abonnement Unibet Coolblue
pi_75711226
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Tokus het volgende:

[..]

En wat denk je dat "missen" zoal voor betekenissen heeft? Onder andere "erachter komen dat iets niet is waar men het verwachtte." En dat is dus precies wat er aan de hand is.
Dat zeg ik toch ook: een s kan er niet achter komen dat hij er niet is waar wij hem verwachtten.
Wij missen de s, de s ontbreekt.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 17 december 2009 @ 08:57:13 #277
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75717140
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:28 schreef themauster het volgende:
Een man hier verder op staat zijn oprit te vegen heeft geen enkele zin want het sneeuwt nog hardt door .
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  donderdag 17 december 2009 @ 10:41:02 #278
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75720474
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Dat voorheen 'prestitieuze' prijzen (ok, Nobel wat meer dan Time natuurlijk) behoorlijk aan inflatie onderhevig zijn.
Zouden de aanhalingstekens betekenen dat de poster het niet weet?
Life is what you make it.
  donderdag 17 december 2009 @ 11:00:54 #279
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_75721278
quote:
Op woensdag 16 december 2009 10:45 schreef drijfhout het volgende:
Ik heb ook gisteravond gelopen, les 18. Was hier net ietsje minder koud dan de voorgaande avonden. Thermisch ondergoed aan voor het eerst, best lekker, en handschoenen. Geen muts. Lopen ging heerlijk.

Dat laatste tot mijn verbazing, want ik had de voorgaande nacht slechts drie uurtjes geslapen. Afgelopen zondag was ik volledig uitgeslapen, maar was het zwoegen bij het lopen. Geen pijl op te trekken dus.
Laat ik mijn peilen eens op deze spelfout richten.

Blijkt volgens Google nog veel voor te komen trouwens
Life is what you make it.
pi_75721358
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:00 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Laat ik mijn peilen eens op deze spelfout richten.

Blijkt volgens Google nog veel voor te komen trouwens
Die is inderdaad niet bepaald origineel.
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 11:52:17 #281
137949 Disana
pi_75723250
Niet erg grappig maar wel weer erg lelijk:
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
Vreemd dat het GVB nu pas met die veiligheidsvoorschriften komt, geldden die de afgelopen 11 jaar dat die man dat kruisje droeg niet?
pi_75724856
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:46 schreef Cacciatore het volgende:
wat een kou 1 uur reistijd agter de rug en in de bene iick kom binne bij me stage doe de jas uit en loop zo na de senseo om n koppie koffie te zette want kou gaat weg met een warm kopje koffie gezet binne 1 minuut met 2 klontjes suiker een scheutje melk een lepeltje en in een kopje

ik had de koffie nog nie eens opgedronke ma toen komen er 2 vrouwen binnen die ondanks hun korte haar vrouwe zijn ik besgrijf de vrouwen hieronder: er is en blonde vrouw die met dr 2 kinderen speelgoed en koekjes binnekomt en niet gelooft in make-up na de 30. haar zus is de kortharige beugeldragende vrouw die haar kindere koekjes voert als ze is iets vekeerd zegge zodat de kinderen de koekjes in de vloer kunnen drukken want dat is leuk

ik moet de vrouwen helpe de baas neemt de benen maar dat maakt niet uit want ik ben daarvoor de kindere lope zo te schreeuwen kwijlen gooien met speelgoed kerstmuziek op de achtergrond en de vrouwe moeste beetje nummers invulle he voor de fotos die ze moete nabestele ma ondertusse amaal van die kk vrage he of de kindere nie gewoon moge spele en of ik kopieen kan make of ik de afdrukke nie zwartwit kan toveren WANT ANDERS KAN IK NIET ZIEN HOE HET ERUIT ZIET SNAP JIJ DAT! JIJ DAT!!!!!

ik help ze ik glimlach ik spreek netjes nl ik werk ze de zaak uit ik heb mijzelf tienmaal van de brug gegooid in me hoofd ik heb mijzelf 20 keer de polse doorgesnede ma blijf vriendelijk ik beantwoord nog 20 andere vrage HEB JIJ MESCHIEDN EEN DOEKJE HEB JIJ MESCHIEN EEN DRANKJE MAKT NIE UIT HE DIE KOEK OP DE VLEOR MAKT NIE UIT HE DAT DE FOTO KAPOT IS MAKT NIE UIT HE DAT DE TAFEL KWIJL EROPZIT ik vind het normaal hoor boeit nie blijf netjes

bijna zit het erop mama neemt het kind op de schouder die kwijlend na me loopt te staren ik knipoog na de kindje die meteen wegkijkt wat een godverdomde zooi ze gaan weg zijn klaar ik heb der genoeg van ik vervloek ze als ze weg gaan ik blijf nog een half uur schoonmaken want zo ben ik terwijl ik een liedje neurie in me hoofd.

klacht: ze waren kk lelijk
Heb de woorden waar nog een letter achter moet maar niet gemarkeerd...
pi_75758393
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:18 schreef LePoo het volgende:
Prutsers, idd.

Ik koop in zulks weer altijd een doos punehses
pi_75760010
quote:
Op dinsdag 15 december 2009 23:29 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Ontbreekt!

Daar kan ik me toch zo aan irriteren ergeren, aan dat soort fouten! En als ik me dan bedenk dat lezers van dit topic de posters een betere taalkennis toekennen als hunzelf, dan schaamt ik me plaatsvervangend.
Gelukkig is dit niet de domste post ooit.
Klopt, maar vervolgens maar je dezelfde fout. Ik ga er maar vanuit dat het opzet is .

Ik zie zo voor me dat je al twee dagen zit te gniffelen dat het niemand was opgevallen
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_75760151
Kees heeft een stuk terug al gepost dat 'ie die fouten met opzet maakte..
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:57 schreef AKnynke het volgende:
beste piet,

Ik heb anderhalve kilo rosbief. die wil ik morgen met een aantal vrienden gaan veroveren. Nu heb ik redelijk wat tijd om handen, dus ik wil hem langzaam garen in de oven, zodat hij mooi even rosé wordt. Wat voor temperatuur raad jij hiervoor aan, en wat zou de kerntemperatuur moeten zijn? En hoe lang duurt dat ongeveer, aangezien ik wel een beetje wil plannen hoe laat hij op tafel staat..
Het is wel zielig, voor de mensen, bij wie zij de rosbief, zal gaan veroveren.
Wat leest dat lastig zeg, met al die komma's.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_75760677
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 09:50 schreef Hymen_Copter het volgende:
Geachte fokkers,

Het is weer vrijdag en ik bedacht me geen moment. Het is tijd om een weergaloos goed klachtentopic af te leveren om voor jullie het weekend goed te laten beginnen.
Waarschijnlijk denken jullie dat ik jullie in het O'tje neem, maar niets blijkt minder waar te zijn.

Een dag af wat geleden, naast het ritueel water geven aan mijn bonzaai boom, zat ik wat rond te surfen op het internet. Immers een man kan niet altijd werken hoe graag hij of zij ook van zijn werk houdt. Op een begeven moment is er een moment van rust en warmte. Dit moment ontstond zo rond 13 December jl. en het voelde goed. Zoals eerder vernoemd was ik aan het surfen op internet.
Ik verveelde me zoals een man zonder mondharmonica dit doet en moest een oplossing bedenken. ik dacht aan iets vunzig maar tegelijkertijd komisch en vermakelijk.
Rest geknipt wegens oneindige kansloze onzin.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_75761440
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:39 schreef Vanyel het volgende:
Kees heeft een stuk terug al gepost dat 'ie die fouten met opzet maakte..
[..]
Oeps, overheen gelezen. Ik had er nog extra op gelet
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
  Moderator vrijdag 18 december 2009 @ 14:15:44 #288
42184 crew  DaMart
pi_75768496
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 13:33 schreef JoeyJ het volgende:
Ik begrijp de clue niet
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 18 december 2009 @ 15:45:23 #289
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75772158
quote:
Op donderdag 17 december 2009 22:23 schreef clumsy_clown het volgende:

Onthoud dit: als het op je gezin aankomt is het het moeilijkste wat je kan doen om een stap terug te nemen, en je ziet al die doenscenario's en je weet zeker dat het fout gaat, maar dat hoéft niet. Het kan ook dat ze doorkrijgen dat ze het anders aan moeten pakken of in ieder geval niet op jou kunnen teren. En dat klinkt nu heel ongeloofwaardig, dat weet ik, maar ik weet ook uit ervaring dat het doorgaans echt zo werkt.
In tegenstelling tot een denkscenario natuurlijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:18:25 #290
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_75773329
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 15:38 schreef Opkloter het volgende:

[..]

HAT IK NIE in de gate


kut cabs
Als het nou over taxi's ging dan was het misschien wel goed geweest.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_75787371
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef markalder het volgende:
Hallo,

Ik ben dus in de vloer gaan vrezen en ben de verwarmingsbuis tegen gekomen. Nu is hij niet door, maar wel beschadigd. De verwarmingsbuis is van pvc (of pvc-c?) hoe kan ik dit repareren.
Ik vrees ook voor die verwarmingsbuis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 december 2009 @ 11:12:43 #292
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75799168
quote:
Op woensdag 16 december 2009 00:15 schreef daargaanweweer het volgende:
Ik ben 23. De Pshycoloog heb ik zelf niet ingeschakeld, dit mijn ouders omdat ze denken dat ik gek ben dat ik naar een arm land als Thailand wil. De pshycoloog erkent mij gewoon normaal en geeft mij 100% gelijk, maar wil ook een uitweg met mijn ouders. Maargoed het is een lang verhaal mensen, gaat me erom dat ik dat document terugkrijg, wil eigenlijk zo min mogelijk van mijn verhaal online zetten in openbaar!

Ik kan moeilijk bij de politie komen van jah me paspoort is gestolen, poltie: jah weet je wie het is. ik: ja me ouders
Hij heeft hem zelf niet ingeschakeld, dus dan is het ook wel logisch dat hij niet weet hoe je het schrijft
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 19 december 2009 @ 12:15:30 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_75800523
Steam crashed en wil me ghames niet meer starten

Van "crashed" kijk ik niet meer op maar ghames
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:50:19 #294
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75801301
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  † In Memoriam † zaterdag 19 december 2009 @ 13:01:25 #295
137949 Disana
pi_75801585
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:57 schreef De_Ruyter het volgende:

[..]

Iedereen mag van mij ook zeggen wat ze willen, maar ik heb al posts gezien als "Maar goed dat homo Fortuyn is doodgeschoten" en dat soort strekkingen. Niet door jou, maar ik heb het voornamelijk over de strekking die het topic aanneemt.

  zaterdag 19 december 2009 @ 16:42:10 #296
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75807117
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:50 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wat te doen tegen staticiteit ?

Die is ook nieuw
Volgens mij is 'staticiteit' niet fout.
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:47:02 #297
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_75807255
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij is 'staticiteit' niet fout.
Van Dale kent het woord niet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_75811357
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:53 schreef ErwinRommel het volgende:

[..]

Dat werkt vaak juist in het voordeel van het moraal.
hij bedoelt: het voordaal van het moreel.

En:
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef Monidique het volgende:

[..]


[..]

Niet dat alles dan koe en ei is, natuurlijk, maar uiteindelijk is het huidige regime in Bagdad een bondgenoot van Iran en aan de macht dankzij Iran. Blijft heel veel vijandigheid tussen Iraniërs en Irakezen, maar van serieuze onenigheid tussen de regeringen is geen sprake.
Misschien een tikfout, maar wel aardig.

[ Bericht 46% gewijzigd door Kees22 op 19-12-2009 20:23:17 ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zondag 20 december 2009 @ 01:01:48 #299
251975 kissaa
fka: kissa
  zondag 20 december 2009 @ 01:11:26 #300
251975 kissaa
fka: kissa
pi_75823701
Vooral deze

[quote]Op zaterdag 19 december 2009 16:04 schreef cherrycoke het volgende:
nou bedankt in ieder geval firefox zij dat zowel de T als de D goed was dus niet zeiken
[/quote
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')