abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82245252
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:56 schreef mediacurator het volgende:

[..]

jeetje kan het niet wat denigrerender amos? heb je n goede bui ofzo?
Wat is hier denigrerend aan? Het figuur op het plaatje is geen pentagram maar een collectie lijnen die met pijn en moeite een pentagram maken.

De vulkaan zit niet op het einde, op een punt maar gewoon ergens op een deel van de lijn.
Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 17:59:07 #27
249559 crew  Lavenderr
pi_82245339
Ik hou me vast aan Opa Stokvis, we gaan pas in 2012 mensen!
pi_82245972
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef opastokvis het volgende:
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
Nee, we ZIJN in 2012 dood.

On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.

Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.

Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  woensdag 2 juni 2010 @ 18:22:45 #29
148588 rulerofdeath
Ruler the Rotting-BrainEater
pi_82246121
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Resistor het volgende:

[..]

Nee, we ZIJN in 2012 dood.

On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.

Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.

Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
dus ze moeten de loodgieter bellen
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
pi_82246457
Als ik het juiste gereedschap krijg zou ik het wel kunnen

Maar het probleem is: wat is het juiste gereedschap?
Duiker naar beneden sturen kan niet, en een ROV is volgens mij te beperkt (anders was het al lang dicht geweest)
In theorie is het volgens mij buis recht afzagen, ge-opende afsluiter er overheen schuiven, afsluiter goed vastzetten aan de pijp, en afsluiter dichtdraaien.
Maar het kan zijn dat er zo veel wrakstukken van het platform zelf er omheen liggen dat dat onmogelijk is.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_82246747
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef mediacurator het volgende:

[..]

beetje vroeg toch om nu al azijn te pissen? gedult is een schone zaak vw

dit is BNW en een beetje extravagant mag hier, oh en "Georgia Guidestones" googelen jij, hoe langer ik hier post hoe leuker ik die guidestones begin te vinden
Oh je bedoeld die steentjes die een of andere sekte heeft laten plaatsen eind jaren 70?
Wat is daar zo bijzonder aan
pi_82247155
Ik begrijp dat geouwehoer over die stones ook niet echt, is nou niet alsof dat een zeer onbekend verhaal is.
pi_82247279
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef Amos_ het volgende:

[..]

Wat is hier denigrerend aan? Het figuur op het plaatje is geen pentagram maar een collectie lijnen die met pijn en moeite een pentagram maken.

De vulkaan zit niet op het einde, op een punt maar gewoon ergens op een deel van de lijn.
check the cam! het lijkt helemaal mis te lopen nu

http://abcnews.go.com/video/video?id=6046305

moet je die donkere wolk zien die er nu uitkomt! minstens 5 x zo goot geworden!

[ Bericht 2% gewijzigd door mediacurator op 02-06-2010 19:28:00 ]
  woensdag 2 juni 2010 @ 19:31:50 #35
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_82249256
Ah, dus Obama is de donkere wolk
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_82251625
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 19:31 schreef Aurora025 het volgende:
Ah, dus Obama is de donkere wolk
goede speech over carbon tax van Obama

nu weer BP!

pi_82258161
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef mediacurator het volgende:

[..]

goede speech over carbon tax van Obama

nu weer BP!

[ afbeelding ]
Wat zou dat voor spul zijn bovenop al die metertjes etc?
LIJKT WEL LAVA
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:00:09 #38
257229 opastokvis
Oud maar nog geen tachtig. :(
pi_82261231
en zijn we al dood?
Lafheid berust vaak op goede informatie, moed op gebrek aan inzicht.
  Moderator woensdag 2 juni 2010 @ 23:19:24 #39
249559 crew  Lavenderr
pi_82262414
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 23:00 schreef opastokvis het volgende:
en zijn we al dood?
nee hoor, 2012 toch pas?
  woensdag 2 juni 2010 @ 23:50:34 #40
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_82264354
Bullshit dit.
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_82318355
ik lees "experts" maar zie geen bronnen, alleen een linkje naar youtube.

dit mag dan wel een "extravagant" forum zijn, het is geen meuk dump.
pi_82427261

quote:
Nu gebeurt dit onderwater. Er komt volgens mij veel meer uit dan olie alleen. Dat zie je wel aan de bende in Equador.

Waarom is dat onzin ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82651953
IT'S NOT OIL!! Gulf 'Spill' NOT an Oil Spill. False Flag Drilling to Red-Mud Volcano

vrijdag 11 juni 2010 @ 09:18:49 #44
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_82651987
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_82652825
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef pisnicht het volgende:
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
nee dit is een bullshit topic, olie is rood, niet zwart!!

pi_82655908
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef mediacurator het volgende:

[..]

nee dit is een bullshit topic, olie is rood, niet zwart!!

[ afbeelding ]
quote:
One of the most defining traits of any oil spill is the fact that it's black. The tar and crude cover the surface of land or water in a thin, black layer, which causes a lot of damage, and also gives the slick its characteristic look. But this does not appear to be the case with the most recent disaster of this nature. The oil spill taking place in the Gulf of Mexico for the last month has covered the waters of the Atlantic Ocean with a reddish slick, which has left scientists puzzled. They infer that the mixing process currently taking place between water and oil must have something to do with this peculiar event, but a connection is not immediately visible, LiveScience reports.
http://news.softpedia.com(...)l-Slick-142907.shtml
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_82656356
Zou modder trouwens überhaupt aan het wateroppervlak kunnen komen, aangezien modder water+zand is en dus zwaarder dan water?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_82659794
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou modder trouwens überhaupt aan het wateroppervlak kunnen komen, aangezien modder water+zand is en dus zwaarder dan water?
Wat denk je dat het is dan, rode olie? waar komt die rode kleur vandaan? In Japan was er tevens een onderwater vulkaan actief en het zelfde fenomeen; een rode kleur aan het water oppervlak

Bron: xenophilia.com

[ Bericht 34% gewijzigd door mediacurator op 11-06-2010 12:46:51 ]
pi_82660397
Zou maar zo kunnen dat er lava inzit.

Ze hebben wel even 10km diep in de aardkorst geboord: nog nooit eerder was er zo diep geboord. Hoogstens 2km o.i.d..

Echt typisch dat het zo overeenkomt met de profetie dat de zee rood als bloed zal worden en een derde van het leven van de oceanen zal sterven.

Als dat zo is, moet het volgende ook waar zijn: Er zullen grote vulkanen uitbarsten waardoor een derde deel van de zon verduisterd wordt.

Vervolgens zal er een asteroide op aarde inslaan die ook weer de zon verduistert, en een derde van de mens vernietigt.
Veni vidi foetsie
pi_82660860
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef semexo het volgende:
Zou maar zo kunnen dat er lava inzit.

Ze hebben wel even 10km diep in de aardkorst geboord: nog nooit eerder was er zo diep geboord. Hoogstens 2km o.i.d..

Echt typisch dat het zo overeenkomt met de profetie dat de zee rood als bloed zal worden en een derde van het leven van de oceanen zal sterven.

Als dat zo is, moet het volgende ook waar zijn: Er zullen grote vulkanen uitbarsten waardoor een derde deel van de zon verduisterd wordt.

Vervolgens zal er een asteroide op aarde inslaan die ook weer de zon verduistert, en een derde van de mens vernietigt.
BP heeft gewoon doodleuk een vulkaan doorboord! Althans er is iets misgegaan waardoor zowel het olie reservoir als een mogelijke onderwater vulkaan zijn bereikt

Vermoedelijk is er wegen winstbejag onvoldoende bodem onderzoek door BP uitgevoerd en hebben mogelijk corrupte overheid organen die daarop toezicht zouden moeten houden te snel en te makkelijk een vergunning afgegeven aan BP.

Dat zou een rede kunnen zijn waarom men geen idee schijnt te hebben over hoe het probleem op te lossen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')