abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:12:08 #197
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212562936
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:10 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar zonder libido heb je ook geen zin in hand/mondwerk he :X
Al het seksuele is weg uit je hele lijf.
En dan blijft dat gevoel van een 'moetje'.
Je voorziet hem al in zijn behoeften door kinderen op te voeden, eten te maken, zijn kledij te wassen, het huis schoon te houden, waarschijnlijk mee te gaan werken en geld mee in het laaitje te brengen, boodschappen doen, administratie, voor hem te zorgen op andere manieren. Dan moet je dus ook nog verantwoordelijk zijn voor zijn zaad?
Nou als je er zo instaat kan je er beter direct een einde aan maken. :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212562939
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:00 schreef Elan het volgende:

[..]
Ook zonder libido kun je hem op tal van manieren plezieren. Alleen moet je dan geestelijk niet op de stoel zitten dat die sukkel weer wat van je nodig heeft maar het oprecht doen uit liefde en erkenning voor zijn behoeften.
Het kan, maar het is ook geen verplichting dat een vrouw een man af en toe aftapt als ze zelf een tijd geen behoefte heeft.

Of geldt die erkenning voor de afwezigheid van haar behoefte niet?

Het is mentaal allemaal een stuk ingewikkelder, beiden moeten proberen er iets van te maken. Maar zoals jij het schetst, daar word ik echt niet goed van.
pi_212562950
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:23 schreef Elan het volgende:

[..]
Dat enthousiasme en gevoel kan je er alsnog inleggen lijkt me. Een sensuele BJ uit liefde en erkentelijkheid. Over je eigen schaduw heen durven stappen en je eigen sores los laten.

En wie weet wakker je daarmee je eigen seksualiteit ook weer aan.

Maar de makkelijkste weg is natuurlijk gewoon zeggen geen zin te hebben en denken dat daarmee de kous af is.
Nee, de makkelijkste weg is natuurlijk de posts over samen je probleem fixen en samen goeie seks hebben negeren omdat je een vent bent die alleen een zaadcontainer zoekt.

Veel plezier dan met je opblaaspop, ik amuseer me verder wel met mijn makkelijke wederzijdse genot ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212562971
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:39 schreef Elan het volgende:

[..]
Echt, begin hier niet aan TS. Laat je niet gijzelen in een seksloze relatie.

Zij heeft een probleem schijnbaar waardoor haar seksualiteit weg is dus laat haar naar een oplossing zoeken. Je kunt haar steunen maar stopt nooit met vragen om iets dat de normaalste zaak van de wereld is.
je kan instinct en biologie niet forceren
als je daar als man geen respect/empathie voor kan opbrengen, ben je gewoon een egoïst ^O^
De sloot is nu gedempt, maar de vloedgolf komt vast wel weer een keer aanzetten :')
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:15:52 #201
441859 crew  Lenny77
pi_212562980
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:12 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Nou als je er zo instaat kan je er beter direct een einde aan maken. :X
Nuja mss is dat ook wel het beste voor TS?
Het is jammer dat er niet wat meer antwoorden zijn gekomen op het stukje van de seksuoloog en de 5 jaren voor het kind.
Er is duidelijk iets aan de hand en zo te lezen weet TS niet wat het probleem is. Dus buiten het seksuele stuk zijn er wel meer problemen in deze relatie.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:16:58 #202
459912 FlippingCoin
pi_212562994
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:15 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nuja mss is dat ook wel het beste voor TS?
Het is jammer dat er niet wat meer antwoorden zijn gekomen op het stukje van de seksuoloog en de 5 jaren voor het kind.
Er is duidelijk iets aan de hand en zo te lezen weet TS niet wat het probleem is. Dus buiten het seksuele stuk zijn er wel meer problemen in deze relatie.
Ik denk dat het verleden aan hem knaagt, anders zou je dat niet zo prominent beschrijven. Ik weet niet of dat nog goed gaat komen nee.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_212563025
quote:

[..]
Je voorziet hem al in zijn behoeften door kinderen op te voeden, eten te maken, zijn kledij te wassen, het huis schoon te houden, waarschijnlijk mee te gaan werken en geld mee in het laaitje te brengen, boodschappen doen, administratie, voor hem te zorgen op andere manieren. Dan moet je dus ook nog verantwoordelijk zijn voor zijn zaad?
Dat heeft ze al in de vorm van die baby :D

Maar zonder gekkigheid die man heeft behoeften, als je daar niet aan wil of kan voldoen zal de relatie waarschijnlijk niet overleven. Het is barsten of buigen.
blablablabla
pi_212563027
Ik moet zeggen, als mijn partner me op de momenten dat ik even geen zin had voor de voeten gooide (er staat niet dat ie dat doet, maar zo leest het verhaal een beetje) dat ik vroeger een sloerie was dus nu ook zin moet hebbben, dan veranderde ik ook in no time van de Pacific in de Sahara.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_212563092
De specifieke details over haar seksverleden vind ik sowieso een beetje vreemd staan in het verhaal.
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:24:59 #206
441859 crew  Lenny77
pi_212563100
quote:
16s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:16 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Ik denk dat het verleden aan hem knaagt, anders zou je dat niet zo prominent beschrijven. Ik weet niet of dat nog goed gaat komen nee.
Maar dat zou al helemaal stom zijn om dat verleden mee te slepen. Eerst vond hij het namelijk wel leuk want hij plukte de voordelen ervan. Maar nu hij in het nadeel zit is dat ineens een probleem?
Ik hoop oprecht niet dat hij dat al voor haar voeten heeft gegooid, in de trant van: vroeger kon je wel neuken met jan en allemaal maar voor mij kan je niet je benen even spreiden.
Want dan zou DAT het moment voor mij zijn dat de knop om was gegaan.
Hij wist van haar verleden, hij vond het duidelijk niet erg. Om dat dan later te gaan 'gebruiken' :r

Maar nu ben ik wel enorme aannames aan het maken, dus deze post mag eigenlijk als 'niet aan de orde zijn' beschouwd worden.
En ik vind sowieso dat we dat verleden moeten laten rusten in dit topic tot er bevestiging van TS komt of dit stukje meespeelt in zijn gevoelens op dit moment.
Want dit zijn dingen die een heel topic laten ontsporen.. en laat ik dit topic nu graag willen openhouden en alle meningen en input van de users willen laten staan, ook al zijn ze niet altijd even netjes.
pi_212563126
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nee, de makkelijkste weg is natuurlijk de posts over samen je probleem fixen en samen goeie seks hebben negeren omdat je een vent bent die alleen een zaadcontainer zoekt.

Samen goede seks gaat niet werken als een van beide partners om wat voor reden dan ook seksueel is uitgecheckt.

quote:
Veel plezier dan met je opblaaspop, ik amuseer me verder wel met mijn makkelijke wederzijdse genot ^O^
Voor wederzijds genot is wel polariteit nodig en affectie van twee kanten. Stop jij maar een lange tijd met je partner seks geven en je gaat zien dat ook jij uiteindelijk net zo goed een zaadcontainer was. Alleen is het nu geen issue omdat beiden er niet moeilijk over doen en er plezier uithalen.
blablablabla
pi_212563138
quote:

[..]
Ben jij toevallig nog alleen?
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:28:06 #209
459912 FlippingCoin
pi_212563141
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:24 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar dat zou al helemaal stom zijn om dat verleden mee te slepen. Eerst vond hij het namelijk wel leuk want hij plukte de voordelen ervan. Maar nu hij in het nadeel zit is dat ineens een probleem?
Ik hoop oprecht niet dat hij dat al voor haar voeten heeft gegooid, in de trant van: vroeger kon je wel neuken met jan en allemaal maar voor mij kan je niet je benen even spreiden.
Want dan zou DAT het moment voor mij zijn dat de knop om was gegaan.
Hij wist van haar verleden, hij vond het duidelijk niet erg. Om dat dan later te gaan 'gebruiken' :r

Maar nu ben ik wel enorme aannames aan het maken, dus deze post mag eigenlijk als 'niet aan de orde zijn' beschouwd worden.
En ik vind sowieso dat we dat verleden moeten laten rusten in dit topic tot er bevestiging van TS komt of dit stukje meespeelt in zijn gevoelens op dit moment.
Want dit zijn dingen die een heel topic laten ontsporen.. en laat ik dit topic nu graag willen openhouden en alle meningen en input van de users willen laten staan, ook al zijn ze niet altijd even netjes.
Nouja hij pent het zelf uitgebreid neer in de OP nota bene. En het is een wederkerend thema in R&P.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 11:28:25 #210
459912 FlippingCoin
pi_212563147
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:24 schreef prunus het volgende:
De specifieke details over haar seksverleden vind ik sowieso een beetje vreemd staan in het verhaal.
Ja dit dus...
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:28:43 #211
441859 crew  Lenny77
pi_212563153
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ben jij toevallig nog alleen?
:D
Nee.
Ik wil gewoon duidelijk maken dat een vrouw hopelijk meer betekent in een relatie dan zaadopvang spelen.
pi_212563239
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:28 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Nee.
Ik wil gewoon duidelijk maken dat een vrouw hopelijk meer betekent in een relatie dan zaadopvang spelen.
Ik denk dat je de importantie van seks voor de man in de relatie niet moet onderschatten. Maakt dat je dan primair een lustobject? Natuurlijk niet! Ik las ooit ergens dat bij voldoende en gelukkige seks het voor mannen 10% van de relatie is maar als het wegvalt is het 90%.

Misschien geld dit ook wel voor vrouwen die ongewenst in een seksloze relatie zitten.
blablablabla
pi_212563284
wat is er uit die 6 maanden bij de seksuoloog gekomen?
is haar sex drive weg, of is haar sex drive bij jou weg?

misschien trek ik teveel conclusies maar ik zie dit patroon.

vroeger veel neuken, want onzeker / lol hebben.
met jou veel neuken, want stabiele partner voor toekomst gelukkig maken.
kinderen krijgen, de investering van de "beta"-man (jij) gelukkig maken is niet meer nodig. je bent (of was al) een saaie partner.

gedraag je dus als aantrekkelijke man. haar sex drive is waarschijnlijk niet weg, maar jij maakt haar niet opgewonden.
je onderhandelingspositie is erg laag. (durf weg te lopen, kijk om je heen naar andere vrouwen, etc.)
het klinkt allemaal vrij wanhopig van jou kant, zorg dat ze daar niks van mee krijgt.
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:39:45 #214
441859 crew  Lenny77
pi_212563316
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:34 schreef Elan het volgende:

[..]
Ik denk dat je de importantie van seks voor de man in de relatie niet moet onderschatten. Maakt dat je dan primair een lustobject? Natuurlijk niet! Ik las ooit ergens dat bij voldoende en gelukkige seks het voor mannen 10% van de relatie is maar als het wegvalt is het 90%.

Misschien geld dit ook wel voor vrouwen die ongewenst in een seksloze relatie zitten.
Maar ik ontken het belang van seksualiteit toch ook niet? Ook voor vrouwen inderdaad.
Ik blijf toch zeggen: er is daar duidelijk een probleem en als er niet tot een oplossing kan gekomen worden dan gaat dit waarschijnlijk mis lopen?
Alternatieve oplossingen kunnen ook he? De relatie open breken, betaalde seks.
Stel dat ik ooit een ongeval krijg of een ziekte of wat dan ook waardoor ik fysiek niet meer in staat ben om intimiteit te hebben dan ga ik mijn partner ook een vrijkaart geven naar seks buiten de deur (er vanuit gaande dat hij zou blijven bij mij terwijl ik eigenlijk alleen nog maar een 'last' ben).
pi_212563319
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:14 schreef Viesdik het volgende:

[..]
je kan instinct en biologie niet forceren
als je daar als man geen respect/empathie voor kan opbrengen, ben je gewoon een egoïst ^O^
De sloot is nu gedempt, maar de vloedgolf komt vast wel weer een keer aanzetten :')
Zijn er zat hij wie dat niet terug komt hoor.

En de behoeften van TS zijn met zo goed biologie en instinct.
blablablabla
pi_212563320
quote:

[..]
Nee.
Waarmee je het seks gedeelte zomaar af doet als een moetje wat even tussen de bedrijven door moet gebeuren. En ik mag aannemen dat dat voor de meeste vrouwen ook niet het geval is.

Maar als dan nog, als dat af en toe een keer nodig is om je relatie op peil te houden en je laat dat dan na… dan weet je als man in ieder geval waar je aan toe bent.
pi_212563336
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:39 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Maar ik ontken het belang van seksualiteit toch ook niet? Ook voor vrouwen inderdaad.
Ik blijf toch zeggen: er is daar duidelijk een probleem en als er niet tot een oplossing kan gekomen worden dan gaat dit waarschijnlijk mis lopen?
Alternatieve oplossingen kunnen ook he? De relatie open breken, betaalde seks.
Stel dat ik ooit een ongeval krijg of een ziekte of wat dan ook waardoor ik fysiek niet meer in staat ben om intimiteit te hebben dan ga ik mijn partner ook een vrijkaart geven naar seks buiten de deur (er vanuit gaande dat hij zou blijven bij mij terwijl ik eigenlijk alleen nog maar een 'last' ben).
Vind je dat TS dit nu al mag voorstellen? Of zou je je daar als vrouw alleen maar door voelen opgejaagd?

Hij lijkt me wel oprecht een goeie gozer. Misschien zelfs wel iets te lief.
blablablabla
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:42:48 #218
441859 crew  Lenny77
pi_212563343
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:40 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Waarmee je het seks gedeelte zomaar af doet als een moetje wat even tussen de bedrijven door moet gebeuren. En ik mag aannemen dat dat voor de meeste vrouwen ook niet het geval is.

Maar als dan nog, als dat af en toe een keer nodig is om je relatie op peil te houden en je laat dat dan na… dan weet je als man in ieder geval waar je aan toe bent.
Het hoort inderdaad niet een moetje te zijn, lijkt mij voor de partner ook een echte afknapper. Maar het gaat hier over iemand die totaal geen libido meer heeft.. en dan voelt het wel als moetjes.
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:44:43 #219
441859 crew  Lenny77
pi_212563363
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Vind je dat TS dit nu al mag voorstellen? Of zou je je daar als vrouw alleen maar door voelen opgejaagd?

Ik hoop dat TS nog wat ophelderingen komt geven alleszins.
En ik denk dat als je het gesprek daarover slim aanpakt en dit rustig aanbrengt wel zou moeten kunnen.
pi_212563380
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:42 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Het hoort inderdaad niet een moetje te zijn, lijkt mij voor de partner ook een echte afknapper. Maar het gaat hier over iemand die totaal geen libido meer heeft.. en dan voelt het wel als moetjes.
Ik lees nergens dat zij zelf niet meer masturbeert, heb ik daar overheen gelezen?
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 11:46:47 #221
441859 crew  Lenny77
pi_212563393
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:46 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Ik lees nergens dat zij zelf niet meer masturbeert, heb ik daar overheen gelezen?
Dat is gevraagd geweest dacht ik maar geen antwoord op gekomen.

Edit: is zelfs door jou gevraagd :D
pi_212563431
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Doet hij post #138
blablablabla
pi_212563478
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:46 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ja precies maar geen antwoord, zou wel een hoop ophelderen.
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 12:02:36 #224
441859 crew  Lenny77
pi_212563516
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:51 schreef Elan het volgende:

[..]
Doet hij post #138
Dat ging over hem en zijn masturberen, niet of zij het nog doet.
pi_212563630
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 februari 2024 16:56 schreef Ed1234 het volgende:
Vervelend TS en ik kan mij goed voorstellen dat dit frustratie oplevert. Bij deze even een verhaal van de andere kant (dit hoeft niet dezelfde ervaring te zijn als jouw vriendin) die je blikt misschien wat verbreed. Iets minder dan een jaar geleden ben ik voor het eerst moeder geworden, en dat heeft een behoorlijke impact gehad. Zowel mentaal als fysiek.
[...]
Het is jammer dat zo'n goede post zo weinig aandacht krijgt.

Nu mijn kinderen ouder zijn, begrijp ik beter hoezeer de eerste jaren volledig in het teken stonden van hun behoeftes. Nu heb ik zelf nooit minder zin in seks gekregen, maar die eerste jaren waren wel slopend. Werken, zorgen, werken, zorgen. Het heeft een tijd geduurd voor er meer ruimte was voor mijn eigen behoeftes, laat staan voor die van mijn geliefde.

Het goede nieuws is dat die tijd en ruimte wel weer komen. Het slechte nieuws is dat je tot die tijd begrijpelijk geen genoegen wilt nemen met een relatie die onbevredigend is. Daar samen met elkaar doorheen komen, is ongetwijfeld niet makkelijk. Maar zolang je beiden de wil hebt om aandacht te hebben voor elkaar, is het in mijn optiek de moeite waard om eraan te blijven werken. En intussen is het dan zaak je eigen frustratie niet te voeden, maar te proberen er niet te veel mee bezig te zijn. Misschien klinkt dat onmogelijk, maar dat is het niet. Misschien klinkt het onwenselijk, maar het opbreken van je gezin is ook niet iets wat je lichtzinnig doet.

Mijn ervaring is dat het alle verschil maakt dat je het gevoel hebt dat je er samen voorstaat. Als de een zich een slachtoffer van het gedrag van de ander voelt, dan zie ik het niet snel goedkomen omdat je je tekort gedaan voelt en wrok opbouwt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_212563651
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:42 schreef Elan het volgende:

Het is een theorie:

TS stelt zich te slaafs op. Beetje de pleaser uithangen maar daar wordt ze eigenlijk niet echt opgewonden meer van. Het initiatief ligt overduidelijk bij TS en zijn vriendin is in die zin dominant dat ze de ‘macht’ heeft af te wijzen. Door de teleurstellingen komt TS wanhopiger over hetgeen niet de aantrekkingskracht oplevert die zijn vriendin misschien wel nodig heeft om opgewonden te raken.

Als die seksuoloog niks uit haalt of heeft gehaald, blijven er eigenlijk nog 3 opties over.
1-direct kappen met deze relatie
2-accepteren en er zonder een lustig sexleven het beste van maken
3-je als een alpha op gaan stellen en je wat minder als een slaaf gedragen. Praat eens met andere vrouwen. Ga niet als een halve tamme op de bank zitten wachten tot er wat gebeurd. Ga eens een keer uitbundig stappen. Kortom; stel je als een klootzak op (gedraag je er niet meteen naar) en stel je wat onafhankelijker op en zorg dat zij weer de behoefte krijgt om jou opnieuw “te veroveren”. Als dat niet werkt kun je altijd terug naar optie 1 of 2.
pi_212563664
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Dat ging over hem en zijn masturberen, niet of zij het nog doet.
Oh ja duh.
Denk alleen niet dat ze daar eerlijk over zal zijn want de directe implicatie is dan dat TS iets grondig verkeerd aanpakt tussen of buiten de lakens.
blablablabla
  Moderator zaterdag 24 februari 2024 @ 12:29:01 #228
441859 crew  Lenny77
pi_212563717
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:21 schreef Elan het volgende:

[..]
Oh ja duh.
Denk alleen niet dat ze daar eerlijk over zal zijn want de directe implicatie is dan dat TS iets grondig verkeerd aanpakt tussen of buiten de lakens.
Wat ook nog een optie kan zijn idd :X
pi_212563737
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:29 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Wat ook nog een optie kan zijn idd :X
Iets meer achtergrondinformatie zou wel prettig zijn.
blablablabla
pi_212563776
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 11:27 schreef Elan het volgende:

[..]
Samen goede seks gaat niet werken als een van beide partners om wat voor reden dan ook seksueel is uitgecheckt.
[..]
Voor wederzijds genot is wel polariteit nodig en affectie van twee kanten. Stop jij maar een lange tijd met je partner seks geven en je gaat zien dat ook jij uiteindelijk net zo goed een zaadcontainer was. Alleen is het nu geen issue omdat beiden er niet moeilijk over doen en er plezier uithalen.
Je had de post over hoe mijn vrouw lange tijd stopte met 'mij seks geven' :r :r :r even gemist hè?
En hoe we dat samen hebben opgelost en nu weer samen toffe seks hebben? Omdat ik inderdaad vond dat we samen een probleem hadden toen er een verschil was in libido omdat het mijne duizend hoger was dan het hare en niet zij alleen er iets aan moest doen? En ik dus nooit van haar heb verwacht dat ze me even bevredigde uit schuldgevoel :r
pi_212563798
quote:

[..]
Nee.
Klinkt alsof je er een dagje op past en het dan teruggeeft :D
Zou ook wel lollig zijn in dit geval _O-
pi_212563835
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het is een theorie:

TS stelt zich te slaafs op. Beetje de pleaser uithangen maar daar wordt ze eigenlijk niet echt opgewonden meer van. Het initiatief ligt overduidelijk bij TS en zijn vriendin is in die zin dominant dat ze de ‘macht’ heeft af te wijzen. Door de teleurstellingen komt TS wanhopiger over hetgeen niet de aantrekkingskracht oplevert die zijn vriendin misschien wel nodig heeft om opgewonden te raken.

Als die seksuoloog niks uit haalt of heeft gehaald, blijven er eigenlijk nog 3 opties over.
3-je als een alpha op gaan stellen en je wat minder als een slaaf gedragen. Praat eens met andere vrouwen. Ga niet als een halve tamme op de bank zitten wachten tot er wat gebeurd. Ga eens een keer uitbundig stappen. Kortom; stel je als een klootzak op (gedraag je er niet meteen naar) en stel je wat onafhankelijker op en zorg dat zij weer de behoefte krijgt om jou opnieuw “te veroveren”. Als dat niet werkt kun je altijd terug naar optie 1 of 2.
Interessante theorie die ook wel wat consensus heeft in de psychologie. Masculiniteit versus feminiteit = polariteit. Als je je heel vrouwelijk en afhankelijk gaat gedragen worden kan dat zeker gevolgen hebben.

Wat dan wel interessant is dat onder dit.filmpje een vrouw reageert die tegen dezelfde issues aan loopt met haar man :')

Dat suggereert dat het toch wel wat complexer ligt dan dat. Nog los daar van vind ik niet dat je je (seksuele) gevoelens en behoeften zou moeten onderdrukken in een relatie om iets (of dat nu seks of iets anders is) proberen te forceren. Daarmee ben je jezelf keihard aan het verloochenen. Haar voor het blok zetten zou ik doen en als dat je dan de relatie kost is het ook duidelijk. Maar zo rol ik, wellicht zou voor een ander een open relatie of zelfs een seksloze relatie meer soelaas bieden.
blablablabla
pi_212563880
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Je had de post over hoe mijn vrouw lange tijd stopte met 'mij seks geven' :r :r :r even gemist hè?
En hoe we dat samen hebben opgelost en nu weer samen toffe seks hebben? Omdat ik inderdaad vond dat we samen een probleem hadden toen er een verschil was in libido omdat het mijne duizend hoger was dan het hare en niet zij alleen er iets aan moest doen? En ik dus nooit van haar heb verwacht dat ze me even bevredigde uit schuldgevoel :r
En hoe is dat uiteindelijk goedgekomen door er over te lullen of door te poetsen in de slaapkamer?

Praatjes vullen geen gaatjes, je kan 10 jaar in therapie gaan als je er vervolgens niet letterlijk de daad bij het woord voegt blijft je tegen exact dezelfde issues aanlopen.

Uiteindelijk moet er gewoon weer geneukt worden en je zaadcontainer beschikbaar zijn voor de wederhelft.
blablablabla
pi_212563919
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Of hij gebruikt zijn handen eens een tijdje.
Dat is een optie, maar daar hoort wat mij betreft ook wel bij dat beide partners erkennen dat er een probleem is als de een wel en de ander geen libido heeft en dat beide partners er alles aan doen om dat op te lossen.

Want ‘ik heb geen zin, dus heb ik geen probleem’ is ook niet echt constructief.
pi_212564024
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 10:35 schreef Viesdik het volgende:
Misschien is het de kunst om jezelf op het gebied van seks de komende paar jaar even op de tweede plek te zetten.
Af en toe beetje afberen als noodoplossing moet kunnen, desnoods in de keuken als ze aan het koken is.
Heb het gewoon leuk samen.
Dat doet hij al 5 vd 7 jaar… Op de verkeerde manier, maar toch.
pi_212564049
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:45 schreef Elan het volgende:

[..]
En hoe is dat uiteindelijk goedgekomen door er over te lullen of door te poetsen in de slaapkamer?

Praatjes vullen geen gaatjes, je kan 10 jaar in therapie gaan als je er vervolgens niet letterlijk de daad bij het woord voegt blijft je tegen exact dezelfde issues aanlopen.

Uiteindelijk moet er gewoon weer geneukt worden en je zaadcontainer beschikbaar zijn voor de wederhelft.
Volgens mij is het voor jou erg opwindend om het maar lekker dominant te hebben over de vrouw en haar rol om seksueel dienstbaar te zijn aan de man. Wat afschwuelijk als je er zo in staat of als je zo'n partner hebt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_212564117
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:19 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Het is een theorie:

Dat TS ‘te slaafs’ is geweest kan best, maar het alternatief is niet ‘de klootzak uitgangen’.
pi_212564201
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:42 schreef Elan het volgende:

[..]
Interessante theorie die ook wel wat consensus heeft in de psychologie. Masculiniteit versus feminiteit = polariteit. Als je je heel vrouwelijk en afhankelijk gaat gedragen worden kan dat zeker gevolgen hebben.

Wat dan wel interessant is dat onder dit.filmpje een vrouw reageert die tegen dezelfde issues aan loopt met haar man :')

Dat suggereert dat het toch wel wat complexer ligt dan dat. Nog los daar van vind ik niet dat je je (seksuele) gevoelens en behoeften zou moeten onderdrukken in een relatie om iets (of dat nu seks of iets anders is) proberen te forceren. Daarmee ben je jezelf keihard aan het verloochenen. Haar voor het blok zetten zou ik doen en als dat je dan de relatie kost is het ook duidelijk. Maar zo rol ik, wellicht zou voor een ander een open relatie of zelfs een seksloze relatie meer soelaas bieden.
Die man legt in een paar woorden heel goed uit wat ik bedoel inderdaad. Ik heb daar verder geen psychische onderbouwing bij die hij wel heeft. ^O^

In post 5 en 12 probeer ik hier al enigszins op te hinten maar daar komt dan helemaal geen reactie op van TS.
Maar in essentie is het heel plat gezegd toch een beetje de kunst om fuck you tegen je vrouwtje te zeggen als je een keer geen seks krijgt en gewoon lekker wat anders gaan doen.

Ook geeft de man in het filmpje heel duidelijk aan dat er in principe een verschil bestaat tussen mannelijke en vrouwelijke hormonen. Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde.
Het verbaast mij dan ook weinig dat TS in het begin vooral reageert op de “vrouwelijke” reacties.
pi_212564208
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:58 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Volgens mij is het voor jou erg opwindend om het maar lekker dominant te hebben over de vrouw en haar rol om seksueel dienstbaar te zijn aan de man. Wat afschwuelijk als je er zo in staat of als je zo'n partner hebt.
Zo dan lekker aan het framen? :D
Heeft niks met dominantie te maken of vrouwonvriendelijk gedrag maar seks is gewoon ontzettend belangrijk voor mij. Gelukkig heb ik een partner die daar net zo over denkt anders zou het heel snel problematisch worden.
Misschien ondenkbaar voor jou maar zoveel mensen zoveel wensen, leven en laten leven.
blablablabla
pi_212564231
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:10 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Die man legt in een paar woorden heel goed uit wat ik bedoel inderdaad. Ik heb daar verder geen psychische onderbouwing bij die hij wel heeft. ^O^

In post 5 en 12 probeer ik hier al enigszins op te hinten maar daar komt dan helemaal geen reactie op van TS.
Maar in essentie is het heel plat gezegd toch een beetje de kunst om fuck you tegen je vrouwtje te zeggen als je een keer geen seks krijgt en gewoon lekker wat anders gaan doen.

Ook geeft de man in het filmpje heel duidelijk aan dat er in principe een verschil bestaat tussen mannelijke en vrouwelijke hormonen. Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde.
Het verbaast mij dan ook weinig dat TS in het begin vooral reageert op de “vrouwelijke” reacties.
Ik krijg nooit seks van mijn vrouw. We hebben wel heel veel seks, maar dan samen.

En als ik merk dat mijn vrouw een keer minder zin heeft, dan ebt bij mij de zin ook weg. Dat gaat allemaal heel natuurlijk.
pi_212564237
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Dat TS ‘te slaafs’ is geweest kan best, maar het alternatief is niet ‘de klootzak uitgangen’.
Dat is het naar mijn idee (en in nettere bewoordingen ook die internet psycholoog die elan post) toch wel.

Ik bedoel niet dat je je daadwerkelijk als een totale neanderthaler op moet stellen maar meer in de zin dat je een beetje schijt moet hebben. Jezelf heel nederig opstellen als TS heeft in deze situatie niet echt gewerkt.
pi_212564273
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik krijg nooit seks van mijn vrouw. We hebben wel heel veel seks, maar dan samen.

En als ik merk dat mijn vrouw een keer minder zin heeft, dan ebt bij mij de zin ook weg. Dat gaat allemaal heel natuurlijk.
Dan is de balans bij jullie goed. Maar het blijkt wel dat dat dus niet voor iedereen automatisch het geval is. Of dat die balans voor altijd goed blijft.
pi_212564289
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Zo dan lekker aan het framen? :D
Heeft niks met dominantie te maken of vrouwonvriendelijk gedrag maar seks is gewoon ontzettend belangrijk voor mij. Gelukkig heb ik een partner die daar net zo over denkt anders zou het heel snel problematisch worden.
Misschien ondenkbaar voor jou maar zoveel mensen zoveel wensen, leven en laten leven.
Nee hoor, voor mij is er juist ontzettend veel denkbaar. Voor jou lijkt dat veel moeilijker. Seks, en als je daar geen zin in hebt, dan doe je dat toch maar, want ik moet mijn zaad kwijt. Dat is nogal eendimensionaal.

Je zou ook gewoon wat aan je taalgebruik kunnen doen en wat minder provocerende woorden kunnen gebruiken om een normaal gesprek te kunnen voeren.

En je leest kennelijk maar de helft of slaat het niet op, want er is al door verschillende vrouwen in dit topic aangegeven dat zij seks ook heel belangrijk vinden, dat ze in een relatie hebben gezeten waarin dat ongelijk was en hoe ze daarmee om zijn gegaan.
pi_212564316
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat is het naar mijn idee (en in nettere bewoordingen ook die internet psycholoog die elan post) toch wel.

Ik bedoel niet dat je je daadwerkelijk als een totale neanderthaler op moet stellen maar meer in de zin dat je een beetje schijt moet hebben. Jezelf heel nederig opstellen als heeft in deze situatie niet echt gewerkt.
Exact.
En ook duidelijk maken dat je onder geen beding genoegen neemt met een seksloze relatie.

Welke conclusies zij daar vervolgens aan wil verbinden is aan haar. Als jij als partner het probleem bent moet ze dat lekker uitspreken in plaats van je gefrustreerd en in het ongewisse te laten gokken naar de oorzaak.

Men spreekt overigens al over een seksloze relatie of huwelijk als je minder dan 10x per jaar seks hebt dus daar is wel sprake van in TS zijn situatie.
blablablabla
pi_212564334
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Ik bedoel niet dat je je daadwerkelijk als een totale neanderthaler op moet stellen maar meer in de zin dat je een beetje schijt moet hebben. Jezelf heel nederig opstellen als heeft in deze situatie niet echt gewerkt.
Waar pleit ik voor nederig?

Misschien dat je wel het juiste bedoelt, maar de huidige woordkeuze omschrijft het in ieder geval niet.

Als je bv merkt dat het libido terugloopt, dan is de normale reactie dat je daar open over communiceert en je behoeftes duidelijk maakt op een constructieve manier. Op die manier sta je voor jezelf, maar wel vanuit een gelijkwaardigheid.

Klootzak impliceert allesbehalve gelijkwaardigheid. Laat staan een situatie waar iemand geil van pleegt te worden.
pi_212564341
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:10 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Dat is toch al helemaal de verkeerde start "als je een keer geen seks krijgt"?

Het zou toch moeten zijn "als je samen niet voldoende zin hebt om seks te hebben"?

En van een keer moet je al helemaal niet overspannen raken. Tjonge...
pi_212564392
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:17 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dan is de balans bij jullie goed. Maar het blijkt wel dat dat dus niet voor iedereen automatisch het geval is. Of dat die balans voor altijd goed blijft.
Denk je dat het automatisch zo gaat?

Om het libido op peil te houden is bevredigende seks nodig. Daar gaat het gewoon vaak mis. En dat kun je al verneuken door seks te hebben als je merkt dat de ander het doet als ‘klusje’. Want zodra je het als klusje gaat zien…

Zo moeilijk is dat toch niet?
pi_212564412
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:23 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat is toch al helemaal de verkeerde start "als je een keer geen seks krijgt"?

Het zou toch moeten zijn "als je samen niet voldoende zin hebt om seks te hebben"?

En van een keer moet je al helemaal niet overspannen raken. Tjonge...
Is het werkelijk nou zo moeilijk om niet elke letter of zin zodanig op te vatten dat er geen enkele nuance mogelijk is? Ik heb bij jou altijd het idee dat ik een disclaimer moet plaatsen omdat het anders weer te letterlijk wordt op gevat.

Het is toch duidelijk dat het in dit geval niet om “een keertje geen seks krijgen” gaat? Of moet ik dan in elke post benadrukken wat TS in zijn OP al aangeeft.
pi_212564444
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:28 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Denk je dat het automatisch zo gaat?

Om het libido op peil te houden is bevredigende seks nodig. Daar gaat het gewoon vaak mis. En dat kun je al verneuken door seks te hebben als je merkt dat de ander het doet als ‘klusje’. Want zodra je het als klusje gaat zien…

Zo moeilijk is dat toch niet?
Dan reageer je op de verkeerde want ik beweer niet dat het, van welke kant dan ook, als een moetje zou moeten worden gezien. Op het moment dat dat het geval is zit er ergens al iets fout.
Ik stel ook nergens dat je er als koppel ook niet over moet communiceren. Feit is wel dat niet iedereen of elk stel daar op dezelfde manier over communiceert.
pi_212564445
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:30 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Is het werkelijk nou zo moeilijk om niet elke letter of zin zodanig op te vatten dat er geen enkele nuance mogelijk is? Ik heb bij jou altijd het idee dat ik een disclaimer moet plaatsen omdat het anders weer te letterlijk wordt op gevat.

Het is toch duidelijk dat het in dit geval niet om “een keertje geen seks krijgen” gaat? Of moet ik dan in elke post benadrukken wat TS in zijn OP al aangeeft.
Ik denk dat het handig is om te posten wat je bedoelt.

seks krijgen
een keertje

Dan klinkt het toch alsof het problematisch is als je 'een keertje' geen seks 'krijgt'? Of hoe moet ik het dan lezen? Als dat niet is wat je bedoelt, moet je het wellicht zeggen zoals je het wel bedoelt?
pi_212564472
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:23 schreef VEM2012 het volgende:

Klootzak impliceert allesbehalve gelijkwaardigheid. Laat staan een situatie waar iemand geil van pleegt te worden.
Dat is dan maar net welke definitie je aan het woord klootzak geeft. Er zijn meer dan genoeg vrouwen die juist enorm opgewonden worden van het type “klootzak”.
pi_212564512
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:33 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik denk dat het handig is om te posten wat je bedoelt.

seks krijgen
een keertje

Dan klinkt het toch alsof het problematisch is als je 'een keertje' geen seks 'krijgt'? Of hoe moet ik het dan lezen? Als dat niet is wat je bedoelt, moet je het wellicht zeggen zoals je het wel bedoelt?
Ik denk dat je slim genoeg bent om te begrijpen wat ik bedoel en in welke context je dit moet plaatsen. Je kiest er zelf bewust voor om te reageren op dat ene zinnetje maar de rest compleet te negeren.
pi_212564547
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:33 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dan reageer je op de verkeerde want ik beweer niet dat het, van welke kant dan ook, als een moetje zou moeten worden gezien. Op het moment dat dat het geval is zit er ergens al iets fout.
Ik stel ook nergens dat je er als koppel ook niet over moet communiceren. Feit is wel dat niet iedereen of elk stel daar op dezelfde manier over communiceert.
Toch is de gedachte achter de woorden ‘seks krijgen’ een zeer ongelijkwaardige.
pi_212564553
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:37 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik denk dat je slim genoeg bent om te begrijpen wat ik bedoel en in welke context je dit moet plaatsen. Je kiest er zelf bewust voor om te reageren op dat ene zinnetje maar de rest compleet te negeren.
Ik probeer geen aannames te doen van wat mensen bedoelen, maar af te gaan op wat men zegt.

Maar ik zal proberen jou verder te negeren. Dat is wellicht handiger, als jij niet in staat bent om je duidelijker uit te drukken, of dat niet wil. Ik ga niet proberen te bedenken wat je zou kunnen bedoelen, want dan begrijp ik het verkeerd, en is het weer niet goed. Daar pas ik voor.
pi_212564557
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat is dan maar net welke definitie je aan het woord klootzak geeft. Er zijn meer dan genoeg vrouwen die juist enorm opgewonden worden van het type “klootzak”.
Ik ben benieuwd of er hier vrouwen zijn die daadwerkelijk aangeven te vallen op het zijn van een ‘klootzak’.
pi_212564577
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 12:45 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat is goedgekomen door eerst te lullen over oorzaken, daarna pas te lullen over poetsen en uiteindelijk wordt er meer en grondiger gepoetst dan ooit tevoren.

Uiterst effectief dus, dat lullen. Praatjes die prima gaatjes vullen ook. Ik kan je garanderen dat het lang niet zo effectief was geweest als ik bij het poetsen was begonnen ipv bij het lullen.

En nee, toevallig lag de oorzaak niet bij onze seks. Niet bij seks in het algemeen zelfs, had er geen hol mee te maken. Maar door daar te beginnen heb ik nu wel precies wat ik zocht, en mijn vrouw ook. En nergens in het proces heeft zij het gevoel gehad dat ze gedwongen werd tot iets waar ze geen zin in had ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Vanyel op 24-02-2024 13:55:21 ]
pi_212564608
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:34 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Dat houden veel mannen zich voor. Vaak om voor zichzelf te verdedigen dat ze niet zo interessant zijn ('ik ben geen klootzak, dus ze moeten me niet').
pi_212564630
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dat houden veel mannen zich voor. Vaak om voor zichzelf te verdedigen dat ze niet zo interessant zijn ('ik ben geen klootzak, dus ze moeten me niet').
Misschien is de definitie wel: hij heeft succes bij de vrouw die ik wil, wat een klootzak! ;)
pi_212564685
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:13 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Met jou zou ik zó veel vaker seks hebben dan met die zogenaamde alfajongens in dit topic :D
pi_212564747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Misschien is de definitie wel: hij heeft succes bij de vrouw die ik wil, wat een klootzak! ;)
Ik leg in de post toch uit wat ik bedoel met opstellen als een klootzak of had je over de rest heen gelezen en sla je alleen aan op het woord klootzak?
pi_212564793
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Nee hoor, voor mij is er juist ontzettend veel denkbaar. Voor jou lijkt dat veel moeilijker. Seks, en als je daar geen zin in hebt, dan doe je dat toch maar, want ik moet mijn zaad kwijt. Dat is nogal eendimensionaal.

En je leest kennelijk maar de helft of slaat het niet op, want er is al door verschillende vrouwen in dit topic aangegeven dat zij seks ook heel belangrijk vinden, dat ze in een relatie hebben gezeten waarin dat ongelijk was en hoe ze daarmee om zijn gegaan.
Het initiatief ligt in de praktijk vrijwel altijd bij de ene of de andere.
Stel je hebt een keer eigenlijk geen zin en je gaat mee in de seksuele avances van je partner is het dan werkelijk zo dat je je na afloopt slecht of vies voelt? Volgens mij valt dat als je een gezonde relatie hebt best mee. Jullie maken er gelijk verkrachting of tenminste aanranding van _O-

quote:
Je zou ook gewoon wat aan je taalgebruik kunnen doen en wat minder provocerende woorden kunnen gebruiken om een normaal gesprek te kunnen voeren.

De term zaadcontainer komt bij een van de dames vandaan. Ik heb dat slechts overgenomen.
blablablabla
pi_212564861
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:43 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat is goedgekomen door eerst te lullen over oorzaken, daarna pas te lullen over poetsen en uiteindelijk wordt er meer en grondiger gepoetst dan ooit tevoren.

Uiterst effectief dus, dat lullen. Praatjes die prima gaatjes vullen ook. Ik kan je garanderen dat het lang niet zo effectief was geweest als ik bij het poetsen was begonnen ipv bij het lullen.

En nee, toevallig lag de oorzaak niet bij onze seks. Niet bij seks in het algemeen zelfs, had er geen hol mee te maken. Maar door daar te beginnen heb ik nu wel precies wat ik zocht, en mijn vrouw ook. En nergens in het proces heeft zij het gevoel gehad dat ze gedwongen werd tot iets waar ze geen zin in had ^O^
Oprecht fijn voor jullie en dat meen ik maar TS en zijn partner zijn dus al uitgebreid in therapie geweest. Dus dat lullen lijkt me een gepasseerd station.
blablablabla
pi_212564878
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:40 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik probeer geen aannames te doen van wat mensen bedoelen, maar af te gaan op wat men zegt.

Maar ik zal proberen jou verder te negeren. Dat is wellicht handiger, als jij niet in staat bent om je duidelijker uit te drukken, of dat niet wil. Ik ga niet proberen te bedenken wat je zou kunnen bedoelen, want dan begrijp ik het verkeerd, en is het weer niet goed. Daar pas ik voor.
Je vult steeds dingen in voor anderen en roept de meest denigrerend dingen gaat vervolgens gepikeerd lopen doen als mensen je van repliek dienen. Kap daar gewoon mee.
blablablabla
pi_212564934
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:06 schreef Elan het volgende:

[..]
Je vult steeds dingen in voor anderen en roept de meest denigrerend dingen gaat vervolgens gepikeerd lopen doen als mensen je van repliek dienen. Kap daar gewoon mee.
Projectie much.

Maar goed, nummer twee waarmee geen gewoon gesprek gevoerd kan worden. Ik zal proberen niet meer op je te reageren. Daar word ik blijer van.
pi_212565078
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Projectie much.

Maar goed, nummer twee waarmee geen gewoon gesprek gevoerd kan worden. Ik zal proberen niet meer op je te reageren. Daar word ik blijer van.
Blijft straks niemand over. Maar het zal vast allemaal niet aan jou liggen.
blablablabla
pi_212565337
Herkenbaar. Als vrouw.

Ik had ook een actief seksueel verleden toen ik m'n ex leerde kennen. De seks die ik had, had echter weinig te maken met m'n eigen fysieke plezier en genot, kwam ik later achter. Het ging vooral om de spanning, het spel, het ontdekken van een nieuw lichaam, enz.

M'n eerste echt lange relatie was m'n ex. En na verloop van tijd, en helemaal na het krijgen van kinderen, werden dat spel en de spanning minder en merkte ik dat ik helemaal geen plezier beleefde aan het fysieke seksuel genot. Sterker nog: ik had me daar nog nooit echt mee bezig gehouden. Hiernaast was hij ook alles behalve een fijne sekspartner, dus bleef er van m'n motivatie om het met hem te doen vrij weinig over.

Inmiddels heb ik een partner waarbij de seks wél echt om de gezamenlijke intimiteit en fysiek plezier gaat. Ook voor mij. Het is dus ook echt een vorm van plezier en ontspanning geworden. En nu, met terugwerkende kracht, merk ik dat de precies hetgene was dat ik miste.

Hiernaast is het ontzettend belangrijk dat ik (kleine) ergernissen uitspreek en we honderd procent oké zijn. Als er nog maar íets van wrok, teleurstelling of irritatie speelt, kan ik geen seks hebben. Ik las laatst de quote: "Het voorspel begint direct na de laatste vrijpartij" en die was op mij wel erg van toepassing.
pi_212566273
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:56 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Ik leg in de post toch uit wat ik bedoel met opstellen als een klootzak of had je over de rest heen gelezen en sla je alleen aan op het woord klootzak?
Op basis van wat je schrijft denk ik nog steeds dat het niet alleen om woordkeuze gaat.

Vrouwen (en mannen) zoeken niet een klootzak, maar een partner die volwassen is.

En dat toegepast op wat ik lees zou dat bv voor mij hebben ingehouden dat TS niet een kind verwerkt als de relatie op een belangrijk punt al drie jaar niet goed loopt. Dat is onvolwassen gedrag. Je begint pas aan kinderen als de fundering staat. Dan is het nog lastig zat.

En waarschijnlijk heeft TS het probleem laten versloffen omdat het ‘net genoeg was’ toen en hij het lastig vond om het echt aan te pakken. Hij zal wellicht wel commentaar geleverd hebben, maar dus niet op een volwassen manier. Een volwassen manier waarbij je grenzen aangeeft, empathisch bent naar de ander en niet met verwijten strooit.

Allesbehalve een klootzak zijn dus.
pi_212566335
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 14:50 schreef -Spring het volgende: Ik las laatst de quote: "Het voorspel begint direct na de laatste vrijpartij" en die was op mij wel erg van toepassing.
Die zou wel eens van mij geweest kunnen zijn. ;)
pi_212566520
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Op basis van wat je schrijft denk ik nog steeds dat het niet alleen om woordkeuze gaat.

Vrouwen (en mannen) zoeken niet een klootzak, maar een partner die volwassen is.

En dat toegepast op wat ik lees zou dat bv voor mij hebben ingehouden dat TS niet een kind verwerkt als de relatie op een belangrijk punt al drie jaar niet goed loopt. Dat is onvolwassen gedrag. Je begint pas aan kinderen als de fundering staat. Dan is het nog lastig zat.

En waarschijnlijk heeft TS het probleem laten versloffen omdat het ‘net genoeg was’ toen en hij het lastig vond om het echt aan te pakken. Hij zal wellicht wel commentaar geleverd hebben, maar dus niet op een volwassen manier. Een volwassen manier waarbij je grenzen aangeeft, empathisch bent naar de ander en niet met verwijten strooit.

Je doet net alsof je namens alle vrouwen spreekt. Zat vallen op fout, neuken met fout en komen pas rond hun dertigste als de eierstokken beginnen te rammen al dan niet tijdelijk tot inzicht dat fout niet betrouwbaar is laat staan praktisch en settelen zich dan met een brave Hendrik. Om vervolgens later zichzelf geconfronteerd zien in het feit dat zo'n relatie met relatief weinig spanning en gevaar ook niet helemaal is wat ze uiteindelijk willen.
blablablabla
pi_212566618
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:46 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Prima dat dat voor jou zo werkt.

Maar voor TS werkt het in ieder geval niet om als een half zacht ei 1 minuut per dag te knuffelen en zich compleet over te geven aan zijn vriendin.

Een verlangen of behoefte creëren vanuit haar doet TS iig niet door te communiceren (wil ze niet) en door huishoudelijke taakjes over te nemen of romantische dates in te plannen.
pi_212566668
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Prima dat dat voor jou zo werkt.

Maar voor TS werkt het in ieder geval niet om als een half zacht ei 1 minuut per dag te knuffelen en zich compleet over te geven aan zijn vriendin.

Een verlangen of behoefte creëren vanuit haar doet TS iig niet door te communiceren (wil ze niet) en door huishoudelijke taakjes over te nemen of romantische dates in te plannen.
Lijkt me ook super ackward als je de hele tijd aan het pleasen bent met als achterliggend motief dat je er heeeeeeel misschien wel ff op mag een keer (maar waarschijnlijk niet)
blablablabla
pi_212566693
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Lijkt me ook super ackward als je de hele tijd aan het pleasen bent met als achterliggend motief dat je er heeeeeeel misschien wel ff op mag een keer (maar waarschijnlijk niet)
En hoe meer je je best doet hoe kleiner de kans wordt
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_212566836
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 13:40 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ik ben benieuwd of er hier vrouwen zijn die daadwerkelijk aangeven te vallen op het zijn van een ‘klootzak’.
No way. Sterker nog, als ik reacties als die van @Vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212567052
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
No way. Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
Dat complimentje steek ik in mijn zak, tnx, met een grijnzende mention @Clubsoda ;)
pi_212567118
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:38 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat complimentje steek ik in mijn zak, tnx, met een grijnzende mention @:clubsoda ;)
Seksheld is ook beter dan mulch-held zijn, vind je niet?
pi_212567132
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 15:48 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Die zou wel eens van mij geweest kunnen zijn. ;)
Ik dacht dat ik het was, die Esther Perel quotete :P
pi_212567146
quote:
6s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 16:42 schreef Claudia_x het volgende:

[..]
Seksheld is ook beter dan mulch-held zijn, vind je niet?
*)
Die teleurstelling is in vliegende vaart vertrokken en vergeten :D
pi_212567653
Stukje achtergrond:

https://www.metronieuws.n(...)ap-goedzak-nice-guy/

Maar kennelijk zitten hier allen vrouwen die vallen op brave Hendriken.
pi_212568021
Lollig wel, dat verhaal over vermijdend gehechten die voor de bad boy (lees klootzak) gaan. Echte reclame :D
  zaterdag 24 februari 2024 @ 17:48:45 #280
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212568086
ik denk dat TS niet de eerste is die dit meemaakt met 'n vrouw die na de zwangerschap geen zin meer heeft in sex, volgens mij is dat heel normaal voor 'n vrouw om na de zwangerschap geen zin meer te hebben in sex. alles draait nu namelijk om 't kind

is volgens mij bekend verhaal en vaak 'n reden tot scheiding, de vrouw heeft nu 'n kind en is niet meer geinteresseerd in sex.
vrede, voedsel, vrijheid, veiligheid, vooruitgang
pi_212568100
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 17:48 schreef sturmpie het volgende:
ik denk dat TS niet de eerste is die dit meemaakt met 'n vrouw die na de zwangerschap geen zin meer heeft in sex, volgens mij is dat heel normaal voor 'n vrouw om na de zwangerschap geen zin meer te hebben in sex. alles draait nu namelijk om 't kind

is volgens mij bekend verhaal en vaak 'n reden tot scheiding, de vrouw heeft nu 'n kind en is niet meer geinteresseerd in sex.
Situatie speelt al ruim voor de zwangerschap.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 17:56:07 #282
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212568135
google: Is seks anders na bevalling?
Wel kun je merken dat je een wijdere vagina hebt dan voor de bevalling, doordat de weefsels van de vagina nou eenmaal zijn opgerekt. Dit merk je bijvoorbeeld doordat er wat water uit je vagina lekt als je in bad bent geweest of hebt gezwommen. Het kan ook zijn dat seks (tijdelijk) anders voelt na de bevalling.

google is er mee bekend dat vrouwen na zwangerschap minder zin hebben
  zaterdag 24 februari 2024 @ 18:01:44 #283
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212568188
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 17:50 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Situatie speelt al ruim voor de zwangerschap.
ja, ik lees dit:
Na een jaar of twee is dat plots enorm geminderd. Van dagelijks, naar wekelijks naar plots 1 a 2 keer in de maand.

dus ja, dat was al voor de zwangerschap aan de hand, en na de zwangerschap 1 jaar geen sex oid dus 't werd er niet beter op.

't is wel veel hè als je van 1 x in de maand naar 1x per jaar gaat, ik bedoel, van 12x per jaar naar 1x per jaar na de zwangerschap, toch is er iets voor te zetten om die daling te wijten aan de zwangerschap, cijfertjes liegen niet, van 12 naar 1 is enorme daling

maar even terug naar google, ga jij zoeken op: minder zin in sex na zwangerschap
dan krijg je genoeg info
dus dat is doodnormaal om na de zwangerschap geen zin in sex te hebben
dat heeft met de vagina te maken, daar is 'n kind uit gekomen, kijk eens hoe groot 'n kinderhoofdje is, dan kan 't zijn dat de vagina met rust gelaten wil worden, en ook kan er minder gevoel zijn, omdat de boel is opgerekt, dat 't niet meer gevoelig is, is ook 'n reden om geen zin te hebben.

al met al denk ik dat het einde relatie is voor TS
ze was 'n geil sletje tot groot genoegen van TS maar alles kan veranderen.
pi_212568488
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 18:01 schreef sturmpie het volgende:
al met al denk ik dat het einde relatie is voor TS
ze was 'n geil sletje tot groot genoegen van TS maar alles kan veranderen.
:{w
Ze was een vrouw die met met veel plezier vaak seks had.

Nu heeft ze een periode geen libido. Het is de vraag waar dat aan ligt. Als ze de oorzaak kan achterhalen, zal ze hopelijk weer met evenveel plezier van seks genieten, al is dezelfde frequentie halen wat moeilijker met een kind.
pi_212568570
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 18:30 schreef Vanyel het volgende:
al is dezelfde frequentie halen wat moeilijker met een kind.
Kwestie van prioriteiten stellen.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 18:43:26 #286
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212568599
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 18:30 schreef Vanyel het volgende:
Nu heeft ze een periode geen libido. Het is de vraag waar dat aan ligt. Als ze de oorzaak kan achterhalen, zal ze hopelijk weer met evenveel plezier van seks genieten, al is dezelfde frequentie halen wat moeilijker met een kind.
als ze geen zin heeft, moet je haar dan dwingen om zin te hebben ?

is gewoon verloren zaak, ze heeft geen zin dus geen sex voor TS.
TS zal zijn sex elders moeten zoeken
mogelijk einde relatie
  zaterdag 24 februari 2024 @ 18:44:22 #287
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212568610
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 18:41 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Kwestie van prioriteiten stellen.
je kan haar toch niet dwingen
draai 't eens om, stel je voor dat jij geen zin meer hebt in sex, om wat voor reden dan ook, dan wil je toch ook niet gedwongen worden tot sex omdat 't moet
pi_212568686
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 18:44 schreef sturmpie het volgende:

[..]
draai 't eens om, stel je voor dat jij geen zin meer hebt in sex, om wat voor reden dan ook, dan wil je toch ook niet gedwongen worden tot sex omdat 't moet
Dwingen is krankzinnig en strafbaar.

Maar je kan haar nog steeds proberen te bevredigen en/of haar de ruimte geven om het elders wel te halen. Het is niet dat seks iets optioneels is voor veel mensen.
blablablabla
pi_212568731
quote:

[..]
Nou nee daar zou ik ook weinig zin in hebben nu je t zo vraagt. De andere kant is wel dat het bij mij toch heel gek moet lopen wil ik haar afwijzen als zij zin heeft. Ik durf eigenlijk zelfs te stellen dat wij meer seks hebben sinds we twee kinderen hebben. Het hebben van kinderen staat niet per definitie synoniem voor een verminderd seksleven.
  zaterdag 24 februari 2024 @ 18:57:52 #290
396386 sturmpie
for night & nature
pi_212568784
- :N -

[ Bericht 91% gewijzigd door Lenny77 op 24-02-2024 21:32:06 ]
pi_212569109
quote:

[..]
Nee maar je kunt wel voorstellen dat je dan dus met iemand anders seks gaat hebben. Het is het 1 of het ander lijkt me. Ik zou in iedere geval direct aangeven dat geen seks geen optie is.

[ Bericht 0% gewijzigd door DjDaano op 24-02-2024 19:36:32 ]
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_212569152
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 19:26 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Nee maar je kunt wel voorstellen dat je dan dus met iemand anders seks gaat hebben. Het is het 1 of het ander lijkt me. Ik zou in iedere geval direct aangeven dag geen seks geen optie is.
1 dag al onacceptabel meen je dit?
blablablabla
pi_212569223
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 19:30 schreef Elan het volgende:

[..]
1 dag al onacceptabel meen je dit?
Die g moest een t zijn maar opzich kun je maar het best meteen duidelijk zijn…
Let op dit is mijn mening, geen feit.
pi_212569888
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 februari 2024 19:36 schreef DjDaano het volgende:

[..]
Die g moest een t zijn maar opzich kun je maar het best meteen duidelijk zijn…
_O- _O_
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')