Dat is teer volgens dat artikel. En goed nieuws, het lijkt bruinig, en dan is het geen kankerverwekkende koolteer, maar de minder schadelijke variant, bruine teer. Sowieso beiden geen substantie die je in de zee wilt hebben drijven, maar goed.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wat ruimen deze BP werknemers dan op ?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Dibble het volgende:
Cool topic. Wat ik me alleen afvraag.
Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.
Greenpeace heeft het veelte druk met volstrekt onzinnige zaken als CO2 en klimaatbullshit. Deze club idioten is compleet gekaapt door Al 'facsist' Gore's bedrog.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, waar blijven ze?
Vreemd.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Greenpeace heeft het veelte druk met volstrekt onzinnige zaken als CO2 en klimaatbullshit. Deze club idioten is compleet gekaapt door Al 'facsist' Gore's bedrog.
Ja dat was een kwalijke onderneming. Wat ik me dan afvraag waarom is GreenPeace niet dag in dag uit bezig om die Garbage Patch op te ruimen. Daar wordt helemaal niets aan gedaan.quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens.
Zoals die betonblokken in zee, wat een schande vond ik dat.
quote:Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ja dat was een kwalijke onderneming. Wat ik me dan afvraag waarom is GreenPeace niet dag in dag uit bezig om die Garbage Patch op te ruimen. Daar wordt helemaal niets aan gedaan.
Toch zijn ze wel actief, je kunt je denk ik beter afvragen waarom hun acties en commentaar buiten de MM worden gehouden. Zoals deze hele ramp imho zwaar onderbelicht wordt in de MM.quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Dibble het volgende:
Cool topic. Wat ik me alleen afvraag.
Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.
Heb je nu nog bronnen voor deze feiten Lambiekje?quote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Feiten liegen er anders niet om....
[..]
Denk dat je voor de meeste van die feiten ff het topic en de geplaatste linkjes moet doorlezen.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Heb je nu nog bronnen voor deze feiten Lambiekje?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden,
terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Denk dat je voor de meeste van die feiten ff het topic en de geplaatste linkjes moet doorlezen.
bv.:
1:
http://www.shtfplan.com/h(...)-was-warned_06222010
Aan welke feiten twijfel jij dan ?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 14:23 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje, de feiten beginnen boven water te komen -> Er was helemaal geen olielek, het is een coverup
Nu kunnen zelfs de sheeple het niet meer ontkennen.
De bron lekt ...quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
Met die ene die ik je geef doe je volgens mij niks , en met mijn tip om de topic 's over dit onderwerp door te lezen omdat daar de meeste van die feiten al met naam en toenaam staan volgens mij ook niet.quote:Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
Ik ben niet diegene die met een lijst zogenaamde feiten komt, dat is Lambiekje, dan mag hij mij de bronnen geven van alle feiten. En dan wil ik wel gerenommeerde nieuwssites zien en niet vage websites die jan en alleman kan maken.quote:Op donderdag 1 juli 2010 01:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Met die ene die ik je geef doe je volgens mij niks , en met mijn tip om de topic 's over dit onderwerp door te lezen omdat daar de meeste van die feiten al met naam en toenaam staan volgens mij ook niet.
Paarlen voor de zwijnen.
Met "gerenommeerde nieuwssites" bedoel je dus de geindoctrineerde Mainstream-Media ! Doe je oogkleppen af !quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik ben niet diegene die met een lijst zogenaamde feiten komt, dat is Lambiekje, dan mag hij mij de bronnen geven van alle feiten. En dan wil ik wel gerenommeerde nieuwssites zien en niet vage websites die jan en alleman kan maken.
quote:Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Met "gerenommeerde nieuwssites" bedoel je dus de geindoctrineerde Mainstream-Media ! Doe je oogkleppen af !
De wiki zegt wel genoeg over deze dwaasquote:Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef mediacurator het volgende:
Coast to Coast AM - Richard Hoagland - "We need the Mud Logs"
Richard Hoagland and J. Marvin Herndon on Coast to Coast AM. Cal Congress and DEMAND they release the Mud Logs..... before its too late!
http://www.coasttocoastam.com/
http://nuclearplanet.com/
http://www.enterprisemission.com/
lijkt me wel van belang om het de bodem onderzoeken vd zeebodem rondom deepwater horizon openbaar gemaakt worden.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
De wiki zegt wel genoeg over deze dwaas
http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
precies.quote:Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
lijkt me wel van belang om het de bodem onderzoeken vd zeebodem rondom deepwater horizon openbaar gemaakt worden.
Er is extreem diep geboord door BP namelijk en zou moeten worden uitgezocht of dat wel gerechtvaardigd was aan de hand van de bodem onderzoeken die olie maatschappijen verplicht zijn te doen. Deze vormen de basis van hetgeen nu potentieel een groot gevaar vormt voor de economieen van al de zuiderlijke staten vd V.S.
Hoe kan het trouwens zijn dat een U.K. oliemaatschappij de gehele economie van een land in gevaar mag brengen en nog niet eens haar bodem onderzoeken heeft prijs hoeft te geven op gronde van commerciële eigendom bescherming?
Dat is op zich wel vreemd niewaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |