Je spreekt zowel over "experts" als "hem". Is het nou een clubje mensen of één individu die deze mening is toegedaan?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!
De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!
Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood
GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE
*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**
misschien even de tijd nemen om de docu door te nemen voordat je meteen begint met boe te roepen?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:23 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Je spreekt zowel over "experts" als "hem". Is het nou een clubje mensen of één individu die deze mening is toegedaan?
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Georgia+Guidestones&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bf584029b02ce2c3quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:28 schreef mediacurator het volgende:
Enne nu ik toch op BNW zit, google meteen ook maar even "Georgia Guidestones"
Metaalerts wat drijft zeker?quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:21 schreef mediacurator het volgende:
Breaking! volgens experts heeft BP mogelijk een giftige vulkaan geraakt!
De vulkaan zou mogelijk zwavel en giftige metaal erts uitspuwen!
Volgens hem is het lek niet te dichten en zal wereldwijd miljoenen slachtoffers veroorzaken ten gevolge van hongerdood
GULF OIL LEAK TAPPED VOLCANO !!! mans WORSTE ATTACK YET AGAINST GOD'S NATURE
*** SHOCKING*** Bp Oil Spill May Not Be An Oil Spill** Spread This INFO**
Oh ja, gelukkig maar, ik schrok alquote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef opastokvis het volgende:
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
beetje vroeg toch om nu al azijn te pissen? gedult is een schone zaak vwquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:16 schreef CoolGuy het volgende:
Mediacurator wat open je toch allemaal kuttopics. Dan denk ik, afgaande op de TT "oeh, interessant topic" en dan lees ik 't en dan is 't deze bullshit. Denk toch eens een keer zelf na in plaats van klakkeloos die onzin te posten. Wat wil je nou bereiken met dit soort onzin?
Kijk dan hoe ze daar met pijn en moeite een wannabe-pentagram uit toveren. Zo'n plaatje is een toonbeeld van "als je maar lang zoekt vind je altijd iets"quote:
jeetje kan het niet wat denigrerender amos? heb je n goede bui ofzo?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:32 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Kijk dan hoe ze daar met pijn en moeite een wannabe-pentagram uit toveren. Zo'n plaatje is een toonbeeld van "als je maar lang zoekt vind je altijd iets"
Wat is hier denigrerend aan? Het figuur op het plaatje is geen pentagram maar een collectie lijnen die met pijn en moeite een pentagram maken.quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:56 schreef mediacurator het volgende:
[..]
jeetje kan het niet wat denigrerender amos? heb je n goede bui ofzo?
Nee, we ZIJN in 2012 dood.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:33 schreef opastokvis het volgende:
kan niet we gaan allemaal pas in 2012 dood
dus ze moeten de loodgieter bellenquote:Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nee, we ZIJN in 2012 dood.
On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.
Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.
Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
Oh je bedoeld die steentjes die een of andere sekte heeft laten plaatsen eind jaren 70?quote:Op woensdag 2 juni 2010 17:20 schreef mediacurator het volgende:
[..]
beetje vroeg toch om nu al azijn te pissen? gedult is een schone zaak vw
dit is BNW en een beetje extravagant mag hier, oh en "Georgia Guidestones" googelen jij, hoe langer ik hier post hoe leuker ik die guidestones begin te vinden
check the cam! het lijkt helemaal mis te lopen nuquote:Op woensdag 2 juni 2010 17:57 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Wat is hier denigrerend aan? Het figuur op het plaatje is geen pentagram maar een collectie lijnen die met pijn en moeite een pentagram maken.
De vulkaan zit niet op het einde, op een punt maar gewoon ergens op een deel van de lijn.
Wat zou dat voor spul zijn bovenop al die metertjes etc?quote:Op woensdag 2 juni 2010 20:16 schreef mediacurator het volgende:
[..]
goede speech over carbon tax van Obama![]()
nu weer BP!
[ afbeelding ]
Nu gebeurt dit onderwater. Er komt volgens mij veel meer uit dan olie alleen. Dat zie je wel aan de bende in Equador.quote:Geologists say drilling caused Indonesian mud volcano
http://www.cbc.ca/technology/story/2008/11/03/mud-drilling.html
http://www.physorg.com/news194273892.html
nee dit is een bullshit topic, olie is rood, niet zwart!!quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef pisnicht het volgende:
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:46 schreef mediacurator het volgende:
[..]
nee dit is een bullshit topic, olie is rood, niet zwart!!
[ afbeelding ]
quote:One of the most defining traits of any oil spill is the fact that it's black. The tar and crude cover the surface of land or water in a thin, black layer, which causes a lot of damage, and also gives the slick its characteristic look. But this does not appear to be the case with the most recent disaster of this nature. The oil spill taking place in the Gulf of Mexico for the last month has covered the waters of the Atlantic Ocean with a reddish slick, which has left scientists puzzled. They infer that the mixing process currently taking place between water and oil must have something to do with this peculiar event, but a connection is not immediately visible, LiveScience reports.
http://news.softpedia.com(...)l-Slick-142907.shtml
Wat denk je dat het is dan, rode olie? waar komt die rode kleur vandaan? In Japan was er tevens een onderwater vulkaan actief en het zelfde fenomeen; een rode kleur aan het water oppervlakquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou modder trouwens überhaupt aan het wateroppervlak kunnen komen, aangezien modder water+zand is en dus zwaarder dan water?
BP heeft gewoon doodleuk een vulkaan doorboord! Althans er is iets misgegaan waardoor zowel het olie reservoir als een mogelijke onderwater vulkaan zijn bereiktquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:43 schreef semexo het volgende:
Zou maar zo kunnen dat er lava inzit.
Ze hebben wel even 10km diep in de aardkorst geboord: nog nooit eerder was er zo diep geboord. Hoogstens 2km o.i.d..
Echt typisch dat het zo overeenkomt met de profetie dat de zee rood als bloed zal worden en een derde van het leven van de oceanen zal sterven.
Als dat zo is, moet het volgende ook waar zijn: Er zullen grote vulkanen uitbarsten waardoor een derde deel van de zon verduisterd wordt.
Vervolgens zal er een asteroide op aarde inslaan die ook weer de zon verduistert, en een derde van de mens vernietigt.
EN BILL GATES GEEFT JE 100.000 DOLLAR ALS JE DAT BERICHT NAAR IEDEREEN IN JE CONTACTLIJST DOORSTUURT!!! NET BEVESTIGD DOOR MICROSOFTquote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:18 schreef pisnicht het volgende:
STUUR DIT DOOR NAAR AL JE KENNISSEN. DIT BERICHT IS BEVESTIGD DOOR YAHOO, INTEL EN PENTIUM!!
klachtje wegens spamm, dank uquote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:57 schreef jeoff het volgende:
[..]
EN BILL GATES GEEFT JE 100.000 DOLLAR ALS JE DAT BERICHT NAAR IEDEREEN IN JE CONTACTLIJST DOORSTUURT!!! NET BEVESTIGD DOOR MICROSOFT
Bron: .telegraph.co.ukquote:Shares in the company plummeted seven per cent in early trading in London after the Obama administration signalled it would take legal action to stop a dividend payment to shareholders amid anger over the Gulf of Mexico oil spill.
It followed a sharp fall of nearly 16 per cent in New York on Wednesday night, with BP shares on Wall Street closing at their lowest level since August 1996.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:11 schreef mediacurator het volgende:
Lindsey Williams Exposes BP's Gulf Oil Spill Disaster from Insiders & Mr. X on Alex Jones Tv 1/9
quote:The oil is not the greatest danger.
It is not fosil fuel they hit.
This is beyond human technology to contain it.
Ik herhaal mijn vraag maar 's . Wat is hier onzin aan?quote:Abiotic Oil
Abiotic oil is based on the theory that petroleum is continually-created, magma-formed oil. “Abiogenic petroleum origin” was originally hypothesized by the Russian chemist Dmitri Mendeleev in the late 1800’s (and is why the former Soviet Bloc has oil fields that go way down deep into the earth’s crust) and by the French chemist Marcellin Berthelot, who synthisized organic compounds, also back in the late1800s.
http://www.maccompanion.c(...)Greenware/Fossil.htm
Hij heeft het over de ST#3`s, en ik kan nog geen bevestiging vinden dat het daadwerkelijk een rendabele oliebron is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 15:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Ik herhaal mijn vraag maar 's . Wat is hier onzin aan?
Ik dacht dat mijn eerdere quotes duidelijk maakten dat hij mij in dit geval niet om PO gaat, maar om de samenstelling van de bron die BP heeft geraakt. zie TT.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:26 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Hij heeft het over de ST#3`s, en ik kan nog geen bevestiging vinden dat het daadwerkelijk een rendabele oliebron is.
http://en.wikipedia.org/wiki/Kola_Superdeep_Borehole
Er zijn teveel bewijzen dat peak-oil echt is. Omdat Lindsey Williams zegt dat PO niet waar is, ga jij hem geloven?
Zo`n discussie voeren is allang teveel keren gedaan, en uiteindelijk is degene die gewoon kijkt naar de feiten degene die niet verrast zal zijn bij ACT II, de tweede olie-spike. Ook AJ is vaak genoemd als een sensationalist, om maar even erbij te vermelden.
Zulke (zie beneden) types papers van geologen etc zijn widespread op het internet te vinden, dus ja, maak ervan wat jij wil dat het is, maar ga niet treuren als olie opeens of snel steigend naar 200$ gaat, en je met ontzettende spijt moet toekijken, en jezelf afvragen waarom je jezelf niet voorbereid had.
http://www.gasresources.net/energy_resources.htm
http://www.rense.com/general58/biot.htm
http://www.theoildrum.com/story/2005/11/4/15537/8056
http://www.debatepolitics(...)tml?amp;goto=newpost
O o o, als hij kan bewijzen dat rusland abiotische olie op land ipv deep offshore aan het pompen is heeft ie wel een punt, maar ik kan niks vinden over die ST3 Wells.
quote:"The stuff you call oil only destroys the coastline, what's coming out with the oil is killing humans and unborn children, from the EPA this week, the tests found that the most toxic compounds are in there...
- volatile organic compounds in the air
- hydrogen sulfide : allowable 5-10 parts per Billion tested in the gulf : 1200 PPB
- Benzyne :TOXIC safe level 0-4ppb tested : 3000ppb This can cause leukemia, among a whole host of issues.
- Mythlene-Chloride : safe level 61ppb tested : 3000-3400 ppb"
De eerste regel van wat er op de Guidestones gegraveerd staat.quote:Op woensdag 2 juni 2010 16:29 schreef vosss het volgende:
[..]
http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=Georgia+Guidestones&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=bf584029b02ce2c3
Okay en nu?
Niet op anderhalve kilometer diepte. Onze techniek is nog niet goed genoeg ontwikkeld. Beter gezegd we hebben geen idee wat we aan het doen zijn op die diepte.quote:Op woensdag 2 juni 2010 18:18 schreef Resistor het volgende:
[..]
Nee, we ZIJN in 2012 dood.
On-topic: Bij de meeste vulkanen die ik ken komt ook zwavel naar buiten, en er zullen vast wel metaalsporen naar boven komen. Niets bijzonders.
Ik denk niet dat het een vulkaan is trouwens, gewoon olie onder hoge druk waar ze niets tegen kunnen doen zonder goed gereedschap.
Stel: je boort een gat in de waterleiding. Dan moet je een loodgieter bellen omdat die het juiste gereedschap en de kennis heeft om het gat te dichten. Ik denk niet dat een gemiddelde Nederlander dat kan, zeker niet als de leiding nog onder druk staat. Het zelfde is aan de hand met dat lek: ze weten niet hoe ze het dicht moeten krijgen, omdat het nog nooit eerder op zo'n grote schaal gedaan is.
Daar heb je voor de verandering eens gelijk in.quote:Op maandag 14 juni 2010 11:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Niet op anderhalve kilometer diepte. Onze techniek is nog niet goed genoeg ontwikkeld. Beter gezegd we hebben geen idee wat we aan het doen zijn op die diepte.
We kunnen wel naar Mars of de Maan maar we kunnen niet eens iets concreets op 1 km diep in het water.
We weten nog geen 1% wat zich afspeelt in de oceaan.
Misschien je zonnebril nog op ?quote:Op maandag 14 juni 2010 11:18 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Daar heb je voor de verandering eens gelijk in.Maar goed, die filmpjes zeggen niks. Ik zie toch echt zwarte olie op die camera, geen rode modder..
quote:The oil spill taking place in the Gulf of Mexico for the last month has covered the waters of the Atlantic Ocean with a reddish slick, which has left scientists puzzled.
http://news.softpedia.com(...)l-Slick-142907.shtml
Bron: http://www.lifeslittlemys(...)-oil-slick-red-0802/quote:"We believe that the reddish brown color is indicative of the formation of a water-in-oil emulsion, called a mousse," said Edward Overton, professor emeritus at Louisiana State University. "These [oil slicks] typically have colors other than black, but with this oil, the colors are fairly vivid."
He added, "We still don't know the exact cause of the color change but it probably has something to do with the water/asphaltene interactions."
Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.quote:Op maandag 14 juni 2010 16:29 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Misschien je zonnebril nog op ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herhaling:
[..]
Bruinig kan ik me nog in vinden. Maar rood/oranje?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.
Omdat het tevens een mud-volcano is die de guus flaters van BP hebben aangeboord.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:19 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Bruinig kan ik me nog in vinden. Maar rood/oranje?
[ afbeelding ]
Ook dat verklaard de rode/oranje dan niet echt. Je eigen aangehaalde foto's geven dat al aan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Omdat het tevens een mud-volcano is die de guus flaters van BP hebben aangeboord.
Zie voorbeeld van mud volcano dicht bij Japan hierrrrr
(alhoewel deze dichter aan het water oppervlak ligt aldaar)
Of dat er andere dispersants zijn gebruikt, op basis van ijzer-oxiden bijvoorbeedl. Dat wordt oa ook hier in NL gebruikt in sommige rioolzuiveringen, en dat geeft nagenoeg de kleur op dit plaatje. Overigens drijft modder niet, en zou je hooguit een pluim zien vanaf de bron, niet drijvend midden op zee.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:25 schreef mediacurator het volgende:
[..]
Omdat het tevens een mud-volcano is die de guus flaters van BP hebben aangeboord.
Zie voorbeeld van mud volcano dicht bij Japan hierrrrr
(alhoewel deze dichter aan het water oppervlak ligt aldaar)
je bedoelt dat jou laatste foto een veel feller kleur oranje aangeeft? je hebt wel een punt idd das wel heel felquote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:07 schreef KoffieMetMelk het volgende:
[..]
Ook dat verklaard de rode/oranje dan niet echt. Je eigen aangehaalde foto's geven dat al aan.
Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:43 schreef mediacurator het volgende:
[..]
je bedoelt dat jou laatste foto een veel feller kleur oranje aangeeft? je hebt wel een punt idd das wel heel fel
plus is de kleurstof vermengt met olie hetgeen kleur versterkend werkt voorbeeld; matte verf vs hoogglansquote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.
Dan is de concentratie wel erg hoog. Wat weer vraagtekens zet bij de boorput.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 12:16 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Mwoa, ijzer-oxide komt in verschillende vormen en kleuren voor, dit valt nog wel binnen de te verwachten kleur, zeker als je bedenkt dat de foto onder een hoek is genomen, en met direct zonlicht.
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:04 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Met mijn gewone bril kan ik prima mijn chemiekaarten lezen, en daarin lees ik dat zwavel, wat onderdeel uitmaakt van de zgn "dispersants", gelig is in zijn pure form, en dit tesamen met zwarte olie prima een bruinige kleur op kan leveren aan de oppervlakte. Overigens doelde ik op de filmpjes van de bron beneden op de bodem van de oceaan, niet de filmpjes van de olie aan de oppervlakte, al dan niet bewerkt met die dispersants.
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.
Leugenaar.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
Het liefst zou jij nog met het NIST-rapport willen trouwen.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:23 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het liefst zou jij nog met het NIST-rapport willen trouwen.
Niet zeuren.quote:Op woensdag 16 juni 2010 13:26 schreef Document1 het volgende:
Nou ja waarom is mijn opmerking weg, mag je geen comentaar hebben op hoe onverantwoordelijk sites als xandernieuws en topics als dit bezig zijn?
Die Overton zegt in een ander interview dat als we er ons niet te veel mee bemoeien, de natuurlijke afbraak veel van de problemen op kan lossen. En ze zijn puzzled over de oorzaak, net als ik, alleen ik heb hier een paar theorieën neergelegd, iets waar zij wat terughoudender mee zullen zijn, aangezien dat soort uitspraken met een paar twitters en blog-vermeldingen ineens als feit opduiken op vage sites, en dan is het hek van de dam. Een tint bruin kan toch best als rood-achtig/reddish uitgelegd worden?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:26 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zucht.. " the experts are puzzeld " over de roodachtige kleur. Maar volgens jou is het bruin.
Bel ze anders ff dat ze het niet goed zien en dat het door de zwavel komt.
Nee, ik schrijf hierboven dat voor mij de hoeveelheid chemisch en natuurkundig bewijs, wat ook te reproduceren is, in combinatie met al het beeld, geluid en getuigenverklaringen, genoeg is om mij er van te overtuigen dat de uitleg van die feiten door de overheid de juiste is.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ach ja voor FruityLoop, Atuinhek en Terecht is 911 ook een uitgemaakte zaak. NIST en overheid hebben gesproken dus is het waar. Ook al zijn er tienduizenden architecten, brandweerlieden, piloten, FBI-officials en buitenlandse inlichtingendiensnten die grote grote vraagtekens hebben, zo gezegd puzzled , hoe de dag is verlopen.
hahahaquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Nee, ik schrijf hierboven dat voor mij de hoeveelheid chemisch en natuurkundig bewijs, wat ook te reproduceren is, in combinatie met al het beeld, geluid en getuigenverklaringen, genoeg is om mij er van te overtuigen dat de uitleg van die feiten door de overheid de juiste is.
Waar summier bewijs voor is, of eigenlijk gezegd géén enkel bewijs, is wel de officiële.quote:Dat betekend niet dat er geen anomalieën en individuele fouten zijn, want die zijn er bij elk proces van deze omvang, en ook hier. Dit betekend in mijn ogen niks meer dan wat het is, een random verzameling van incidenten, die enkel door toeval verbonden worden door 9-11. Er zijnvoor die losstaande incidenten summiere "bewijzen" te vinden, ook als je alle aliens en andere flauwekul weglaat, maar géén bewijs wat alles aan elkaar knoopt, zoals dat bij de "officiële" versie wel het geval is. Sterker nog, ze spreken elkaar soms nog tegen ook.
F) Een combi van bovenstaande.quote:Het feit dat jij hier op diverse momenten hebt verkondigd dat het om A)hologrammen, B) een complot van de illuminati, C)nano-thermiet, D)mini-nukes en E)controlled demolition ging, zegt wat mij betreft al genoeg.
Kies jij nou eerst maar 1 variant en onderbouw die vervolgens eens voor de verandering, mijn zintuigen in zoverre relevant (ogen en oren) werken prima kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:55 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
hahaha![]()
Ik zou je zintuigen nog maar eens goed na laten kijken. Hahahaha
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)
[ afbeelding ]
http://www.aladding.com/newsDetail.cfm?postid=497134
wtf? is dit internationaal?
OMG wat is dit?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef todaviamoonbathing het volgende:
[..]
Hoe kom je uberhaubt aan dat artikel?
Of ben je random gaan googlen/bingen op red shit streets china?
Dit dusquote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)
[ afbeelding ]
Dit is rode modder dat via de riolering omhoog komt en heeft 0,0 te maken met het olielek.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:31 schreef mediacurator het volgende:
成都闹市路面突然隆起 红褐色泥浆汹涌而出(组图)
[ afbeelding ]
Nee hoor, het is geen wagen van de gemeentereiniging, dit is gewoon een nieuw fietspad wat aangelegd wordt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:58 schreef ender_xenocide het volgende:
Nee hoor, dat is een wagen van de gemeentereinigingsdienst, dat je dat niet ziet, de aarde is gewoon open gebarsten......
OT: wel apart als je ook die andere chinese foto's erbij ziet, die met die gele smurrie en bellen...
creatief? tis waar de bommen en granaten en olie rampen gebeuren dus niet creatief met kurk en ook niet creatief met liniaal, gewoon lijntjes trekkenquote:
Wat ?!!quote:Petroleum Engineer: Boorplatform gesaboteerd, hulpboringen maken lek groter
Abiotische olie uit kern van de Aarde
Ondertussen heeft BP al miljoenen liters van uiterst giftige oplosmiddel Corexit gebruikt om de ware ernst van de ramp te verhullen. Ook vliegverboden boven de Golf, het tegenhouden van verslaggevers en het dreigen met arrestatie van iedereen die met een camera bij de kust durft te verschijnen zijn middelen om de ernst van de situatie verborgen te houden.
Buitengewoon verontrustend is het vermoeden van de engineer dat het Deepwater Horizon platform zogenaamde 'abiotische' olie -met daarin verschillende soorten gassen- heeft aangeboord. 'De druk waarmee deze stoffen uit het lek worden gestuwd is afkomstig van nabij de kern van de Aarde. Het is te vergelijken met een enorm olie-en gasreservoir bovenop de top van een vulkaan en dat zichzelf voortdurend aanvult. Dat is de reden waarom de druk niet afneemt.' Volgens Lindsey Williams was deze druk tijdens de explosie al een onvoorstelbare 70.000 psi (per vierkante inch).
Kernbom zal situatie veel erger maken
'Er is gesproken over het laten ontploffen van een kernbom,' gaat de engineer verder. 'Williams zei dat ze overwegen om één of twee hulpputten te boren, om zo de druk in het lek te verminderen. Dit zal de zaken echter alleen maar erger maken omdat de scheuren in de zeebodem daardoor groter zullen worden. In andere situaties kunnen hulpboringen zo'n lek inderdaad ontlasten, maar ik herhaal: dit is géén reservoir. Nogmaals: dit is géén reservoir, het komt uit de kern van de Aarde.'
bron
Verontrustend.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:31 schreef mediacurator het volgende:
OhMyGod BP OilSpillApocalypse Getting Worse NWO Mafia Oil Spill Conspiracy Thickens Possible Tsunami
Richard Hoagland on C2C over de BP oil spill
OhMyGod BP OilSpillApocalypse Getting Worse NWO Mafia Oil Spill Conspiracy Thickens Possible Tsunami
Niet veel verstand, weet wel dat deze video uit 2008 waarschuwt voor "a disaster " in , miami, kansas, arkansas en de golf van mexico.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef mediacurator het volgende:
Toch apart dat een aantal van deze rampen een soort mysterieus patroon vormen wanneer je dit op een landkaart tekent niet waar?
Heeft iemand verstand van dit soort symboliek?
[ afbeelding ]
Satanistische zieke fuckers, ze weten (knowing) gewoon de meesten niet bij machten zijn om dit goed te kunnen begrijpen totdat het te laat is. we zijn gewoon fucked mits er een wonder gebeurt!quote:
oh dat filmpje ken ik. Toch wel fun "be ready for disasters in Kansas, Arkansas and Gulf of Mexico"quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:47 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Niet veel verstand, weet wel dat deze video uit 2008 waarschuwt voor "a disaster " in , miami, kansas, arkansas en de golf van mexico.
Kan niet zeggen dat hij ongelijk heeft.
ook wel synchromysticismquote:
Let op met wat je voorspeltquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:31 schreef arie_bc het volgende:
Lol, ze zeggen een ramp in Kansas in Arkansas en in de Gulf of Mexico. Lekker vaag weer, ik kan zo ook voorspellen.
Er gebeurt een ramp in Limburg, Zuid-Holland en in de Noordzee. En als er dan jaren later ergens in deze gebieden iets gebeurt ben ik een briljante voorspeller.
Nu al gelijk!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:36 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Let op met wat je voorspelt![]()
Boorplatform staat op springen in Noordzee
Het wordt met de dag bizarder.quote:BP Aware Of Cracks In Oil Well Two Months Before Explosion
BP was aware of cracks appearing in the Macondo well as far back as February, right around the time Goldman Sachs and BP Chairman Tony Hayward were busy dumping their stocks in the company on the eve of the explosion that led to the oil spill, according to information uncovered by congressional investigators.
The Mining and Mineral Services agency released documents to Bloomberg indicating that BP “was trying to seal cracks in the well about 40 miles (64 kilometers) off the Louisiana coast,” according to the report.
The fissures, which BP began to attempt to fix on February 13, could have played a role in the disaster, though this is a question still being explored by investigators. Improperly sealed, the cracks cause explosive natural gas to rush up the shaft.
quote:Radioactive Oil From BP Blowout!
Deep Earth oil is flooding to the surface and it is contaminated with uranium and thorium. During the Gulf War the Gulf Syndrome is speculated to be caused by the expulsion of Uranium and Thorium from the wells opened up by Saddam Hussein. Similar symptoms of illness are now beginning to occur at the Deepwater Horizon spill site and the resulting oil slick.
http://beforeitsnews.com/(...)From_BP_Blowout.html
Brrr ...quote:
quote:TheAlexJonesChannel — 21 juni 2010 — Alex welcomes back to the show Max Keiser, a film-maker, broadcaster and former broker and options trader. Keiser is the host of On the Edge, a program of news and analysis, and Keiser Report, a financial tabloid, that broadcasts on RT. Keiser formerly hosted The Oracle with Max Keiser on BBC World News. He invented Virtual Specialist Technology, a software system used by the Hollywood Stock Exchange.
http://www.maxkeiser.com/
http://www.infowars.com/
http://www.prisonplanet.tv/
Categorie:
Non-profit en activisme
Bizar, wie heeft de film bij de hand om het te verifieren. Wellicht dat dit filmpje geedit is?quote:
quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:13 schreef mediacurator het volgende:
BP Oil Volcano- Cloud of Death followed by Tsunami Traveling at 400-600 MPH 1-2
BP Oil Volcano- Cloud of Death followed by Tsunami Traveling at 400-600 MPH 2-2
According to Richard C. Hoagland, insider sources in BP and in U.S. Government say that there is a Gas Bubble 15-20 Miles across 10+ feet high near BP's oil well head in Gulf of Mexico. It may cause an explosion with Apocalyptic proportions in weeks or months. The pressure at the well is 100.000 PSI and when the Gas explodes it will be like Mt. St. Helens going off underwater. It will create a Cloud of Death and a Tsunami Wave traveling at 400-600 MPH sinking all Vessels around the area as well as drive all hazardous materials including the Oil inland.
De rook is er maar waar is het vuur? het eeuwige vraagstuk!quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:25 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
.
Opgeklopt of waar? That's the question
Omdat iets dat mogelijk is niet gebeurd is het onzin?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:40 schreef arie_bc het volgende:
Als er nu weer niks gebeurt (in de proporties die jullie hier aandragen), mogen we jullie dan eindelijk eens op die onzin aanspreken?
Ik heb regelmatig (vooral in 9/11 threats) met lange inhoudelijke posts gereageerd. Dus ik begrijp je comment wel, maar hij is niet helemaal terecht imo.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:56 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Omdat iets dat mogelijk is niet gebeurd is het onzin?
En trouwens worden mensen hier continu aangesproken, soms op een aardige manier, maar meestal met ongepaste oneliners en heel veels.
Ja ok, ik had het ook niet over jou of alleen over één kant ofzo, maar meer in het algemeen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:13 schreef arie_bc het volgende:
[..]
Ik heb regelmatig (vooral in 9/11 threats) met lange inhoudelijke posts gereageerd. Dus ik begrijp je comment wel, maar hij is niet helemaal terecht imo.
Daarnaast worden hier keer op keer geweldige doemscenario's voorspeld waarvan er nog niet 1 is uitgekomen. Dat mag ook weleens uitgelicht worden als er dan weer eens een word aangedragen.
Weet ik daarom zei ik ook dat ik je comment op zich wel snapte. Maar wilde toch nog even toevoegen dat ik mezelf daar niet (altijd) onder schaar.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:34 schreef Jungpionier het volgende:
[..]
Ja ok, ik had het ook niet over jou of alleen over één kant ofzo, maar meer in het algemeen.
En ik snap ook wel dat je hun niet verantwoordelijk kan houden voor die links. Maar ze posten ze toch met een reden? Mensen als Lambiekje, en een aantal anderen, gelooft ze namelijk wel degelijk.quote:En over die doemscenarios, ze worden hier ook maar ge-linked maar niet zelf opgesteld, toch? Dat sommigen mensen 100% in één versie geloven dat moet iederen toch zelf weten. Als je iets belachelijk vindt dan mag dat toch ook, en zeggen mag men dat ook.
Ik zelf houd niemand hier verantwoordelijk voor de mening en inhoud van een geplaatste link. Ik zie het meer als een onderwerp dat men mag discusseren. Als iets dan niet lijkt waar te zijn, betekend dat toch niet dat ik dan de link-poster aansprakeljk mag stellen. (dat werkt elke kant op)
Trouwens is dat tsunami verhaal nogal vrij fantastisch, maar volgens mij niet onmogelijk. Hangt meer davon af wat er nou precies daar in de olie-bron gebeurd en dat weet men niet 100%.
En, over al dat methaan... heeft iemand hier ooit "The Swarm" gelezen van Frank Schätzing? Daar storten ook delen van de zeebodem in, vanwegen methaan en gaat beina heel west-europa eraan door een mega tsunami.
Gek boek dat wel veel raare waarheden lijkt te bevatten (mischien niet die sentient micro organisms...).
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Swarm_(novel)
had je liever nog wat gepraat dan? dat mag hoor, het een sluit het ander niet uitquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:04 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Bij deze is dit topic een linkdump geworden dus?
quote:A Bankrupt BP - Worse For The Financial World Than Lehman Brothers?
Companies / Oil Companies
Jun 24, 2010 - 06:14 AM
By: OilPrice_Com
The BP crisis in the Gulf of Mexico has rightfully been analysed (mostly) from the ecological perspective. People’s lives and livelihoods are in grave danger. But that focus has equally masked something very serious from a financial perspective, in my opinion, that could lead to an acceleration of the crisis brought about by the Lehman implosion.
People are seriously underestimating how much liquidity in the global financial world is dependent on a solvent BP. BP extends credit – through trading and finance. They extend the amounts, quality and duration of credit a bank could only dream of. The Gold community should think about the financial muscle behind a company with 100+ years of proven oil and gas reserves. Think about that in comparison with what a bank, with few tangible assets, (truly, not allegedly) possesses (no wonder they all started trading for a living!). Then think about what happens if BP goes under. This is no bank. With proven reserves and wells in the ground, equity in fields all over the planet, in terms of credit quality and credit provision – nothing can match an oil major. God only knows how many assets around the planet are dependent on credit and finance extended from BP. It is likely to dwarf any banking entity in multiples.
And at the heart of it all are those dreadful OTC derivatives again! Banks try and lean on major oil companies because they have exactly the kind of credit-worthiness that they themselves lack. In fact, major oil companies, conversely, spend large amounts of time both denying Banks credit and trying to get Bank risk off of their books in their trading operations. Oil companies have always mistrusted bank creditworthiness and have largely considered the banking industry a bad financial joke. Banks plead with oil companies to let them trade beyond one year in duration. Banks even used to do losing trades with oil companies simply to get them on their trading register… a foot in the door so that they could subsequently beg for an extension in credit size and duration.
For the banks, all trading was based on what the early derivatives giant, Bankers Trust, named their trading system: RAROC – or, Risk Adjusted Return on Credit. Trading is a function of credit bequeathed, mixed with the risk of the (trading) position. As trading and credit are intertwined, we might do well to remember what might happen to global liquidity and markets if BP suffers what many believe to be its deserved fate of bankruptcy. The Intercontinental Exchange (ICE) has already been and will be further undermined by BP’s distress. They are one of the only "hard asset" entities backing up this so-called exchange.
If BP does go bust (regardless of whether it is deserved), and even if it is just badly wounded and the US entity is allowed to fail, the long-term OTC derivatives in the oil, refined products and natural gas markets that get nullified could be catastrophic. These will kick-back into the banking system. BP is the primary player on the long-end of the energy curve. How exposed are Goldman sub J. Aron, Morgan Stanley and JPM? Probably hugely. Now credit has been cut to BP. Counter-parties will not accept their name beyond one year in duration. This is unheard of. A giant is on the ropes. If he falls, the very earth may shake as he hits the ground.
As we are beginning to see, the Western pension structure, financial trading and global credit are all inter-twined. BP is central to this, as a massive supplier of what many believe(d) to be AAA credit. So while we see banks roll over and die, and sovereign entities begin to falter… we now have a major oil company on the verge of going under. Another leg of the global economic "chair" is being viciously kicked out from under us. Ecological damage is not just an eco-event on its isolated own. It has been added to the list of man-made disasters jeopardizing the world economy. The price tag and resultant knock-on effects of a BP failure could easily be equal to that of a Lehman, if not more. It is surely, at the very least, Enron x10.
All the counter-party risk associated with the current BP situation means the term curve of the global oil trade has likely shut down. Here we have yet another credit-based event causing a lock-up in markets that will now impede trade and commerce. It looks like an exact replication of the 2008 credit market seizure could ensue all over again – and it could probably be a lot worse. The world is in a far more delicate state now.
Although never really discussed, the world is highly reliant on BPs provision of long-term credit to many core industries. Who makes good on all the outstanding paper that so many smaller oil, gas and electricity companies, airlines, shipping companies, local bus, railway and transportation networks that rely on BPs creditworthiness and performance for? It doesn’t take a genius to figure out how this could all unwind. If BP has to be bailed-out, like a bank, the system will have to print even more unimaginable amounts of money.
The market, intellectually lazy and slow to realization, as it often is, probably has not woken up to it yet – but the BP crisis could unleash damage similar to the banking crisis. A BP failure through bankruptcy could make Lehman look small in comparison, and shake the financial house of cards we live in even more severely. If the implicit danger of the possibilities imbedded in such an event doesn’t make an individual now turn towards gold at full speed, it is likely that nothing will.
Source: http://oilprice.com/Energy/... By Jim Sinclair at JSMineset via Oilprice.com who offer detailed analysis on Oil, alternative Energy, Commodities, Finance and Geopolitics. They also provide free Geopolitical intelligence to help investors gain a greater understanding of world events and the impact they have on certain regions and sectors. Visit: http://www.oilprice.com
© 2010 Copyright OilPrice.com- All Rights Reserved
Lindsey Williams - Oil to go to $50 a barrel - 1 of 5quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:16 schreef Revolution-NL het volgende:
Stel dat de ramp ecologische meevalt dan kunnen we wellicht nog een financiele klap krijgen
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken. Als de inhoud je niet bevalt ga je maar lekker ergens anders spelenquote:
Hij kan beter er een paar posten en dan even er kort op in gaan zelf. Dat voegt vele malen meer toe dan al deze link dumps.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:57 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Je hoeft niet in dit topic te kijken. Als de inhoud je niet bevalt ga je maar lekker ergens anders spelen
moeilijker om op de persoon te spelen met link dumps, lastig he Arie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |