Heel interessant. Deze "chemical eating organisms" zouden volgens de boven genoemde video dus de olie zelf kunnen afbreken.quote:The researchers, a team led by Ian MacDonald of Texas A&M University's Corpus Christi campus, dangled a remote-controlled camera off the German ship RV Sonne to the seafloor far below. Even with this short-range visual instrument they documented one square kilometer of tar flows, some of them 20 meters across.
Besides asphalt, the expedition found places soaked with petroleum and others with cold, white layers of methane hydrate. Like cold seeps elsewhere on the world's seafloor, all of these localities supported colonies of chemical-eating organisms. Bunches of tubeworms were found growing in and around the tar flows. Apparently something makes the asphalt attractive to life, but no one is sure yet how the biogeochemistry works.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, als het toch allemaal fake is, dan is er geen vuiltje aan de lucht! Om alle stranden en dieren schoon te krijgen heb je dus alleen maar een goede virusscanner nodig?
Dan moet je bij Mediacurator zijn, die bweerde dat het allemaal Matrix scenes waren.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..].
Die met olie bedrenkte vogels zijn allemaal in scene gezet
Wie zegt dat? Heb je de video wel beluisterd?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..].
Eh, dat gaat wel behoorlijk ver he.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
, rede stichting Israel, een fake....
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:03 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Heb je de video wel beluistert?
Kan je mij dan uitleggen wat aan een asfalt vulkaan zo belachelijk is? Of welk deel van de video jij belachelijk vindt? De corexit? De andere olie lekken? het feit dat veel van de kust bewoners arm zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
Mexgriep is nog steeds een misselijk hoax.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Heb je al excuses aangeboden voor alle leugens die je verspreid hebt mbt mexicaanse griep?
Dat is wat Jane's artikel dus over gaat.quote:
dat de beesten onder de drek zitten is wel echt. Beesten misbruiken voor ons geldelijk gewin is business as usual. Jaarlijks worden sowieso al 19 miljard dieren misbruikt voor verscheidene industrieën.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..].
Nee hoor. Verdiep in de geschiedenis. En dan dus NIET de Wolter Noordhoff staatspropaganda.quote:
Ik kan het artikel niet echt volgen, kun je het in een aantal zinnen kort uitleggen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wat Jane's artikel dus over gaat.
NWO's decimatie plannen mee bekend?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
Ow dus het is een overkoepelend complot van een aantal slimme mensen die ook wtc bv. georganiseerd hebben om de helft van de wereld uit te roeien. Daar mag ik niks meer over loslaten....quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NWO's decimatie plannen mee bekend?
En dat is dus het jammere, daar is geen ruimte voor...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
En dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NWO's decimatie plannen mee bekend?
Het leven in een vluchtelingen kamp is vreselijk. De mensen die daar naartoe moeten gaan, omdat ze geen geld of connecties hebben om op eigen kracht weg te komen, zullen daar jaren zitten. De criminaliteit in zo'n kamp is ontzettend hoog. Mensen worden behandeld als vee, en de gemoederen lopen snel op. En we hebben het hier niet over een paar honderd maar honderduizenden bewoners van de golfkust. Je hebt geen enkel perspectief. Geen baan, geen geld. ja, foodstamps. Leuk. De kinderen kunnen daar niet naar school of naar een college. Je hebt verminderde medische hulp. Iederen die daar zit is ALLES kwijt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
Ja en waarom zouden ze dat willen? Die uhhh NWO?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Het leven in een vluchtelingen kamp is vreselijk. De mensen die daar naartoe moeten gaan, omdat ze geen geld of connecties hebben om op eigen kracht weg te komen, zullen daar jaren zitten. De criminaliteit in zo'n kamp is ontzettend hoog. Mensen worden behandeld als vee, en de gemoederen lopen snel op. En we hebben het hier niet over een paar honderd maar honderduizenden bewoners van de golfkust. Je hebt geen enkel perspectief. Geen baan, geen geld. ja, foodstamps. Leuk. De kinderen kunnen daar niet naar school of naar een college. Je hebt verminderde medische hulp. Iederen die daar zit is ALLES kwijt.
De hulp na Katrina was voornamelijk afkomstig van particulieren, van church communities, van vrijwilligers. Een paar bedrijven hebben snel een paar huizen gebouwd, en veel prive aanemers hebben mee geholpen om hele wijken weer op te knappen. De regering heeft nauwelijks iets gedaan.
En dan wil ik niet eens aan de misstanden van de Katrina evacuatie denken.
Vind ik wel raar dat je in BNW zit en dat nog steeds moet vragen. Ik denk dan ook dat dit een rhetorische vraag isquote:Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en waarom zouden ze dat willen? Die uhhh NWO?
Ik vind dat jullie zo moeilijk doenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:26 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Vind ik wel raar dat je in BNW zit en dat nog steeds moet vragen. Ik denk dan ook dat dit een rhetorische vraag is
Oh nee?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie zo moeilijk doen
Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot
Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen![]()
JuistEn altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie zo moeilijk doen
Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot
Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen![]()
JuistEn altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Dit bedoel ik dus, wat moet ik hier nu mee?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Mindfulnesz het volgende:
[..]
Oh nee?
De film Knowing met Nicholas Cage, 2009 komt in de film voor op de TV in het nieuws dat er een Oil Rig in de fik staat in de gulf of mexico, bekijk dat filmpje maar eens.
Waarom zo moeilijk en duidelijk doen als je het ook met een brief oid kan doen?quote:Ik heb gelezen dat de elite het occulte aanhangt, ze moeten van hun occulte geloof (waarom moet je mij niet vragen) bekend maken wat hun plannen zijn, en zo doen ze dat in films, of speeches van bijvoorbeeld een president, ze laten het ons heel sneaky en subtiel weten..
Ja maar het is gelijk weer een complotquote:Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.
Maar niemand bekijkt de mogelijkheid eens. Nee er wordt weer geroepen over NWO en Niburu. Kijk nou eens gewoon naar de informatie over deze vulkanen die dus in de golf van Mexico onderzocht zijn.
http://geology.about.com/cs/volcanology/a/aa051604a.htm
Dit topic gaat over de mogelijkheid dat het dus zo een vulkaan is in plaats van een olieveld. Daar wil ik wel wat meningen over zien.
Want als het zo een vulkaan is, dan blijft de vraag, waarom sproeien ze Corexit.
Maar dat betekent niet dat het in 1 keer allemaal complotten zijn.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef HitsigeKater het volgende:
Dat er een groep mensen is die de wereld beïnvloeden is wel duidelijk, elke gebeurtenis wordt aangegrepen om zaken er door heen te drukken, is er geen gebeurtenis maken ze hem gewoon.
quote:ze geven geen flikker om mensen en dierenlevens, maar geilen op macht.
Ok dus jij vind het niet TE toevallig dat er in een film van 2009 op het nieuws van CNN op die TV word verteld dat er een Olie platform in de golf van mexico (zoals de deep water horizon 2010) is geexplodeerd en dat het in brand staat, terwijl Nicolas Cage als een dood gewone burger (wij dus) op de bank zit?quote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus, wat moet ik hier nu mee?
[..]
Waarom zo moeilijk en duidelijk doen als je het ook met een brief oid kan doen?
[quote]
-edit-
Weten of denken, want ik weet wel zeker dat ze het niet weten maar denken dat er iets niet klopt.
Je kan natuurlijk overal iets in gaan zienquote:Op maandag 28 juni 2010 17:03 schreef Mindfulnesz het volgende:
[..]
Ok dus jij vind het niet TE toevallig dat er in een film van 2009 op het nieuws van CNN op die TV word verteld dat er een Olie platform in de golf van mexico (zoals de deep water horizon 2010) is geexplodeerd en dat het in brand staat, terwijl Nicolas Cage als een dood gewone burger (wij dus) op de bank zit?
En als hij naar die brief kijkt zegt ie: 81, vlak daar voor als de camera er nog op inzoomed zie je boven die 81 staan: 666
Ik denk zelfs dat het niet eens mensen zijn die hier achter zitten, maar wezens niet hier vandaan.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:31 schreef HitsigeKater het volgende:
Dat er een groep mensen is die de wereld beïnvloeden is wel duidelijk, elke gebeurtenis wordt aangegrepen om zaken er door heen te drukken, is er geen gebeurtenis maken ze hem gewoon.
ze geven geen flikker om mensen en dierenlevens, maar geilen op macht.
Wat zijn jullie een zweefteven zegquote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Mindfulnesz het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het niet eens mensen zijn die hier achter zitten, maar wezens niet hier vandaan.
Ik kan mij niet voorstellen dat een mens hoe slecht die ook is, met opzet miljarden liters zware toxische olie mixed met methaan gas een zee in kan laten lopen.
Het zee leven word zwaar beschadigt hierdoor, en sterft mischien zelfs uit.
Mensen en dieren op het land worden ziek door de hoge methaan gehalte in de lucht en de toxische stoffen.
Planten en bomen kunnen niet meer groeien door de zure regen, het zal letterlijk olie regenen.
De ondergrondse steden voor de elite's zijn al gebouwd, allang, genoeg eten, zuiverings installaties om water te zuiveren, de hele mikmak hebben ze al klaar, nu alleen nog onderduiken en wachten tot het over is, minimaal 20% en maximaal 80% zal uitsterven door deze ramp.
Kort geleden zijn er 3 stenen geplaats in 4 verschillende talen:
[ afbeelding ]
waaronder dat 1 steen is, waar boven aanstaat: MAINTAIN humanity UNDER 5.000.000, dat betekend BEHOUD de mensheid onder de 5 miljoen, dus nadat het reduceerd is tot 5 miljoen, en de olie gaat ze daar bij helpen, The ill winds zoals ze de toxische lucht noemen die mensen ziek maakt.
Sommige mensen zijn ook ziende blind en horende doof zoals Jezus dat mooi zei, en jij bent er 1 van.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk overal iets in gaan zienNee ik vind dit niet te toevallig. Het is wel grappig dat het gebeurd dat wel, maar daar houd het ook mee op.
En wat heeft die 666 hier nou weer mee te maken
Nee hoor, chemtrails zijn er ook nog steeds, maar ill winds is geen hype, het is een feit die gaat komen doordat er zoveel toxische stoffen in de atmosfeer komen gemixed met methaan gasquote:Op maandag 28 juni 2010 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een zweefteven zegStraks komen de reptillians
!
Ill Winds is dat de nieuwe hype na Chemtrails?
Is het verboden tegengas te geven aan al die niet onderbouwde theorieën van jullie? Ik ben totaal niet kansloos en ook geen klein kind. Ik ben erg blij dat mensen dingen mij uitleggen alleen ze zijn zo onwaarschijnlijkquote:Op maandag 28 juni 2010 17:25 schreef Mindfulnesz het volgende:
[..]
Nee hoor, chemtrails zijn er ook nog steeds, maar ill winds is geen hype, het is een feit die gaat komen doordat er zoveel toxische stoffen in de atmosfeer komen gemixed met methaan gas
O ja en trouwens, wat ben je eigenlijk voor een kansloos figuur je zo stoer te gedragen op het internet?
Als je bijvoorbaat al niks hebt met dit soort onderwerpen, waarom kom je dan uberhaupt hier kijken?
Ga ergens anders een klein kind uithangen ofzo. Mensen nemen zelfs de moeite om dingen tegen over jou uit te leggen en je gaat ze wat de gek aan steken.
Dus omdat ik niet alles van youtube geloof ben ik gelijk aan christenhond of zombie? En daarnaast ben ik niet arrogant ik zeg dat jullie te ver doordraven in die rare ideeën van jullie.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:24 schreef Mindfulnesz het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn ook ziende blind en horende doof zoals Jezus dat mooi zei, en jij bent er 1 van.
De term Sheople pas je wel in thuis.
Je arrogantie staat me niet aan met jehuilie smileys de hele tijd te gebruiken.
Volgens mij heb jij jezelf nog nooit in dit soort dingen verdiept en ga je ff uit de hoogte lopen doen en denken dat wij gek zijn ofzo.
Dit is dus wat ik bedoel, als je maar lang genoeg zoekt vind je vanzelf ietsquote:Zij werken met Nummerologie, Astrologie, Symbolisme, iets wat wij niet begrijpen, het gaat erom als jij die film zit te zien heb je dat niet in de gaten, maar ze laten je eerst het nieuws zien met die olie platform en daarna die brief met 666, wij zien dat niet bewust, maar je onderbewustzijn pikt alles op, net zoals er in liedjes subliminal messages zitten, boodschappen voor je onderbewustzijn, als je sommige muziek achteruit afspeelt hoor je complete zinnen, satan satan six six six, Kill jesus kill jesus dat zijn allemaal manieren om ons te manipuleren, en waarom ze dat allemaal precies doen weet ik ook niet, maar als je hier lang genoeg om zoekt kom je het echt overal tegen, op tv, in reclames, op internet, bepaalde bedrijven met verstopte symbolen, shell bijvoorbeeld is een schelp denk je, maar het is een zon als je de rode lijnen (die de schelp moeten maken) weghaald, dan blijft er een halve zon met zonnestralen over.
Symboliek is bullshit als ze echt wat zouden willen doen dan hadden ze dat al lang gedaan. Vooral als ze zo slim zijn als jij het doet denken.quote:[ afbeelding ]
En dan denk je: JA SO?!
Dat denk ik dus ook, maar ze doen niet voor niks zoveel moeite als het geen flikker uitmaakt
Zij maken gebruiken van hele oude wijsheden, die ons allemaal zijn onthouden zoals alle boeken die opgeslagen liggen onder in het vaticaan, de sumerische kleitabletten, de dode zeerollen en noem maar op, allemaal om ons ergens bij weg te houden, en zodat hun door kunnen gaan met hun manipulerende spelletjes van de mensheid.
Bekijk deze film van 50 minuten eens, iemand die de bijbel vertaald aan de hand van sumerische kleitabletten en de bijbel NIET letterlijk neemt :
http://video.google.com/videoplay?docid=7839230871595849116#
Kortom: Ik kan je niet vertellen hoe wat waarom ze symboliek gebruiken voor ons onderbewustzijn, maar ze doen het omdat het voor hun een hoger doel dient.
Als 'n toelichting/uitleg/mening wordt gegeven reageer je niet, meer dan 'n linkdump ben jij imo niet waard.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:07 schreef arie_bc het volgende:
[..]
graag meer linkdumpjes zonder enige toelichting! Ik wil verder verlicht worden met spam.
interessantquote:Op maandag 28 juni 2010 15:52 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.
Maar niemand bekijkt de mogelijkheid eens. Nee er wordt weer geroepen over NWO en Niburu. Kijk nou eens gewoon naar de informatie over deze vulkanen die dus in de golf van Mexico onderzocht zijn.
Dit topic gaat over de mogelijkheid dat het dus zo een vulkaan is in plaats van een olieveld. Daar wil ik wel wat meningen over zien.
Want als het zo een vulkaan is, dan blijft de vraag, waarom sproeien ze Corexit.
Feiten liegen er anders niet om....quote:Op maandag 28 juni 2010 16:03 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja maar het is gelijk weer een complot
quote:1. BP knew about the cracks 2 weeks beforehand.
2. BP sells half its stock
3. CEO sells over a million in stock.
4. Halliburton buys “Boots n Coot” a week or two before it happens.
5. BP hires UN troops and Gulf Police to patrol the waters and coastline.
6. This is not only an oil spill, they hit a volatile volcano
7. This volcano is emitting toxic poisons (4) of them into the air.
8. BP is using toxic chemicals made by Nalco to plane spray over the oil. This poison contains mercury and arsenic.
9. Gov’t tells BP to quit spraying and they continue.
10. Nalco is owned by Al Gore, George Soros, BH Obama and others.
11. If this thing blows there will be a tsunami with up to 500 foot wave wiping out anything in its path up to 200 miles inland.
12. Cleanup people getting sick and dying
13. Birds falling dead out of the sky
14. Animals being picked up on shore dead in mass accumulation.
15. No protection for any of these cleaning and helping and for some who have never smoked a thing in their life, now have lungs looking like they’ve smoked 3 packs a day.
16. BH Obama has been down there with a bus load of his own people, not real coastline people telling us everything is okey, bs.. and then sends down 17,000 national guard.
17. All crops are dying inland of the coast. Farmers are reporting plants covered with white and yellow spots and acres upon acres rotting vegetation.
18. Federal govt is readying fema camps, bought up blocks of hotel rooms, will use post offices and military bases to evacuate in the next week or so
19. No fly zone over entire gulf.
20. The gulf stream will eventually take the oil in the ocean along the east coast over to Europe, there’s is no stopping this.
Nee dat hoeft niet zo te zijn. Feit is wel dat keer op keer dezelfde namen en geldschieters naar boven komen.quote:Op maandag 28 juni 2010 16:52 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar dat betekent niet dat het in 1 keer allemaal complotten zijn.
[..]
Dat komt omdat we een reptile brain hebben.quote:
Uiteindelijk is iedereen zo.
komop zeg.... symbolisch "number of the beast".quote:Op maandag 28 juni 2010 17:09 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je kan natuurlijk overal iets in gaan zienNee ik vind dit niet te toevallig. Het is wel grappig dat het gebeurd dat wel, maar daar houd het ook mee op.
En wat heeft die 666 hier nou weer mee te maken
Feit is wel dat VS internationale hulp afslaat.quote:Op maandag 28 juni 2010 17:12 schreef Mindfulnesz het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat het niet eens mensen zijn die hier achter zitten, maar wezens niet hier vandaan.
Ik kan mij niet voorstellen dat een mens hoe slecht die ook is, met opzet miljarden liters zware toxische olie mixed met methaan gas een zee in kan laten lopen.
Over de Great Pacific Garbage Patch hoor je de groene partijen niet over.quote:Het zee leven word zwaar beschadigt hierdoor, en sterft mischien zelfs uit.
plus dat we daarnaast drastisch moeten minderen met CO2. Wat botweg neerkomt op bomen en planten hebben geen recht op leven. En daarmee indirect wij minder zuurstof.quote:Mensen en dieren op het land worden ziek door de hoge methaan gehalte in de lucht en de toxische stoffen.
Planten en bomen kunnen niet meer groeien door de zure regen, het zal letterlijk olie regenen.
Ze staan er al 30+ jaar ...quote:De ondergrondse steden voor de elite's zijn al gebouwd, allang, genoeg eten, zuiverings installaties om water te zuiveren, de hele mikmak hebben ze al klaar, nu alleen nog onderduiken en wachten tot het over is, minimaal 20% en maximaal 80% zal uitsterven door deze ramp.
Kort geleden zijn er 3 stenen geplaats in 4 verschillende talen:
En het betreft 500 miljoen overigens.quote:[ afbeelding ]
waaronder dat 1 steen is, waar boven aanstaat: MAINTAIN humanity UNDER 5.000.000, dat betekend BEHOUD de mensheid onder de 5 miljoen, dus nadat het reduceerd is tot 5 miljoen, en de olie gaat ze daar bij helpen, The ill winds zoals ze de toxische lucht noemen die mensen ziek maakt.
ill is ziek in het Engelsquote:Op maandag 28 juni 2010 17:22 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een zweefteven zegStraks komen de reptillians
!
Ill Winds is dat de nieuwe hype na Chemtrails?
Het is enger te noemen dat Nederland er zo weinig over meldt.quote:Op maandag 28 juni 2010 20:13 schreef kadeya het volgende:
Ik vind het altijd erg interessant om dit soort topics te volgen al zijn sommige dingen erg onwaarschijnlijk. Het is goed dat er mensen zijn die verder nadenken en niet alles gelijk maar aannemen. Ik vind het op z'n minst opvallend dat deze olieramp zo minimaal in het nieuws komt en dat een bedrijf als BP hiervoor kan zorgen is gewoon heel erg eng.
Ohhh het is vast allemaal bullshit. Think again,quote:Op maandag 28 juni 2010 17:41 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is het verboden tegengas te geven aan al die niet onderbouwde theorieën van jullie? Ik ben totaal niet kansloos en ook geen klein kind. Ik ben erg blij dat mensen dingen mij uitleggen alleen ze zijn zo onwaarschijnlijk
Het is gewoon niet een olieramp die totaal misgaat. Nee het is een geplannede olieramp uitgelegd in een film door het even te laten zien ipv een e-mail, en als dat het niet is, dan zijn het buitenaardse wezens die ons willen uitroeien en dit op een fucking steen bekend maken, en dit gaan doen door een olieramp en ill winds?!
[..]
Dus omdat ik niet alles van youtube geloof ben ik gelijk aan christenhond of zombie? En daarnaast ben ik niet arrogant ik zeg dat jullie te ver doordraven in die rare ideeën van jullie.
[..]
Dit is dus wat ik bedoel, als je maar lang genoeg zoekt vind je vanzelf ietsOh en jij hebt blijkbaar nog nooit de evolutie van het shell logo gezien?
http://www.logodesignlove.com/shell-logo-design-evolution
[..]
Symboliek is bullshit als ze echt wat zouden willen doen dan hadden ze dat al lang gedaan. Vooral als ze zo slim zijn als jij het doet denken.
Handig die bronquote:Op maandag 28 juni 2010 21:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Feiten liegen er anders niet om....
[..]
Ik ben niet achterlijk Lambiekje.quote:
OH NOES REPTILLIANS!!! OH NOES!!!quote:Op maandag 28 juni 2010 21:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet zo te zijn. Feit is wel dat keer op keer dezelfde namen en geldschieters naar boven komen.
Keer op keer zijn het de Rotshield Zionisten ook wel de Illuminati.
[..]
Dat komt omdat we een reptile brain hebben.
Ja dus omdat je ziet dat in een slechte film de ramp wordt voorspeld in combinatie met 666 is dit het werk van de NWOquote:Op maandag 28 juni 2010 21:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
komop zeg.... symbolisch "number of the beast".
Dank voor compliment! het zette mij ook aan het denken de vulkaan theoriequote:Op maandag 28 juni 2010 13:25 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Dankjewel voor de video. Ik vind het erg aanemelijk wat die persoon verteld, want toen ik nog aan de golf kust woonde was er wel vaker olie op de stranden en het is daar ook bekend dat er vaker oil spills gebeuren.
Dit verklaart ook waarom zich bij BP en in Washington niemand druk lijkt te maken en verklaart ook waarom ze met Corexit bezig zijn in plaats van al die betere manieren en ook waarom ze al de internationale hulp afwijzen.
Edit: hier wat meer over Asfalt Vulkanen:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |