Dan is de concentratie wel erg hoog. Wat weer vraagtekens zet bij de boorput.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
Het liefst zou jij nog met het NIST-rapport willen trouwen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het liefst zou jij nog met het NIST-rapport willen trouwen.
Niet zeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Document1 het volgende:
Nou ja waarom is mijn opmerking weg, mag je geen comentaar hebben op hoe onverantwoordelijk sites als xandernieuws en topics als dit bezig zijn?
Die Overton zegt in een ander interview dat als we er ons niet te veel mee bemoeien, de natuurlijke afbraak veel van de problemen op kan lossen. En ze zijn puzzled over de oorzaak, net als ik, alleen ik heb hier een paar theorieën neergelegd, iets waar zij wat terughoudender mee zullen zijn, aangezien dat soort uitspraken met een paar twitters en blog-vermeldingen ineens als feit opduiken op vage sites, en dan is het hek van de dam. Een tint bruin kan toch best als rood-achtig/reddish uitgelegd worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.
Nee, ik schrijf hierboven dat voor mij de hoeveelheid chemisch en natuurkundig bewijs, wat ook te reproduceren is, in combinatie met al het beeld, geluid en getuigenverklaringen, genoeg is om mij er van te overtuigen dat de uitleg van die feiten door de overheid de juiste is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
hahahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf hierboven dat voor mij de hoeveelheid chemisch en natuurkundig bewijs, wat ook te reproduceren is, in combinatie met al het beeld, geluid en getuigenverklaringen, genoeg is om mij er van te overtuigen dat de uitleg van die feiten door de overheid de juiste is.
Waar summier bewijs voor is, of eigenlijk gezegd géén enkel bewijs, is wel de officiële.quote:Dat betekend niet dat er geen anomalieën en individuele fouten zijn, want die zijn er bij elk proces van deze omvang, en ook hier. Dit betekend in mijn ogen niks meer dan wat het is, een random verzameling van incidenten, die enkel door toeval verbonden worden door 9-11. Er zijnvoor die losstaande incidenten summiere "bewijzen" te vinden, ook als je alle aliens en andere flauwekul weglaat, maar géén bewijs wat alles aan elkaar knoopt, zoals dat bij de "officiële" versie wel het geval is. Sterker nog, ze spreken elkaar soms nog tegen ook.
F) Een combi van bovenstaande.quote:Het feit dat jij hier op diverse momenten hebt verkondigd dat het om A)hologrammen, B) een complot van de illuminati, C)nano-thermiet, D)mini-nukes en E)controlled demolition ging, zegt wat mij betreft al genoeg.
Kies jij nou eerst maar 1 variant en onderbouw die vervolgens eens voor de verandering, mijn zintuigen in zoverre relevant (ogen en oren) werken prima kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hahaha![]()
Ik zou je zintuigen nog maar eens goed na laten kijken. Hahahaha
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)
[ afbeelding ]
http://www.aladding.com/newsDetail.cfm?postid=497134
wtf? is dit internationaal?
OMG wat is dit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaubt aan dat artikel?
Of ben je random gaan googlen/bingen op red shit streets china?
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)
[ afbeelding ]
Dit is rode modder dat via de riolering omhoog komt en heeft 0,0 te maken met het olielek.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |