeval verbonden worden door 9-11. Er zijnvoor die losstaande incidenten summiere "bewijzen" te vinden, ook als je alle aliens en andere flauwekul weglaat, maar géén bewijs wat alles aan elkaar knoopt, zoals dat bij de "officiële" versie wel het geval is. Sterker nog, ze spreken elkaar soms nog tegen ook.
Waar summier bewijs voor is, of eigenlijk gezegd géén enkel bewijs, is wel de officiële.
Dus de stelling, NIST en overheid heeft gesproken en Atuinhek, Fruityloop hebben een sluitend antwoord, staat nog steeds. Waar langzamerhand gros van de mensheid in gaat zien dat het een groot toneelstuk was, behoren jullie tot de Mohikanen. Een Flatearther.

Jij zou ook moord en brand hebben geschreeuwd als officieel bekend werd gemaakt dat wereld een bol is en geen platte pannenkoek.
quote:
Het feit dat jij hier op diverse momenten hebt verkondigd dat het om A)hologrammen, B) een complot van de illuminati, C)nano-thermiet, D)mini-nukes en E)controlled demolition ging, zegt wat mij betreft al genoeg.
F) Een combi van bovenstaande.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82911159
Waarom moet 9/11 er ineens bijgesleept worden?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82925561
OhMyGod BP OilSpillApocalypse Getting Worse NWO Mafia Oil Spill Conspiracy Thickens Possible Tsunami

Richard Hoagland on C2C over de BP oil spill




EXOMATRlXTV — 16 juni 2010 — also featured at: http://FreeEnergyNews.org credits original uploader: http://youtube.com/liberteaparty http://empowering.whynotnews.eu & http://infopowerment.whynotnews.eu

http://www.coasttocoastam.com/guest/hoagland-richard-c/5605
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland

TOTAL MEDIA BLACKOUT

MASS ALERT BP Spill reach Grand Isle Lousiana Media BlackOut Arrests for Taking Pictures 1-2



Media threatened with arrest for filming footage of the area and the plumes of oil. Disaster far worse than being reported previously. BP in total control of what is happing in the disaster response.

MARTIAL LAW MAY BE CALLED!!
There is a MEDIA BLACKOUT. People are being ARRESTED. The media is
not telling you the real story.

http://theintelhub.com/20(...)rand-isle-louisiana/

download whole show: http://www.manticoregroup.com/radio/2010/06jun/jamesfox2010.mp3

http://www.metronews.ca/c(...)ter-the-bp-oil-spill

http://www.nowpublic.com/(...)ory-filmed-james-fox

Oily Rain in Texas - vetters and debunkers welcome: http://curezone.com/forums/am.asp?i=1632409

http://www.veritasshow.com/guests/23.php

EXOMATRlXTV BP Oilcapolypse empowering.whynotnews.eu project infopowerment Exposing NWO Mafia Agenda ExomatrixTV JohnKuhles whynotnews need2know untoldmysteries secret suppressed news alternativemedia Alternative Media Truthers Network secrets secret societies Mind Control Controversial Awareness NewWorldOrder Eugenics

EXOMATRlXTV Grand Isle Louisiana ExomatrixTV John Kuhles infopowerment total media blackout on gulf oil spill viral fema bp of mexico disaster louisiana florida evacuations martial law cia fbi rig barrels wildlife obama whitehouse CIA Bilderberg NWO new world order NSA FBI central banking federal reserve board IRS economy jobs truthers campaign for liberty illuminati 2010 constitution treason empowering

Oil Spill Conspiracy

PLEASE HELP THIS VIDEO GO VIRAL

- Add to your channel favorite - Embed in MySpace, FaceBook, etc. - Post it in forums - Rate Thumbs Up - Leave comment - Feature it on your frontpage, use twitter - send via your email list etc.

Thanks if you do,
John

[ Bericht 14% gewijzigd door mediacurator op 17-06-2010 12:42:08 ]
pi_82942270
The Black Awakening: Rise of the Satanic Super Soldiers pt.1/7

pi_82950872
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hahaha Ik zou je zintuigen nog maar eens goed na laten kijken. Hahahaha
[..]
Kies jij nou eerst maar 1 variant en onderbouw die vervolgens eens voor de verandering, mijn zintuigen in zoverre relevant (ogen en oren) werken prima kan ik je zeggen.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_82976288
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)



http://www.aladding.com/newsDetail.cfm?postid=497134

wtf? is dit internationaal?
pi_82976339
Vertaling?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82980281
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)

[ afbeelding ]

http://www.aladding.com/newsDetail.cfm?postid=497134

wtf? is dit internationaal?

Vertaling:

6.17.2010 op vijftien, Chengdu, Chen Jia Street bus-station in de buurt van de weg plotseling de visie, over de weg of andere manier tot leven gewekt, blijkt een lange kloof, spleet uitstoten bubbels de grootte van de eieren, rood bruine modder uit de spleet omhoog komen.
6.17.2010 op vijftien, Chengdu, Chen Jia Street bus-station in de buurt van de weg plotseling de visie, over de weg of andere manier tot leven gewekt, blijkt een lange kloof, spleet uitstoten bubbels de grootte van de eieren, rood bruine modder uit de spleet omhoog komen.

  17 jun 2010 om 3 uur, Chengdu, Chen Jia Street bus-station in de buurt van de weg plotseling visie. Speculatie rond de massa: misschien en aanverwante projecten in de omgeving.

  Scène

  Scared mensen opeens haast om anomalieën te vermijden

  Bump van ongeveer 5 meter, 2 meter breed, stak een maximum van 30 cm, was half-ovale vorm, de centrale heeft een klein scheurtje van ongeveer 2 m, rood-bruine modder met een bubble flow, verspreiding van drijfmest op de weg, die een 10-meter-lange rode "modder draken."

  "De scène met de film" 2012 ", een beetje eng!" Beam in de buurt van de loterij winkel-personeel zuster zei: "ongeveer 3 uur, plotseling de weg komen voor de bubble, ei-en kleinbedrijf, rood-bruin en dan verder naar voren De modder, minder dan een paar minuten, een grote modder op de stroom, terwijl er ook een beetje op de weg hobbels. "Liang grote zus zei:" mensen rond snel verstoppen, bang voor nog grotere scheur ontstaan. "

  De heer Hui zei dat het publiek, de mond stoten en voeten kunnen voelen onder de weg voor de hand liggende schok geforceerd. "Onder de weg lijkt leeg te zijn!" Een bewoner zei, "bang dat een plotselinge instorting van de verhoogde vloer naar beneden!"

  Uitleg

  Verscheen normale bouw zal niet van invloed op het leven van mensen rond

  Vier in de namiddag, schoonmaak bedrijven hebben gebruikt waterkanonnen om de modder op de weg te wassen. Maar de zijkant nog niet is goedgekeurd, is er de nieuwe bijgesneden modder. 16:30 of zo, geleidelijk vertragen de snelheid van modder uitstoot slechts een kleine hoeveelheid van lekkage uit de scheuren inch Vervolgens werden de punten verhoogd waarschuwing lijn en de kegel-vormige buis waarschuwing "belegering."

  Deze visie, de mensen om dat te begrijpen dat sommige mensen zich verwonderen over de bouw in de omgeving. Zie een medewerker werkt in de buurt, in de scène, zei: Dit is een normale constructie, geen grote problemen zal niet van invloed op het leven van de mensen rond.


http://www.godlikeproductions.com/forum1/message1104337/pg1

Een soort rode modder is het.

[ Bericht 32% gewijzigd door todaviamoonbathing op 18-06-2010 15:00:18 ]
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:44:10 #97
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_82980668
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef todaviamoonbathing het volgende:

[..]

Hoe kom je uberhaubt aan dat artikel?

Of ben je random gaan googlen/bingen op red shit streets china?
OMG wat is dit?
Waving.....can be positive or negative!..:)
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:44:36 #98
165333 misslady83
Can't you see im waving..
pi_82980700
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)

[ afbeelding ]

http://www.aladding.com/newsDetail.cfm?postid=497134

wtf? is dit internationaal?
Dit dus
Waving.....can be positive or negative!..:)
pi_82982183
http://the-end-time.blogs(...)-from-ground-in.html

Vaag allemaal, nog even wachten wat experts hierover zeggen.
pi_82983715
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)

[ afbeelding ]

http://www.aladding.com/newsDetail.cfm?postid=497134

wtf? is dit internationaal?
Dit is rode modder dat via de riolering omhoog komt en heeft 0,0 te maken met het olielek.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_82984260
ook in nederland
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  Moderator vrijdag 18 juni 2010 @ 15:43:40 #102
249559 crew  Lavenderr
pi_82984633
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:36 schreef ender_xenocide het volgende:
ook in nederland [ afbeelding ]
Gewoon een fietspad dus
Alle paniek voor niets.
pi_82985444
Nee hoor, dat is een wagen van de gemeentereinigingsdienst, dat je dat niet ziet, de aarde is gewoon open gebarsten......

OT: wel apart als je ook die andere chinese foto's erbij ziet, die met die gele smurrie en bellen...
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_82985492
Toch apart dat een aantal van deze rampen een soort mysterieus patroon vormen wanneer je dit op een landkaart tekent niet waar?

Heeft iemand verstand van dit soort symboliek?

pi_82985710
Creatief lijnen trekken noemen we dat.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator vrijdag 18 juni 2010 @ 16:04:20 #106
249559 crew  Lavenderr
pi_82985720
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Nee hoor, dat is een wagen van de gemeentereinigingsdienst, dat je dat niet ziet, de aarde is gewoon open gebarsten......

OT: wel apart als je ook die andere chinese foto's erbij ziet, die met die gele smurrie en bellen...
Nee hoor, het is geen wagen van de gemeentereiniging, dit is gewoon een nieuw fietspad wat aangelegd wordt.
En die foto uit China is waarschijnlijk hetzelde soort spul als wat ze voor dit fietspad gebruiken, maar dan uit zo'n betonmolen gevallen. Dat denk ik.
pi_82987323
sssshhhhht haal ze nou niet uit hun droom.....
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 16:44:00 #108
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82987934
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82988240
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 16:04 schreef Amos_ het volgende:
Creatief lijnen trekken noemen we dat.
creatief? tis waar de bommen en granaten en olie rampen gebeuren dus niet creatief met kurk en ook niet creatief met liniaal, gewoon lijntjes trekken
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:17:50 #110
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82989503
quote:
Petroleum Engineer: Boorplatform gesaboteerd, hulpboringen maken lek groter

Abiotische olie uit kern van de Aarde
Ondertussen heeft BP al miljoenen liters van uiterst giftige oplosmiddel Corexit gebruikt om de ware ernst van de ramp te verhullen. Ook vliegverboden boven de Golf, het tegenhouden van verslaggevers en het dreigen met arrestatie van iedereen die met een camera bij de kust durft te verschijnen zijn middelen om de ernst van de situatie verborgen te houden.

Buitengewoon verontrustend is het vermoeden van de engineer dat het Deepwater Horizon platform zogenaamde 'abiotische' olie -met daarin verschillende soorten gassen- heeft aangeboord. 'De druk waarmee deze stoffen uit het lek worden gestuwd is afkomstig van nabij de kern van de Aarde. Het is te vergelijken met een enorm olie-en gasreservoir bovenop de top van een vulkaan en dat zichzelf voortdurend aanvult. Dat is de reden waarom de druk niet afneemt.' Volgens Lindsey Williams was deze druk tijdens de explosie al een onvoorstelbare 70.000 psi (per vierkante inch).

Kernbom zal situatie veel erger maken
'Er is gesproken over het laten ontploffen van een kernbom,' gaat de engineer verder. 'Williams zei dat ze overwegen om één of twee hulpputten te boren, om zo de druk in het lek te verminderen. Dit zal de zaken echter alleen maar erger maken omdat de scheuren in de zeebodem daardoor groter zullen worden. In andere situaties kunnen hulpboringen zo'n lek inderdaad ontlasten, maar ik herhaal: dit is géén reservoir. Nogmaals: dit is géén reservoir, het komt uit de kern van de Aarde.'

bron
Wat ?!!
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 17:18:50 #111
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_82989537
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef mediacurator het volgende:
OhMyGod BP OilSpillApocalypse Getting Worse NWO Mafia Oil Spill Conspiracy Thickens Possible Tsunami

Richard Hoagland on C2C over de BP oil spill




Verontrustend.
pi_82992838
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Toch apart dat een aantal van deze rampen een soort mysterieus patroon vormen wanneer je dit op een landkaart tekent niet waar?

Heeft iemand verstand van dit soort symboliek?

[ afbeelding ]
Niet veel verstand, weet wel dat deze video uit 2008 waarschuwt voor "a disaster " in , miami, kansas, arkansas en de golf van mexico.
Kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82995548
LEUKER KAN IK HET NIET MAKEN WEL MAKKELIJKER, OVER EEN WERELD DIE DE VRIJE ENERGIE WILDE ONDERDRUKKEN

Brutish Petrolium (BP).............................Royal Dutch Shell



..........LIZARDBETH............................+.......................BEA-TRIX =





The World That Denied Free Energy - BP Oil Spill

If Tesla didn't need gas, oil or nuclear ....... WE don't need gas, oil or nuclear.
Haven't needed it for over 100 years.
Our great grandparents were supposed to be living like the Jetsons.



IGNORED:
Professor John Searl has been trying to give free energy to the world for over 60 years.


http://www.myspace.com/JohnSearlStory

MURDERED AND COVERED UP:
Cars that run on water




IGNORED:
Aether technology and the work of John Keely


http://www.scribd.com/doc(...)ympathetic-Vibration

IGNORED:
Ed Leedskalnin and Coral Castle:

http://www.scribd.com/doc(...)dward-Leedskalnin-A4

IGNORED:
ALL the work of Walter Russell, specifically the book
"A New Concept of the Universe"


IGNORED:
Turkish Magnetic Motor




IGNORED:
What can save us all is knowledge of Water in relation to consciousness:

http://video.google.com/googleplayer.swf?docid=4947261865733171856&hl=en&fs=true%22

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 18-06-2010 20:27:09 ]
pi_82996536
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82996929
quote:
Satanistische zieke fuckers, ze weten (knowing) gewoon de meesten niet bij machten zijn om dit goed te kunnen begrijpen totdat het te laat is. we zijn gewoon fucked mits er een wonder gebeurt!
  vrijdag 18 juni 2010 @ 20:37:09 #116
192696 CantFazeMe
Scroll my bar
pi_82997129
Leuk topic!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:10:56 #117
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82998679
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 18:47 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Niet veel verstand, weet wel dat deze video uit 2008 waarschuwt voor "a disaster " in , miami, kansas, arkansas en de golf van mexico.
Kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft.


oh dat filmpje ken ik. Toch wel fun "be ready for disasters in Kansas, Arkansas and Gulf of Mexico"
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 21:15:14 #118
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_82998894
quote:
ook wel synchromysticism
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_82999555
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
ook wel synchromysticism
Goro ...
The Master of Synchromysticiscm ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_82999866
Lol, ze zeggen een ramp in Kansas in Arkansas en in de Gulf of Mexico. Lekker vaag weer, ik kan zo ook voorspellen.

Er gebeurt een ramp in Limburg, Zuid-Holland en in de Noordzee. En als er dan jaren later ergens in deze gebieden iets gebeurt ben ik een briljante voorspeller.
pi_83000269
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef arie_bc het volgende:
Lol, ze zeggen een ramp in Kansas in Arkansas en in de Gulf of Mexico. Lekker vaag weer, ik kan zo ook voorspellen.

Er gebeurt een ramp in Limburg, Zuid-Holland en in de Noordzee. En als er dan jaren later ergens in deze gebieden iets gebeurt ben ik een briljante voorspeller.
Let op met wat je voorspelt

Boorplatform staat op springen in Noordzee
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83002808
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Let op met wat je voorspelt

Boorplatform staat op springen in Noordzee
Nu al gelijk!

Ik ben een profeet, kneel before me!
  zaterdag 19 juni 2010 @ 00:45:51 #123
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83008804
quote:
BP Aware Of Cracks In Oil Well Two Months Before Explosion

BP was aware of cracks appearing in the Macondo well as far back as February, right around the time Goldman Sachs and BP Chairman Tony Hayward were busy dumping their stocks in the company on the eve of the explosion that led to the oil spill, according to information uncovered by congressional investigators.

The Mining and Mineral Services agency released documents to Bloomberg indicating that BP “was trying to seal cracks in the well about 40 miles (64 kilometers) off the Louisiana coast,” according to the report.

The fissures, which BP began to attempt to fix on February 13, could have played a role in the disaster, though this is a question still being explored by investigators. Improperly sealed, the cracks cause explosive natural gas to rush up the shaft.
Het wordt met de dag bizarder.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83011614
***** FOR FREE: YOUR NEW WORLD ORDER ~ DON'T ACT NOW !!! *****



pi_83011630
Illuminati
pi_83050436
quote:
Radioactive Oil From BP Blowout!

Deep Earth oil is flooding to the surface and it is contaminated with uranium and thorium. During the Gulf War the Gulf Syndrome is speculated to be caused by the expulsion of Uranium and Thorium from the wells opened up by Saddam Hussein. Similar symptoms of illness are now beginning to occur at the Deepwater Horizon spill site and the resulting oil slick.
http://beforeitsnews.com/(...)From_BP_Blowout.html
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  zondag 20 juni 2010 @ 18:21:27 #127
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83064283
quote:
Op zondag 20 juni 2010 12:48 schreef Resonancer het volgende:

[..]
Brrr ...

Volgens mij weten ze helemaal niet wat ze aan het doen zijn. Het zou wat zijn zeg.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83130035
Max Keiser Reveals "Put Options" Ties to BP's False Flag Oil Spill Event on Alex Jones Tv 1/5

quote:
TheAlexJonesChannel — 21 juni 2010 — Alex welcomes back to the show Max Keiser, a film-maker, broadcaster and former broker and options trader. Keiser is the host of On the Edge, a program of news and analysis, and Keiser Report, a financial tabloid, that broadcasts on RT. Keiser formerly hosted The Oracle with Max Keiser on BBC World News. He invented Virtual Specialist Technology, a software system used by the Hollywood Stock Exchange.
http://www.maxkeiser.com/
http://www.infowars.com/
http://www.prisonplanet.tv/
Categorie:
Non-profit en activisme
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:42:02 #129
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83220523
quote:
Bizar, wie heeft de film bij de hand om het te verifieren. Wellicht dat dit filmpje geedit is?
  woensdag 23 juni 2010 @ 22:50:18 #130
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83236102
Alles in de wereld draait om olie!

Horrible Truth BP Oil Spill - Mainstream (ShameStream) Media is Complicit serving NWO Mafia Agenda



http://peswiki.com/index.php/Main_Page http://www.youtube.com/AlienScientist

"Money changers have used every form of abuse, intrigue, deceit, and violent means possible to maintain their control over governments by controlling money and it's issuance." -- James Madison

Benjamin Sillman Jr., a chemist from the prestigious Yale University, who is credited with developing much of the Oil industry. Sillman, who later became a professor of chemistry at Yale was also a member of the Skull and Bones Fraternity.
Secret Societies like Skull and Bones are breeding grounds for the concentration of wealth & power. Representing an Ivy League consolidation of bankers, politicians intelligence agents CEOs and scientists endorsing policy favorable for the elite, including the control and mass use of oil as well as the suppression of alternative energies.
Elites would love for people to focus on the bazaar rituals, since the occult provides the perfect distraction while networks of people are tapped and put into positions of power.

2004 elections where George Bush and John Kerry, both members of Skull and Bones, were the only choices given to the American people. Obama has proven bailouts-interests of Wall Street and the international bankers and NOT the American people. Drill baby Drill is now Spill baby spill... They don't have to be this way. There are solutions they've just been hidden along with the root problems explained thus far.

And why not, we're talking about a system that makes these people $Billions and keeps them in control.
On the one hand we could audit the Federal Reserve and try to get our system back to using sound money again. But that does nothing to fix the so called "energy crisis". On the other hand we could start the Clean Renewable Energy revolution and undermine the entire system from the inside out while saving the planet in the process. By taking out the foundation their entire house of cards is built upon...
J.P. Morgan told Nikola Tesla that he wouldn't fund anything he couldn't put a meter on." And this is also why alternative energy technologies and even the electric car have been violently suppressed by the establishment.

We can blow this case wide open, revolution can begin.

But it's going to take more than sending this video to everyone you know and simply exposing the fraud and manipulation we are under...

The real solutions can only come through new energy technologies. We're surrounded by a sea of energy. There's no energy crisis... If anything it's a crisis of ingenuity or creativity or imagination...

or the suppression thereof. . .

Additional sources:

Tenet Defends CIA Intelligence for WMDs
http://www.msnbc.msn.com/id/4049012/

Tenet claims "slam dunk" case for WMDs:
http://edition.cnn.com/2004/ALLPOLITICS/04/18/woodward.book/

Who lost the WMD's
http://www.time.com/time/(...)30707-461781,00.html

White House buried intelligence on Iraq's WMD's:
http://www.timesonline.co(...)s/article4466512.ece

Iraq nets handsome profit by dumping Dollar for Euro:
http://www.guardian.co.uk/business/20...

U.N. to let Iraq sell oil for euros:
http://archives.cnn.com/2000/WORLD/meast/10/30/iraq.un.euro.reut/

http://www.defenseindustr(...)power-options-02548/

http://www.energybulletin.net/node/7707

Books:
"A Case Against the Fed" - Murray Rothbard
"The best way to rob a bank is to own one" - William Black
"Syndrome of Control" - Lindsay Williams
"The Creature from Jekyll Island" - G. Edward Griffin
"Tragedy and Hope" - Carol Quigley
"Crossing the Rubicon: The Decline of American Empire at the end of the Age of Oil" - Michael C. Ruppert
"The Prize: The Epic Quest for Oil, Money, and Power" - Daniel Yergin

FAIR USE NOTICE The material on this channel is provided solely for educational and informational purposes. It may contain copyrighted material, the use of which has not been specifically authorized by the copyright owner. Infringement of copyright is not intended. The material is made available to help educate people about health related issues. It is believed that this constitutes a 'FAIR USE' of any such copyrighted material as provided for in Title 17, section 107 of the US Copyright Law. The material is distributed without profit to those who would like to use such material for research and educational purposes. FAIR USE NOTICE The use of the media material found on this channel is protected by the Fair Use Clause of the U.S. Copyright Act of 1976, which allows for the rebroadcast of copyrighted materials for the purposes of commentary, criticism, and education. If you have any issues or claims email me first at john(AT)whynotnews.eu
Categorie:
Non-profit en activisme

[ Bericht 40% gewijzigd door mediacurator op 24-06-2010 11:51:58 ]
pi_83237419
BP Oil Volcano- Cloud of Death followed by Tsunami Traveling at 400-600 MPH 1-2



BP Oil Volcano- Cloud of Death followed by Tsunami Traveling at 400-600 MPH 2-2



According to Richard C. Hoagland, insider sources in BP and in U.S. Government say that there is a Gas Bubble 15-20 Miles across 10+ feet high near BP's oil well head in Gulf of Mexico. It may cause an explosion with Apocalyptic proportions in weeks or months. The pressure at the well is 100.000 PSI and when the Gas explodes it will be like Mt. St. Helens going off underwater. It will create a Cloud of Death and a Tsunami Wave traveling at 400-600 MPH sinking all Vessels around the area as well as drive all hazardous materials including the Oil inland.
  donderdag 24 juni 2010 @ 12:25:48 #133
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83237808
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:13 schreef mediacurator het volgende:
BP Oil Volcano- Cloud of Death followed by Tsunami Traveling at 400-600 MPH 1-2



BP Oil Volcano- Cloud of Death followed by Tsunami Traveling at 400-600 MPH 2-2



According to Richard C. Hoagland, insider sources in BP and in U.S. Government say that there is a Gas Bubble 15-20 Miles across 10+ feet high near BP's oil well head in Gulf of Mexico. It may cause an explosion with Apocalyptic proportions in weeks or months. The pressure at the well is 100.000 PSI and when the Gas explodes it will be like Mt. St. Helens going off underwater. It will create a Cloud of Death and a Tsunami Wave traveling at 400-600 MPH sinking all Vessels around the area as well as drive all hazardous materials including the Oil inland.


.
Opgeklopt of waar? That's the question
pi_83238285
Als er nu weer niks gebeurt (in de proporties die jullie hier aandragen), mogen we jullie dan eindelijk eens op die onzin aanspreken?
pi_83238315
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Opgeklopt of waar? That's the question
De rook is er maar waar is het vuur? het eeuwige vraagstuk!

Paradigma (wetenschapsfilosofie):
Een nieuwe wetenschappelijke waarheid overwint niet door de tegenstanders te overtuigen en hen het licht te laten zien, maar omdat de tegenstanders ten slotte sterven en er een nieuwe generatie opgroeit die ermee vertrouwd is. (Max Planck, in zijn wetenschappelijke autobiografie.)

bron: wiki


Dr. John Coleman: Committee of 300

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 24-06-2010 12:51:32 ]
pi_83238799
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef arie_bc het volgende:
Als er nu weer niks gebeurt (in de proporties die jullie hier aandragen), mogen we jullie dan eindelijk eens op die onzin aanspreken?
Omdat iets dat mogelijk is niet gebeurd is het onzin?

En trouwens worden mensen hier continu aangesproken, soms op een aardige manier, maar meestal met ongepaste oneliners en heel veel s.

白い付
付いて行く
pi_83239468
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Omdat iets dat mogelijk is niet gebeurd is het onzin?

En trouwens worden mensen hier continu aangesproken, soms op een aardige manier, maar meestal met ongepaste oneliners en heel veel s.


Ik heb regelmatig (vooral in 9/11 threats) met lange inhoudelijke posts gereageerd. Dus ik begrijp je comment wel, maar hij is niet helemaal terecht imo.

Daarnaast worden hier keer op keer geweldige doemscenario's voorspeld waarvan er nog niet 1 is uitgekomen. Dat mag ook weleens uitgelicht worden als er dan weer eens een word aangedragen.
pi_83240377
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Ik heb regelmatig (vooral in 9/11 threats) met lange inhoudelijke posts gereageerd. Dus ik begrijp je comment wel, maar hij is niet helemaal terecht imo.

Daarnaast worden hier keer op keer geweldige doemscenario's voorspeld waarvan er nog niet 1 is uitgekomen. Dat mag ook weleens uitgelicht worden als er dan weer eens een word aangedragen.
Ja ok, ik had het ook niet over jou of alleen over één kant ofzo, maar meer in het algemeen.

En over die doemscenarios, ze worden hier ook maar ge-linked maar niet zelf opgesteld, toch? Dat sommigen mensen 100% in één versie geloven dat moet iederen toch zelf weten. Als je iets belachelijk vindt dan mag dat toch ook, en zeggen mag men dat ook.

Ik zelf houd niemand hier verantwoordelijk voor de mening en inhoud van een geplaatste link. Ik zie het meer als een onderwerp dat men mag discusseren. Als iets dan niet lijkt waar te zijn, betekend dat toch niet dat ik dan de link-poster aansprakeljk mag stellen. (dat werkt elke kant op)

Trouwens is dat tsunami verhaal nogal vrij fantastisch, maar volgens mij niet onmogelijk. Hangt meer davon af wat er nou precies daar in de olie-bron gebeurd en dat weet men niet 100%.

En, over al dat methaan... heeft iemand hier ooit "The Swarm" gelezen van Frank Schätzing? Daar storten ook delen van de zeebodem in, vanwegen methaan en gaat beina heel west-europa eraan door een mega tsunami.

Gek boek dat wel veel raare waarheden lijkt te bevatten (mischien niet die sentient micro organisms...).

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Swarm_(novel)
白い付
付いて行く
pi_83240771
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Ja ok, ik had het ook niet over jou of alleen over één kant ofzo, maar meer in het algemeen.
Weet ik daarom zei ik ook dat ik je comment op zich wel snapte. Maar wilde toch nog even toevoegen dat ik mezelf daar niet (altijd) onder schaar.
quote:
En over die doemscenarios, ze worden hier ook maar ge-linked maar niet zelf opgesteld, toch? Dat sommigen mensen 100% in één versie geloven dat moet iederen toch zelf weten. Als je iets belachelijk vindt dan mag dat toch ook, en zeggen mag men dat ook.

Ik zelf houd niemand hier verantwoordelijk voor de mening en inhoud van een geplaatste link. Ik zie het meer als een onderwerp dat men mag discusseren. Als iets dan niet lijkt waar te zijn, betekend dat toch niet dat ik dan de link-poster aansprakeljk mag stellen. (dat werkt elke kant op)

Trouwens is dat tsunami verhaal nogal vrij fantastisch, maar volgens mij niet onmogelijk. Hangt meer davon af wat er nou precies daar in de olie-bron gebeurd en dat weet men niet 100%.

En, over al dat methaan... heeft iemand hier ooit "The Swarm" gelezen van Frank Schätzing? Daar storten ook delen van de zeebodem in, vanwegen methaan en gaat beina heel west-europa eraan door een mega tsunami.

Gek boek dat wel veel raare waarheden lijkt te bevatten (mischien niet die sentient micro organisms...).

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Swarm_(novel)
En ik snap ook wel dat je hun niet verantwoordelijk kan houden voor die links. Maar ze posten ze toch met een reden? Mensen als Lambiekje, en een aantal anderen, gelooft ze namelijk wel degelijk.
pi_83240823
Yes! We gaan allemaal dood! tvp
pi_83241641
Dr Deagle interview met focus op de BP olie ramp!

Dr Deagle Show 100622 1/4 Hr 1 - Dr A True Ott ND PhD -- Prof Jeff Grupp PhD



string-functions, operation blackjack, operation swift box, summer solstice, grand cross, martial law, NAU, green comet, Saturday June 26 2010, occult,

The Video BP & Big Oil Don't Want You to See

pi_83241722
Bij deze is dit topic een linkdump geworden dus?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83241860
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij deze is dit topic een linkdump geworden dus?
had je liever nog wat gepraat dan? dat mag hoor, het een sluit het ander niet uit
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:16:46 #144
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83242237
Stel dat de ramp ecologische meevalt dan kunnen we wellicht nog een financiele klap krijgen
quote:
A Bankrupt BP - Worse For The Financial World Than Lehman Brothers?
Companies / Oil Companies
Jun 24, 2010 - 06:14 AM

By: OilPrice_Com

The BP crisis in the Gulf of Mexico has rightfully been analysed (mostly) from the ecological perspective. People’s lives and livelihoods are in grave danger. But that focus has equally masked something very serious from a financial perspective, in my opinion, that could lead to an acceleration of the crisis brought about by the Lehman implosion.


People are seriously underestimating how much liquidity in the global financial world is dependent on a solvent BP. BP extends credit – through trading and finance. They extend the amounts, quality and duration of credit a bank could only dream of. The Gold community should think about the financial muscle behind a company with 100+ years of proven oil and gas reserves. Think about that in comparison with what a bank, with few tangible assets, (truly, not allegedly) possesses (no wonder they all started trading for a living!). Then think about what happens if BP goes under. This is no bank. With proven reserves and wells in the ground, equity in fields all over the planet, in terms of credit quality and credit provision – nothing can match an oil major. God only knows how many assets around the planet are dependent on credit and finance extended from BP. It is likely to dwarf any banking entity in multiples.

And at the heart of it all are those dreadful OTC derivatives again! Banks try and lean on major oil companies because they have exactly the kind of credit-worthiness that they themselves lack. In fact, major oil companies, conversely, spend large amounts of time both denying Banks credit and trying to get Bank risk off of their books in their trading operations. Oil companies have always mistrusted bank creditworthiness and have largely considered the banking industry a bad financial joke. Banks plead with oil companies to let them trade beyond one year in duration. Banks even used to do losing trades with oil companies simply to get them on their trading register… a foot in the door so that they could subsequently beg for an extension in credit size and duration.

For the banks, all trading was based on what the early derivatives giant, Bankers Trust, named their trading system: RAROC – or, Risk Adjusted Return on Credit. Trading is a function of credit bequeathed, mixed with the risk of the (trading) position. As trading and credit are intertwined, we might do well to remember what might happen to global liquidity and markets if BP suffers what many believe to be its deserved fate of bankruptcy. The Intercontinental Exchange (ICE) has already been and will be further undermined by BP’s distress. They are one of the only "hard asset" entities backing up this so-called exchange.

If BP does go bust (regardless of whether it is deserved), and even if it is just badly wounded and the US entity is allowed to fail, the long-term OTC derivatives in the oil, refined products and natural gas markets that get nullified could be catastrophic. These will kick-back into the banking system. BP is the primary player on the long-end of the energy curve. How exposed are Goldman sub J. Aron, Morgan Stanley and JPM? Probably hugely. Now credit has been cut to BP. Counter-parties will not accept their name beyond one year in duration. This is unheard of. A giant is on the ropes. If he falls, the very earth may shake as he hits the ground.

As we are beginning to see, the Western pension structure, financial trading and global credit are all inter-twined. BP is central to this, as a massive supplier of what many believe(d) to be AAA credit. So while we see banks roll over and die, and sovereign entities begin to falter… we now have a major oil company on the verge of going under. Another leg of the global economic "chair" is being viciously kicked out from under us. Ecological damage is not just an eco-event on its isolated own. It has been added to the list of man-made disasters jeopardizing the world economy. The price tag and resultant knock-on effects of a BP failure could easily be equal to that of a Lehman, if not more. It is surely, at the very least, Enron x10.

All the counter-party risk associated with the current BP situation means the term curve of the global oil trade has likely shut down. Here we have yet another credit-based event causing a lock-up in markets that will now impede trade and commerce. It looks like an exact replication of the 2008 credit market seizure could ensue all over again – and it could probably be a lot worse. The world is in a far more delicate state now.

Although never really discussed, the world is highly reliant on BPs provision of long-term credit to many core industries. Who makes good on all the outstanding paper that so many smaller oil, gas and electricity companies, airlines, shipping companies, local bus, railway and transportation networks that rely on BPs creditworthiness and performance for? It doesn’t take a genius to figure out how this could all unwind. If BP has to be bailed-out, like a bank, the system will have to print even more unimaginable amounts of money.

The market, intellectually lazy and slow to realization, as it often is, probably has not woken up to it yet – but the BP crisis could unleash damage similar to the banking crisis. A BP failure through bankruptcy could make Lehman look small in comparison, and shake the financial house of cards we live in even more severely. If the implicit danger of the possibilities imbedded in such an event doesn’t make an individual now turn towards gold at full speed, it is likely that nothing will.

Source: http://oilprice.com/Energy/... By Jim Sinclair at JSMineset via Oilprice.com who offer detailed analysis on Oil, alternative Energy, Commodities, Finance and Geopolitics. They also provide free Geopolitical intelligence to help investors gain a greater understanding of world events and the impact they have on certain regions and sectors. Visit: http://www.oilprice.com
© 2010 Copyright OilPrice.com- All Rights Reserved
pi_83242467
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Stel dat de ramp ecologische meevalt dan kunnen we wellicht nog een financiele klap krijgen
[..]


Lindsey Williams - Oil to go to $50 a barrel - 1 of 5



This interview of Lindsey Williams occurred on July 9th 2008 by Pastor Butch Paugh. Oil prices are set to goto $50 dollars per barrel. Listen to this shocking interview on the coming collapse of the American Dollar.
pi_83243831
Meer link dumps plz!!!!! MOAR!!!!
  donderdag 24 juni 2010 @ 14:57:08 #148
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83243883
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef arie_bc het volgende:
Meer link dumps plz!!!!! MOAR!!!!
Je hoeft niet in dit topic te kijken. Als de inhoud je niet bevalt ga je maar lekker ergens anders spelen
pi_83244106
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:57 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Je hoeft niet in dit topic te kijken. Als de inhoud je niet bevalt ga je maar lekker ergens anders spelen
Hij kan beter er een paar posten en dan even er kort op in gaan zelf. Dat voegt vele malen meer toe dan al deze link dumps.
pi_83245976
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 14:56 schreef arie_bc het volgende:
Meer link dumps plz!!!!! MOAR!!!!
moeilijker om op de persoon te spelen met link dumps, lastig he Arie?

URGENT!! BP SPILL - VOLCANIC TSUNAMI AND POISON GAS ALERT!!



[ Bericht 33% gewijzigd door mediacurator op 24-06-2010 16:01:23 ]
  donderdag 24 juni 2010 @ 16:56:52 #151
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83249551
Tsunami? wtf?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 24 juni 2010 @ 17:00:30 #152
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83249710
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 16:56 schreef ATuin-hek het volgende:
Tsunami? wtf?
In theorie ja. Ik vind het nogal creatief bedacht. Klinkt mij in de oren als een mogelijk scenario waarvan de kans maar heel klein is dat die uitkomt.
pi_83250300
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 15:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

moeilijker om op de persoon te spelen met link dumps, lastig he Arie?

URGENT!! BP SPILL - VOLCANIC TSUNAMI AND POISON GAS ALERT!!



Ok laat ik dan eens reageren op een van de dumps. Ik wilde dit filmpje gaan bekijken, het begint al dat de bodem bij Australie 13 feet per dag omhoog komt voor een aantal maanden al. Laten we voor het gemak 3 maanden zeggen en 400 feet per maand, dat betekend dat de bodem al 1200 feet omhoog gekomen is. En dat is dan nog maar 3 maanden.

Geloof je het zelf?

Daarna begint ie ook nog dat al zijn bewijs is gehacked en verwijderd door de overheid. Maar dit filmpje laat die nare slechte overheid gewoon staan, nadat ze daarvoor alles verwijderd hebben :S
pi_83255263
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef arie_bc het volgende:
Als er nu weer niks gebeurt (in de proporties die jullie hier aandragen), mogen we jullie dan eindelijk eens op die onzin aanspreken?

Alsof het nu al niet erg genoeg is, de olie van de Exon Valdez is nog steeds niet opgeruimd en die hoeveelheid is bij deze ramp al 5x vrijgekomen.

In het begin sprak de BP van 5.000 vaten per dag,inmiddels zitten we op 35,000 to 60,000.
http://www.reuters.com/article/idUSTRE65E5Z620100615
Tja, voortschrijdend wetenschappelijk inzicht noemen de sceptici dat.

In het begin was het praten over (nucleaire) bommen om dit lek te dichten uitgesloten, maar nu durft zelfs de BBC het.
http://news.bbc.co.uk/1/hi/science_and_environment/10318188.stm


In het begin wist de BP echt niet hoe het nou allemaal kwam maar nu schrijft zelfs de bbc...
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/us_and_canada/10362139.stm

Ik zal het er bij jouw echt niet inwrijven als die enorme hoeveelheid methaangas explodeert, (vind dit helemaal niet vergezocht, denk ook dat dit de reden voor het vliegverbod is ) ik denk dat 'n quote van de div. websites die Hoagland in deze wel serieus nemen dan wel voldoende is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83255403
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:00 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Alsof het nu al niet erg genoeg is, de olie van de Exon Valdez is nog steeds niet opgeruimd en die hoeveelheid is bij deze ramp al 5x vrijgekomen.
Niemand ontkent ook dat het heel erg is. Maar juist daarom de vraag waarom moeten al die overdreven fantasie complotten erbij betrokken worden?

Pak BP aan vanwege de dingen de we zeker weten, want dat is genoeg om ze eens goed straf te geven
pi_83264683
Searl effect wetenschappelijk bewezen door de Russen, vrije energie bestaat! (en fossiele brandstof is overbodig).

Professor John Searl Vindicated by Russian Experiments Confirming Free Energy 1 of 4


Bekijk deze YouTube-video

http://www.searlsolution.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Searl
pi_83264872
Blijven link dumpen en nergens op in gaan.

Kijk je de filmpjes uberhaupt zelf wel? Als ze zeggen dat de bodem van de oceaan bij Australie al met honderden meters omhoog is gekomen ga je niet bij jezelf denken van kan dat wel?

Dus nogmaals: MOAR LINK DUMPZ PLZ!!!!!
  vrijdag 25 juni 2010 @ 01:00:28 #158
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83269351
Oeh free energie! En dat maakt olie overbodig!

Kan je die energie ook gebruiken om plastic te maken? Of kunstmest? etc etc...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83270329
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:00 schreef ATuin-hek het volgende:
Oeh free energie! En dat maakt olie overbodig!

Kan je die energie ook gebruiken om plastic te maken? Of kunstmest? etc etc...
Niemand beweert dat we onze 'plastic ' levensstijl kunnen voortzetten zonder aardolie..het gaat om 'brandstof'..
pi_83275106
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:55 schreef arie_bc het volgende:
Blijven link dumpen en nergens op in gaan.

Kijk je de filmpjes uberhaupt zelf wel? Als ze zeggen dat de bodem van de oceaan bij Australie al met honderden meters omhoog is gekomen ga je niet bij jezelf denken van kan dat wel?

Dus nogmaals: MOAR LINK DUMPZ PLZ!!!!!
genoeg = genoeg Arie

Gezien het feit dat je links gewoon mag plaatsen en jij daar desondanks steeds over zeurt ga ik je leuk aanmelden bij FB hierrrrr

Nu even BASTA met dat oeverloze en vervelende getroll van je, hoe vindt je die?

[ Bericht 4% gewijzigd door mediacurator op 25-06-2010 10:32:27 ]
pi_83275910
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 01:00 schreef ATuin-hek het volgende:
Oeh free energie! En dat maakt olie overbodig!

Kan je die energie ook gebruiken om plastic te maken? Of kunstmest? etc etc...
Er bestaat technologie om plastic van biologisch materiaal te maken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bioplastic

白い付
付いて行く
pi_83276405
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:21 schreef mediacurator het volgende:

[..]

genoeg = genoeg Arie

Gezien het feit dat je links gewoon mag plaatsen en jij daar desondanks steeds over zeurt ga ik je leuk aanmelden bij FB hierrrrr

Nu even BASTA met dat oeverloze en vervelende getroll van je, hoe vindt je die?


En ondertussen nog steeds nergens inhoudelijk op ingaan.
pi_83276427
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Er bestaat technologie om plastic van biologisch materiaal te maken.

http://en.wikipedia.org/wiki/Bioplastic


Maar is die vorm overal op toe te passen? Biodegradable = exact dat. Het zal dus na verloop van tijd ook vergaan.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
pi_83276787
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 10:54 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Maar is die vorm overal op toe te passen? Biodegradable = exact dat. Het zal dus na verloop van tijd ook vergaan.
Nou de technologie is er al, maar de industrie past het veel te weinig toe. Met meer onderzoek en ontwikkeling lijken mij heel veel dingen mogelijk. Maar dan heb je natuurlijk geen monopolie op het basis materiaal meer

Trouwens in Japan zijn ze er wel heel goed mee bezig, zij willen dan natuurlijk ook minder afhankelijk zijn van de olie import

hier aan artikel uit 2003: http://web-jpn.org/trends/science/sci031212.html
白い付
付いて行く
pi_83276893
(sorry dubbele post, wilde eigenlijk edit doen )

En verder, als je alleen al de grote hoeveelheden wegwerp artikelen van bioplastic zou maken, ben je al een heel stuk verder
白い付
付いて行く
pi_83277853
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Jungpionier het volgende:
(sorry dubbele post, wilde eigenlijk edit doen )

En verder, als je alleen al de grote hoeveelheden wegwerp artikelen van bioplastic zou maken, ben je al een heel stuk verder
Als, als, als.
Vertel je het even aan de grote bazen?

Wat bedoel je precies met een heel stuk verder? Dat het wereldwijde consensus over milieuvriendelijkheid gaat veranderen, en er daadwerkelijk actie genomen word i.p.v. praatjes?
Een tweede grotere crisis zal dat zeker laten gebeuren.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:17:33 #167
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83279987
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:03 schreef Jungpionier het volgende:
(sorry dubbele post, wilde eigenlijk edit doen )

En verder, als je alleen al de grote hoeveelheden wegwerp artikelen van bioplastic zou maken, ben je al een heel stuk verder
Mee eens Wat dat betreft hoop ik ook op een lekker hoge olieprijs. Is er eindelijk eens meer druk om dat soort dingen verder te ontwikkelen.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83280676
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:17 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mee eens Wat dat betreft hoop ik ook op een lekker hoge olieprijs. Is er eindelijk eens meer druk om dat soort dingen verder te ontwikkelen.
Een hoge olieprijs is zo ontzettend slecht voor de economie. Dat soort dingen verder ontwikkelen tegen een redelijke prijs gaat dan een stuk lastiger.
  vrijdag 25 juni 2010 @ 12:40:34 #169
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83280936
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:34 schreef todaviamoonbathing het volgende:

[..]

Een hoge olieprijs is zo ontzettend slecht voor de economie. Dat soort dingen verder ontwikkelen tegen een redelijke prijs gaat dan een stuk lastiger.
Daar staat tegenover dat duurzame alternatieven vaak duurder zijn. Een hoge olieprijs zorgt dat die rollen omkeren.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83281068
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:26 schreef todaviamoonbathing het volgende:

[..]

Als, als, als.
Vertel je het even aan de grote bazen?

Wat bedoel je precies met een heel stuk verder? Dat het wereldwijde consensus over milieuvriendelijkheid gaat veranderen, en er daadwerkelijk actie genomen word i.p.v. praatjes?
Een tweede grotere crisis zal dat zeker laten gebeuren.
Ik bedoel daarmee bioplastic dat én biodegradable is en dat langer mee gaat, dus de technologie verder ontwikkelen totdat het ook voor meer dan alleen wegwerp producten (short-life) gebruikt kan worden. daar heb je geld voor nodig en geld wordt meestal alleen geinvesteerd als men aan het eindproduct nog meer geld kan verdienen. Mais (maar één voorbeeld) is volgens mij veel minder winstgevend dan olie.

En dat de elitist jerks zich er niets van aantrekken veranderd niet het feit dat er dus wel een alternatief (hoe ver dan ook ontwikkelt) bestaat tegenover plastic op olie basis.
白い付
付いて行く
pi_83281137
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 22:51 schreef mediacurator het volgende:
Searl effect wetenschappelijk bewezen door de Russen, vrije energie bestaat! (en fossiele brandstof is overbodig).

Professor John Searl Vindicated by Russian Experiments Confirming Free Energy 1 of 4



http://www.searlsolution.com/

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Searl
Ik zie geen bewijs in dat filmpje? En die wiki pagina biedt geen enkele bron welke zijn gelijk bewijst? Dit is meer mythbusters materiaal..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_83281183
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
Mediacurator wat open je toch allemaal kuttopics. Dan denk ik, afgaande op de TT "oeh, interessant topic" en dan lees ik 't en dan is 't deze bullshit. Denk toch eens een keer zelf na in plaats van klakkeloos die onzin te posten.
pi_83281195
"experts"
pi_83281256
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:40 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Daar staat tegenover dat duurzame alternatieven vaak duurder zijn. Een hoge olieprijs zorgt dat die rollen omkeren.
Een hoge olieprijs zorgt er alleen maar voor dat dure duurzame alternatieven aantrekkelijker worden dan op olie gebaseerde projecten.

Olie zit bijna altijd in de algehele levenscyclus van een project.

Wat heb je aan duurzame alternatieven als die nog steeds heel duur zijn, omdat het nog niet vergelijkbaar ingeburgerd is zoals olie? Over welke alternatieven spreken we eigenlijk? Als olie in een scenario op 147$ zit, hoe wil je dan opeens goedkoper uitkomen als je een paar zonnepaneelfabrieken wilt aanleggen?
pi_83281836
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 12:44 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Ik bedoel daarmee bioplastic dat én biodegradable is en dat langer mee gaat, dus de technologie verder ontwikkelen totdat het ook voor meer dan alleen wegwerp producten (short-life) gebruikt kan worden. daar heb je geld voor nodig en geld wordt meestal alleen geinvesteerd als men aan het eindproduct nog meer geld kan verdienen. Mais (maar één voorbeeld) is volgens mij veel minder winstgevend dan olie.

En dat de elitist jerks zich er niets van aantrekken veranderd niet het feit dat er dus wel een alternatief (hoe ver dan ook ontwikkelt) bestaat tegenover plastic op olie basis.
Het gaat niet alleen om plastics, tuurlijk is het belangrijk dat verpakkingen etc beschermd worden door bio-plastics, maar er zijn nog veel meer dingen waar olie voor gebruikt word, waar de hele economie nu van af moet kicken omdat ze anders gaat protesteren. De huidige staat van onze economie is niet bepaald goed te noemen, en een aanhoudende hoge olieprijs zal dat alleen maar erger laten worden.

Als de prijs na 147$ weer naar 30/40$ gaat zullen projectleiders etc. hopelijk toch doorgaan het met ontwikkelen van bio-praktijken, ondanks dat het toch een stuk duurder zal zijn, omdat olie ineens zo goedkoop geworden is.

Ze zouden eigenlijk gewoon gigantische maisvelden die nu voor eten gebruikt worden met rust laten, nieuwe velden aanleggen, en snel ook. In Gorcum zit zo`n bio-plastic fabriek, ze hebben al jaren ervaring met de hele cyclus, maar je hebt gewoon veel mais nodig, i.t.t. olie. Gevolg: het is gewoon duurder dan olieplastic. Het wordt wel aantrekkelijker.

Voor alle duidelijkheid: de hoeveelheid bioplastic die op dit moment uit de biochemische fabrieken rolt is nog zeer bescheiden. Minder dan 1 procent van alle kunststof die wereldwijd op de markt komt, is van plantaardige herkomst.

Kijkt de consument nu al massaaaal naar of er een bio-plastic-logo-stickertje op de verpakking staat? En zo ja, overwegen ze het masaaaaaal om het ondanks de duurdere prijs toch aan te schaffen?

[ Bericht 9% gewijzigd door todaviamoonbathing op 25-06-2010 13:22:29 ]
pi_83289300
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef arie_bc het volgende:
Als er nu weer niks gebeurt (in de proporties die jullie hier aandragen), mogen we jullie dan eindelijk eens op die onzin aanspreken?
Op het moment dat je dat doet gaan ze huilen bij de mods en worden je posts weg gehaald.
pi_83304208
Behoorlijk zorgwekkend interview, volgens Senator LeMieux van Florida worden er momenteel 20 olie reiniging-boten (skimmers) ingezet bij de kust van Florida terwijl er in de V.S. 2000 zijn in totaal!

Er zouden dus meer dan genoeg skimmers zijn in de V.S. om de problemen grootschalig aan te pakken maar dit gebeurt niet!

Obama doet vrijwel niets aan de schoonmaak operaties die hard nodig zijn aldaar, 22 aanbiedingen van 17 landen (waaronder NL) zijn dusver geweigerd door de V.S. om mee te helpen met de olie ramp, volstrekt onbegrijpelijke situatie momenteel

Senator LeMieux on BP spill

pi_83304800
Het is vaker gezegd maar toch!

pi_83304855
jaajaja nooit hoor ik je over boorplatformen, en nu gaat het mis en je gaat er helemaal los op.
Waar was je voor dit ongeluk?
pi_83312891
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:41 schreef Redux het volgende:
jaajaja nooit hoor ik je over boorplatformen, en nu gaat het mis en je gaat er helemaal los op.
Waar was je voor dit ongeluk?
wha?

pi_83314498
quote:
Op donderdag 24 juni 2010 19:04 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Niemand ontkent ook dat het heel erg is. Maar juist daarom de vraag waarom moeten al die overdreven fantasie complotten erbij betrokken worden?

Pak BP aan vanwege de dingen de we zeker weten, want dat is genoeg om ze eens goed straf te geven
BP zal wel op de fles gaan en het bedrijf dat de boel overneemt zal net als met de Valdez ramp verzaken om de boel op te ruimen. Wat in het begin als doemscenario werd bestempeld ( 60.000 vaten per dag) word door velen inmiddels als werkelijkheid beschouwd.
BP zegt overigens wel "dat het wel meevalt" ."De gevolgen voor het milieu zullen zeer, zeer ,zeer betrekkelijk zijn "waren de letterlijke woorden van de BP topman.

Mensen in mij directe leefomgeving verbazen zich er vnl over dat je er zo weinig over hoort en ze zeggen bijna allemaal dat ze niet precies weten wat er aan de hand is.
Lees ook in dit topic voldoende reacties die mij doen geloven dat er genoeg mensen zijn die het wel mee vinden vallen. (hoort er nou eenmaal bij)

Het enige " fantasie-complot "dat ik over deze zaak gezien heb is dat BP/Halliburton (die laatste vergeet iedereen hier) het lek moedwillig hebben laten ontstaan. Verder ken ik geen complottheorieen over deze ramp, dus ben benieuwd.
Ah vind er zelf net 1..
quote:
On the night of April 20th the North Korean Mini Submarine manned by these "suicidal" 17th Sniper Corps soldiers attacked the Deepwater Horizon with what are believed to be 2 incendiary torpedoes causing a massive explosion and resulting in 11 workers on this giant oil rig being killed outright. Barely 48 hours later, on April 22nd , this North Korean Mini Submarine committed its final atrocity by exploding itself directly beneath the Deepwater Horizon causing this $1 Billion oil rig to sink beneath the seas and marking 2010's celebration of Earth Day with one of the largest environmental catastrophes our World has ever seen.
http://www.whatdoesitmean.com/index1368.htm

Verder lees ik 'n hoop doemscenarios, maar deze zijn toch niet het gevolg van 'n samenzwering oid , maar van natuurkundige/chemische processen of zouden b.v. de Russen deze ramp misbruiken door dit soort dingen te beweren:?


Of geloven we de BP / EPA/ NANCO:
quote:
The EPA has indicated that COREXIT has been safe and effective in mitigating the impact of the oil on the environment.

COREXIT dispersants are made to disperse oil into the water column and not to evaporate.
http://www.nalco.com/news-and-events/4348.htm
En nogmaals de theorie over 'n methaanexplosie vind ik niet zo ver gezocht:
quote:
In the video, Dr. Ryskin explains how a prehistoric methane gas explosion could explain the Permian-Triassic Extinction Event, a mysterious period in Earth history where 95% of all species went extinct.

We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83327770
Volgens mij is het geen olie maar een vulkaan!
pi_83387819
quote:
Op zaterdag 26 juni 2010 16:04 schreef mediacurator het volgende:
Volgens mij is het geen olie maar een vulkaan!
Het hooeft geen vulkaan te zijn. Kan gewoon een pocket van "abiogenic oil" zijn, die onder heel veel druk staat. Als je de theorie van abionische olie bekijt, zou dat ook de rode kleur verklaren. In het begin vonden ze gewoon zwaarte olie, daar gingen ze boren, maar hoe meer er lekt hoe meer krijg je ook van de olie die "nog niet af is".

ik vind het een heel erg interessante theorie, en het is toch maar belachelijk dat wij zomaar aanemen, dat er maar 1 soort olie is, en dat olie alleen afkomstig is van dode planten en het blijft ook nog steeds maar een theorie. Dus in feite, weten we niet 100 % waar olie nou vandaan komt.
白い付
付いて行く
  maandag 28 juni 2010 @ 09:20:59 #184
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83388082
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 21:29 schreef mediacurator het volgende:
Behoorlijk zorgwekkend interview, volgens Senator LeMieux van Florida worden er momenteel 20 olie reiniging-boten (skimmers) ingezet bij de kust van Florida terwijl er in de V.S. 2000 zijn in totaal!

Er zouden dus meer dan genoeg skimmers zijn in de V.S. om de problemen grootschalig aan te pakken maar dit gebeurt niet!

Obama doet vrijwel niets aan de schoonmaak operaties die hard nodig zijn aldaar, 22 aanbiedingen van 17 landen (waaronder NL) zijn dusver geweigerd door de V.S. om mee te helpen met de olie ramp, volstrekt onbegrijpelijke situatie momenteel

Senator LeMieux on BP spill


gruwelijk

Ze willen helemaal geen oplossing. Waarom zou je anders hulp weigeren of je eigen materiaal inzetten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lambiekje op 28-06-2010 09:26:24 ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 09:24:26 #185
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83388187
quote:
Onvoorstelbaar maar waar: in 1903 schreef de Oostenrijkse schrijver en occultist Gustav Meyrink een als voorspelling bedoeld kort verhaal met de titel 'Petroleum, Petroleum', waarin een niet meer te stoppen olielek in de Golf van Mexico uiteindelijk alle oceanen vergiftigt, met wereldwijd enorme droogte en hongersnood als gevolg.

In 'Petroleum Petroleum' heeft de door drugshandel steenrijk geworden dr. Jessegrim -zeg maar de voorvader van dr. No, de aartsschurk uit de vroege James Bond films- het boosaardige plan opgevat om de grote oliereserves onder de zeebodem van Mexico op te blazen en zich in de oceanen te laten lozen. Dat doet hij door eerst de verschillende oliereservoirs door middel van een enorme explosie met elkaar te verbinden. Na de laatste explosie is de ondergrondse druk zó groot geworden dat de zeebodem openbarst en honderden miljarden liters olie de Golf van Mexico instromen.
bron
Tjoh
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 10:43:00 #186
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83390728
quote:
IS THE VOILCANO A FALSE FLAG OP TO FORCE EVACUATE THE GULF STATES
The ‘disaster’ in the Gulf of Mexico is beyond a false flag; it’s an illusion. What I’m about to reveal will more than likely go by the wayside, and the charade will continue. The reason for writing this is not for attention, games, or folly, but to expose the biggest scam in the 21st century, and to relieve some aching hearts. There is no need for fear as this is a staged event. I cannot reveal my sources, they do go straight to the top, but hopefully what I write will echo inside of each person reading this as the truth.
From the start, BP, Halliburton, and co-conspirators knew where they were drilling. Using specific equipment, such as the German ship RV Sonne, they had detailed maps of the ocean bottom. The ship, and a specific college study from 2005, in the Gulf of Mexico, are your starting points to what’s really happening in the gulf. Here’s a link to what the study synopses

What BP, Halliburton, and other co-conspirators intentionally drilled into was an Asphalt Volcano. Sounds scary doesn’t it? It really is not. In fact, after you read the above link you’ll know that the Gulf of Mexico is literally coated in oil, tar, and methane hydrate at the bottom. The study went on to find that massive aquatic life has specifically adapted to living off of the hydrocarbons. That in fact these asphalt volcanoes are a natural part of the ocean ecology, and their eruptions actually benefit the sea life over the long duration of time.
quote:
The Asphalt volcano was a win-win situation for this false flag: as it presented the best illusion to all outside parties. Not only do the conspirators need to fool the general public, but also the oil industry, and scientific community. The public is easy to fool, but the latter two groups take a little more effort; this is the main reason why the Gulf is being isolated by security contractors, and military. Anyone well versed on this giant debacle in the Gulf knows that it is surrounded with stories, and claims of negligence. This was the first purposeful aspect to make the story seem credible to all outside parties; as the story is more easily believed, when it is chalked up to human error, or incompetence.

Besides using inferior, shoddy, or flat out negligent craftsmanship, as the well was intended to fail from the onset, the conspirators knew that the pressure produced from the volcano would blow out even better equipment. This was the second mechanism to fool other industry experts. All experts, and scientific communities only know what they are told, and that is the well tapped into a large high pressure hydrocarbon pocket. To even a trained eye, what they are being told appears to be a massive oil gusher, when in fact it’s a controlled event.
quote:
To continue with why the asphalt volcano was a win-win to drill into, is the heaviness of the tar. Read the linked article provided above, the tar will cling to lighter oil, and fall to the bottom of the Gulf at some point, near in the future. Also, the microbes, and other organisms that naturally occur from this will multiply. They will not only eat the tar, but the other control released oil that they are pumping into the Gulf.

We’ve all seen the videos of beaches not lined so much with oil, but with tar balls of varying sizes. Also, we’ve all noticed BP’s overall lack of concern for cleanup. We’ve seen booms which aren’t tied together. We’ve heard first hand account of staged clean ups on the beaches. As soon as a press conference, or media event is done BP stops work. The reason is simple, it’s not that they don’t care, but that they already know what’s gonna happen. The oil will start naturally being cleaned up via decomposition, oil eating organisms, and falling to the already naturally tar covered bottom of the Gulf of Mexico.

What’s the benefit of this scam? MONEY, and population control. Read this article …. If you’re still reading this article, and even beginning to grasp the sinister nature of the fraud being perpetrated, then you’ll realize that the Corexit 9500, and other dispersant’s are not needed. They are purposely being sprayed by Evergreen Air/CIA to cull the population along the Gulf Coast.
bron
Jane Burgermeister brengt wel ander licht op het verhaal.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83390905
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:43 schreef Lambiekje het volgende:

[..]


[..]


[..]

Jane Burgermeister brengt wel ander licht op het verhaal.
Ah ze heeft tijd over naast die rechtszaak tegen de FEMA/WHO over de mexicaanse griep?
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 28 juni 2010 @ 10:52:05 #188
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83391048
Het artikel waar Jane naar verwijst:
quote:
Gulf Spill: Disaster? Or a Well Organized Plan
[..]
Another important fact is that Obama, along with DHS and the Department of the Interior, sent SWAT teams to the gulf to inspect all platforms and rigs. One must question, why would you deploy over 30 SWAT teams in response to an oil spill unless it was an act of terrorism, an act of war, or they if they were sent to carry out some sort of covert operation?
..
Next one must look at the CIA, Evergreen Air, and their connection to chemtrail spraying and the Gulf oil spill. The following is an excerpt of an article we did that linked Evergreen Air to the spraying of Corexit, the deadly chemical being sprayed over the spill by the cover of night.

Evergreen Air is a known CIA front company. The Intel Hub, along many others, have established this fact without a reasonable doubt. This evidence was backed by witness testimony. Once this is established, one must realize just how deep the rabbit hole may actually go?

As it turns out the deadly chemical Corexit is linked to the Rothschild’s, a known controlling party of the New World Order global crime syndicate.
bron
Damn!!
quote:
Poison gases from the oil mixed with the Corexit appear to be an Orwellian combo of death.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83396269
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Lambiekje het volgende:
Het artikel waar Jane naar verwijst:
[..]

Damn!!
[..]

Hier nog een interessant linkje,

In kort gaat het over het volgende;

Dit is een false-flag-planeet van A t/m/ Z! Maanlanding was een fakem, JFK onderzoek een fake, 911 is een fake, rede Irak oorlog een fake, JFK onderzoek een fake, economische crisis een fake, rede stichting Israel, een fake....

En de BP olie ramp??????

Precies, een fake!!
Dit is een virtual reality, false flag, matrix wereld! alles is fake behalve de waarheid!

Oil Spill truth....Its All Setup!

  maandag 28 juni 2010 @ 13:05:33 #190
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83396382
waarom zou de bp een olieramp faken?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83396423
quote:
Op maandag 28 juni 2010 10:52 schreef Lambiekje het volgende:
Het artikel waar Jane naar verwijst:
[..]

Damn!!
[..]


Heb je al excuses aangeboden voor alle leugens die je verspreid hebt mbt mexicaanse griep?
pi_83396437
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:05 schreef oompaloompa het volgende:
waarom zou de bp een olieramp faken?
Omdat het kan!
pi_83396477
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hier nog een interessant linkje,

In kort gaat het over het volgende;

Dit is een false-flag-planeet van A t/m/ Z! Maanlanding was een fakem, JFK onderzoek een fake, 911 is een fake, rede Irak oorlog een fake, JFK onderzoek een fake, economische crisis een fake, rede stichting Israel, een fake....

En de BP olie ramp??????

Precies, een fake!!
Dit is een virtual reality, false flag, matrix wereld! alles is fake behalve de waarheid!

Oil Spill truth....Its All Setup!


graag meer linkdumpjes zonder enige toelichting! Ik wil verder verlicht worden met spam.
  maandag 28 juni 2010 @ 13:08:46 #194
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83396528
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef arie_bc het volgende:

[..]

graag meer linkdumpjes zonder enige toelichting! Ik wil verder verlicht worden met spam.
En doe er dan voor mij wat ongefundeerde meningen bij s.v.p.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83396652
quote:
De omvang van de ramp blijkt ook uit andere gegevens die de oliemaatschappij heeft verstrekt. Voor de werkzaamheden zijn meer dan 39.000 mensen, bijna 5000 schepen en ongeveer 110 vliegtuigen ingezet. Rond de 652.000 vaten olieachtige substantie zijn van het wateroppervlak gehaald. Daarnaast is voor een geschat aantal van nog eens 238.000 vaten olie op gecontroleerde wijze in brand gestoken.
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_83396746
quote:
Orkaan Alex

De bestrijding van het olielek krijgt de komende tijd te kampen met het orkaanseizoen. De eerste tropische storm, Alex, heeft inmiddels de Golf van Mexico bereikt. Het Amerikaanse Orkaancentrum (NHC) stelt dat Alex de komende dagen kan uitgroeien tot een orkaan.
als die olie ramp niet genoeg is.....
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_83397330
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Hier nog een interessant linkje,

In kort gaat het over het volgende;

Dit is een false-flag-planeet van A t/m/ Z! Maanlanding was een fakem, JFK onderzoek een fake, 911 is een fake, rede Irak oorlog een fake, JFK onderzoek een fake, economische crisis een fake, rede stichting Israel, een fake....

En de BP olie ramp??????

Precies, een fake!!
Dit is een virtual reality, false flag, matrix wereld! alles is fake behalve de waarheid!

Oil Spill truth....Its All Setup!


Dankjewel voor de video. Ik vind het erg aanemelijk wat die persoon verteld, want toen ik nog aan de golf kust woonde was er wel vaker olie op de stranden en het is daar ook bekend dat er vaker oil spills gebeuren.

Dit verklaart ook waarom zich bij BP en in Washington niemand druk lijkt te maken en verklaart ook waarom ze met Corexit bezig zijn in plaats van al die betere manieren en ook waarom ze al de internationale hulp afwijzen.

Edit: hier wat meer over Asfalt Vulkanen:

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm
白い付
付いて行く
pi_83397452
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:
En de BP olie ramp??????

Precies, een fake!!
Dit is een virtual reality, false flag, matrix wereld! alles is fake behalve de waarheid!

Oil Spill truth....Its All Setup!

Och, als het toch allemaal fake is, dan is er geen vuiltje aan de lucht! Om alle stranden en dieren schoon te krijgen heb je dus alleen maar een goede virusscanner nodig?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_83397471
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef arie_bc het volgende:
graag meer linkdumpjes zonder enige toelichting! Ik wil verder verlicht worden met spam.
Zo kan het dus ook ...
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Jungpionier het volgende:
Dankjewel voor de video. Ik vind het erg aanemelijk wat die persoon verteld, want toen ik nog aan de golf kust woonde was er wel vaker olie op de stranden en het is daar ook bekend dat er vaker oil spills gebeuren.

Dit verklaart ook waarom zich bij BP en in Washington niemand druk lijkt te maken en verklaart ook waarom ze met Corexit bezig zijn in plaats van al die betere manieren en ook waarom ze al de internationale hulp afwijzen.

Edit: hier wat meer over Asfalt Vulkanen:

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83398313
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Och, als het toch allemaal fake is, dan is er geen vuiltje aan de lucht! Om alle stranden en dieren schoon te krijgen heb je dus alleen maar een goede virusscanner nodig?
Als je de video goed beluistert zal je horen dat er wel andere olie lekkages zijn. Het wordt helemaal uitgelegd. Het is niet allemaal fake, maar volgens die video is het wel allemaal anders. En wel anders op een manier dat het het raare gedrag van BP en de VS regering verklaard.
白い付
付いて行く
pi_83398876
nog even wat stukken uit de hier boven geposte link over asfalt vulkanen. het gata hier om onderzoek in de golf van mexico van 2003:
quote:
The researchers, a team led by Ian MacDonald of Texas A&M University's Corpus Christi campus, dangled a remote-controlled camera off the German ship RV Sonne to the seafloor far below. Even with this short-range visual instrument they documented one square kilometer of tar flows, some of them 20 meters across.

Besides asphalt, the expedition found places soaked with petroleum and others with cold, white layers of methane hydrate. Like cold seeps elsewhere on the world's seafloor, all of these localities supported colonies of chemical-eating organisms. Bunches of tubeworms were found growing in and around the tar flows. Apparently something makes the asphalt attractive to life, but no one is sure yet how the biogeochemistry works.
Heel interessant. Deze "chemical eating organisms" zouden volgens de boven genoemde video dus de olie zelf kunnen afbreken.

En hier nog wat fotos van de expeditie van 2003:

http://oso.tamucc.edu/~ianmacd/ianmacd/chapopote_photo_gallery/
白い付
付いて行く
  maandag 28 juni 2010 @ 14:02:02 #202
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83398912
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Och, als het toch allemaal fake is, dan is er geen vuiltje aan de lucht! Om alle stranden en dieren schoon te krijgen heb je dus alleen maar een goede virusscanner nodig?
.
Die met olie bedrenkte vogels zijn allemaal in scene gezet
pi_83398979
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Die met olie bedrenkte vogels zijn allemaal in scene gezet
Dan moet je bij Mediacurator zijn, die bweerde dat het allemaal Matrix scenes waren.
pi_83399003
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Die met olie bedrenkte vogels zijn allemaal in scene gezet
Wie zegt dat? Heb je de video wel beluisterd?

[ Bericht 0% gewijzigd door Jungpionier op 28-06-2010 14:10:29 ]
白い付
付いて行く
pi_83399154
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:

[..]

, rede stichting Israel, een fake....


Eh, dat gaat wel behoorlijk ver he.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  maandag 28 juni 2010 @ 14:31:05 #206
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_83400177
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:03 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Wie zegt dat? Heb je de video wel beluistert?
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
pi_83400503
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
Kan je mij dan uitleggen wat aan een asfalt vulkaan zo belachelijk is? Of welk deel van de video jij belachelijk vindt? De corexit? De andere olie lekken? het feit dat veel van de kust bewoners arm zijn?

Feit is, er heerst een vliegverbot boven de golf. Internationale opruim hulp wordt geweigerd. Er is offciel verklaard dat ze met Corexit sproeien. Zogenaamd omdat het de snelste oplossing is tegen de olie, maar ze blijven de hulp wel weigeren.

Als je een beetje door leest over aslfalt vulkanen in de golf van mexico zal je ook zien dat er gedeltelijk ook petrolium in zo een vulkaan zit maar dan in een niet-veredelte versie. In de video wordt ook uitgelegd hoe dat eruit ziet en op de stranden is deze andere soort olie ook aangetoont.

ik zeg niet dat de video de waarheid is, maar ik vind het aanemelijk en erg interessant. Daarom wil ik ook wel weten welke punten jij dan precies belachelijk vindt
白い付
付いて行く
  maandag 28 juni 2010 @ 14:38:28 #208
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83400511
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef arie_bc het volgende:

[..]

Heb je al excuses aangeboden voor alle leugens die je verspreid hebt mbt mexicaanse griep?
Mexgriep is nog steeds een misselijk hoax.
Er valt dus niets nada nopes te excuseren.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:40:16 #209
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83400604
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:05 schreef oompaloompa het volgende:
waarom zou de bp een olieramp faken?
Dat is wat Jane's artikel dus over gaat.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83400813
trouwens weet iemand waar ik kan vinden hoe veer de olie prijs sinds 20 april al is gestegen?
白い付
付いて行く
  maandag 28 juni 2010 @ 14:49:07 #211
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83401007
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

.
Die met olie bedrenkte vogels zijn allemaal in scene gezet
dat de beesten onder de drek zitten is wel echt. Beesten misbruiken voor ons geldelijk gewin is business as usual. Jaarlijks worden sowieso al 19 miljard dieren misbruikt voor verscheidene industrieën.

De ramp zelf is niet per ongeluk. Het is doel bewust gecreëerd. Men wist dondersgoed in wat voor grond ze aan het boren waren. Reken maar dat men weet dat er Asfaltvulkanen liggen in de Golf van Mexico.

De ramp is geïnitieerd om de kuststaten te evacueren. Ze te stoppen in FEMA kampen. Dat is waarvoor 911 uitgevoerd diende te worden. Zodat er draconisch (en in feite fascistische) wetten doorgedrukt kunnen worden.

Nu dat er expres met Corexit (overheids gelieerd bedrijf) is gesproeid en er orkanen op komst zijn wordt de zuidelijke staten redelijk onbewoonbaar. Ik zal niet verbaast zijn als er staat van beleg wordt afgekondigd.

Het past allemaal in het NUA plan. Mexamericanada. Olieramp is dan ook gestaged.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:51:35 #212
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83401122
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:07 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Eh, dat gaat wel behoorlijk ver he.
Nee hoor. Verdiep in de geschiedenis. En dan dus NIET de Wolter Noordhoff staatspropaganda.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 14:54:00 #213
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83401262
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is wat Jane's artikel dus over gaat.
Ik kan het artikel niet echt volgen, kun je het in een aantal zinnen kort uitleggen?

Of is dat wat in je volgende post staat om alle kuststreken uit te roeien? Maar waar zit het gewin dan voor BP?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83401430
Goeiemiddag,

Ik weet niet of dit filmpje al voorbij is gekomen, maar ik denk wel dat jullie het intressant vinden:



Kan je dit nog toeval noemen? Ik denk het niet.
pi_83401472
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 28 juni 2010 @ 15:05:43 #216
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83401843
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
NWO's decimatie plannen mee bekend?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 15:11:32 #217
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83402124
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

NWO's decimatie plannen mee bekend?
Ow dus het is een overkoepelend complot van een aantal slimme mensen die ook wtc bv. georganiseerd hebben om de helft van de wereld uit te roeien. Daar mag ik niks meer over loslaten....
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 28 juni 2010 @ 15:13:40 #218
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83402212
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
En dat is dus het jammere, daar is geen ruimte voor...
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83402282
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

NWO's decimatie plannen mee bekend?
En dan?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83402297
quote:
Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
Het leven in een vluchtelingen kamp is vreselijk. De mensen die daar naartoe moeten gaan, omdat ze geen geld of connecties hebben om op eigen kracht weg te komen, zullen daar jaren zitten. De criminaliteit in zo'n kamp is ontzettend hoog. Mensen worden behandeld als vee, en de gemoederen lopen snel op. En we hebben het hier niet over een paar honderd maar honderduizenden bewoners van de golfkust. Je hebt geen enkel perspectief. Geen baan, geen geld. ja, foodstamps. Leuk. De kinderen kunnen daar niet naar school of naar een college. Je hebt verminderde medische hulp. Iederen die daar zit is ALLES kwijt.

De hulp na Katrina was voornamelijk afkomstig van particulieren, van church communities, van vrijwilligers. Een paar bedrijven hebben snel een paar huizen gebouwd, en veel prive aanemers hebben mee geholpen om hele wijken weer op te knappen. De regering heeft nauwelijks iets gedaan.

En dan wil ik niet eens aan de misstanden van de Katrina evacuatie denken.
白い付
付いて行く
pi_83402349
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Het leven in een vluchtelingen kamp is vreselijk. De mensen die daar naartoe moeten gaan, omdat ze geen geld of connecties hebben om op eigen kracht weg te komen, zullen daar jaren zitten. De criminaliteit in zo'n kamp is ontzettend hoog. Mensen worden behandeld als vee, en de gemoederen lopen snel op. En we hebben het hier niet over een paar honderd maar honderduizenden bewoners van de golfkust. Je hebt geen enkel perspectief. Geen baan, geen geld. ja, foodstamps. Leuk. De kinderen kunnen daar niet naar school of naar een college. Je hebt verminderde medische hulp. Iederen die daar zit is ALLES kwijt.

De hulp na Katrina was voornamelijk afkomstig van particulieren, van church communities, van vrijwilligers. Een paar bedrijven hebben snel een paar huizen gebouwd, en veel prive aanemers hebben mee geholpen om hele wijken weer op te knappen. De regering heeft nauwelijks iets gedaan.

En dan wil ik niet eens aan de misstanden van de Katrina evacuatie denken.
Ja en waarom zouden ze dat willen? Die uhhh NWO?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83402685
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja en waarom zouden ze dat willen? Die uhhh NWO?
Vind ik wel raar dat je in BNW zit en dat nog steeds moet vragen. Ik denk dan ook dat dit een rhetorische vraag is
白い付
付いて行く
pi_83403179
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:26 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Vind ik wel raar dat je in BNW zit en dat nog steeds moet vragen. Ik denk dan ook dat dit een rhetorische vraag is
Ik vind dat jullie zo moeilijk doen

Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot

Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen

Juist En altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83403644
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie zo moeilijk doen

Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot

Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen

Juist En altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Oh nee?



De film Knowing met Nicholas Cage, 2009 komt in de film voor op de TV in het nieuws dat er een Oil Rig in de fik staat in de gulf of mexico, bekijk dat filmpje maar eens.

Ik heb gelezen dat de elite het occulte aanhangt, ze moeten van hun occulte geloof (waarom moet je mij niet vragen) bekend maken wat hun plannen zijn, en zo doen ze dat in films, of speeches van bijvoorbeeld een president, ze laten het ons heel sneaky en subtiel weten..

-spam, niet doen-

[ Bericht 5% gewijzigd door Lavenderr op 28-06-2010 16:46:22 ]
pi_83403645
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik vind dat jullie zo moeilijk doen

Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot

Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen

Juist En altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.

Maar niemand bekijkt de mogelijkheid eens. Nee er wordt weer geroepen over NWO en Niburu. Kijk nou eens gewoon naar de informatie over deze vulkanen die dus in de golf van Mexico onderzocht zijn.

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm

Dit topic gaat over de mogelijkheid dat het dus zo een vulkaan is in plaats van een olieveld. Daar wil ik wel wat meningen over zien.

Want als het zo een vulkaan is, dan blijft de vraag, waarom sproeien ze Corexit.
白い付
付いて行く
pi_83403991
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Oh nee?



De film Knowing met Nicholas Cage, 2009 komt in de film voor op de TV in het nieuws dat er een Oil Rig in de fik staat in de gulf of mexico, bekijk dat filmpje maar eens.

Dit bedoel ik dus, wat moet ik hier nu mee?
quote:
Ik heb gelezen dat de elite het occulte aanhangt, ze moeten van hun occulte geloof (waarom moet je mij niet vragen) bekend maken wat hun plannen zijn, en zo doen ze dat in films, of speeches van bijvoorbeeld een president, ze laten het ons heel sneaky en subtiel weten..
Waarom zo moeilijk en duidelijk doen als je het ook met een brief oid kan doen?
[quote]

-edit-

Weten of denken, want ik weet wel zeker dat ze het niet weten maar denken dat er iets niet klopt.

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 28-06-2010 16:47:59 ]
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83404013
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.

Maar niemand bekijkt de mogelijkheid eens. Nee er wordt weer geroepen over NWO en Niburu. Kijk nou eens gewoon naar de informatie over deze vulkanen die dus in de golf van Mexico onderzocht zijn.

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm

Dit topic gaat over de mogelijkheid dat het dus zo een vulkaan is in plaats van een olieveld. Daar wil ik wel wat meningen over zien.

Want als het zo een vulkaan is, dan blijft de vraag, waarom sproeien ze Corexit.
Ja maar het is gelijk weer een complot
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83404995
Dat er een groep mensen is die de wereld beïnvloeden is wel duidelijk, elke gebeurtenis wordt aangegrepen om zaken er door heen te drukken, is er geen gebeurtenis maken ze hem gewoon.

ze geven geen flikker om mensen en dierenlevens, maar geilen op macht.
Poesje mauw
kom eens gauw
ik heb lek're melk voor jouw
pi_83405881
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef HitsigeKater het volgende:
Dat er een groep mensen is die de wereld beïnvloeden is wel duidelijk, elke gebeurtenis wordt aangegrepen om zaken er door heen te drukken, is er geen gebeurtenis maken ze hem gewoon.
Maar dat betekent niet dat het in 1 keer allemaal complotten zijn.
quote:
ze geven geen flikker om mensen en dierenlevens, maar geilen op macht.


Uiteindelijk is iedereen zo.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83406388
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus, wat moet ik hier nu mee?
[..]

Waarom zo moeilijk en duidelijk doen als je het ook met een brief oid kan doen?
[quote]

-edit-

Weten of denken, want ik weet wel zeker dat ze het niet weten maar denken dat er iets niet klopt.
Ok dus jij vind het niet TE toevallig dat er in een film van 2009 op het nieuws van CNN op die TV word verteld dat er een Olie platform in de golf van mexico (zoals de deep water horizon 2010) is geexplodeerd en dat het in brand staat, terwijl Nicolas Cage als een dood gewone burger (wij dus) op de bank zit?

En als hij naar die brief kijkt zegt ie: 81, vlak daar voor als de camera er nog op inzoomed zie je boven die 81 staan: 666
pi_83406599
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:03 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Ok dus jij vind het niet TE toevallig dat er in een film van 2009 op het nieuws van CNN op die TV word verteld dat er een Olie platform in de golf van mexico (zoals de deep water horizon 2010) is geexplodeerd en dat het in brand staat, terwijl Nicolas Cage als een dood gewone burger (wij dus) op de bank zit?

En als hij naar die brief kijkt zegt ie: 81, vlak daar voor als de camera er nog op inzoomed zie je boven die 81 staan: 666
Je kan natuurlijk overal iets in gaan zien Nee ik vind dit niet te toevallig. Het is wel grappig dat het gebeurd dat wel, maar daar houd het ook mee op.

En wat heeft die 666 hier nou weer mee te maken
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83406681
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef HitsigeKater het volgende:
Dat er een groep mensen is die de wereld beïnvloeden is wel duidelijk, elke gebeurtenis wordt aangegrepen om zaken er door heen te drukken, is er geen gebeurtenis maken ze hem gewoon.

ze geven geen flikker om mensen en dierenlevens, maar geilen op macht.
Ik denk zelfs dat het niet eens mensen zijn die hier achter zitten, maar wezens niet hier vandaan.

Ik kan mij niet voorstellen dat een mens hoe slecht die ook is, met opzet miljarden liters zware toxische olie mixed met methaan gas een zee in kan laten lopen.
Het zee leven word zwaar beschadigt hierdoor, en sterft mischien zelfs uit.
Mensen en dieren op het land worden ziek door de hoge methaan gehalte in de lucht en de toxische stoffen.
Planten en bomen kunnen niet meer groeien door de zure regen, het zal letterlijk olie regenen.

De ondergrondse steden voor de elite's zijn al gebouwd, allang, genoeg eten, zuiverings installaties om water te zuiveren, de hele mikmak hebben ze al klaar, nu alleen nog onderduiken en wachten tot het over is, minimaal 20% en maximaal 80% zal uitsterven door deze ramp.

Kort geleden zijn er 3 stenen geplaats in 4 verschillende talen:



waaronder dat 1 steen is, waar boven aanstaat: MAINTAIN humanity UNDER 5.000.000, dat betekend BEHOUD de mensheid onder de 5 miljoen, dus nadat het reduceerd is tot 5 miljoen, en de olie gaat ze daar bij helpen, The ill winds zoals ze de toxische lucht noemen die mensen ziek maakt.
pi_83407076
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat het niet eens mensen zijn die hier achter zitten, maar wezens niet hier vandaan.

Ik kan mij niet voorstellen dat een mens hoe slecht die ook is, met opzet miljarden liters zware toxische olie mixed met methaan gas een zee in kan laten lopen.
Het zee leven word zwaar beschadigt hierdoor, en sterft mischien zelfs uit.
Mensen en dieren op het land worden ziek door de hoge methaan gehalte in de lucht en de toxische stoffen.
Planten en bomen kunnen niet meer groeien door de zure regen, het zal letterlijk olie regenen.

De ondergrondse steden voor de elite's zijn al gebouwd, allang, genoeg eten, zuiverings installaties om water te zuiveren, de hele mikmak hebben ze al klaar, nu alleen nog onderduiken en wachten tot het over is, minimaal 20% en maximaal 80% zal uitsterven door deze ramp.

Kort geleden zijn er 3 stenen geplaats in 4 verschillende talen:

[ afbeelding ]

waaronder dat 1 steen is, waar boven aanstaat: MAINTAIN humanity UNDER 5.000.000, dat betekend BEHOUD de mensheid onder de 5 miljoen, dus nadat het reduceerd is tot 5 miljoen, en de olie gaat ze daar bij helpen, The ill winds zoals ze de toxische lucht noemen die mensen ziek maakt.
Wat zijn jullie een zweefteven zeg Straks komen de reptillians !

Ill Winds is dat de nieuwe hype na Chemtrails?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83407198
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk overal iets in gaan zien Nee ik vind dit niet te toevallig. Het is wel grappig dat het gebeurd dat wel, maar daar houd het ook mee op.

En wat heeft die 666 hier nou weer mee te maken
Sommige mensen zijn ook ziende blind en horende doof zoals Jezus dat mooi zei, en jij bent er 1 van.
De term Sheople pas je wel in thuis.

Je arrogantie staat me niet aan met je huilie smileys de hele tijd te gebruiken.
Volgens mij heb jij jezelf nog nooit in dit soort dingen verdiept en ga je ff uit de hoogte lopen doen en denken dat wij gek zijn ofzo.

Zij werken met Nummerologie, Astrologie, Symbolisme, iets wat wij niet begrijpen, het gaat erom als jij die film zit te zien heb je dat niet in de gaten, maar ze laten je eerst het nieuws zien met die olie platform en daarna die brief met 666, wij zien dat niet bewust, maar je onderbewustzijn pikt alles op, net zoals er in liedjes subliminal messages zitten, boodschappen voor je onderbewustzijn, als je sommige muziek achteruit afspeelt hoor je complete zinnen, satan satan six six six, Kill jesus kill jesus dat zijn allemaal manieren om ons te manipuleren, en waarom ze dat allemaal precies doen weet ik ook niet, maar als je hier lang genoeg om zoekt kom je het echt overal tegen, op tv, in reclames, op internet, bepaalde bedrijven met verstopte symbolen, shell bijvoorbeeld is een schelp denk je, maar het is een zon als je de rode lijnen (die de schelp moeten maken) weghaald, dan blijft er een halve zon met zonnestralen over.



En dan denk je: JA SO?!
Dat denk ik dus ook, maar ze doen niet voor niks zoveel moeite als het geen flikker uitmaakt
Zij maken gebruiken van hele oude wijsheden, die ons allemaal zijn onthouden zoals alle boeken die opgeslagen liggen onder in het vaticaan, de sumerische kleitabletten, de dode zeerollen en noem maar op, allemaal om ons ergens bij weg te houden, en zodat hun door kunnen gaan met hun manipulerende spelletjes van de mensheid.

Bekijk deze film van 50 minuten eens, iemand die de bijbel vertaald aan de hand van sumerische kleitabletten en de bijbel NIET letterlijk neemt :

http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116#

Kortom: Ik kan je niet vertellen hoe wat waarom ze symboliek gebruiken voor ons onderbewustzijn, maar ze doen het omdat het voor hun een hoger doel dient.
pi_83407250
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat zijn jullie een zweefteven zeg Straks komen de reptillians !

Ill Winds is dat de nieuwe hype na Chemtrails?
Nee hoor, chemtrails zijn er ook nog steeds, maar ill winds is geen hype, het is een feit die gaat komen doordat er zoveel toxische stoffen in de atmosfeer komen gemixed met methaan gas

O ja en trouwens, wat ben je eigenlijk voor een kansloos figuur je zo stoer te gedragen op het internet?
Als je bijvoorbaat al niks hebt met dit soort onderwerpen, waarom kom je dan uberhaupt hier kijken?
Ga ergens anders een klein kind uithangen ofzo. Mensen nemen zelfs de moeite om dingen tegen over jou uit te leggen en je gaat ze wat de gek aan steken.

[ Bericht 19% gewijzigd door Mindfulnesz op 28-06-2010 17:30:37 ]
pi_83408038
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:25 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Nee hoor, chemtrails zijn er ook nog steeds, maar ill winds is geen hype, het is een feit die gaat komen doordat er zoveel toxische stoffen in de atmosfeer komen gemixed met methaan gas

O ja en trouwens, wat ben je eigenlijk voor een kansloos figuur je zo stoer te gedragen op het internet?
Als je bijvoorbaat al niks hebt met dit soort onderwerpen, waarom kom je dan uberhaupt hier kijken?
Ga ergens anders een klein kind uithangen ofzo. Mensen nemen zelfs de moeite om dingen tegen over jou uit te leggen en je gaat ze wat de gek aan steken.
Is het verboden tegengas te geven aan al die niet onderbouwde theorieën van jullie? Ik ben totaal niet kansloos en ook geen klein kind. Ik ben erg blij dat mensen dingen mij uitleggen alleen ze zijn zo onwaarschijnlijk

Het is gewoon niet een olieramp die totaal misgaat. Nee het is een geplannede olieramp uitgelegd in een film door het even te laten zien ipv een e-mail, en als dat het niet is, dan zijn het buitenaardse wezens die ons willen uitroeien en dit op een fucking steen bekend maken, en dit gaan doen door een olieramp en ill winds? !
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ook ziende blind en horende doof zoals Jezus dat mooi zei, en jij bent er 1 van.
De term Sheople pas je wel in thuis.

Je arrogantie staat me niet aan met je huilie smileys de hele tijd te gebruiken.
Volgens mij heb jij jezelf nog nooit in dit soort dingen verdiept en ga je ff uit de hoogte lopen doen en denken dat wij gek zijn ofzo.
Dus omdat ik niet alles van youtube geloof ben ik gelijk aan christenhond of zombie? En daarnaast ben ik niet arrogant ik zeg dat jullie te ver doordraven in die rare ideeën van jullie.
quote:
Zij werken met Nummerologie, Astrologie, Symbolisme, iets wat wij niet begrijpen, het gaat erom als jij die film zit te zien heb je dat niet in de gaten, maar ze laten je eerst het nieuws zien met die olie platform en daarna die brief met 666, wij zien dat niet bewust, maar je onderbewustzijn pikt alles op, net zoals er in liedjes subliminal messages zitten, boodschappen voor je onderbewustzijn, als je sommige muziek achteruit afspeelt hoor je complete zinnen, satan satan six six six, Kill jesus kill jesus dat zijn allemaal manieren om ons te manipuleren, en waarom ze dat allemaal precies doen weet ik ook niet, maar als je hier lang genoeg om zoekt kom je het echt overal tegen, op tv, in reclames, op internet, bepaalde bedrijven met verstopte symbolen, shell bijvoorbeeld is een schelp denk je, maar het is een zon als je de rode lijnen (die de schelp moeten maken) weghaald, dan blijft er een halve zon met zonnestralen over.
Dit is dus wat ik bedoel, als je maar lang genoeg zoekt vind je vanzelf iets Oh en jij hebt blijkbaar nog nooit de evolutie van het shell logo gezien?

http://www.logodesignlove.com/shell-logo-design-evolution
quote:
[ afbeelding ]

En dan denk je: JA SO?!
Dat denk ik dus ook, maar ze doen niet voor niks zoveel moeite als het geen flikker uitmaakt
Zij maken gebruiken van hele oude wijsheden, die ons allemaal zijn onthouden zoals alle boeken die opgeslagen liggen onder in het vaticaan, de sumerische kleitabletten, de dode zeerollen en noem maar op, allemaal om ons ergens bij weg te houden, en zodat hun door kunnen gaan met hun manipulerende spelletjes van de mensheid.

Bekijk deze film van 50 minuten eens, iemand die de bijbel vertaald aan de hand van sumerische kleitabletten en de bijbel NIET letterlijk neemt :

http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116#

Kortom: Ik kan je niet vertellen hoe wat waarom ze symboliek gebruiken voor ons onderbewustzijn, maar ze doen het omdat het voor hun een hoger doel dient.
Symboliek is bullshit als ze echt wat zouden willen doen dan hadden ze dat al lang gedaan. Vooral als ze zo slim zijn als jij het doet denken.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83414006
Ik vind het altijd erg interessant om dit soort topics te volgen al zijn sommige dingen erg onwaarschijnlijk. Het is goed dat er mensen zijn die verder nadenken en niet alles gelijk maar aannemen. Ik vind het op z'n minst opvallend dat deze olieramp zo minimaal in het nieuws komt en dat een bedrijf als BP hiervoor kan zorgen is gewoon heel erg eng.
pi_83414696
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef arie_bc het volgende:

[..]

graag meer linkdumpjes zonder enige toelichting! Ik wil verder verlicht worden met spam.
Als 'n toelichting/uitleg/mening wordt gegeven reageer je niet, meer dan 'n linkdump ben jij imo niet waard.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 28 juni 2010 @ 20:37:15 #239
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83415364
quote:
Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.

Maar niemand bekijkt de mogelijkheid eens. Nee er wordt weer geroepen over NWO en Niburu. Kijk nou eens gewoon naar de informatie over deze vulkanen die dus in de golf van Mexico onderzocht zijn.

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm

Dit topic gaat over de mogelijkheid dat het dus zo een vulkaan is in plaats van een olieveld. Daar wil ik wel wat meningen over zien.

Want als het zo een vulkaan is, dan blijft de vraag, waarom sproeien ze Corexit.
interessant

edit: woops blijkbaar nog een hele pagina

hmm rest is toch voornamelijk klepel-klok enzo.

bv. subliminal messaging kan best werken maar niet zoals hierboven beschreven...

[ Bericht 2% gewijzigd door oompaloompa op 28-06-2010 20:48:27 ]
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 28 juni 2010 @ 21:12:26 #240
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83417239
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ja maar het is gelijk weer een complot
Feiten liegen er anders niet om....
quote:
1. BP knew about the cracks 2 weeks beforehand.
2. BP sells half its stock
3. CEO sells over a million in stock.
4. Halliburton buys “Boots n Coot” a week or two before it happens.
5. BP hires UN troops and Gulf Police to patrol the waters and coastline.
6. This is not only an oil spill, they hit a volatile volcano
7. This volcano is emitting toxic poisons (4) of them into the air.
8. BP is using toxic chemicals made by Nalco to plane spray over the oil. This poison contains mercury and arsenic.
9. Gov’t tells BP to quit spraying and they continue.
10. Nalco is owned by Al Gore, George Soros, BH Obama and others.
11. If this thing blows there will be a tsunami with up to 500 foot wave wiping out anything in its path up to 200 miles inland.
12. Cleanup people getting sick and dying
13. Birds falling dead out of the sky
14. Animals being picked up on shore dead in mass accumulation.
15. No protection for any of these cleaning and helping and for some who have never smoked a thing in their life, now have lungs looking like they’ve smoked 3 packs a day.
16. BH Obama has been down there with a bus load of his own people, not real coastline people telling us everything is okey, bs.. and then sends down 17,000 national guard.
17. All crops are dying inland of the coast. Farmers are reporting plants covered with white and yellow spots and acres upon acres rotting vegetation.
18. Federal govt is readying fema camps, bought up blocks of hotel rooms, will use post offices and military bases to evacuate in the next week or so
19. No fly zone over entire gulf.
20. The gulf stream will eventually take the oil in the ocean along the east coast over to Europe, there’s is no stopping this.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:15:26 #241
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83417466
quote:
Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Maar dat betekent niet dat het in 1 keer allemaal complotten zijn.
[..]
Nee dat hoeft niet zo te zijn. Feit is wel dat keer op keer dezelfde namen en geldschieters naar boven komen.
Keer op keer zijn het de Rotshield Zionisten ook wel de Illuminati.
quote:


Uiteindelijk is iedereen zo.
Dat komt omdat we een reptile brain hebben.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:17:26 #242
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83417596
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Je kan natuurlijk overal iets in gaan zien Nee ik vind dit niet te toevallig. Het is wel grappig dat het gebeurd dat wel, maar daar houd het ook mee op.

En wat heeft die 666 hier nou weer mee te maken
komop zeg.... symbolisch "number of the beast".
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:31:23 #243
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83418472
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat het niet eens mensen zijn die hier achter zitten, maar wezens niet hier vandaan.

Ik kan mij niet voorstellen dat een mens hoe slecht die ook is, met opzet miljarden liters zware toxische olie mixed met methaan gas een zee in kan laten lopen.
Feit is wel dat VS internationale hulp afslaat.
Ben je bekend met [url=http://zembla.vara.nl/Afleveringen.1973.0.html?&tx_ttnews[tt_news]=27169&tx_ttnews[backPid]=1974&cHash=cdead045fc#]Shell's gedrag in Nigeria[/url]. Het is business as usual. Alleen dat het nu hun eigen kust betreft is het MSM nieuws.
quote:
Het zee leven word zwaar beschadigt hierdoor, en sterft mischien zelfs uit.
Over de Great Pacific Garbage Patch hoor je de groene partijen niet over.

Daarnaast hebben we onze zeeen met een jaar of 10 leeg gevist met netten van 15 km.
quote:
Mensen en dieren op het land worden ziek door de hoge methaan gehalte in de lucht en de toxische stoffen.
Planten en bomen kunnen niet meer groeien door de zure regen, het zal letterlijk olie regenen.
plus dat we daarnaast drastisch moeten minderen met CO2. Wat botweg neerkomt op bomen en planten hebben geen recht op leven. En daarmee indirect wij minder zuurstof.

De meest onwaarschijnlijk quatsch is het dat wij schuldig zijn aan CO2. Een ziekelijk hoax is dat.
Stijging van CO2 is alleen maar goed voor alles op aarde.

Maar de gecorrumpeerde politici maken er een in/uit-adem belasting van.

Zoóóó extreem fout is het dat men Al 'fascist' Gore Inconvient Truth omarmt hebben. Vernieling van flora, fauna en gaia is daarmee minstens 3 versnellingen hoger.
quote:
De ondergrondse steden voor de elite's zijn al gebouwd, allang, genoeg eten, zuiverings installaties om water te zuiveren, de hele mikmak hebben ze al klaar, nu alleen nog onderduiken en wachten tot het over is, minimaal 20% en maximaal 80% zal uitsterven door deze ramp.

Kort geleden zijn er 3 stenen geplaats in 4 verschillende talen:
Ze staan er al 30+ jaar ...
quote:
[ afbeelding ]

waaronder dat 1 steen is, waar boven aanstaat: MAINTAIN humanity UNDER 5.000.000, dat betekend BEHOUD de mensheid onder de 5 miljoen, dus nadat het reduceerd is tot 5 miljoen, en de olie gaat ze daar bij helpen, The ill winds zoals ze de toxische lucht noemen die mensen ziek maakt.
En het betreft 500 miljoen overigens.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:32:52 #244
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83418565
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Wat zijn jullie een zweefteven zeg Straks komen de reptillians !

Ill Winds is dat de nieuwe hype na Chemtrails?
ill is ziek in het Engels
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:38:29 #245
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83418889
quote:
Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef kadeya het volgende:
Ik vind het altijd erg interessant om dit soort topics te volgen al zijn sommige dingen erg onwaarschijnlijk. Het is goed dat er mensen zijn die verder nadenken en niet alles gelijk maar aannemen. Ik vind het op z'n minst opvallend dat deze olieramp zo minimaal in het nieuws komt en dat een bedrijf als BP hiervoor kan zorgen is gewoon heel erg eng.
Het is enger te noemen dat Nederland er zo weinig over meldt.
België is daarentegen wel goed bezig met HLN.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 28 juni 2010 @ 21:58:01 #246
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83420060
ik vind het wel mooi dat ze dan bv. allleen maar d.m.v. symbolen kunnen communiceren maar wel opeens 4 van die stenen neer plempen
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  maandag 28 juni 2010 @ 22:06:50 #247
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83420559
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:41 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Is het verboden tegengas te geven aan al die niet onderbouwde theorieën van jullie? Ik ben totaal niet kansloos en ook geen klein kind. Ik ben erg blij dat mensen dingen mij uitleggen alleen ze zijn zo onwaarschijnlijk

Het is gewoon niet een olieramp die totaal misgaat. Nee het is een geplannede olieramp uitgelegd in een film door het even te laten zien ipv een e-mail, en als dat het niet is, dan zijn het buitenaardse wezens die ons willen uitroeien en dit op een fucking steen bekend maken, en dit gaan doen door een olieramp en ill winds? !
[..]

Dus omdat ik niet alles van youtube geloof ben ik gelijk aan christenhond of zombie? En daarnaast ben ik niet arrogant ik zeg dat jullie te ver doordraven in die rare ideeën van jullie.
[..]

Dit is dus wat ik bedoel, als je maar lang genoeg zoekt vind je vanzelf iets Oh en jij hebt blijkbaar nog nooit de evolutie van het shell logo gezien?

http://www.logodesignlove.com/shell-logo-design-evolution
[..]

Symboliek is bullshit als ze echt wat zouden willen doen dan hadden ze dat al lang gedaan. Vooral als ze zo slim zijn als jij het doet denken.
Ohhh het is vast allemaal bullshit. Think again,
http://wikicompany.org/wiki/911:Occult_symbolism
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_83420712
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feiten liegen er anders niet om....
[..]
Handig die bron
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:32 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ill is ziek in het Engels
Ik ben niet achterlijk Lambiekje.
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee dat hoeft niet zo te zijn. Feit is wel dat keer op keer dezelfde namen en geldschieters naar boven komen.
Keer op keer zijn het de Rotshield Zionisten ook wel de Illuminati.
[..]

Dat komt omdat we een reptile brain hebben.
OH NOES REPTILLIANS!!! OH NOES!!!
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

komop zeg.... symbolisch "number of the beast".
Ja dus omdat je ziet dat in een slechte film de ramp wordt voorspeld in combinatie met 666 is dit het werk van de NWO ?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83424311
quote:
Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Dankjewel voor de video. Ik vind het erg aanemelijk wat die persoon verteld, want toen ik nog aan de golf kust woonde was er wel vaker olie op de stranden en het is daar ook bekend dat er vaker oil spills gebeuren.

Dit verklaart ook waarom zich bij BP en in Washington niemand druk lijkt te maken en verklaart ook waarom ze met Corexit bezig zijn in plaats van al die betere manieren en ook waarom ze al de internationale hulp afwijzen.

Edit: hier wat meer over Asfalt Vulkanen:

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm
Dank voor compliment! het zette mij ook aan het denken de vulkaan theorie
pi_83435013
The Deepwater Horizon False Flag Event (Trigger No. 8 in my "12 Triggers Driving the Transition from Globalization to World Government" video of 15December2009) threatens to explode into an unprecedented catastrophe of planetary proportions...

Salbuchi - The Well From Hell - Part 1 of 2



Salbuchi - The Well From Hell - Part 2 of 2

  dinsdag 29 juni 2010 @ 11:51:56 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83436048
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef mediacurator het volgende:
The Deepwater Horizon False Flag Event (Trigger No. 8 in my "12 Triggers Driving the Transition from Globalization to World Government" video of 15December2009) threatens to explode into an unprecedented catastrophe of planetary proportions...

Salbuchi - The Well From Hell - Part 1 of 2



Salbuchi - The Well From Hell - Part 2 of 2


nice
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:25:34 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83448197
Zei iemand daar NWO?

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83449270
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feiten liegen er anders niet om....
[..]


Feiten worden meestal gestaafd met bewijs Lambiekje...Waar heb je dit nou weer opgedoken?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_83452460
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ook ziende blind en horende doof zoals Jezus dat mooi zei, en jij bent er 1 van.
De term Sheople pas je wel in thuis.

Je arrogantie staat me niet aan met je huilie smileys de hele tijd te gebruiken.
Volgens mij heb jij jezelf nog nooit in dit soort dingen verdiept en ga je ff uit de hoogte lopen doen en denken dat wij gek zijn ofzo.

Zij werken met Nummerologie, Astrologie, Symbolisme, iets wat wij niet begrijpen, het gaat erom als jij die film zit te zien heb je dat niet in de gaten, maar ze laten je eerst het nieuws zien met die olie platform en daarna die brief met 666, wij zien dat niet bewust, maar je onderbewustzijn pikt alles op, net zoals er in liedjes subliminal messages zitten, boodschappen voor je onderbewustzijn, als je sommige muziek achteruit afspeelt hoor je complete zinnen, satan satan six six six, Kill jesus kill jesus dat zijn allemaal manieren om ons te manipuleren, en waarom ze dat allemaal precies doen weet ik ook niet, maar als je hier lang genoeg om zoekt kom je het echt overal tegen, op tv, in reclames, op internet, bepaalde bedrijven met verstopte symbolen, shell bijvoorbeeld is een schelp denk je, maar het is een zon als je de rode lijnen (die de schelp moeten maken) weghaald, dan blijft er een halve zon met zonnestralen over.

[ afbeelding ]

En dan denk je: JA SO?!
Dat denk ik dus ook, maar ze doen niet voor niks zoveel moeite als het geen flikker uitmaakt
Zij maken gebruiken van hele oude wijsheden, die ons allemaal zijn onthouden zoals alle boeken die opgeslagen liggen onder in het vaticaan, de sumerische kleitabletten, de dode zeerollen en noem maar op, allemaal om ons ergens bij weg te houden, en zodat hun door kunnen gaan met hun manipulerende spelletjes van de mensheid.

Bekijk deze film van 50 minuten eens, iemand die de bijbel vertaald aan de hand van sumerische kleitabletten en de bijbel NIET letterlijk neemt :

http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116#

Kortom: Ik kan je niet vertellen hoe wat waarom ze symboliek gebruiken voor ons onderbewustzijn, maar ze doen het omdat het voor hun een hoger doel dient.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:03:54 #256
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83452627
Lulverhaal

Groetjes,

De FokGeoloog
pi_83464565
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Feiten worden meestal gestaafd met bewijs Lambiekje...Waar heb je dit nou weer opgedoken?
Zo beter?


Alarmerende berichten van een vd meest ervaren Olie experts in de V.S.

Matthew Simmons: BP Won't Last The Summer, And There's Another Big Hole 7 Miles Away



Matthew Simmons is sticking by his story that there's another giant leak in the Gulf of Mexico blowing massive amounts of oil into the Gulf of Mexico.

On CNBC's Fast Money, he says he'd be surprised if BP lasted this summer, saying this is disaster is entirely BP's fault.

Simmons has been all over cable news lately -- yesterday he descirbed to Dylan Ratigan how the next nightmare will be when a Hurricane picks up the oil and paints the Gulf Coast region black.
Tags: Matthew Simmons, BP


Read more: http://www.businessinside(...)2010-6#ixzz0sH0GgJqf

NTEB: Nukes And Martial Law Only Option To Stop Gulf Leak



Nuclear Device Only Option to Stop Oil Flow Bloomberg — Matthew Simmons, founder of the Ocean Energy Institute, talks with Bloomberg's Lori Rothman about BP Plc's oil leak in the Gulf of Mexico and his views that the Military should takeover capping efforts and that the use of a "small-bore nuclear device" is now the "only option" to stop the flow of oil. He states the flow of oil is 120,000 barrels a day and also describes an underwater lake of oil 1100 meters below the surface, covering 40% of the Gulf of Mexico. Relief wells are useless he says, and will only triple the flow of oil and gas, and ultimately fail.

GULF OIL DISASTER THERE IS ANOTHER LEAK MUCH BIGGER

  dinsdag 29 juni 2010 @ 22:18:43 #258
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83467996
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Zo beter?


Alarmerende berichten van een vd meest ervaren Olie experts in de V.S.

Matthew Simmons: BP Won't Last The Summer, And There's Another Big Hole 7 Miles Away

[ afbeelding ]

Matthew Simmons is sticking by his story that there's another giant leak in the Gulf of Mexico blowing massive amounts of oil into the Gulf of Mexico.

On CNBC's Fast Money, he says he'd be surprised if BP lasted this summer, saying this is disaster is entirely BP's fault.

Simmons has been all over cable news lately -- yesterday he descirbed to Dylan Ratigan how the next nightmare will be when a Hurricane picks up the oil and paints the Gulf Coast region black.
Tags: Matthew Simmons, BP


Read more: http://www.businessinside(...)2010-6#ixzz0sH0GgJqf

NTEB: Nukes And Martial Law Only Option To Stop Gulf Leak



Nuclear Device Only Option to Stop Oil Flow Bloomberg — Matthew Simmons, founder of the Ocean Energy Institute, talks with Bloomberg's Lori Rothman about BP Plc's oil leak in the Gulf of Mexico and his views that the Military should takeover capping efforts and that the use of a "small-bore nuclear device" is now the "only option" to stop the flow of oil. He states the flow of oil is 120,000 barrels a day and also describes an underwater lake of oil 1100 meters below the surface, covering 40% of the Gulf of Mexico. Relief wells are useless he says, and will only triple the flow of oil and gas, and ultimately fail.

GULF OIL DISASTER THERE IS ANOTHER LEAK MUCH BIGGER

Nee we willen weten waar lambiekje die feiten vandaan haalt en niet nog meer youtube filmpjes.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:23:48 #260
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83473011
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:27:52 #261
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83473178
quote:
fijne dump weer zonder ergen op in te gaan. Dat het erg is betwijfelt niemand hier. (alhoewel ik meen te herinneren dat mediacurator claimt dat het allemaal niet gebeurd is)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83475764
Zaten de Maya's er toch maar twee jaar naast, niet slecht haha alhoewel de effecten misschien pas over twee jaar zouden kunnen komen, maar verder is het artikel natuurlijk onzinnig.
pi_83476141
Volgens mij is het grote complot hier mediacurator zelf. Hij breinverkracht ons waardoor we niks meer serieus nemen en ze ongestoord hun gang kunnen gaan met de NWO.
  woensdag 30 juni 2010 @ 06:29:02 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_83476176
Chemtrails, chemtrails, ik zeg het je!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_83477469
quote:
Heel interessant, dankjewel voor de link.

Hoe lang duurt het voor een laag van 6 inches sand zich te formen op een strand? En zie daar, ook fotos van de tar balletjes die gekoppelt worden aan zo een asfalt vulkaan.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

fijne dump weer zonder ergen op in te gaan. Dat het erg is betwijfelt niemand hier. (alhoewel ik meen te herinneren dat mediacurator claimt dat het allemaal niet gebeurd is)
Julie gaan zelf ook nooit verder in op links. Als iemand een bron aandraagt is het in normal dat iederen eerst zelf leest, en dan gaat men er pas over in discussie. Zo ga je de link voor je zelf interpreteren in plaats van een voorgegeven beeldvoorming door een of ander toevoeging van de link-plaatser. Maar als jullie zelf niet op de links in gaan, valt er ook niets te discusseren.

En in de link die Mediacurator erder poste, werd niet beweerd dat het niet gebeurd is, maar dat het anders dan het offciele verhaal gebeurd is. Er is nog steeds een olie ramp, volgens die bronnen, maar het gaat om veel minder olie en meer asfalt en tar, die al op een meer natuurlijke wijze de olie weer opruimen. Behalve de gedeeltes die nu besmet zijn met Corexit.

Omdat iets in capslock en foutief Engels geschreven is, en met sensationalisische koptteksten gepubliceerd wordt betekend dat niet dat er geen waarheid in zit. Omdat iets op youtube geplaatst wordt, dé platform waar iederen zo snel mogelijk video informatie kwijt kan, betekend niet dat het altijd onwaarheden zijn.

Je moet voor jezelf uitmaken wat van de informatie kloppen kan en wat niet. Bij voorbat iets als onwaar verklaren zonder je erin te verdiepen vindt ik raar.

Ik kijk nu zelf ook veel van die youtube filmpjes en veel zijn wat klunselig, en er is ook veel misinformatie bij, maar ze dragen ook valide punten aan en die ga ik niet zomaar negeren omdat er wat andere punten zijn die niet kloppen.

Sommige reakties, die alleen over linkdumps klagen of over een bepaalde bron zeuren dragen helemaal niets bij aan een discussie. Je kan het net zo goed niet posten.

Ik wacht nog steeds op iemand die het asfalt vulkaan verhaal debunken kan. Maar wordt, nog steeds, helemaal niet op in gegaan.
白い付
付いて行く
pi_83477612
omdat het dikke onzin is
pi_83477899
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:55 schreef Redux het volgende:
omdat het dikke onzin is [ afbeelding ]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat er een heleboel van die vulkanen in de golf van mexico zijn. Het is geen onzin. En omdat er veel van die vulkanen zijn, is het wel mogelijk dat BP, express of per ongeluk, zo een vulkaan geraakt heeft.

Wil hier nog iemand serieus op ingaan? Kan iemand aantonen dat het daadwerkelijk onzin is?

Hier wat meer (nog meer) informatie over asfalt vulkanen in de golf van mexico, voor de mensen die er serieus naar willen kijken:

http://www.marum.de/en/Asphalt_volcanoes_discovered.html (van het Center van "marine Environmental Sciences" in bremen)

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm (een artikel op about.com, geschreven door Andrew Alden, die 6 jaar lang gewerkt heeft voor de U.S. Geological Survey (van de regering))

http://news.nationalgeogr(...)lifornia-underwater/ (een artikel van National Geographic, 6 dagen na de explosie van de olie platform)

Hier een grafiek van de asfalt vulkaan van het NG artikel:



Er komt bij zo een vulkaan dus OOK olie uit.

Dus ik wacht op inhoudelijke reakties hierop. Waarom is het onzin?
白い付
付いて行く
pi_83478100
Dat mensen het onzin vinden, betekend niet gelijk dat het onzin is. In BNW heerst gewoon altijd een dubieus en skeptisch sfeertje, niks aan te doen.

"zomaar wat links posten" is ook een veelgebruikte term, omdat mensen dat gelijk denken dat dat bewijs is. Het is nooit 100% bewijs, maar er zitten meestal wel Phd`s en andere Ing`s of wat dan ook die toch wel iets meer weten dan ons, en vaak word dit ook door anderen bevestigd. Tsja..wat moet je dan doen?

..maar zelfs als de vulkaan is uitgebarsten zal je zien dat mensen sommige links nog steeds gaan afkraken.

Ik stuur de onderzoekers die skeptisch zijn, als de theorieën uitgekomen zijn, wel een bloemetje voor hun harde werken. Misschien zou ik dan gelijk de rest wat moeten sturen als troost.

[ Bericht 14% gewijzigd door todaviamoonbathing op 30-06-2010 09:48:26 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:34:44 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83480465
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk aangetoond dat er een heleboel van die vulkanen in de golf van mexico zijn. Het is geen onzin. En omdat er veel van die vulkanen zijn, is het wel mogelijk dat BP, express of per ongeluk, zo een vulkaan geraakt heeft.

Wil hier nog iemand serieus op ingaan? Kan iemand aantonen dat het daadwerkelijk onzin is?

Hier wat meer (nog meer) informatie over asfalt vulkanen in de golf van mexico, voor de mensen die er serieus naar willen kijken:

http://www.marum.de/en/Asphalt_volcanoes_discovered.html (van het Center van "marine Environmental Sciences" in bremen)

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm (een artikel op about.com, geschreven door Andrew Alden, die 6 jaar lang gewerkt heeft voor de U.S. Geological Survey (van de regering))

http://news.nationalgeogr(...)lifornia-underwater/ (een artikel van National Geographic, 6 dagen na de explosie van de olie platform)

Hier een grafiek van de asfalt vulkaan van het NG artikel:

[ afbeelding ]

Er komt bij zo een vulkaan dus OOK olie uit.

Dus ik wacht op inhoudelijke reakties hierop. Waarom is het onzin?
Als het zo'n ding is, waar is de teer?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83481266
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als het zo'n ding is, waar is de teer?
uit de post van Lambiekje:

quote:
Kenny Wood, 44, of Pace, Fla., cleans oil from Pensacola Beach on June 24. He isn't part of a BP work crew and isn't getting paid anything to be there. "Eventually I might get with one of them crews," he says. Asked what drove him to come pick up tar balls he responed "This is our beach, man."
en
quote:
Overnight, tides left the beaches strewn with tar balls, oil mousse, and sludge from the Deepwater Horizon oil spill.
en
quote:
Onlookers stare at oil that washed ashore on Pensacola Beach on June 23. The waters are now closed to the public. Tar balls can be seen in the surf.
白い付
付いて行く
pi_83481567
Trouwens, zo een vulkaan is alleen de uitlaat van natuurlijke olie bronnen en methaan die een weg naar boven zoeken.

Ik zie net ook pas, na nog meer lezen, dat zo een reservaat, waaruit zo een vulkaan onstaat, precies net zo een reservaat is waar ze naar olie boren. Het enige verschill is dus de manier van hoe het naar boven komt (boorpijp of dus, zo een vulkaan).

Door het zout in de aardkorst (wat gas veel erder doorlaat dan sand bv) komt er veel meer methaan naar boven, en is de druk dus ook veel hoger.

Ze hebben in de golf van mexico ook verschilldene methaan velden ontdekt waar menthaan gewoon uit zichzelf vanuit de zeebodem opstijgt. Dat zouden die andere "scheuren" kunnen zijn die men gekonstateerd heeft.

(uit de zelfde bron)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jungpionier op 30-06-2010 11:07:20 ]
白い付
付いて行く
pi_83481767
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee we willen weten waar lambiekje die feiten vandaan haalt en niet nog meer youtube filmpjes.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:38:41 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83482954
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

uit de post van Lambiekje:

[ afbeelding ]
[..]

en
[..]

en
[..]
En hoe is dat dan mogelijk als het niet drijft?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:07:17 #274
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83484120
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe is dat dan mogelijk als het niet drijft?
Wat ruimen deze BP werknemers dan op ?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:11:13 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83484280
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ruimen deze BP werknemers dan op ?
Een heksenbrouwsel aan koolwaterstofverbindingen die licht genoeg zijn om op water te drijven.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83485635
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ruimen deze BP werknemers dan op ?
Dat is teer volgens dat artikel. En goed nieuws, het lijkt bruinig, en dan is het geen kankerverwekkende koolteer, maar de minder schadelijke variant, bruine teer. Sowieso beiden geen substantie die je in de zee wilt hebben drijven, maar goed.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:58:40 #277
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83486299
Cool topic. Wat ik me alleen afvraag.

Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.
*Hosselcopter*
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 13:00:44 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_83486390
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Dibble het volgende:
Cool topic. Wat ik me alleen afvraag.

Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.

Ja, inderdaad, waar blijven ze?
Vreemd.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:10:43 #279
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83486858
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]


Ja, inderdaad, waar blijven ze?
Vreemd.
Greenpeace heeft het veelte druk met volstrekt onzinnige zaken als CO2 en klimaatbullshit. Deze club idioten is compleet gekaapt door Al 'facsist' Gore's bedrog.

Greenpeace kan beter GreenPolice of GreenWar heten, hun huidige naam dekt de lading niet.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 13:13:41 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_83486979
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Greenpeace heeft het veelte druk met volstrekt onzinnige zaken als CO2 en klimaatbullshit. Deze club idioten is compleet gekaapt door Al 'facsist' Gore's bedrog.


Daar ben ik het helemaal mee eens.
Zoals die betonblokken in zee, wat een schande vond ik dat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:15 #281
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83487127
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]


Daar ben ik het helemaal mee eens.
Zoals die betonblokken in zee, wat een schande vond ik dat.
Ja dat was een kwalijke onderneming. Wat ik me dan afvraag waarom is GreenPeace niet dag in dag uit bezig om die Garbage Patch op te ruimen. Daar wordt helemaal niets aan gedaan.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 13:20:47 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_83487250
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dat was een kwalijke onderneming. Wat ik me dan afvraag waarom is GreenPeace niet dag in dag uit bezig om die Garbage Patch op te ruimen. Daar wordt helemaal niets aan gedaan.

Ja, daar zouden ze zeker mee bezig moeten zijn.
pi_83488897
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Dibble het volgende:
Cool topic. Wat ik me alleen afvraag.

Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.
Toch zijn ze wel actief, je kunt je denk ik beter afvragen waarom hun acties en commentaar buiten de MM worden gehouden. Zoals deze hele ramp imho zwaar onderbelicht wordt in de MM.

https://secure3.convio.net/gpeace/site/Advocacy?cmd=display&page=UserAction&id=649&s_src=gpblog

http://members.greenpeace(...)5/06/the_gulf_of_oil

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8693778.stm

http://en.rian.ru/world/20100520/159093386.html

http://www.handsacrossthesand.org/

http://www.digitaljournal.com/article/291700

http://news.nationalgeogr(...)de_20690_600x450.jpg
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83489345
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feiten liegen er anders niet om....
[..]
Heb je nu nog bronnen voor deze feiten Lambiekje?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:07:19 #285
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83489368
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden,
terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
zzz
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:23:25 #286
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83490094
Lambiekje, de feiten beginnen boven water te komen -> Er was helemaal geen olielek, het is een coverup
Nu kunnen zelfs de sheeple het niet meer ontkennen.
zzz
pi_83490256
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Heb je nu nog bronnen voor deze feiten Lambiekje?
Denk dat je voor de meeste van die feiten ff het topic en de geplaatste linkjes moet doorlezen.

bv.:

1:
http://www.shtfplan.com/h(...)-was-warned_06222010

Aan welke feiten twijfel jij dan ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83491857
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden,
terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.

Eindelijk eens iemand met een verhaal dat niet als waanzin klinkt.
pi_83493284
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Denk dat je voor de meeste van die feiten ff het topic en de geplaatste linkjes moet doorlezen.

bv.:

1:
http://www.shtfplan.com/h(...)-was-warned_06222010

Aan welke feiten twijfel jij dan ?
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:09:17 #290
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83501834
probleem is dat het niet mogelijk is een beetje te twijfelen aan de versie van BP zonder meteen in allerlei aliens / hologrammen / nwo / zionisten te moeten geloven.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83504327
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:23 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje, de feiten beginnen boven water te komen -> Er was helemaal geen olielek, het is een coverup
Nu kunnen zelfs de sheeple het niet meer ontkennen.

pi_83506559
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
De bron lekt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83518871
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
Met die ene die ik je geef doe je volgens mij niks , en met mijn tip om de topic 's over dit onderwerp door te lezen omdat daar de meeste van die feiten al met naam en toenaam staan volgens mij ook niet.
Paarlen voor de zwijnen.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83526938
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Met die ene die ik je geef doe je volgens mij niks , en met mijn tip om de topic 's over dit onderwerp door te lezen omdat daar de meeste van die feiten al met naam en toenaam staan volgens mij ook niet.
Paarlen voor de zwijnen.
Ik ben niet diegene die met een lijst zogenaamde feiten komt, dat is Lambiekje, dan mag hij mij de bronnen geven van alle feiten. En dan wil ik wel gerenommeerde nieuwssites zien en niet vage websites die jan en alleman kan maken.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:59:34 #295
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83526987
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ben niet diegene die met een lijst zogenaamde feiten komt, dat is Lambiekje, dan mag hij mij de bronnen geven van alle feiten. En dan wil ik wel gerenommeerde nieuwssites zien en niet vage websites die jan en alleman kan maken.
Met "gerenommeerde nieuwssites" bedoel je dus de geindoctrineerde Mainstream-Media ! Doe je oogkleppen af !
zzz
pi_83527279
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Met "gerenommeerde nieuwssites" bedoel je dus de geindoctrineerde Mainstream-Media ! Doe je oogkleppen af !
!

Nee ik bedoel sites die niet door mensen als Lambiekje worden gemaakt, maar waar onderbouwde feiten opstaan. (Dus niet onderbouwd met een willekeurig youtube filmpje)
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83527773
Richard Hoagland pleit voor het openbaar maken vd mudlog data (geologische onderzoek data vd zeebodem rondom de deepwater booreiland locate

Coast to Coast AM - Richard Hoagland - "We need the Mud Logs"



Richard Hoagland and J. Marvin Herndon on Coast to Coast AM. Cal Congress and DEMAND they release the Mud Logs..... before its too late!

http://www.coasttocoastam.com/

http://nuclearplanet.com/

http://www.enterprisemission.com/
pi_83527832
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef mediacurator het volgende:
Coast to Coast AM - Richard Hoagland - "We need the Mud Logs"



Richard Hoagland and J. Marvin Herndon on Coast to Coast AM. Cal Congress and DEMAND they release the Mud Logs..... before its too late!

http://www.coasttocoastam.com/

http://nuclearplanet.com/

http://www.enterprisemission.com/
De wiki zegt wel genoeg over deze dwaas

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_83528106
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De wiki zegt wel genoeg over deze dwaas

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
lijkt me wel van belang om het de bodem onderzoeken vd zeebodem rondom deepwater horizon openbaar gemaakt worden.

Er is extreem diep geboord door BP namelijk en zou moeten worden uitgezocht of dat wel gerechtvaardigd was aan de hand van de bodem onderzoeken die olie maatschappijen verplicht zijn te doen. Deze vormen de basis van hetgeen nu potentieel een groot gevaar vormt voor de economieen van al de zuiderlijke staten vd V.S.

Hoe kan het trouwens zijn dat een U.K. oliemaatschappij de gehele economie van een land in gevaar mag brengen en nog niet eens haar bodem onderzoeken heeft prijs hoeft te geven op gronde van commerciële eigendom bescherming?

Dat is op zich wel vreemd niewaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 12:32:41 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:50:05 #300
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83528964
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

lijkt me wel van belang om het de bodem onderzoeken vd zeebodem rondom deepwater horizon openbaar gemaakt worden.

Er is extreem diep geboord door BP namelijk en zou moeten worden uitgezocht of dat wel gerechtvaardigd was aan de hand van de bodem onderzoeken die olie maatschappijen verplicht zijn te doen. Deze vormen de basis van hetgeen nu potentieel een groot gevaar vormt voor de economieen van al de zuiderlijke staten vd V.S.

Hoe kan het trouwens zijn dat een U.K. oliemaatschappij de gehele economie van een land in gevaar mag brengen en nog niet eens haar bodem onderzoeken heeft prijs hoeft te geven op gronde van commerciële eigendom bescherming?

Dat is op zich wel vreemd niewaar?
precies.

En niet zomaar een land. Het land dat de wereld dicteert. Kijk Nederland mag gewoon onder de radar Nigeria verpesten.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:50:16 #301
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83528972
vol
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')