abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83435013
The Deepwater Horizon False Flag Event (Trigger No. 8 in my "12 Triggers Driving the Transition from Globalization to World Government" video of 15December2009) threatens to explode into an unprecedented catastrophe of planetary proportions...

Salbuchi - The Well From Hell - Part 1 of 2

Salbuchi - The Well From Hell - Part 2 of 2

dinsdag 29 juni 2010 @ 11:51:56 #252
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_83436048
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 11:31 schreef mediacurator het volgende:
The Deepwater Horizon False Flag Event (Trigger No. 8 in my "12 Triggers Driving the Transition from Globalization to World Government" video of 15December2009) threatens to explode into an unprecedented catastrophe of planetary proportions...

Salbuchi - The Well From Hell - Part 1 of 2

Salbuchi - The Well From Hell - Part 2 of 2

nice
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 16:25:34 #253
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_83448197
Zei iemand daar NWO?

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_83449270
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feiten liegen er anders niet om....
[..]

Feiten worden meestal gestaafd met bewijs Lambiekje...Waar heb je dit nou weer opgedoken?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_83452460
quote:
Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef Mindfulnesz het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn ook ziende blind en horende doof zoals Jezus dat mooi zei, en jij bent er 1 van.
De term Sheople pas je wel in thuis.

Je arrogantie staat me niet aan met je huilie smileys de hele tijd te gebruiken.
Volgens mij heb jij jezelf nog nooit in dit soort dingen verdiept en ga je ff uit de hoogte lopen doen en denken dat wij gek zijn ofzo.

Zij werken met Nummerologie, Astrologie, Symbolisme, iets wat wij niet begrijpen, het gaat erom als jij die film zit te zien heb je dat niet in de gaten, maar ze laten je eerst het nieuws zien met die olie platform en daarna die brief met 666, wij zien dat niet bewust, maar je onderbewustzijn pikt alles op, net zoals er in liedjes subliminal messages zitten, boodschappen voor je onderbewustzijn, als je sommige muziek achteruit afspeelt hoor je complete zinnen, satan satan six six six, Kill jesus kill jesus dat zijn allemaal manieren om ons te manipuleren, en waarom ze dat allemaal precies doen weet ik ook niet, maar als je hier lang genoeg om zoekt kom je het echt overal tegen, op tv, in reclames, op internet, bepaalde bedrijven met verstopte symbolen, shell bijvoorbeeld is een schelp denk je, maar het is een zon als je de rode lijnen (die de schelp moeten maken) weghaald, dan blijft er een halve zon met zonnestralen over.

[ afbeelding ]

En dan denk je: JA SO?!
Dat denk ik dus ook, maar ze doen niet voor niks zoveel moeite als het geen flikker uitmaakt
Zij maken gebruiken van hele oude wijsheden, die ons allemaal zijn onthouden zoals alle boeken die opgeslagen liggen onder in het vaticaan, de sumerische kleitabletten, de dode zeerollen en noem maar op, allemaal om ons ergens bij weg te houden, en zodat hun door kunnen gaan met hun manipulerende spelletjes van de mensheid.

Bekijk deze film van 50 minuten eens, iemand die de bijbel vertaald aan de hand van sumerische kleitabletten en de bijbel NIET letterlijk neemt :

http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116#

Kortom: Ik kan je niet vertellen hoe wat waarom ze symboliek gebruiken voor ons onderbewustzijn, maar ze doen het omdat het voor hun een hoger doel dient.
  dinsdag 29 juni 2010 @ 18:03:54 #256
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_83452627
Lulverhaal

Groetjes,

De FokGeoloog
pi_83464565
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 16:46 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Feiten worden meestal gestaafd met bewijs Lambiekje...Waar heb je dit nou weer opgedoken?
Zo beter?

Alarmerende berichten van een vd meest ervaren Olie experts in de V.S.

Matthew Simmons: BP Won't Last The Summer, And There's Another Big Hole 7 Miles Away

Matthew Simmons is sticking by his story that there's another giant leak in the Gulf of Mexico blowing massive amounts of oil into the Gulf of Mexico.

On CNBC's Fast Money, he says he'd be surprised if BP lasted this summer, saying this is disaster is entirely BP's fault.

Simmons has been all over cable news lately -- yesterday he descirbed to Dylan Ratigan how the next nightmare will be when a Hurricane picks up the oil and paints the Gulf Coast region black.
Tags: Matthew Simmons, BP

Read more: http://www.businessinside(...)2010-6#ixzz0sH0GgJqf

NTEB: Nukes And Martial Law Only Option To Stop Gulf Leak

Nuclear Device Only Option to Stop Oil Flow Bloomberg — Matthew Simmons, founder of the Ocean Energy Institute, talks with Bloomberg's Lori Rothman about BP Plc's oil leak in the Gulf of Mexico and his views that the Military should takeover capping efforts and that the use of a "small-bore nuclear device" is now the "only option" to stop the flow of oil. He states the flow of oil is 120,000 barrels a day and also describes an underwater lake of oil 1100 meters below the surface, covering 40% of the Gulf of Mexico. Relief wells are useless he says, and will only triple the flow of oil and gas, and ultimately fail.

GULF OIL DISASTER THERE IS ANOTHER LEAK MUCH BIGGER

dinsdag 29 juni 2010 @ 22:18:43 #258
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_83467996
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:01 schreef mediacurator het volgende:

[..]

Zo beter?

Alarmerende berichten van een vd meest ervaren Olie experts in de V.S.

Matthew Simmons: BP Won't Last The Summer, And There's Another Big Hole 7 Miles Away

[ afbeelding ]

Matthew Simmons is sticking by his story that there's another giant leak in the Gulf of Mexico blowing massive amounts of oil into the Gulf of Mexico.

On CNBC's Fast Money, he says he'd be surprised if BP lasted this summer, saying this is disaster is entirely BP's fault.

Simmons has been all over cable news lately -- yesterday he descirbed to Dylan Ratigan how the next nightmare will be when a Hurricane picks up the oil and paints the Gulf Coast region black.
Tags: Matthew Simmons, BP

Read more: http://www.businessinside(...)2010-6#ixzz0sH0GgJqf

NTEB: Nukes And Martial Law Only Option To Stop Gulf Leak

Nuclear Device Only Option to Stop Oil Flow Bloomberg — Matthew Simmons, founder of the Ocean Energy Institute, talks with Bloomberg's Lori Rothman about BP Plc's oil leak in the Gulf of Mexico and his views that the Military should takeover capping efforts and that the use of a "small-bore nuclear device" is now the "only option" to stop the flow of oil. He states the flow of oil is 120,000 barrels a day and also describes an underwater lake of oil 1100 meters below the surface, covering 40% of the Gulf of Mexico. Relief wells are useless he says, and will only triple the flow of oil and gas, and ultimately fail.

GULF OIL DISASTER THERE IS ANOTHER LEAK MUCH BIGGER

Nee we willen weten waar lambiekje die feiten vandaan haalt en niet nog meer youtube filmpjes.
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:23:48 #260
52357 Lambiekje
pi_83473011
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 30 juni 2010 @ 00:27:52 #261
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83473178
quote:
fijne dump weer zonder ergen op in te gaan. Dat het erg is betwijfelt niemand hier. (alhoewel ik meen te herinneren dat mediacurator claimt dat het allemaal niet gebeurd is)
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83475764
Zaten de Maya's er toch maar twee jaar naast, niet slecht haha alhoewel de effecten misschien pas over twee jaar zouden kunnen komen, maar verder is het artikel natuurlijk onzinnig.
pi_83476141
Volgens mij is het grote complot hier mediacurator zelf. Hij breinverkracht ons waardoor we niks meer serieus nemen en ze ongestoord hun gang kunnen gaan met de NWO.
  woensdag 30 juni 2010 @ 06:29:02 #264
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_83476176
Chemtrails, chemtrails, ik zeg het je!
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_83477469
quote:
Heel interessant, dankjewel voor de link.

Hoe lang duurt het voor een laag van 6 inches sand zich te formen op een strand? En zie daar, ook fotos van de tar balletjes die gekoppelt worden aan zo een asfalt vulkaan.
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 00:27 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

fijne dump weer zonder ergen op in te gaan. Dat het erg is betwijfelt niemand hier. (alhoewel ik meen te herinneren dat mediacurator claimt dat het allemaal niet gebeurd is)
Julie gaan zelf ook nooit verder in op links. Als iemand een bron aandraagt is het in normal dat iederen eerst zelf leest, en dan gaat men er pas over in discussie. Zo ga je de link voor je zelf interpreteren in plaats van een voorgegeven beeldvoorming door een of ander toevoeging van de link-plaatser. Maar als jullie zelf niet op de links in gaan, valt er ook niets te discusseren.

En in de link die Mediacurator erder poste, werd niet beweerd dat het niet gebeurd is, maar dat het anders dan het offciele verhaal gebeurd is. Er is nog steeds een olie ramp, volgens die bronnen, maar het gaat om veel minder olie en meer asfalt en tar, die al op een meer natuurlijke wijze de olie weer opruimen. Behalve de gedeeltes die nu besmet zijn met Corexit.

Omdat iets in capslock en foutief Engels geschreven is, en met sensationalisische koptteksten gepubliceerd wordt betekend dat niet dat er geen waarheid in zit. Omdat iets op youtube geplaatst wordt, dé platform waar iederen zo snel mogelijk video informatie kwijt kan, betekend niet dat het altijd onwaarheden zijn.

Je moet voor jezelf uitmaken wat van de informatie kloppen kan en wat niet. Bij voorbat iets als onwaar verklaren zonder je erin te verdiepen vindt ik raar.

Ik kijk nu zelf ook veel van die youtube filmpjes en veel zijn wat klunselig, en er is ook veel misinformatie bij, maar ze dragen ook valide punten aan en die ga ik niet zomaar negeren omdat er wat andere punten zijn die niet kloppen.

Sommige reakties, die alleen over linkdumps klagen of over een bepaalde bron zeuren dragen helemaal niets bij aan een discussie. Je kan het net zo goed niet posten.

Ik wacht nog steeds op iemand die het asfalt vulkaan verhaal debunken kan. Maar wordt, nog steeds, helemaal niet op in gegaan.
白い付
付いて行く
pi_83477612
omdat het dikke onzin is
pi_83477899
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 08:55 schreef Redux het volgende:
omdat het dikke onzin is [ afbeelding ]
Het is wetenschappelijk aangetoond dat er een heleboel van die vulkanen in de golf van mexico zijn. Het is geen onzin. En omdat er veel van die vulkanen zijn, is het wel mogelijk dat BP, express of per ongeluk, zo een vulkaan geraakt heeft.

Wil hier nog iemand serieus op ingaan? Kan iemand aantonen dat het daadwerkelijk onzin is?

Hier wat meer (nog meer) informatie over asfalt vulkanen in de golf van mexico, voor de mensen die er serieus naar willen kijken:

http://www.marum.de/en/Asphalt_volcanoes_discovered.html (van het Center van "marine Environmental Sciences" in bremen)

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm (een artikel op about.com, geschreven door Andrew Alden, die 6 jaar lang gewerkt heeft voor de U.S. Geological Survey (van de regering))

http://news.nationalgeogr(...)lifornia-underwater/ (een artikel van National Geographic, 6 dagen na de explosie van de olie platform)

Hier een grafiek van de asfalt vulkaan van het NG artikel:

Er komt bij zo een vulkaan dus OOK olie uit.

Dus ik wacht op inhoudelijke reakties hierop. Waarom is het onzin?
白い付
付いて行く
pi_83478100
Dat mensen het onzin vinden, betekend niet gelijk dat het onzin is. In BNW heerst gewoon altijd een dubieus en skeptisch sfeertje, niks aan te doen.

"zomaar wat links posten" is ook een veelgebruikte term, omdat mensen dat gelijk denken dat dat bewijs is. Het is nooit 100% bewijs, maar er zitten meestal wel Phd`s en andere Ing`s of wat dan ook die toch wel iets meer weten dan ons, en vaak word dit ook door anderen bevestigd. Tsja..wat moet je dan doen?

..maar zelfs als de vulkaan is uitgebarsten zal je zien dat mensen sommige links nog steeds gaan afkraken.

Ik stuur de onderzoekers die skeptisch zijn, als de theorieën uitgekomen zijn, wel een bloemetje voor hun harde werken. Misschien zou ik dan gelijk de rest wat moeten sturen als troost.

[ Bericht 14% gewijzigd door todaviamoonbathing op 30-06-2010 09:48:26 ]
  woensdag 30 juni 2010 @ 10:34:44 #269
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83480465
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 09:07 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

Het is wetenschappelijk aangetoond dat er een heleboel van die vulkanen in de golf van mexico zijn. Het is geen onzin. En omdat er veel van die vulkanen zijn, is het wel mogelijk dat BP, express of per ongeluk, zo een vulkaan geraakt heeft.

Wil hier nog iemand serieus op ingaan? Kan iemand aantonen dat het daadwerkelijk onzin is?

Hier wat meer (nog meer) informatie over asfalt vulkanen in de golf van mexico, voor de mensen die er serieus naar willen kijken:

http://www.marum.de/en/Asphalt_volcanoes_discovered.html (van het Center van "marine Environmental Sciences" in bremen)

http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm (een artikel op about.com, geschreven door Andrew Alden, die 6 jaar lang gewerkt heeft voor de U.S. Geological Survey (van de regering))

http://news.nationalgeogr(...)lifornia-underwater/ (een artikel van National Geographic, 6 dagen na de explosie van de olie platform)

Hier een grafiek van de asfalt vulkaan van het NG artikel:

[ afbeelding ]

Er komt bij zo een vulkaan dus OOK olie uit.

Dus ik wacht op inhoudelijke reakties hierop. Waarom is het onzin?
Als het zo'n ding is, waar is de teer?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_83481266
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:34 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als het zo'n ding is, waar is de teer?
uit de post van Lambiekje:

quote:
Kenny Wood, 44, of Pace, Fla., cleans oil from Pensacola Beach on June 24. He isn't part of a BP work crew and isn't getting paid anything to be there. "Eventually I might get with one of them crews," he says. Asked what drove him to come pick up tar balls he responed "This is our beach, man."
en
quote:
Overnight, tides left the beaches strewn with tar balls, oil mousse, and sludge from the Deepwater Horizon oil spill.
en
quote:
Onlookers stare at oil that washed ashore on Pensacola Beach on June 23. The waters are now closed to the public. Tar balls can be seen in the surf.
白い付
付いて行く
pi_83481567
Trouwens, zo een vulkaan is alleen de uitlaat van natuurlijke olie bronnen en methaan die een weg naar boven zoeken.

Ik zie net ook pas, na nog meer lezen, dat zo een reservaat, waaruit zo een vulkaan onstaat, precies net zo een reservaat is waar ze naar olie boren. Het enige verschill is dus de manier van hoe het naar boven komt (boorpijp of dus, zo een vulkaan).

Door het zout in de aardkorst (wat gas veel erder doorlaat dan sand bv) komt er veel meer methaan naar boven, en is de druk dus ook veel hoger.

Ze hebben in de golf van mexico ook verschilldene methaan velden ontdekt waar menthaan gewoon uit zichzelf vanuit de zeebodem opstijgt. Dat zouden die andere "scheuren" kunnen zijn die men gekonstateerd heeft.

(uit de zelfde bron)

[ Bericht 0% gewijzigd door Jungpionier op 30-06-2010 11:07:20 ]
白い付
付いて行く
pi_83481767
quote:
Op dinsdag 29 juni 2010 22:47 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Nee we willen weten waar lambiekje die feiten vandaan haalt en niet nog meer youtube filmpjes.
  woensdag 30 juni 2010 @ 11:38:41 #273
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83482954
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 10:54 schreef Jungpionier het volgende:

[..]

uit de post van Lambiekje:

[ afbeelding ]
[..]

en
[..]

en
[..]
En hoe is dat dan mogelijk als het niet drijft?
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:07:17 #274
52357 Lambiekje
pi_83484120
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 11:38 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En hoe is dat dan mogelijk als het niet drijft?
Wat ruimen deze BP werknemers dan op ?
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:11:13 #275
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_83484280
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Een heksenbrouwsel aan koolwaterstofverbindingen die licht genoeg zijn om op water te drijven.
Onikaan ni ov dovah
pi_83485635
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat is teer volgens dat artikel. En goed nieuws, het lijkt bruinig, en dan is het geen kankerverwekkende koolteer, maar de minder schadelijke variant, bruine teer. Sowieso beiden geen substantie die je in de zee wilt hebben drijven, maar goed.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 12:58:40 #277
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_83486299
Cool topic. Wat ik me alleen afvraag.

Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.
*Hosselcopter*
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 13:00:44 #278
249559 crew  Lavenderr
pi_83486390
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Dibble het volgende:

Waarom horen we niets van Greenpeace? Normaal waren zijn zij toch de hardste schreeuwers maar ik heb dus geen enkel nieuwsbericht over hun gelezen met deze ramp.

Ja, inderdaad, waar blijven ze?
Vreemd.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:10:43 #279
52357 Lambiekje
pi_83486858
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja, inderdaad, waar blijven ze?
Vreemd.
Greenpeace heeft het veelte druk met volstrekt onzinnige zaken als CO2 en klimaatbullshit. Deze club idioten is compleet gekaapt door Al 'facsist' Gore's bedrog.

Greenpeace kan beter GreenPolice of GreenWar heten, hun huidige naam dekt de lading niet.
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 13:13:41 #280
249559 crew  Lavenderr
pi_83486979
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Greenpeace heeft het veelte druk met volstrekt onzinnige zaken als CO2 en klimaatbullshit. Deze club idioten is compleet gekaapt door Al 'facsist' Gore's bedrog.

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Zoals die betonblokken in zee, wat een schande vond ik dat.
  woensdag 30 juni 2010 @ 13:17:15 #281
52357 Lambiekje
pi_83487127
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daar ben ik het helemaal mee eens.
Zoals die betonblokken in zee, wat een schande vond ik dat.
Ja dat was een kwalijke onderneming. Wat ik me dan afvraag waarom is GreenPeace niet dag in dag uit bezig om die Garbage Patch op te ruimen. Daar wordt helemaal niets aan gedaan.
  Moderator woensdag 30 juni 2010 @ 13:20:47 #282
249559 crew  Lavenderr
pi_83487250
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 13:17 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja dat was een kwalijke onderneming. Wat ik me dan afvraag waarom is GreenPeace niet dag in dag uit bezig om die Garbage Patch op te ruimen. Daar wordt helemaal niets aan gedaan.

Ja, daar zouden ze zeker mee bezig moeten zijn.
pi_83488897
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 12:58 schreef Dibble het volgende:

Toch zijn ze wel actief, je kunt je denk ik beter afvragen waarom hun acties en commentaar buiten de MM worden gehouden. Zoals deze hele ramp imho zwaar onderbelicht wordt in de MM.

https://secure3.convio.net/gpeace/site/Advocacy?cmd=display&page=UserAction&id=649&s_src=gpblog

http://members.greenpeace(...)5/06/the_gulf_of_oil

http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/8693778.stm

http://en.rian.ru/world/20100520/159093386.html

http://www.handsacrossthesand.org/

http://www.digitaljournal.com/article/291700

http://news.nationalgeogr(...)de_20690_600x450.jpg
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83489345
quote:
Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Feiten liegen er anders niet om....
[..]
Heb je nu nog bronnen voor deze feiten Lambiekje?
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:07:19 #285
31101 _Led_
pi_83489368
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden,
terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.
zzz
  woensdag 30 juni 2010 @ 14:23:25 #286
31101 _Led_
pi_83490094
Lambiekje, de feiten beginnen boven water te komen -> Er was helemaal geen olielek, het is een coverup
Nu kunnen zelfs de sheeple het niet meer ontkennen.
zzz
pi_83490256
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:06 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Heb je nu nog bronnen voor deze feiten Lambiekje?
Denk dat je voor de meeste van die feiten ff het topic en de geplaatste linkjes moet doorlezen.

bv.:

1:
http://www.shtfplan.com/h(...)-was-warned_06222010

Aan welke feiten twijfel jij dan ?
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
pi_83491857
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:07 schreef _Led_ het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron (uit de US marine) dat er helemaal geen lek is.
De overheid heeft vanuit tankers heel veel olie in het water laten lopen om mens en dier daar weg te houden,
terwijl ze zelf bezig zijn een neergestorte UFO naar boven te halen.

Eindelijk eens iemand met een verhaal dat niet als waanzin klinkt.
pi_83493284
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:27 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Denk dat je voor de meeste van die feiten ff het topic en de geplaatste linkjes moet doorlezen.

bv.:

1:
http://www.shtfplan.com/h(...)-was-warned_06222010

Aan welke feiten twijfel jij dan ?
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
  woensdag 30 juni 2010 @ 19:09:17 #290
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_83501834
probleem is dat het niet mogelijk is een beetje te twijfelen aan de versie van BP zonder meteen in allerlei aliens / hologrammen / nwo / zionisten te moeten geloven.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_83504327
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 14:23 schreef _Led_ het volgende:
Lambiekje, de feiten beginnen boven water te komen -> Er was helemaal geen olielek, het is een coverup
Nu kunnen zelfs de sheeple het niet meer ontkennen.

pi_83506559
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik wil bronnen zien als hij over feiten begint dus laat mij maar de bronnen zien.
De bron lekt ...
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_83518871
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 15:42 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Met die ene die ik je geef doe je volgens mij niks , en met mijn tip om de topic 's over dit onderwerp door te lezen omdat daar de meeste van die feiten al met naam en toenaam staan volgens mij ook niet.
Paarlen voor de zwijnen.
Eisenhower1961.
pi_83526938
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 01:35 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Met die ene die ik je geef doe je volgens mij niks , en met mijn tip om de topic 's over dit onderwerp door te lezen omdat daar de meeste van die feiten al met naam en toenaam staan volgens mij ook niet.
Paarlen voor de zwijnen.
Ik ben niet diegene die met een lijst zogenaamde feiten komt, dat is Lambiekje, dan mag hij mij de bronnen geven van alle feiten. En dan wil ik wel gerenommeerde nieuwssites zien en niet vage websites die jan en alleman kan maken.
  donderdag 1 juli 2010 @ 11:59:34 #295
31101 _Led_
pi_83526987
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Ik ben niet diegene die met een lijst zogenaamde feiten komt, dat is Lambiekje, dan mag hij mij de bronnen geven van alle feiten. En dan wil ik wel gerenommeerde nieuwssites zien en niet vage websites die jan en alleman kan maken.
Met "gerenommeerde nieuwssites" bedoel je dus de geindoctrineerde Mainstream-Media ! Doe je oogkleppen af !
zzz
pi_83527279
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 11:59 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Met "gerenommeerde nieuwssites" bedoel je dus de geindoctrineerde Mainstream-Media ! Doe je oogkleppen af !
!

Nee ik bedoel sites die niet door mensen als Lambiekje worden gemaakt, maar waar onderbouwde feiten opstaan. (Dus niet onderbouwd met een willekeurig youtube filmpje)
pi_83527773
Richard Hoagland pleit voor het openbaar maken vd mudlog data (geologische onderzoek data vd zeebodem rondom de deepwater booreiland locate

Coast to Coast AM - Richard Hoagland - "We need the Mud Logs"

Richard Hoagland and J. Marvin Herndon on Coast to Coast AM. Cal Congress and DEMAND they release the Mud Logs..... before its too late!

http://www.coasttocoastam.com/

http://nuclearplanet.com/

http://www.enterprisemission.com/
pi_83527832
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:17 schreef mediacurator het volgende:
Coast to Coast AM - Richard Hoagland - "We need the Mud Logs"

Richard Hoagland and J. Marvin Herndon on Coast to Coast AM. Cal Congress and DEMAND they release the Mud Logs..... before its too late!

http://www.coasttocoastam.com/

http://nuclearplanet.com/

http://www.enterprisemission.com/
De wiki zegt wel genoeg over deze dwaas

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
pi_83528106
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:19 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

De wiki zegt wel genoeg over deze dwaas

http://en.wikipedia.org/wiki/Richard_C._Hoagland
lijkt me wel van belang om het de bodem onderzoeken vd zeebodem rondom deepwater horizon openbaar gemaakt worden.

Er is extreem diep geboord door BP namelijk en zou moeten worden uitgezocht of dat wel gerechtvaardigd was aan de hand van de bodem onderzoeken die olie maatschappijen verplicht zijn te doen. Deze vormen de basis van hetgeen nu potentieel een groot gevaar vormt voor de economieen van al de zuiderlijke staten vd V.S.

Hoe kan het trouwens zijn dat een U.K. oliemaatschappij de gehele economie van een land in gevaar mag brengen en nog niet eens haar bodem onderzoeken heeft prijs hoeft te geven op gronde van commerciële eigendom bescherming?

Dat is op zich wel vreemd niewaar?

[ Bericht 0% gewijzigd door mediacurator op 01-07-2010 12:32:41 ]
  donderdag 1 juli 2010 @ 12:50:05 #300
52357 Lambiekje
pi_83528964
quote:
Op donderdag 1 juli 2010 12:25 schreef mediacurator het volgende:

[..]

lijkt me wel van belang om het de bodem onderzoeken vd zeebodem rondom deepwater horizon openbaar gemaakt worden.

Er is extreem diep geboord door BP namelijk en zou moeten worden uitgezocht of dat wel gerechtvaardigd was aan de hand van de bodem onderzoeken die olie maatschappijen verplicht zijn te doen. Deze vormen de basis van hetgeen nu potentieel een groot gevaar vormt voor de economieen van al de zuiderlijke staten vd V.S.

Hoe kan het trouwens zijn dat een U.K. oliemaatschappij de gehele economie van een land in gevaar mag brengen en nog niet eens haar bodem onderzoeken heeft prijs hoeft te geven op gronde van commerciële eigendom bescherming?

Dat is op zich wel vreemd niewaar?
precies.

En niet zomaar een land. Het land dat de wereld dicteert. Kijk Nederland mag gewoon onder de radar Nigeria verpesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')