Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:15 schreef Schenkstroop het volgende:
Je hebt natuurlijk ook het topic-report, dat was ik vergeten. Ik vermoed dat pm's nooit tot weinig zullen worden gelezen?
Met spoedeisende zaken moet je doordeweeks mij trouwens ff niet PMmen de komende tijd, maar volgens mij was dat ondertussen al wel duidelijk he?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:23 schreef Wombcat het volgende:
Op alle PM's die ik ToT gestuurd heb, heb ik antwoord gekregen. Meestal vrij snel.
Wat zit je je toch met mij te bemoeien zeg?! Bemoeialquote:Op maandag 21 juni 2010 14:50 schreef DeMolay het volgende:
Jan paparazzi is een goede vergelijking ja....het was dan ook humoristisch bedoelt , gezien je bemoeizuchtige karakter , geen aantijging hoor
Ja, prima!quote:Op woensdag 23 juni 2010 14:48 schreef Demon_Hunter het volgende:
Lijpe wiki`s
Mag dit topic mischien een sticky of moet ik om de zoveel dagen erin blijven posten ? of zal ik een nieuwe maken met alle wiki`s tot nu toe in een lijst ? want nu mag ik m niet te ver laten wegzakken wil m namelijk niet kwijt =)
Zo das snelquote:
Ja, dat is fijn dat je dat doet, dat rangschikkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 15:23 schreef Demon_Hunter het volgende:
[..]
Zo das snelok geweldig ik ga ze in mn vakantie allemaal rangschikken in thema`s en alfabetische volgordes, heb er nog een paar 100 die ik nog moet lezen maar eerst tentamens
hou op man, je bent niet de moderator hier, je bent alleen aan het klierenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef Amos_ het volgende:
Ik moet arie_bc hierin wel bijstaan dat het meer een linkdump wordt dan een discussieforum op deze manier.
Iets steeds herhalen wanneer gerefereerd naar een youtube docu zou je kunnen vergelijken met trollen,quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:43 schreef Amos_ het volgende:
Nee ik geef mijn reactie hierover. Het is gewoon een linkdump aan het worden en het is echt niet de eerste keer dat dat gebeurt.
Mediacurator, het zou het mooiste zijn als je wanneer je een YouTube-filmpje post er een onderbouwing bij doet. Linkjes dumpen alleen is niet zo interessant, een mening erbij is leuker om op te reageren.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
Beste mod, mag Arie_bc weer even een ruk aan zijn ketting?
Loopt momenteel de topics te bekladden met gezeur over youtube video's hetgeen inmiddels een alom geaccepteerd medium is en een wezelijk onderdeel van deze moderne tijd
Het is behoorlijk vervelend als iemand daar ten onrechte steeds negatief over loopt te doen, Arie wil in de rol van moderator kruipen, een taak die hij helemaal niet heeft maar doet alsof hij in opdracht van Fok forum handelt.
De maat is nu echt een beetje vol met Arie_bc, uw assistentie zou op prijs worden gesteld.
Volgens experts heeft BP mogelijk een giftig vulkaan geraakt
Dat dus.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:29 schreef Amos_ het volgende:
Ik moet arie_bc hierin wel bijstaan dat het meer een linkdump wordt dan een discussieforum op deze manier.
De maat is vol !quote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:28 schreef mediacurator het volgende:
Beste mod, mag Arie_bc weer even een ruk aan zijn ketting?
Loopt momenteel de topics te bekladden met gezeur over youtube video's hetgeen inmiddels een alom geaccepteerd medium is en een wezelijk onderdeel van deze moderne tijd
Het is behoorlijk vervelend als iemand daar ten onrechte steeds negatief over loopt te doen, Arie wil in de rol van moderator kruipen, een taak die hij helemaal niet heeft maar doet alsof hij in opdracht van Fok forum handelt.
De maat is nu echt een beetje vol met Arie_bc, uw assistentie zou op prijs worden gesteld.
Volgens experts heeft BP mogelijk een giftig vulkaan geraakt
Zegt proffesional troll numero uno himselfquote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:03 schreef _Led_ het volgende:
[..]
De maat is vol !
Assistentie wordt op prijs gesteld !
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 14:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Zegt proffesional troll numero uno himselfassistentie please!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |