Heel interessant. Deze "chemical eating organisms" zouden volgens de boven genoemde video dus de olie zelf kunnen afbreken.quote:The researchers, a team led by Ian MacDonald of Texas A&M University's Corpus Christi campus, dangled a remote-controlled camera off the German ship RV Sonne to the seafloor far below. Even with this short-range visual instrument they documented one square kilometer of tar flows, some of them 20 meters across.
Besides asphalt, the expedition found places soaked with petroleum and others with cold, white layers of methane hydrate. Like cold seeps elsewhere on the world's seafloor, all of these localities supported colonies of chemical-eating organisms. Bunches of tubeworms were found growing in and around the tar flows. Apparently something makes the asphalt attractive to life, but no one is sure yet how the biogeochemistry works.
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Och, als het toch allemaal fake is, dan is er geen vuiltje aan de lucht! Om alle stranden en dieren schoon te krijgen heb je dus alleen maar een goede virusscanner nodig?
Dan moet je bij Mediacurator zijn, die bweerde dat het allemaal Matrix scenes waren.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..].
Die met olie bedrenkte vogels zijn allemaal in scene gezet
Wie zegt dat? Heb je de video wel beluisterd?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..].
Eh, dat gaat wel behoorlijk ver he.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:02 schreef mediacurator het volgende:
[..]
, rede stichting Israel, een fake....
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:03 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Heb je de video wel beluistert?
Kan je mij dan uitleggen wat aan een asfalt vulkaan zo belachelijk is? Of welk deel van de video jij belachelijk vindt? De corexit? De andere olie lekken? het feit dat veel van de kust bewoners arm zijn?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
Mexgriep is nog steeds een misselijk hoax.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Heb je al excuses aangeboden voor alle leugens die je verspreid hebt mbt mexicaanse griep?
Dat is wat Jane's artikel dus over gaat.quote:
dat de beesten onder de drek zitten is wel echt. Beesten misbruiken voor ons geldelijk gewin is business as usual. Jaarlijks worden sowieso al 19 miljard dieren misbruikt voor verscheidene industrieën.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:02 schreef Revolution-NL het volgende:
[..].
Nee hoor. Verdiep in de geschiedenis. En dan dus NIET de Wolter Noordhoff staatspropaganda.quote:
Ik kan het artikel niet echt volgen, kun je het in een aantal zinnen kort uitleggen?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:40 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is wat Jane's artikel dus over gaat.
NWO's decimatie plannen mee bekend?quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
Ow dus het is een overkoepelend complot van een aantal slimme mensen die ook wtc bv. georganiseerd hebben om de helft van de wereld uit te roeien. Daar mag ik niks meer over loslaten....quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NWO's decimatie plannen mee bekend?
En dat is dus het jammere, daar is geen ruimte voor...quote:Op maandag 28 juni 2010 14:31 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Ik kan best meegaan in kritische geluiden omtrent bepaalde nieuws items. Dit is naar mijn idee totaal onrealistische en wat mij betreft een straat te ver. Mede door dit soort theorien uit te spuien maak je van "BNW geluiden" een lachertje.
En dan?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
NWO's decimatie plannen mee bekend?
Het leven in een vluchtelingen kamp is vreselijk. De mensen die daar naartoe moeten gaan, omdat ze geen geld of connecties hebben om op eigen kracht weg te komen, zullen daar jaren zitten. De criminaliteit in zo'n kamp is ontzettend hoog. Mensen worden behandeld als vee, en de gemoederen lopen snel op. En we hebben het hier niet over een paar honderd maar honderduizenden bewoners van de golfkust. Je hebt geen enkel perspectief. Geen baan, geen geld. ja, foodstamps. Leuk. De kinderen kunnen daar niet naar school of naar een college. Je hebt verminderde medische hulp. Iederen die daar zit is ALLES kwijt.quote:Op maandag 28 juni 2010 14:58 schreef DutchErrorist het volgende:
En dan heb je mensen in Fema kampen en dan?
Ja en waarom zouden ze dat willen? Die uhhh NWO?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:16 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Het leven in een vluchtelingen kamp is vreselijk. De mensen die daar naartoe moeten gaan, omdat ze geen geld of connecties hebben om op eigen kracht weg te komen, zullen daar jaren zitten. De criminaliteit in zo'n kamp is ontzettend hoog. Mensen worden behandeld als vee, en de gemoederen lopen snel op. En we hebben het hier niet over een paar honderd maar honderduizenden bewoners van de golfkust. Je hebt geen enkel perspectief. Geen baan, geen geld. ja, foodstamps. Leuk. De kinderen kunnen daar niet naar school of naar een college. Je hebt verminderde medische hulp. Iederen die daar zit is ALLES kwijt.
De hulp na Katrina was voornamelijk afkomstig van particulieren, van church communities, van vrijwilligers. Een paar bedrijven hebben snel een paar huizen gebouwd, en veel prive aanemers hebben mee geholpen om hele wijken weer op te knappen. De regering heeft nauwelijks iets gedaan.
En dan wil ik niet eens aan de misstanden van de Katrina evacuatie denken.
Vind ik wel raar dat je in BNW zit en dat nog steeds moet vragen. Ik denk dan ook dat dit een rhetorische vraag isquote:Op maandag 28 juni 2010 15:17 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ja en waarom zouden ze dat willen? Die uhhh NWO?
Ik vind dat jullie zo moeilijk doenquote:Op maandag 28 juni 2010 15:26 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Vind ik wel raar dat je in BNW zit en dat nog steeds moet vragen. Ik denk dan ook dat dit een rhetorische vraag is
Oh nee?quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie zo moeilijk doen
Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot
Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen![]()
JuistEn altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Asfalt vulkanen zijn een feit. Wetenschappelijk aangetoond. niks Niburu of NWO. Je kan toch ook gewoon naar de mogelijkheid kijken dat het idd een vulkaan is, zonder dat je gelijk moet geloven dat het om een zamenzwering gaat. BP kan net zo goed per ongeluk een vulkaan aan hebben geboord.quote:Op maandag 28 juni 2010 15:39 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik vind dat jullie zo moeilijk doen
Want overal zien jullie (vooral lambiekje) een complot in terwijl het altijd meevalt, en dan komt hun complot niet uit, verlaten ze die en gaan ze door op de volgende ramp/complot
Ik bedoel BP zal vast niet slechte veiligheidsmaatregelen hebben toegepast waardoor alles een fiasco was, maar nee het is een set-up van de NWO om mensen in kampen te krijgen![]()
JuistEn altijd vage niburu sites als bronnen gecombineerd met youtube gevuld met foutieve informatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |