abonnement Unibet Coolblue
pi_65424769




Vervolg van:
H&M #45
H&M #44
H&M #43 - Waar de online shop raar doet
H&M #42
H&M #41
H&M #40
H&M #39
H&M #38
H&M #37 Nieuwe collectie!
H&M #36 sale sale sale!
H&M #35 - Summer!
H&M #34 - Fashion Time, Basics & Marimekko
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

andere H&M topics:
Matthew Williamson voor H&M
Celebs wearing H&M
Tokio, in de rij bij H&M voor Comme des Garçons
Comme des Garçons meets H&M
Roberto Cavalli for H&M #2
Roberto Cavalli for H&M
H&M lanceert Kylie-collectie in China
COS, nieuwe keten van H&M
Viktor & Rolf for H&M [9 nov. in store, 13 nov. online]
Miuccia Prada doet H&M
H&M Solange Azagury-Partridge
Stella McCartney for H&M
Elio Fiorucci for H&M
H&M by Karl Lagerfeld

H&M site:
hm.com

veelgestelde vragen:

  • Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
    De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.

  • Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
    Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
    Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.

  • Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
    Je kunt je bestelling nog annuleren.
    1: mijn pagina
    2: nog niet geleverde artikelen
    3: aantal op 0 zetten
    4: uitvoeren
    Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.


  • Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?
    Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.

  • Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
    In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.

  • Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
    Ja.

  • Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
    Nee.

  • Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
    Mogelijk:
    - is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
    - is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
    - is het een combinatie van deze 2 dingen.
    M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.

  • Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
    Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.

  • Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
    Je kan het gewoon terug brengen naar elke H&M winkel. Je krijgt koopbedrag (- de kortingen ed) dan op een tegoedkaart die 1 jaar geldig is. (maar als je die na bijv 2 maanden gebruikt is die weer een jaar geldig). De pakbon meenemen en de zakjes waar het kledingstuk inzat.

  • Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
    Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.

  • Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
    Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.

  • Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
    De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.

    Kortingscodes
    1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
    7848 Korting 10,-
    8226 - 25% korting op een artikel

    Als er iemand nog meer codes heeft, graag.

    > Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.
  • know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65425084
    tvp
    pi_65425791
    Bestelling is weer onderweg .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65426688
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Niconigger het volgende:
    tvp
    En deze ga ik in de toekomst eens bestellen.
    pi_65426817
    Tvp
    Klussen deel 1 en 2
      maandag 26 januari 2009 @ 18:07:45 #6
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65427501
    MIjn bestelling (echt echt echt de laatste voorlopig ) staat manco! Dus nog ongeveer een week geduld denk ik .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65436206
    Vanmorgen voor niets om 6 uur m'n laptop aangezet
    Shop werd niet bijgevuld....

    Ik ga morgenvroeg nog maar een poging wagen....
    pi_65437555
    Herhaling: code 8283 voor ¤5 korting.
      maandag 26 januari 2009 @ 22:31:39 #9
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65437929
    TVP! Eind feb krijg ik weer een pakketje met oa 2 bikini's, kan niet wachtenn..
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65439303
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 21:54 schreef Linnie20v het volgende:
    Vanmorgen voor niets om 6 uur m'n laptop aangezet
    Shop werd niet bijgevuld....

    Ik ga morgenvroeg nog maar een poging wagen....
    Het werd wel aangevuld, maar niet opde site gezet. De dingen die in mijn verlanglijstje stonden kon je nog wel bereiken, heb toch nog wat dingen op de kop getikt op die manier
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65439744
    Inderdaad, had ik ook. Met artikel nummers kan je ook een hoop bestellen nu.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65440952
    Ohw, oke..Helaas weet ik natuurlijk totaal geen codes uit mn hoofdje

    Ik ga maar ff google ofzo....
    pi_65441094
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 22:23 schreef Doedezemaar het volgende:
    Herhaling: code 8283 voor ¤5 korting.
    Volgens mij is zon code altijd 4 cijfers en begint het met een 8. 8309 = 10% korting en kwam met de post (niet in een envelop oid).
    Don't pray for easy lifes, pray to be a stronger person.
      dinsdag 27 januari 2009 @ 10:13:35 #14
    168006 Ladysusy
    2B continued...
    pi_65446872
    Ik heb net even gebeld met H&M met de vraag wanneer mijn bestelling (van zaterdag) in behandeling wordt genomen en waarom deze pas half februari wordt bezorgd (nu bijna alles wat ik had besteld op voorraad is) en toen kreeg ik dus de vraag hoe ik aan die kortingscodes kwam. Ik had gezegd dat ik deze van iemand heb gekregen, maar dat mag natuurlijk niet en komt eigenlijk neer op fraude zei die mevrouw. Dit mag dus niet want het zijn persoonlijke codes, en dit wordt volgens haar wel degelijk onderzocht. Dit kan ook een reden zijn waarom een bestelling (nog) niet in behandeling is genomen. Ik hield me maar van de domme en zei dat ik wist dat dit veel vaker gebeurde met die codes en dat het ook vaak goed ging, en dat ze dan het systeem misschien wat beter moeten beveiligen, maar volgens haar wordt er wel degelijk op gecontroleerd (misschien A-select of misschien heb ik nu mijn eigen glazen wel ingegooid door te bellen, wie zal het zeggen) maargoed ik kreeg wel een waarschuwing, want als ze dit vaker zien dan loop je de kans dat je account wordt geblokkeerd.
    pi_65447467
    Pakketje is onderweg Vandaag dus ein-de-lijk mijn bestelling!
    pi_65449388
    Ik heb vanmorgen maar niets besteld.....kan 'acceptgiro bij bestelling' niet kiezen als betalingsmiddel....dit blijft op maandfactuur staan!!!! En dat wil ik niet....ik heb alles betaald en de retouren zijn ook onderweg dus ik hoop dat het daarna weer veranderd...


    Heb overigens nog nooit een maandfactuur gehad omdat ik zelf controle wil houden.
    Klinkt misschien een beetje sneu, maar ach
      dinsdag 27 januari 2009 @ 11:42:48 #17
    51286 w00h00
    Digital man!
    pi_65449685
    tvp.
    pi_65450505
    Met die maandfactuur doe ik altijd hetzelfde als met een acceptgiro, ik betaal gewoon per bestelling. Alleen kost het dan 1 euro per maand extra ofzo. Soms zet ie hem automatisch op maandfactuur omdat je daarmee volgens mij voor een groter bedrag kunt bestellen. Alleen het is wel onoverzichtelijker vind ik.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65457516
    Wanneer komt die Trend zooi nu eens online?



    Dat zebra geval
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65457582
    Oeh! Mijn bestelling is ook onderweg en inmiddels zelfs al aangekomen in Zwolle!
    Ben benieuwd of ze nog wat waargemaakt hebben van hun kortingscode-dreigement
    pi_65457811
    Ik heb mn bestelling ontvangen (gister stond er nog niets anders op Mijn Pagina, maar goed) bijna alles wil ik houden, alleen zit er een broek bij waarvan het schijnbaar de bedoeling is hem achterstevoren aan te doen en als positiekleding te gebruiken (echt belachelijk veel ruimte op mn rug, hij loopt gewoon niet naar binnen vanaf het dikste deel van mn kont).

    Die kan ik toch gewoon in de winkel retour brengen? Wat moet ik dan meenemen behalve de broek?
    pi_65459251
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 15:26 schreef alors het volgende:
    Wanneer komt die Trend zooi nu eens online?

    [ afbeelding ]

    Dat zebra geval
    Die jurk is die waanzinnig mooie bloemetjesjurk die ik laatst in de winkel had gepast en waarover ik in het vorige topicdeel had gepost. In het echt is ie mooi gelijkmatig en niet asymmetrisch.
    pi_65460634
    tvp
      dinsdag 27 januari 2009 @ 19:35:50 #24
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65466077
    Jaa, mijn pakje komt morgen . Hopelijk na 12:30 uur, dan ben ik thuis .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65471112
    Nou ik heb mijn pakje binnen hoor

    Alleen hebben ze er bij de H&M een kunst van gemaakt om artikelnummers aan meer dan één product hetzelfde mee te geven. Met als gevolg dat ik nu een paar gympies en een paar zwarte peeptoes heb ontvangen in plaats van de bruine en de zwarte pumps die ik besteld had. Ik heb de H&M dus maar weer eens gemaild, want ja als ik opnieuw bestel heb ik natuurlijk weer hetzelfde probleem.. *zucht*

    Verder veel leuks gescoord, eigenlijk zit alles goed Mijn hello kitty slaapkleding is echt te schattig voor woorden

    Zal morgen eens een foto maken van de totale buit En wat nog mooier is, is dat er nog een bedrag van mijn factuur af gaat omdat die spullen goedkoper in de sale staan. Even mailen en dan is dat ook weer geregeld
      woensdag 28 januari 2009 @ 13:16:07 #26
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65489168
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef MaLo het volgende:
    Jaa, mijn pakje komt morgen . Hopelijk na 12:30 uur, dan ben ik thuis .
    Binnen . Ik ga vanavond ff passen, mijn dochter kan elk moment twee vriendinnetjes te spelen krijgen en dan wil ik niet half aangekleed de deur open doen .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      woensdag 28 januari 2009 @ 13:28:16 #27
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65489624
    Ik heb trouwens ook iets raars . Er stond een hemdje bij mijn bestelling die begin februari geleverd zou worden en de rest eind januari. Hemdje zou geannuleerd worden omdat het restbedrag te laag was. Nou ja, pech, het was maar een wit hemdje.
    Maarrrr... het hemdje zit er nu toch wel bij, maar staat niet op de rekening .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65491718
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 13:28 schreef MaLo het volgende:
    Ik heb trouwens ook iets raars . Er stond een hemdje bij mijn bestelling die begin februari geleverd zou worden en de rest eind januari. Hemdje zou geannuleerd worden omdat het restbedrag te laag was. Nou ja, pech, het was maar een wit hemdje.
    Maarrrr... het hemdje zit er nu toch wel bij, maar staat niet op de rekening .


    Ik kwam er trouwens achter dat de schoenen in verkeerde verpakkingen zaten, waardoor ik ze allebei voor nog geen tientje ontvangen heb terwijl ze in de webshop staat voor 20 euro per paar

    Volgens mij zijn ze gewoon een beetje in de war daar
    pi_65492694
    Ik heb de pakketbezorger net gemist . Hopelijk is hij morgen wat later, anders mis ik hem weer. Vrijdag kan ik niet naar het postkantoor om het op te halen, en zaterdag zijn ze dicht dus dan heb ik het pas maandag .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65496569
    Mijn bestelling is ook veilig aangekomen, zonder aanpassingen qua kortingscodes
    Van alle shirtjes zijn de mouwen te strak, ik had er later ook nog een wit shirtje van LOGG bijgegooid, maar die is ongeveer doorzichtig en komt tot halverwege mn kont (en ik heb in verhouding al een enorm lange rug), dus dat gaat allemaal terug.
    De tas, de slippers en het vestje zijn gelukkig wel goed
    pi_65498019
    Witte dingen van LOGG zijn altijd doorzichtig. Ik vind het een beetje een huisvrouwenlabel dus ik koop het eigenlijk nooit, behalve de hemdjes.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65499760
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef alors het volgende:
    Witte dingen van LOGG zijn altijd doorzichtig. Ik vind het een beetje een huisvrouwenlabel dus ik koop het eigenlijk nooit, behalve de hemdjes.
    Het was een heel basic shirt voor onder een blouse ofzo, maar zelfs daar istie te doorzichtig voor
      woensdag 28 januari 2009 @ 19:22:18 #33
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65502749
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef alors het volgende:
    Witte dingen van LOGG zijn altijd doorzichtig. Ik vind het een beetje een huisvrouwenlabel dus ik koop het eigenlijk nooit, behalve de hemdjes.
    Ik heb dit bloesje van LOGG en hij schijnt NIET door
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65503079
    Mijn bestelling is ook binnen
    ik ben alleen te lui om de slechte dingen terug te sturen
    I would go along with someone like you
    pi_65503410
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    Ik heb dit bloesje van LOGG en hij schijnt NIET door
    [ afbeelding ]
    Is die wit dan?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      woensdag 28 januari 2009 @ 20:17:21 #36
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65504695
    quote:
    Op woensdag 28 januari 2009 19:40 schreef alors het volgende:

    [..]

    Is die wit dan?
    Oh sorry, natuurlijk wel leuk om te vermelden dat ik hem van 2 jaar terug heb in een wittige kleur
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65513121
    m'n trenchcoat van comme des garcons uit de sale is binnen!! mooi ding
    pi_65519257


    Eigenlijk mocht ik van mezelf deze maand niets meer bestellen, want heb deze maand al teveel kleding gekocht...

    Ow, maak ik zo'n mooi plaatje, zie ik dat ik de geruite rok vergeten ben. En dat was nog wel waarvoor ik naar de site ging Nou ja, die ook nog dus.

    Ik heb nog nooit gezeur gehad met kortingscodes. Deze keer ook 3 gebruikt en hoop maar weer dat het goed gaat
      donderdag 29 januari 2009 @ 10:45:55 #39
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_65520612
    Ik heb weer een bestelling gedaan met vooral leuke dingen uit de sale die ik altijd te duur vond. De sale in de winkels vond ik niks aan, maar nu staan er wel weer leuke dingen online. Ik wil ook die toffe joggingbroek, maar die is as half april leverbaar, dus hij wordt nageleverd. Wat is ook alweer het minimumbedrag voor een product dat later geleverd wordt?
    I'm just a girl in the world.
    pi_65522452
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef annoh het volgende:
    Ik heb weer een bestelling gedaan met vooral leuke dingen uit de sale die ik altijd te duur vond. De sale in de winkels vond ik niks aan, maar nu staan er wel weer leuke dingen online. Ik wil ook die toffe joggingbroek, maar die is as half april leverbaar, dus hij wordt nageleverd. Wat is ook alweer het minimumbedrag voor een product dat later geleverd wordt?

    ¤ 7,--
      donderdag 29 januari 2009 @ 12:01:08 #41
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_65523226
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 11:40 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    ¤ 7,--
    Ah, thanks! Dan gaat alles goed
    I'm just a girl in the world.
    pi_65527819
    Zo, ik heb de schoenen teruggestuurd naar H&M. Zal mij benieuwen of het goed gaat, heb nog nooit dingen via het postkantoor retour gedaan.
      donderdag 29 januari 2009 @ 14:16:35 #43
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_65528438
    Jezus, heb nu al 2 keer achter elkaar dat er de verkeerde maat in het pakje zat..
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_65530226
    quote:
    Op maandag 26 januari 2009 16:56 schreef Niconigger het volgende:
    tvp
      donderdag 29 januari 2009 @ 19:15:52 #45
    168006 Ladysusy
    2B continued...
    pi_65540080
    Vraagje: kun je eigenlijk nog wat aan je bestelling toevoegen als deze (voor een gedeelte) in behandeling is genomen, maar er staan ook nog een aantal artikelen 'in de wacht' die pas later (in maart) kunnen worden bezorgd? Of maakt dat niet uit en geldt dan dat je een nieuwe bestelling moet plaatsen?
    pi_65546698
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef Ladysusy het volgende:
    Vraagje: kun je eigenlijk nog wat aan je bestelling toevoegen als deze (voor een gedeelte) in behandeling is genomen, maar er staan ook nog een aantal artikelen 'in de wacht' die pas later (in maart) kunnen worden bezorgd? Of maakt dat niet uit en geldt dan dat je een nieuwe bestelling moet plaatsen?
    Je kunt gewoon toevoegen hoor Dat is juist het erge

    Ik heb alweer allerlei leuks gezien, maar aangezien ik volgende week eindelijk weer eens naar Amsterdam ga, zal ik het bescheiden houden.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 29 januari 2009 @ 23:07:41 #47
    168006 Ladysusy
    2B continued...
    pi_65549974
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef alors het volgende:

    [..]

    Je kunt gewoon toevoegen hoor Dat is juist het erge

    Ik heb alweer allerlei leuks gezien, maar aangezien ik volgende week eindelijk weer eens naar Amsterdam ga, zal ik het bescheiden houden.
    Maar worden er dan niet opnieuw bezorgkosten berekend? Dat kan ik natuurlijk altijd even uitproberen, als het niet lukt kan ik het alsnog annuleren natuurlijk.
      vrijdag 30 januari 2009 @ 09:41:40 #48
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65556982
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef alors het volgende:

    [..]

    Je kunt gewoon toevoegen hoor Dat is juist het erge

    Ik heb alweer allerlei leuks gezien, maar aangezien ik volgende week eindelijk weer eens naar Amsterdam ga, zal ik het bescheiden houden.
    Ik heb nu ein-de-lijk helemaal niks meer in bestelling staan . Ook voor het eerst sinds een paar maanden .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65557313
    Het was lang geleden, maar ik heb weer een bestellinkje geplaatst, heb een winterjas nodig.... Heb deze:



    en deze



    besteld. Hopelijk is de maat goed, we zullen wel zien....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_65558379
    Yeah, pakketje is onderweg.. Vandaag of morgen weer gekleed in het nieuw.
    Tenminste als het allemaal past.
    Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
    pi_65561959


    pi_65562061
    pi_65562296
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef zoeperzazke het volgende:
    [ afbeelding ]
    Deze jas heb ik ook Is een fijne jas hoewel hij mij rond het middel veel te groot is...Ik snoer de riem gewoon wat verder aan

    Heb altijd 36 ivm lange armen maar misschien dat 34 beter had gepast qua middel. Het tocht nu soms wat omdat ik te veel ruimte over heb.

    Ik wil weer schoenen hebben

    Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
    pi_65562355
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:

    Ik wil weer schoenen hebben
    [ afbeelding ]
    Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
    Die had ik 10 jaar geleden al eens (maar dan wel minder hoge hak).
    pi_65562910
    Daarom ALTIJD schoenen bewaren !
    Ik gooi ook niets meer van schoenen weg, of ze moeten kapot zijn.
    pi_65564705
    Ik vind die hakken zo hoog, dan ben ik zo lang
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65564809
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:
    Deze jas heb ik ook Is een fijne jas hoewel hij mij rond het middel veel te groot is...Ik snoer de riem gewoon wat verder aan

    Heb altijd 36 ivm lange armen maar misschien dat 34 beter had gepast qua middel. Het tocht nu soms wat omdat ik te veel ruimte over heb.
    Ik heb normaal een goede 36, dus het klinkt alsof hij bij mij wel redelijk zal vallen.... en als dat niet zo is hoop ik dat het korte jasje wel goed past
    I had a signature once. It was awful.
    pi_65580519
    Deliah, is dat nieuw ofzo? had t nog niet gespot, die leuke bloesjes en jurkie
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_65580596


    oh my
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 30 januari 2009 @ 21:44:13 #60
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_65581127
    het is nu zo erg dat ik de laatste paar keer zo vaak geblokkeerd ben dat ik het nu eng vind om kortingscodes te gebruiken:(

    ik kreeg een boos mailtje over dat ik kortingscodes misbruikt heb en dat niet meer moet doen en blablabla..en dan die preek aan de telefoon over kortingscodes...
    Maar ja..nu heb ik dé perfecte jas gevonden in de uitverkoop en hij staat nu wel in mijn mandje, maar niet meer op de website...dus om nu te annuleren als een korting niet werkt..
    pi_65581582
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef pinquit het volgende:
    Deliah, is dat nieuw ofzo? had t nog niet gespot, die leuke bloesjes en jurkie
    Nieuw .
    pi_65581598


    pi_65581657
    Die heb ik in de winkel aangehad maar ik vond het erg tegenvallen.
    pi_65581776
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
    Die heb ik in de winkel aangehad maar ik vond het erg tegenvallen.
    Valt hij heel groot?
      vrijdag 30 januari 2009 @ 22:05:50 #65
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65581806
    Ik ga morgen even in het echt shoppen bij de H&M, eens kijken of ik nog wat leuks kan scoren
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65581827
    @ Butterfly, ja het was echt een lomp ding....Ik vind een beetje oversized wel leuk maar dit was TE.

    Hoop dat hij jou beter staat!!
    pi_65581900
    Hmm, dan zou ik hem in het echt moeten zien. Ik ben nogal klein maar wie weet , binnenkort maar even langs de H&M.
    pi_65583385
    Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...

    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65584147
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
    Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...

    [ afbeelding ]
    Die in de lichtere kleur .
    pi_65589626
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
    Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...

    [ afbeelding ]
    dat wordt oefenen! ik vind ze ook prachtig
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_65595765


    pi_65601686
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
    Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...

    [ afbeelding ]
    Die zijn ook te gek!! Maar ik heb een soort van schoenenverbod....ik heb zoveel paar dat ik niet eens weet welke En dan open ik dozen en dan is het van OH JA, die heb ik ook!!!!
    pi_65602056
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Die jurk is die waanzinnig mooie bloemetjesjurk die ik laatst in de winkel had gepast en waarover ik in het vorige topicdeel had gepost. In het echt is ie mooi gelijkmatig en niet asymmetrisch.
    Deze: .
    pi_65602075
    De bandjes kunnen los en dan istie strapless.
      zondag 1 februari 2009 @ 15:04:41 #75
    169853 dreamaniac
    Hail to the Peanut!
    pi_65625096
    Ik wil een tas bestellen via de site. Nu zag ik dat die tas begin mei (!) geleverd kan worden. Iemand hier ervaring mee, of dit ook zo echt is? Of kan het nog altijd binnen een paar weken binnen zijn?
    pi_65625371
    Het kan eerder worden, maar het kan net zo goed ook echt begin mei worden.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65625970
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef pinquit het volgende:
    [ afbeelding ]

    oh my


    Levering eind maart
    pi_65626466
    Even een vraagje waar jullie misschien wat mee kunnen?

    Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te klein Ik wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_65626605
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
    Even een vraagje waar jullie misschien wat mee kunnen?

    Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te klein Ik wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
    Die schoenen kan je toch gewoon meenemen naar een andere afdeling en daar passen? Of in de rij voor de kassa?

    Geen idee of het kan, zou het gewoon proberen.
    pi_65626705
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:53 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Die schoenen kan je toch gewoon meenemen naar een andere afdeling en daar passen? Of in de rij voor de kassa?

    Geen idee of het kan, zou het gewoon proberen.
    Ja, maar ik had al veel tassen, afgesproken om ergens zeven uur te zijn en het was vijf voor zeven Maar daar wilde ik jullie niet mee vermoeien

    H&M zit dicht bij mijn werk, dus kan het zou ruilen in mijn lunchpauze, was de gedachte. Maar dan moet je niet zo stom zijn het bonnetje kwijt te raken
    Stay with me, let's just breathe.
    It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
    pi_65627147
    Niet geschoten is altijd mis Als er heel duidelijk geen gebruikssporen opzitten willen ze misschien wel coulant zijn. Anders marktplaats.nl
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65629865
    Trouwens, de 10% kortingscode 8309 is alleen vandaag nog geldig
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65630038
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef alors het volgende:
    Trouwens, de 10% kortingscode 8309 is alleen vandaag nog geldig
    Ze hadden 'm gestuurd nadat ik net m'n spulletjes naar de kassa had gebracht, dus kreeg geen korting meer

    Ze antwoorden overigens wel op zondag op mails.. Ik kreeg vandaag een mail dat de artikelnummers van de pumps die ik besteld had wel klopten en dat de schoenen waarschijnlijk in verkeerde zakjes waren gestopt. Volgens de medewerkster kon ik ze gewoon retour sturen en op het retourformulier de artikelnummers invullen, dan zou het goed moeten komen. Ik heb de schoenen van de week al retour gestuurd maar dan zonder de artikelnummers erbij omdat ik dacht dat ze verschillende artikelen dezelfde nummers hadden gegeven Heb ze nu maar bij mijn nalevering (met de geruite rok ) gedaan, dan ontvang ik ze hopelijk nog begin februari
    pi_65630221
    Als je daarna (als in dezelfde dag) alleen de kortingscode nog had ingevuld, of met een goedkoop dingetje erbij dan werkt het alsnog wel.

    [ Bericht 4% gewijzigd door alors op 01-02-2009 18:23:34 ]
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65630871
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef alors het volgende:
    Als je daarna (als in dezelfde dag) alleen de kortingscode nog had ingevuld, of met een goedkoop dingetje erbij dan werkt het alsnog wel.
    Bij mij werkte het helaas niet..
    pi_65634307



    net besteld

    en nu maar hopen dat deze iets te dure jurk mij ook staat


    en

    ook maar besteld
    pi_65635341
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef miss-piggy het volgende:
    [ afbeelding ]


    net besteld

    en nu maar hopen dat deze iets te dure jurk mij ook staat
    Dies mooi zeg!
      zondag 1 februari 2009 @ 20:51:44 #88
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65635824
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]



    Levering eind maart
    toch maar opzoek naar die converse dan al zijn deze wel een stukkie goedkoper daar wacht ik wel 2 maandjes voor
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_65636351
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]



    Levering eind maart
    How cute!

    Balen dat ik ze niet zou passen
    pi_65636376
    Ik moet niet meer in dit topic kijken Had voor mezelf besloten tot zeker april niet meer te bestellen maar voor een eerder geplaatst blousje bezweken. En gelijk nog maar wat lingerie en zooi voor m'n zoons besteld
    pi_65639438
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
    Even een vraagje waar jullie misschien wat mee kunnen?

    Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te klein Ik wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
    ja zijn ze heel makkelijk in. bankafschrift ff meenemen.
    pi_65639450
    De nieuwe collectie is aan de ene kant echt om te kwijlen, maar aan de andere kant zou ik er bijna nachtmerries aan overhouden. Die taillebroeken, jezus.
    pi_65639668
    Die broeken idd Kan echt niet voorstellen hoe ik in zoiets eruit zou zien
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65643726
    Wéér een bestelling van mij verdwenen, en de leuke trui is natuurlijk uitverkocht nu
    pi_65658634
    Gewoon tig dingen besteld, en niks zit goed..En ik hou alleen een armbandje....*Schaam*
    Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
    pi_65659752
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 01:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
    Wéér een bestelling van mij verdwenen, en de leuke trui is natuurlijk uitverkocht nu
    Is ie niet toevallig in behandeling genomen?

    Laatst is er bij ook een trui uitgekickt die blijkbaar uitverkocht was. Beter dat je daar meteen achterkomt dat 2 weken later als het echt helemaal uitverkocht is.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65659982
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef alors het volgende:

    [..]

    Is ie niet toevallig in behandeling genomen?

    Laatst is er bij ook een trui uitgekickt die blijkbaar uitverkocht was. Beter dat je daar meteen achterkomt dat 2 weken later als het echt helemaal uitverkocht is.
    Ik heb wel een bevesitigingsmail maar op mijnpagina op H&M shop online is niks terug te vinden!
    pi_65660483
    Ook niet onder 'Geleverde artikelen/retouren'? Anders zou ik even mailen met een kopie van je bevestigingsmail erbij.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65660976
    Bij mij is ook van 1 account de gehele bestelling verdwenen, ik zat juist te wachten tot het eerste deel in behandeling genomen zou worden. Vaag.
    pi_65661405
    Lijkt me ook wel leuk:
    Ik moet echt oppassen dat ik niet té veel zomerjurkjes heb opeens .
      maandag 2 februari 2009 @ 17:27:07 #101
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65662826
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
    Ik moet niet meer in dit topic kijken Had voor mezelf besloten tot zeker april niet meer te bestellen maar voor een eerder geplaatst blousje bezweken. En gelijk nog maar wat lingerie en zooi voor m'n zoons besteld
    Verschrikkelijk he. Ik heb de hoop maar opgegeven en geaccepteerd dat er altijd iets staat bij 'nog niet geleverde artikelen'...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 2 februari 2009 @ 17:32:04 #102
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65662979
    Ik ben zoooo trots dat mijn H&M pagina nu al bijna een week maagdelijk leeg is .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      maandag 2 februari 2009 @ 17:34:27 #103
    159909 -Peach
    Prunus persica
    pi_65663061
    Gelukkig vind ik deze collectie niet zo heel tof...Jeej voor m'n centjes!
    Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
    pi_65665293
    Mijn pagina is ook een week of wat leeg geweest, voor het eerst in een jaar ofzo Vond het wel kaal staan hoor
    Maar het leek me tof eens een maandje geen geld over te hoeven maken naar H&M. Ik faal
    pi_65665566
    Mijne is ook al een tijdje leeg!!!!

    Ik heb vanalles gezien, maar ik ben lief voor m'n rekening en wacht tot de retouren verwerkt zijn
    Dan zijn we wel weer 2 weken verder daar zijn ze niet zo snel mee!!!!
    pi_65667380
    Ik had een verlanglijstje gemaakt en dat in m'n mandje gegooid omdat ik wilde weten voor hoeveel het was.
    114 euro En de korting deed het niet. En toen zag ik de levertijden, 1 ding maar op voorraad (die schoenen met die enorme hakken, alors heeft een plaatje op p.2 van dit topic). De rest ging van half feb tot april

    Dus toen heb ik een printscreen gemaakt en ga ik tzt wel in de winkel kijken.
    Oja, en die gympjes had ik er ook bij zitten
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65667889
    Ik ga denk ik ook maar Rotterdam afstruinen naar die gympies, no way dat ik tot eind maart ga wachten
    pi_65668007
    Wauw, dat jullie dat kunnen!

    Nu moet ik zeggen dat ik een rok in de nalevering had staan en het dan toch verleidelijk is om er steeds wat bij te gooien.. Wat ondertussen geresulteerd heeft in een bestelling van 10 items .

    Moet er wel bij zeggen dat hier ook de pumps bijzitten die ze verkeerd gestuurd hadden (dat scheelt wel toch? )
      maandag 2 februari 2009 @ 20:28:39 #109
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65669715
    quote:
    Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
    Wauw, dat jullie dat kunnen!

    Nu moet ik zeggen dat ik een rok in de nalevering had staan en het dan toch verleidelijk is om er steeds wat bij te gooien.. Wat ondertussen geresulteerd heeft in een bestelling van 10 items .

    Moet er wel bij zeggen dat hier ook de pumps bijzitten die ze verkeerd gestuurd hadden (dat scheelt wel toch? )
    Zo probeer ik het ook altijd te rechtvaardigen voor mezelf. "maar ik heb nu wel een leuk rokje/short wat bij dat shirtje/bloesje en die ketting en sjaal past!"
    Ach ja, je moet toch wat he. Iedereen heeft wel een zwak voor iets (of verslaving).
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65691434


    Jaaaa ik ben dus verliefd op dit truitje
    Heeft iemand dit truitje al in de winkels zien hangen, want ik wil niks meer bestellen online eigenlijk
    Noot noot.
    pi_65692149
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
    [ afbeelding ]

    Jaaaa ik ben dus verliefd op dit truitje
    Heeft iemand dit truitje al in de winkels zien hangen, want ik wil niks meer bestellen online eigenlijk
    En ik wil weten hoe deze vallen, ik denk dat ik een 40 nodig heb ipv een 38.
    Idem voor de bikini en de gympjes, vandaar dat ik maar wacht tot het in de winkels te krijgen is
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65692332
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    En ik wil weten hoe deze vallen, ik denk dat ik een 40 nodig heb ipv een 38.
    Idem voor de bikini en de gympjes, vandaar dat ik maar wacht tot het in de winkels te krijgen is
    Het lijkt me heel mooi zitten eigenlijk. Mooi elastisch wat mooi om het lichaam sluit
    Noot noot.
    pi_65693454
    quote:
    Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]
    Ik wil weer schoenen hebben
    [ afbeelding ]
    Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
    Ik heb ze gepast in de winkel
    Mijn eigen maat paste prima, alleen vond ze iets te duur zo mee te nemen....heb nu namelijk een catalogus gekregen met een 25% kortingscode (8317)

    In de winkel liggen ze ook in het zwart

    De andere mooie heels (die open beige en zwarte) heb ik helaas niet zien liggen
      dinsdag 3 februari 2009 @ 15:19:29 #114
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65693798
    Ik vind ze beide zo tof, ik hoop dat ik ze in Amsterdam even in het echt kan aanschouwen en passen, dan maar hopen dat ze niet allebei even leuk zijn
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65705796
    Even dit topic gaan volgen, want ik ben gisteren begonnen met de training bij de H&M Klantenservice en over twee weken begin ik aan de telefoon.
    pi_65706765
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef BloodyLotte het volgende:
    Even dit topic gaan volgen, want ik ben gisteren begonnen met de training bij de H&M Klantenservice en over twee weken begin ik aan de telefoon.
    Oh jee
    pi_65708487
    Van H&M inspiration 2009 magazine. Kortingscode 8317 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Aanbieding is geldig t/m 15-02-2009. Daar gaat jullie lege mandjes
    pi_65709664
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef Desmonkey het volgende:
    Van H&M inspiration 2009 magazine. Kortingscode 8317 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Aanbieding is geldig t/m 15-02-2009. Daar gaat jullie lege mandjes
    Hoe komen jullie daaraan? Die heb ik namelijk niet gehad Wel de spring collection 2009, twee keer
    pi_65710371
    Eentje hebben? Wij hebben er 3
    pi_65710854
    Ik heb een erg teleurstellende bestelling binnen Hou alleen wat accesoires, de rest zit niet goed of de kleur valt erg tegen (anders dan op het plaatje). Morgen terugbrengen naar de winkel en misschien wat andere dingen halen
    Klussen deel 1 en 2
    pi_65716263
    quote:
    Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Oh jee
    Nee.
    pi_65736774
    Wauw, m'n bestelling is in behandeling genomen Nu alleen nog op zoek naar die gympies (H&M Zuidplein had alleen die andere ). Staan wel nog steeds als bestelling, met verzendkosten Terwijl ze later geleverd zouden worden
    pi_65736894
    moet je klantenservice even bellen/mailen. bij mij werd toen de verzendkosten verwijdert.


    weet iemand hoe deze rok valt?

    pi_65736931
    Ach, het is niet zo'n punt aangezien ik ze toch ga annuleren zodra ik ze in de winkel heb gevonden Maar toch raar, heb zelf niks eraan veranderd.
      woensdag 4 februari 2009 @ 17:26:38 #125
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65737880
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef miss-piggy het volgende:
    moet je klantenservice even bellen/mailen. bij mij werd toen de verzendkosten verwijdert.


    weet iemand hoe deze rok valt?

    [ afbeelding ]
    Qua maat wel goed, maar bij mij staan dat soort lengte rokken echt niet, dat krijgt bij mij persoonlijk een hoog refo-gehalte Als ik dat niet had gehad had ik 'm wel gehouden, op 't plaatje ziet ie er idd erg leuk uit.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65740209
    Ook weer wat besteld met de code van Inspiration 2009 die ik thuis in de bus kreeg.

    En bedankt voor de code in de OP.
    Dat je niet paranoide bent wil nog niet zeggen dat ze je niet achtervolgen
    Pain heals, chicks dig scars, glory lasts forever.
    Pain is only temporary, quitting lasts forever.
      woensdag 4 februari 2009 @ 18:47:52 #127
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65740460
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef miss-piggy het volgende:
    moet je klantenservice even bellen/mailen. bij mij werd toen de verzendkosten verwijdert.


    weet iemand hoe deze rok valt?

    [ afbeelding ]
    Qua maat valt hij normaal. Ik vind hem super! Ik ben 1:80 lang en bij mij staat hij perfect.
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:03:35 #128
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65743187
    quote:
    Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Merel1808 het volgende:
    Oeh! Mijn bestelling is ook onderweg en inmiddels zelfs al aangekomen in Zwolle!
    Ben benieuwd of ze nog wat waargemaakt hebben van hun kortingscode-dreigement
    Mijnes is manco in Zwolle.
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65744725
    ik kan mij niet meer inloggen (krijg error, of ik krijg dat mijn pincode niet meer klopt), is mijn account nu geblokkeerd?
    pi_65744789
    Zeg H&M experts!
    als ik in de sale dingen wil bestellen is het dan slimmer om tot morgenvroeg te wachten of maakt dat geen verschil?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      woensdag 4 februari 2009 @ 20:48:06 #131
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65745026
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
    Zeg H&M experts!
    als ik in de sale dingen wil bestellen is het dan slimmer om tot morgenvroeg te wachten of maakt dat geen verschil?
    Het kan zijn dat er iets nieuws bij ligt, maar het hoeft niet.. Ik keek afgelopen maandag ook vroeg voor iets nieuws maar helaas, het was nog niet aangevuld Het valt allicht te proberen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65745139
    ik kijk altijd 's ochtends zo vroeg mogelijk en dat scheelt altijd heel veel! bv 15 pagina's topjes ipv 3....
    I had a signature once. It was awful.
    pi_65745184
    Het is 's morgens niet goedkoper ofzo, maar er is wel een groter aanbod omdat er net is aangevuld.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65745259
    Ja ik bedoelde het aanvullen
    Dan wacht ik nog ff
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65745265
    weet iemand of mijn account geblokkeerd is?

    aangezien ik niet de enige ben die illegale code's gebruikt
    pi_65745325
    Ik kon net ook niet inloggen, nu weer wel.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65745661
    in de laatse catalogus is er een zonnebril die op de wayfarer van rayban lijkt
    maar je kan m niet bestellen en er stond alleen in bepaalde h&m winkels verkrijgbaar

    weet iemand toevallig welke?
    pi_65745957
    Die mannenbril op de laatste pagina zeker? die vond ik ook wel vet..

    edit: Je kunt op hm.com bij Store locator op concept zoeken. Dat zal accessoires men zijn, dan laat hij winkels zien die dat verkopen. Alleen dat is natuurlijk geen garantie dat die bril daar ook is...
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65746255
    hmm niet in rotterdam dus
    pi_65746261
    Ik heb ook weer gezondigd .










    En nog een zooi sokken voor 4 euro ofzo
    Tap tap tap
      woensdag 4 februari 2009 @ 21:29:55 #141
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65746487
    Echt he. Hier nog een zondaar.


    Mijn excuus: we gaan naar Italie deze zomer, en daar is het vast bloedje heet, dus ik heb dit gewoon nodig.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65760189
    Hallo H&M freaks Mijn vriendin (student journalistiek) is bezig met een artikel over mensen die gek zijn op designer items. Die kunnen van H&M zijn, maar ook mensen die het web rondspeuren voor bepaalde tasjes of schoenen. Wie herkent zich daar in? Als je mee wil werken aan een kort interview, stuur mij even een PM of een mailtje naar met daarin je mailadres.
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_65760474
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:06 schreef crossover het volgende:
    Hallo H&M freaks Mijn vriendin (student journalistiek) is bezig met een artikel over mensen die gek zijn op designer items. Die kunnen van H&M zijn, maar ook mensen die het web rondspeuren voor bepaalde tasjes of schoenen. Wie herkent zich daar in? Als je mee wil werken aan een kort interview, stuur mij even een PM of een mailtje naar [ afbeelding ]met daarin je mailadres.
    Ik ben helaas alleen iemand die fanatiek voor "het goedkoopste met toch nog wel kwaliteit" gaat
    Er is trouwens een meneer, ik ben zijn naam kwijt (heeft in de Intermediair gestaan) die echt obsessief was, van alles MOET een merk zijn!! En op een gegeven moment issie doorgedraaid, heeft alles verbrand en koopt nu alleen nog maar merkloos Was wel leuk om te lezen.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65760685
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik ben helaas alleen iemand die fanatiek voor "het goedkoopste met toch nog wel kwaliteit" gaat
    pi_65760770
    Ik hou gewoon van shoppen haha
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65761092
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik hou gewoon van shoppen haha
    Ik ook, heb gewoon een gat in m'n hand.
    Tap tap tap
    pi_65761160
    Jullie stonden niet voor de rij tijdens die Viktor&Rolf actie?
    'Expand my brain, learning juice!'
    <a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
    pi_65761453
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef crossover het volgende:
    Jullie stonden niet voor de rij tijdens die Viktor&Rolf actie?
    Nee, ik vond het geen mooie kleding .
    Tap tap tap
    pi_65762149
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Nee, ik vond het geen mooie kleding .
    pi_65762181
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef crossover het volgende:
    Jullie stonden niet voor de rij tijdens die Viktor&Rolf actie?
    Ik ga echt niet in de rij staan voor kleren
    Weet je hoeveel winkels er op de wereld zijn
    En ik ga me niet verlagen zo als die dames daar
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65762501
    Oja, in de rij liggen voor kleding vind ik ook een beetje ver gaan. Dat wil ik alleen voor concerten doen . En het past me waarschijnlijk toch niet .
    Tap tap tap
    pi_65765210


    Wie heeft ze al in de winkels gespot? Ik ben 3 H&M's afgegaan maar ze hebben alleen die van 12,90 En een medewerkster zei dat het misschien Shop Online-only is...
    pi_65765296
    dan bestel je ze toch?
    hoef je ook geen hms meer af
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65767187
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef rhubarbje het volgende:

    [..]

    Ik ga echt niet in de rij staan voor kleren
    Weet je hoeveel winkels er op de wereld zijn
    En ik ga me niet verlagen zo als die dames daar
    Plus dat iedereen dan toch wel weet dat het bij H&M verkocht is, dat geeft er toch een andere schwung aan. Zoals die trouwjurk, daar wil je toch niet in gezien worden zeg 'Mooi hé? Zelf gegraaid bij de H&M!'
    pi_65767334
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef rhubarbje het volgende:
    dan bestel je ze toch?
    hoef je ook geen hms meer af
    Ja schat, als je even het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat ik ze al besteld hebt maar dat ze een levertijd van 2 maanden hebben
    pi_65767401
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Ja schat, als je even het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat ik ze al besteld hebt maar dat ze een levertijd van 2 maanden hebben
    sorry hoor
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65767504
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 14:47 schreef Chanty87 het volgende:

    [..]

    Ja schat, als je even het topic doorgelezen had dan had je kunnen lezen dat ik ze al besteld hebt maar dat ze een levertijd van 2 maanden hebben
    En ik wil ze eerst passen Ik heb namelijk een knobbel op mijn dikke teenbot en bij dit soort schoenen wil die nog wel eens klemzitten onder het randje En dan die levertijd ja

    Misschien liggen ze wel binnen nu en twee maanden in de winkel? *hoopt*

    Ik heb trouwens een uitprintbare kortingsbon voor de winkel gekregen net, 20%!!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65767659
    We missen gewoon een insider in dit topic. Eentje die werkt bij H&M en alles kan nakijken voor ons, de naar gympies hunkerende massa
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65767679
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
    [ afbeelding ]

    Wie heeft ze al in de winkels gespot? Ik ben 3 H&M's afgegaan maar ze hebben alleen die van 12,90 En een medewerkster zei dat het misschien Shop Online-only is...
    Het zou best kunnen dat ze ook pas eind maart in de winkel liggen. Het meeste wat je on-line kunt kopen, komt ook in de winkel (niet alles, maar het meeste wel).
    Ik zal in de gaten houden of ze binnen komen .
    Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
    pi_65767839
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 13:50 schreef Chanty87 het volgende:
    [ afbeelding ]

    Wie heeft ze al in de winkels gespot? Ik ben 3 H&M's afgegaan maar ze hebben alleen die van 12,90 En een medewerkster zei dat het misschien Shop Online-only is...
    Ik wil ze in het lichtroze .
    Maar hoe vallen ze eigenlijk? Want mijn eigenlijke maat hebben ze niet . Ik heb enorme ski's.
    Tap tap tap
    pi_65776711
    Ik krijg geen mailtjes meer met kortingscodes.
    pi_65776840
    yaayy ik heb mn beloved Trend zebrajurkje, het was de enige die er hing en ook nog maatje 36
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65780058
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:16 schreef Noortje. het volgende:
    Ik krijg geen mailtjes meer met kortingscodes.
    hoe kom je uberhaupt aan die mailtjes? Werken de huidige codes in de openingspost niet meer?
    I think prime numbers are like life. They are very logical but you could never work out the rules, even if you spent all your time thinking about them.
    pi_65783568
    newsletter aanvragen op de site
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      donderdag 5 februari 2009 @ 23:07:16 #165
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65785125
    Ik krijg nooit mailtjes of post, ook al heb ik 'ja' aangevinkt bij de newsletter EN de catalogus. Echt heel raar. Ook nog apart de catalogus aangevraagd, maar nooit ontvangen.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 09:01:20 #166
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65790013
    wanneer heb je dat gedaan enfermera?
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 6 februari 2009 @ 09:28:14 #167
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65790662
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 09:01 schreef pinquit het volgende:
    wanneer heb je dat gedaan enfermera?
    Ik heb denk ik een week of twee (zoiets) geleden nog de catalogus aangevraagd, tot op heden niet ontvangen. De enige die ik ontvangen heb was fall/winter, daarna nooit meer iets.
    Heb net nog even gekeken (want gisteravond kon het niet), maar het staat nog steeds op 'Ja graag' bij newsletter en catalogus.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65790690
    Ik heb een bon gekregen van de H&M! Omdat ik pas een verkeerd jurkje geleverd had gekregen!
    Beetje jammer alleen dat het een code is die ik allang ken (1304 voor 5 euro korting).
      vrijdag 6 februari 2009 @ 09:45:29 #169
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65791082
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 09:28 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Ik heb denk ik een week of twee (zoiets) geleden nog de catalogus aangevraagd, tot op heden niet ontvangen. De enige die ik ontvangen heb was fall/winter, daarna nooit meer iets.
    Heb net nog even gekeken (want gisteravond kon het niet), maar het staat nog steeds op 'Ja graag' bij newsletter en catalogus.
    hmm, misschien komt ie nog wel. ik moet iig ook elke keer een nieuwe catalogus aanvragen als er een nieuwe uit is, na de aanvraag duurt t meestal nog een tijdje.

    ik was weer eens te laat met de sale leegkopen nu moet ik wachten tot maandag. bah
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 6 februari 2009 @ 12:11:54 #170
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65795426
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 09:45 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    hmm, misschien komt ie nog wel. ik moet iig ook elke keer een nieuwe catalogus aanvragen als er een nieuwe uit is, na de aanvraag duurt t meestal nog een tijdje.

    ik was weer eens te laat met de sale leegkopen nu moet ik wachten tot maandag. bah
    I doubt it... Ik krijg ook nooit een newsletter dus het is nogal vaag. Magoed... we zien wel.
    Ohjee! Er zaten idd leuke dingen in de sale.. Wellicht maandag idd een goed bijgevulde sale
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65795536
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 12:11 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    I doubt it... Ik krijg ook nooit een newsletter dus het is nogal vaag. Magoed... we zien wel.
    Ohjee! Er zaten idd leuke dingen in de sale.. Wellicht maandag idd een goed bijgevulde sale
    In de spam misschien? Bij mij was de newsletter de eerste keer daar beland.
    Klussen deel 1 en 2
      vrijdag 6 februari 2009 @ 12:28:31 #172
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65795976
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 12:15 schreef sheonlydreams86 het volgende:

    [..]

    In de spam misschien? Bij mij was de newsletter de eerste keer daar beland.
    Lijkt me sterk, de bevestigingen van een verandering van bestelling komen wel gewoon in mijn inbox.
    Misschien maar eens mailen met de helpdesk
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 19:27:30 #173
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65809755
    Hoe hoog moet deze rok zitten?
    Hij zit bij mij vrij hoog!
    Hoort dat zo?

    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      vrijdag 6 februari 2009 @ 20:04:48 #174
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65811099
    Volgens mij hoort ie idd in de taille. Als dat niet lekker vind zitten, kun je em een paar maten groter doen zodat ie op je heupen past. Dat heb ik teminste wel eens gedaan
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65811226
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 20:04 schreef alors het volgende:
    Volgens mij hoort ie idd in de taille. Als dat niet lekker vind zitten, kun je em een paar maten groter doen zodat ie op je heupen past. Dat heb ik teminste wel eens gedaan
    Ik doe dat wel vaker.
    pi_65811854
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 19:27 schreef Psych-case het volgende:
    Hoe hoog moet deze rok zitten?
    Hij zit bij mij vrij hoog!
    Hoort dat zo?

    [ afbeelding ]
    In de catalogus (ik heb de spring inspiration ook binnen gekregen vandaag ) zit ie inderdaad vrij hoog.

    Moest er zelf even aan wennen (heb deze nog niet binnen, maar wel deze » http://shop.hm.com/media/(...)24_11003_45_1259.jpg en die zit ook vrij hoog. Even wennen, maar wel erg leuk!) maar het is ook maar net wat je zelf fijn vindt natuurlijk
      vrijdag 6 februari 2009 @ 20:35:47 #177
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65812255
    die rok hoort wel hoog met een shirtje erin. als je m laag koopt ie hij denk ik wel erg lang. bij mij geeft dat altijd een refo-boerinnen idee.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      vrijdag 6 februari 2009 @ 21:10:38 #178
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65813578
    Dat kan idd, maar dat hangt ook een beetje van je (been)lengte af.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 21:14:18 #179
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_65813726
    Ik heb een paar dingen besteld. Waaronder de witte heren sweater met gele en grijze ruitjes
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_65814353
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 19:20 schreef alors het volgende:
    yaayy ik heb mn beloved Trend zebrajurkje, het was de enige die er hing en ook nog maatje 36
    Heb je een aan foto?
    pi_65816428
    quote:
    Op donderdag 5 februari 2009 14:57 schreef Syrena het volgende:
    We missen gewoon een insider in dit topic. Eentje die werkt bij H&M en alles kan nakijken voor ons, de naar gympies hunkerende massa
    zie post van Bloodylotte eerder ze vertelde dat ze zou beginnen bij klantenservice bij H & M! Misschien heb je der wat aan.
      vrijdag 6 februari 2009 @ 22:21:27 #182
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65816477
    Oke hij hoort dus hoog.
    Had em net aan en dacht toen ik naar mijn kont keek: 1 windvlaag en de boel is in zicht want hij eindigt ook kort. Maar hij moet idd. niet te lang zijn want dan krijg je boerinnen-effect. Maar ik wil ook weer niet voor lul lopen met een rok in mijn nek!
    Morgen nog maar een keer passen met DAGLICHT!
    Ik heb zo'n 'kunstige' lamp in mijn slaapkamer wat een heel mooi zacht romantisch sfeertje geeft maar je aankleden voor de spiegel, HO maar!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
      vrijdag 6 februari 2009 @ 22:22:37 #183
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65816515
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 20:24 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    In de catalogus (ik heb de spring inspiration ook binnen gekregen vandaag ) zit ie inderdaad vrij hoog.

    Moest er zelf even aan wennen (heb deze nog niet binnen, maar wel deze » http://shop.hm.com/media/(...)24_11003_45_1259.jpg en die zit ook vrij hoog. Even wennen, maar wel erg leuk!) maar het is ook maar net wat je zelf fijn vindt natuurlijk
    Die is ook mooi!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65816636
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 12:28 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Lijkt me sterk, de bevestigingen van een verandering van bestelling komen wel gewoon in mijn inbox.
    Misschien maar eens mailen met de helpdesk
    Bevestigingen en newsletters worden vanaf verschillende email adressen verstuurd
    Klussen deel 1 en 2
      vrijdag 6 februari 2009 @ 22:38:58 #185
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65817085
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 21:30 schreef Linnie20v het volgende:

    [..]

    Heb je een aan foto?
    Nee, ik wil morgen wel even proberen, maar ik heb geen camera met zelfontspanner dus.. Ik heb wel brakke foto van het jurkje hangend.



    Hij zit best strak onder, niet heel strak maar het is geen superwijd jurkje.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65818348
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef samara het volgende:

    [..]

    zie post van Bloodylotte eerder ze vertelde dat ze zou beginnen bij klantenservice bij H & M! Misschien heb je der wat aan.
    En ik werk er.
    Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
    pi_65824706
    Mijn bestelling is binnen! Ikm hou de donkergrijze lange jas met ceintuur uit de sale, d ekorte paarse jas gaat retour, die zat veel te los en was niet mooi. Verder hou ik nog 3 vestjes, 1 topje, wat haarspeldjes en een setje oorbellen. Vrij saai, de kleding, maar ideaal voor op mijn werk waar de kachel vaak veel te hoog staat, die dunne vestjes zijn dan heerlijk!
    I had a signature once. It was awful.
      zaterdag 7 februari 2009 @ 11:24:25 #188
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65825017
    quote:
    Op vrijdag 6 februari 2009 22:25 schreef sheonlydreams86 het volgende:

    [..]

    Bevestigingen en newsletters worden vanaf verschillende email adressen verstuurd
    Oke. Maar sinds ik mijn nieuwe emailadres heb, die veranderd heb bij de H&M online shop, heb ik nog geen newsletter gezien. Wel allemaal bevestigingen, maar geen newsletters. Ook niet in mn junk. Magoed, heb de klantenservice gemailt, ben benieuwd...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      zaterdag 7 februari 2009 @ 12:15:47 #189
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65825898
    Dat zebra ding is cool!!!


    Ik houd mijn rokje! (Dit is waarvoor ik mezelf elke week naar de sp.school sleur!)
    Vind hem nu erg mooi en hij staat heel mooi met dit shirtje:



    Dus die houd ik ook en hoppppp dat ie ook nog een keer in de SALE komt, dan koop ik 'm meteen in alle kleuren!!!!

    Mijn vestje + hemdje voor 4,90 gaat RETOUR! Taupe staat niet op mijn donkere huidskleur!
    Verder gaat er nog een blauw basic shirtje retour in de maat 34 die ik als JURK aan kon. Echt riempje om, laarzen aan, wat kettingen en ik was ready to go!

    Hoe zat dat nou ook alweer met die maandfactuur. Sturen ze vanzelf een factuur naar je toe?

    [ Bericht 8% gewijzigd door Psych-case op 07-02-2009 17:54:57 ]
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65834145
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 12:15 schreef Psych-case het volgende:


    Hoe zat dat nou ook alweer met die maandfactuur. Sturen ze vanzelf een factuur naar je toe?
    Ja die maandfactuur komt 1 keer per maand op de mat vallen
    Viagra (vi-ag'-ruh) n. A chemical which increases the flow of blood to a man's brain
    pi_65834257
    Vandaag deze pyjamabroek gekocht:



    De houthakkersjurk hadden ze niet

    [ Bericht 0% gewijzigd door Butterfly91 op 07-02-2009 21:09:18 ]
      zaterdag 7 februari 2009 @ 21:06:44 #192
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65835040
    de broek is geweldig vanwege de bloemies erin iloveit
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
      zaterdag 7 februari 2009 @ 21:57:40 #193
    197437 Psych-case
    The good kinda crazy
    pi_65836019
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 20:17 schreef verregentmeisje het volgende:

    [..]

    Ja die maandfactuur komt 1 keer per maand op de mat vallen
    Oke, thanx!
    I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
    pi_65839866
    Waarom haalt H&M steeds die kortingscodes uit m'n bestellingen

    En dat terwijl ik wel recht op die korting heb (heb meerdere kortingsbonnen)
    pi_65844614
    Nou zeg, ik had iets besteld, de ene helft was gelijk leverbaar en de rest begin april, gooi ik nog iets bij de bestelling van begin april, moet ik alsnog twee keer verzendkosten betalen. Dikke toeter hoor.

    edit: nu heb ik de bestelling weer iets bijgewerkt (iets eruit gegooid) en nu hoef ik geen extra verzendkosten te betalen .
    Tap tap tap
      zondag 8 februari 2009 @ 13:37:42 #196
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65845712
    Mijn vriend vroeg me voor de grap hoeveel geld ik aan H&M heb uitgegeven sinds ik online bestel (juli 2008).
    Dus ik met toch maar even gaan optellen, maar ik vind het nog aardig meevallen; ongeveer 640 euro
    Nog best netjes voor zo'n 8 maanden vind ik
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65847687
    Volgens mij durf ik niet eens te kijken!!!

    @ Alors, mooi jurkje!!! Ik vind alleen dat de H&M kleding er vormloos bijhangt in de rekken en het lastig is in te schatten hoe iets zit, totdat je het aan hebt Dus ik wacht geduldig op een foto ooit
    pi_65862359
    Ik las in de Elle Wonen geloof ik, dat H&M home vanaf februari online zou staan, maar ik kan het niet vinden, is het verlaat of ben ik gewoon blind?
    pi_65865532
    Nope, het is er gewoon nog niet...
    pi_65865749
    De maand is nog niet voorbij .
    Tap tap tap
    pi_65865922
    Ik kan niet inloggen .

    "Technische fout, a.u.b. probeer later"
    Tap tap tap
      maandag 9 februari 2009 @ 00:45:03 #202
    51398 MisterJ.Lo
    LL.M (Master of Laws).
    pi_65869156
    Welke dag(en) wordt het assortiment bij H&M online over het algemeen bijgewerkt.
    Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
    is simply not giving the kiss the attention it deserves.
    pi_65871647
    In principe iedere ochtend, maar soms slaan ze wel eens een ochtendje over. Gewoon de volgende dag nog een keer proberen
      maandag 9 februari 2009 @ 09:21:24 #204
    17113 annoh
    Beating hearts baby
    pi_65872149
    In de esta stond eind februari!
    I'm just a girl in the world.
      maandag 9 februari 2009 @ 12:29:07 #205
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65877060
    Yess mn bestelling is in behandeling genomen! Nou maar wachten tot ie manco staat in Zwolle
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65877386
    Onderweg
    pi_65887769
    Zending gesorteerd in sorteercentrum 09-02-2009 Zwolle , intern transport pakketten



    Zul je net zien, past er iets niet of er mankeert wat aan, heb ik voor niks 2 maanden zitten wachten
      maandag 9 februari 2009 @ 18:19:42 #208
    237486 HoneyTrap
    Ol'blue eyes is back!
    pi_65887879
    sinds vorige week manco...
    pi_65887992
    jemig ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien .
    Tap tap tap
    pi_65888833
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef CherryLips het volgende:
    jemig ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien .
    Klinkt bekend
    pi_65889279
    Trouwens:
    Op pagina 24/25 van de inspiration 2009 gids staat een top die ik eigenlijk wel errûg leuk vind. Is een lang model in nachtblauw met print op de rechterschouder (wit/geel/lichtblauw). Hij is er ook in het grijs. Als ik het artikelnummer intyp bij bestelformulier dan zegt ie dat het uitverkocht is, maar ik heb die hele top niet in de webshop gezien? Heeft een van jullie hem toevallig langs zien komen of moet ie nog komen?
      maandag 9 februari 2009 @ 19:11:14 #212
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65889287

    Zo leuk... maar zo duur. Hij staat al op mn verlanglijstje, ben benieuwd hoe lang ik mijn impulsen nog kan onderdrukken...
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65889663
    Ik kwam er vandaag achter dat mijn portemonnee kapot is en toen zag ik dit

      maandag 9 februari 2009 @ 19:39:20 #214
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65890301
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
    Ik kwam er vandaag achter dat mijn portemonnee kapot is en toen zag ik dit

    [ afbeelding ]
    ! Geweldig!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65890597
    Beetje jammer dat ik dan geen geld meer heb om erin te stoppen.

    Maaaar hij staat op mijn verlanglijstje!
      maandag 9 februari 2009 @ 19:52:57 #216
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65890821
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
    Beetje jammer dat ik dan geen geld meer heb om erin te stoppen.

    Maaaar hij staat op mijn verlanglijstje!
    Dat boeit toch niet Haha zo ist!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      maandag 9 februari 2009 @ 20:12:05 #217
    123170 alors
    zlata1234
    pi_65891542
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Daph_ het volgende:
    Trouwens:
    Op pagina 24/25 van de inspiration 2009 gids staat een top die ik eigenlijk wel errûg leuk vind. Is een lang model in nachtblauw met print op de rechterschouder (wit/geel/lichtblauw). Hij is er ook in het grijs. Als ik het artikelnummer intyp bij bestelformulier dan zegt ie dat het uitverkocht is, maar ik heb die hele top niet in de webshop gezien? Heeft een van jullie hem toevallig langs zien komen of moet ie nog komen?
    Ja stond wel in de webshop.
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65892220
    quote:
    Op maandag 9 februari 2009 20:12 schreef alors het volgende:

    [..]

    Ja stond wel in de webshop.
    Jammer, dan heb ik hem gemist.

    Thanks
    pi_65904220
    Mijn bestelling staat nu al een hele tijd op manco.. Ik had nog zo gehoopt dat het er wel vandaag zou zijn, maar dat zal vast wel niet gebeuren. Nu maar hopen dat de maten beter zitten als vorige keer.
    Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
      dinsdag 10 februari 2009 @ 09:26:58 #220
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65904242
    finally was de sale weer bijgevuld vandaag voor 170.- besteld ik hoop dat er veel terugmoet
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_65904496
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Abigail_Virginia het volgende:
    Mijn bestelling staat nu al een hele tijd op manco.. Ik had nog zo gehoopt dat het er wel vandaag zou zijn, maar dat zal vast wel niet gebeuren. Nu maar hopen dat de maten beter zitten als vorige keer.
    Mijn bestelling heeft ook wel eens bijna twee weken manco gestaan in Zwolle En ik maar hopen..
    pi_65904522
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef pinquit het volgende:
    finally was de sale weer bijgevuld vandaag voor 170.- besteld ik hoop dat er veel terugmoet
    Haha wow! Alleen maar sale artikelen?

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook weer 12 euri aan bestelling heb toegevoegd.. Een vestje, een truitje en een rok. Best een leuke deal voor die prijs Nu hopen dat het goed zit..
    pi_65906040
    Kut, mijn bestelling is in behandeling en de dingen die veel later zouden worden geleverd ook... Met als gevolg dat ik geen openstaande bestellingen meer hebt... Hoe moet ik nu verder..
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65906073
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef alors het volgende:
    Kut mijn bestelling in in behandeling en de dingen die veel later zouden worden geleverd ook... Met als gevolg dat ik geen openstaande bestellingen meer hebt... Hoe moet ik nu verder..
    Oh da's kut .
    Ik ben aan de ene kant blij dat ik nog iets heb staan wat pas in mei leverbaar is, aan de andere kant: dat duurt nog drie maanden! En tot die tijd blijf ik er van alles bij mikken.
    Tap tap tap
    pi_65906260
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    Oh da's kut .
    Ik ben aan de ene kant blij dat ik nog iets heb staan wat pas in mei leverbaar is, aan de andere kant: dat duurt nog drie maanden! En tot die tijd blijf ik er van alles bij mikken.
    Dat ken ik Mijn bestelling staat al open sinds eind december dus deze nalevering is al redelijk gegroeid (understatement). Ik hoop dat ie deze week in behandeling wordt genomen, anders sta ik niet meer voor mezelf in
      dinsdag 10 februari 2009 @ 10:59:52 #226
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65906577

    Ik ga van de zomer naar Italie, dan mag deze natuurlijk niet ontbreken.. 7,90 in de sale!
    I never look back, darling. It distracts from the now.
    pi_65907354
    die is leuk!
    Tap tap tap
      dinsdag 10 februari 2009 @ 11:45:04 #228
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_65907872
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je saldo weer is bijgewerkt?
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_65908059
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 11:45 schreef Qarinx het volgende:
    Weet iemand hoe lang het duurt voordat je saldo weer is bijgewerkt?
    Ik geloof dat dat nogal verschilt, maar bij mij duurt het over het algemeen een dag of 4 á 5 (nadat ik het geld heb overgemaakt, retouren gingen sneller)
    pi_65908702
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 11:51 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Ik geloof dat dat nogal verschilt, maar bij mij duurt het over het algemeen een dag of 4 á 5 (nadat ik het geld heb overgemaakt, retouren gingen sneller)
    Nou, soms duurt het een paar weken of meer en dan sturen ze een maandfactuur omdat je niet op tijd betaald zou hebben .
      dinsdag 10 februari 2009 @ 12:40:54 #231
    8669 Qarinx
    Fashionista!
    pi_65909467
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Nou, soms duurt het een paar weken of meer en dan sturen ze een maandfactuur omdat je niet op tijd betaald zou hebben .
    Ja raar, ik heb dat van mij al ruim 2 weken geleden betaald en het staat er nog steeds neit bij. Begin nu te twijfelen of ik misschien iets in het kenmerk niet goed heb gezet ofzo. Maar het gaat om 2 rekeningen, dus het zou wel raar zijn als ik het van allebei niet goed heb gedaan..

    Is het trouwens zo dat als je iets retour doet, dat je dan het bedrag van de acceptgiro - de retour moet overmaken?
    Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
    pi_65909524
    Bedrag van de acceptgiro - retourartikelen + 1 euro moet je betalen. Overigens zijn bij mij betalingen van vorige week donderdag al verwerkt, dus misschien toch maar even bellen?
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65910360
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 12:12 schreef Deliah het volgende:

    [..]

    Nou, soms duurt het een paar weken of meer en dan sturen ze een maandfactuur omdat je niet op tijd betaald zou hebben .
    Jezus dat is echt waardeloos. Mijn retourzending van schoenen hadden ze wonderbaarlijk snel verwerkt (3 werkdagen). Betaling gisteren gedaan dus ik ben benieuwd hoe snel dat gaat. Als ze dat niet op tijd verwerken krijg ik mijn bestelling denk ik ook pas begin maart (staat nu op eind februari)
      dinsdag 10 februari 2009 @ 15:26:28 #234
    56471 pinquit
    oh my lama!
    pi_65914818
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 09:40 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Haha wow! Alleen maar sale artikelen?

    Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook weer 12 euri aan bestelling heb toegevoegd.. Een vestje, een truitje en een rok. Best een leuke deal voor die prijs Nu hopen dat het goed zit..
    2 dingen uit de nieuwe collectie
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_65915099
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 15:26 schreef pinquit het volgende:

    [..]

    2 dingen uit de nieuwe collectie
    Hihi goed bezig
    pi_65916404
    Zeau, vanmiddag even in een filiaal gevraagd naar die gympies: ze moeten nog binnenkomen, maar wanneer wist ze niet.

    Hopelijk snel En tevens 2 kettingen en een paar Divided schoentjes aangeschaft
      dinsdag 10 februari 2009 @ 17:13:54 #237
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_65919108
    hoe zit dat nou met terug sturen? Ik ga morgen ff met mn zussen een flinke order plaatsen. Maar stel nou dat iets niet goed zit? Kan ik het dan in de winkel ruilen?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
      dinsdag 10 februari 2009 @ 17:18:18 #238
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_65919262
    weet iemand of ze deze trui ook in de winkel hebben btw?



    Of deze

    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_65919474
    Voor 170 euro besteld En ik realiseer me nu dat ik niet in de Outlet heb gekeken
    En de schoenen met riempjes en enorm hoge hakken waren al uitverkocht
    Gelukkig een bestelling in twee delen, dus zodra ze er weer zijn gaan ze er bij.
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65919639
    Binnen!


    Incl. spulletjes die ik in de winkel zelf heb gekocht vanmiddag


    Ketting


    En nog één


    Shoes!




    Die topjes spaar ik trouwens Ze zitten heerlijk
    pi_65920810
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Chanty87 het volgende:
    Binnen!

    [ afbeelding ]
    Incl. spulletjes die ik in de winkel zelf heb gekocht vanmiddag

    [ afbeelding ]
    Ketting

    [ afbeelding ]
    En nog één

    [ afbeelding ]
    Shoes!

    [ afbeelding ]


    Die topjes spaar ik trouwens Ze zitten heerlijk
    Nice! Leuke schoentjes + hempjes vooral. Hoe vallen die hempjes? Ik vond ze ook erg leuk maar ik durf ze niet te bestellen (normaal gesproken bij dat soort topjes passen mijn boobs er niet in zeg maar )
    pi_65922509
    Vrij normaal, alleen vind ik het fijner als ze wat 'losser' zitten en niet zo strak om m'n lichaam. Dus een maatje groter dan gewoonlijk moet kunnen
      dinsdag 10 februari 2009 @ 18:56:08 #243
    195169 Enfermera
    I'm k-kinda busy.
    pi_65922526
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 17:18 schreef Qwea het volgende:
    weet iemand of ze deze trui ook in de winkel hebben btw?

    [ afbeelding ]

    Of deze

    [ afbeelding ]
    Volgensmij wel, als ik het me goed herinner had ik ze laatst in Rotterdam nog gezien.
    I never look back, darling. It distracts from the now.
      dinsdag 10 februari 2009 @ 19:05:31 #244
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_65922779
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 18:56 schreef Enfermera het volgende:

    [..]

    Volgensmij wel, als ik het me goed herinner had ik ze laatst in Rotterdam nog gezien.
    mooi! Ik heb namelijk een kortingsbon voor 20% in de winkel, en 25% online.

    Weet iemand trouwens hoe dat zit? Mijn zussen bestellen met mij mee, en we hebben allemaal zo'n kortingsbon met die code voor online korting. Maar het mag maar 1 artikel zijn waar die korting op zit. Dus hun hebben dan niks aan die bonnen, toch?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_65922987
    Allemaal even een account aanmaken.
    pi_65925316
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 18:55 schreef Chanty87 het volgende:
    Vrij normaal, alleen vind ik het fijner als ze wat 'losser' zitten en niet zo strak om m'n lichaam. Dus een maatje groter dan gewoonlijk moet kunnen
    Ah okee Ik was bang dat het zo'n klein en smal shirtje was, maar dat valt dus wel mee

    Ben nog steeds een beetje aan het klooien met welke maat ik nu eigenlijk nodig heb..
    pi_65925383
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 17:27 schreef Chanty87 het volgende:

    Incl. spulletjes die ik in de winkel zelf heb gekocht vanmiddag


    Die schoenen
    pi_65927015
    Heeft iemand deze al in de echte winkel gezien?

    pi_65927982
    Mijn vriend belt me net om te laten weten dat er twee enveloppen van de H&M zijn bezorgd

    Ik zet in op:
    1. Betalingsherinnering van een pakketje dat ik pas de 27e ontvangen heb - maar wel al betaald heb
    2. Melding dat ik een Kialapunt moet aanwijzen aangezien mijn tweede bestelling "te hoog" is

      dinsdag 10 februari 2009 @ 21:42:37 #250
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_65928890
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 19:12 schreef Mylene het volgende:
    Allemaal even een account aanmaken.
    maar dan kan het niet in 1 verzending, of dat wel?
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_65929047
    Nee, dat kan dan niet.
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65931728
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
    Heeft iemand deze al in de echte winkel gezien?

    [ afbeelding ]
    Nee, ik zoek er al een tijdje naar...
    Ik had ze wel besteld in de online shop alleen de verkeerde maat dus die heb ik weer terug gestuurd.
    pi_65940314
    pff waarom wordt mijn bestelling zo snel in behandeling genomen ik wilde er nog wat bijproppen.
    erf de ogen van je kind - kijk erdoor
    pi_65941290
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 10:03 schreef pinquit het volgende:
    pff waarom wordt mijn bestelling zo snel in behandeling genomen ik wilde er nog wat bijproppen.
    Dat heb ik nou nooit Ik wil altijd dat ie snel in behandeling genomen wordt zodat ik er niet nog vanalles bijflikker

    Je saldo per 10.02.2009 XX

    Ik heb al betaald voordat ze mijn saldo gingen bekijken

    Bestelling nog steeds niet in behandeling
    pi_65941714
    Mijn bestelling is onderweg ... Jeej !
    pi_65943134
    bah ik heb voor 150 euro in mn shopping bag...
    En normaal geef ik nooit zo veel in eens uit aan kleren
    Maar ik hou mezelf nou vol dat ik vast een deel terug stuur maar ik weet ook dat als ik het heb en het staat leuk dat ik het nooit terug ga sturen
    Dus ik durf niet op verder te duwen haha

    (van de sale kun je ook dingen terug sturen he?)
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65943225
    Owja nog een vraagje
    Bij het lente boek zit zo'n kortingscode he 25% korting op 1 artikel
    Maar dat moet in combi met een bepaald artikel natuurlijk maar wat als dat nou juist een artikel is dat niet goed zit of zo en je terug wil sturen?
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65943285
    Mijn verlanglijstje doet het niet, zegt ie tijdelijk technische probleem... Meer mensen last van?
    know'm sayin?
    ×
    word? word.
    pi_65943302
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:29 schreef rhubarbje het volgende:
    bah ik heb voor 150 euro in mn shopping bag...
    En normaal geef ik nooit zo veel in eens uit aan kleren
    Maar ik hou mezelf nou vol dat ik vast een deel terug stuur maar ik weet ook dat als ik het heb en het staat leuk dat ik het nooit terug ga sturen
    Dus ik durf niet op verder te duwen haha

    (van de sale kun je ook dingen terug sturen he?)
    Ik ga ook een hoop terugsturen. Echt!
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65943356
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:35 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik ga ook een hoop terugsturen. Echt!
    Ik bestel alles in 2 en soms wel 3 maten, moet dus in ieder geval de helft terugsturen .
    Tap tap tap
    pi_65943458
    Nou besloten het toch maar te doen natuurlijk
    Maar nu heb ik weer een vraagje
    Een van de jurkjes die ik wil hebben is pas half mei leverbaar
    Het is het enige van mn bestelling dat dan later komt
    Betaal je dan nog eens verzendkosten?
    Want anders bestel ik tegen de tijd dat het mei is vast wel weer een lading en dan doe ik dat liever in eens
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65943485
    Mijn bikini komt pas in mei ofzo
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65943503
    Nee, je hoeft maar één keer verzendkosten te betalen en tot die tijd kun je nog van alles bij je bestelling pleuren zonder dus verzendkosten te hoeven betalen .
    Tap tap tap
    pi_65943531
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
    Nou besloten het toch maar te doen natuurlijk
    Maar nu heb ik weer een vraagje
    Een van de jurkjes die ik wil hebben is pas half mei leverbaar
    Het is het enige van mn bestelling dat dan later komt
    Betaal je dan nog eens verzendkosten?
    Want anders bestel ik tegen de tijd dat het mei is vast wel weer een lading en dan doe ik dat liever in eens
    Wanneer je nalevering groter is dan ¤ 7 wordt het zonder verzendkosten nageleverd, is je nalevering kleiner dan die ¤ 7 dan wordt je nalevering geannuleerd
    pi_65943551
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:41 schreef CherryLips het volgende:
    Nee, je hoeft maar één keer verzendkosten te betalen en tot die tijd kun je nog van alles bij je bestelling pleuren zonder dus verzendkosten te hoeven betalen .
    Wat echt vréééééselijk slecht is .
    pi_65943610
    Of fuck dat klinkt niet heel gezond voor me nee
    Maar het is iets wat ik niet snel zou kopen maar ik dacht hij is zo mooi (ik draag nooit jurkjes of rokjes maar ik heb er deze week een gehad van iemand en toen dacht ik kom hop meteen meer kopen, staat je leuk) dus als ik m nu annuleer koop ik m nooit meer
    Dus ik laat hem maar staan goede reden
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65943710
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:42 schreef Daph_ het volgende:

    [..]

    Wat echt vréééééselijk slecht is .
    De meest briljante verkooptechniek ooit .
    Tap tap tap
    pi_65943994
    Yeah, chauffeur is onderweg.. Eindelijk...
    Please, laat de maat goed zijn.
    Volgende keer maar de dingen in beide maten bestellen.
    Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
    pi_65944012
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 11:47 schreef CherryLips het volgende:

    [..]

    De meest briljante verkooptechniek ooit .
    Inderdaad Heeft ze toch nog bijna 80 euro aan extra bestelling opgeleverd bij mij .
    pi_65944584
    Mijn bestelling is ook onderweg, moet er vandaag zijn
    Tap tap tap
    pi_65947240
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
    Heeft iemand deze al in de echte winkel gezien?

    [ afbeelding ]
    Ik heb ze niet in de winkel gezien, maar heb ze wel. Ze zijn echt heel mooi. Vallen in principe ook gewoon goed, al is de hak vrij hoog en is het voor mij wel even wennen om er op te lopen. Zijn geen schoenen om mee aan de wandel te gaan, zeg maar. Hoop dat je hier wat aan hebt!
    pi_65949156
    quote:
    Op dinsdag 10 februari 2009 20:52 schreef cinnamongirl het volgende:
    Heeft iemand deze al in de echte winkel gezien?

    [ afbeelding ]
    Ik heb vandaag net besloten dat ik pumps ga kopen voor de zomer, NA PINKPOP, post jij deze
    pi_65949385

    pi_65949462
    Kon ik maar op zulke schoenen lopen . Breek geheid m'n enkels.
    Tap tap tap
    pi_65949556
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef CherryLips het volgende:
    Kon ik maar op zulke schoenen lopen . Breek geheid m'n enkels.
    Ik kan er wel redelijk op lopen maar na drie minuten zijn mijn knieën naar de tering. Maar och, voor een leuke zitavond..
    pi_65949717
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef CherryLips het volgende:
    Kon ik maar op zulke schoenen lopen . Breek geheid m'n enkels.
    Ik breek mijn enkels, verrek mijn rug en krijg blaren. Maar toch wil ik ze
    Helaas ausverkauft, maar ik ga elke dag even kijken en zodra ze er weer zijn zitten ze in m'n mandje
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 februari 2009 @ 14:52:56 #277
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65949745
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:44 schreef CherryLips het volgende:
    Kon ik maar op zulke schoenen lopen . Breek geheid m'n enkels.
    En mijn heupen, en mijn rug .
    En ik ben al 1:80 lang, met zulke schoenen ben ik 1:90 en dat wordt me té gortig .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65949787
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef MaLo het volgende:

    [..]

    En mijn heupen, en mijn rug .
    En ik ben al 1:80 lang, met zulke schoenen ben ik 1:90 en dat wordt me té gortig .
    Ik ook, boeiend.
    Gelukkig heb ik een lange vriendin die ook regelmatig op hakken loopt.
    pi_65949804
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:52 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik breek mijn enkels, verrek mijn rug en krijg blaren. Maar toch wil ik ze
    Helaas ausverkauft, maar ik ga elke dag even kijken en zodra ze er weer zijn zitten ze in m'n mandje
    Juisssssssssssst jij snapt het.
    pi_65949814






    De 2e nu een maatje kleiner besteld omdat ik achter uit de hak liep
    En gelukkig zijn de eerste ook weer leverbaar, heb ze in de winkel gepast maar wilde de 25% korting graag

    De gymschoentjes zijn gewoon erg schattig !
    pi_65949868
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:54 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Juisssssssssssst jij snapt het.
    Ik voel me al sexy als ik naar ze kijk, laat staan als ze aan mijn bevallige pootjes zitten met mijn boobtube aan en mijn mooie nieuwe linnen broek, op een terrasjes aan een roseetje te nippen in de zon

    Hoe ik dan op dat terras kom en met een bezopen kop van terras weer naar huis...details...details...
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65949939
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:56 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik voel me al sexy als ik naar ze kijk, laat staan als ze aan mijn bevallige pootjes zitten met mijn boobtube aan en mijn mooie nieuwe linnen broek, op een terrasjes aan een roseetje te nippen in de zon

    Hoe ik dan op dat terras kom en met een bezopen kop van terras weer naar huis...details...details...
    Inderdaad. Ik zal ze maximaal 3x per jaar gaan dragen, but I couldn't care less.

    Hahahaha als je nou een leuke gozert meeneemt kan die je naar huis dragen.
    pi_65949940
    Oh, ik heb al een oplossing, ik neem gewoon ook die gympjes mee. Doe ik die wel aan als ik moet lopen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65949949
    En waarom heb ik wéér geen kortingscode ontvangen?

    Oh ik zie net dat het dingetje met newsletter staat afgevinkt.

    [ Bericht 66% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 11-02-2009 14:59:13 ]
    pi_65950036
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:57 schreef Noortje. het volgende:

    [..]

    Inderdaad. Ik zal ze maximaal 3x per jaar gaan dragen, but I couldn't care less.

    Hahahaha als je nou een leuke gozert meeneemt kan die je naar huis dragen.
    Ik denk dat mijn vriend ze lelijk vindt En hij is ook niet zo van het mij dragen
    Ik heb namelijk al twee paar schoenen die ik nooit aantrek vanwege heup/rug/knie/blaren

    But I must have these
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
      woensdag 11 februari 2009 @ 15:00:17 #286
    115121 Arizona
    The Grand Canyon State
    pi_65950045
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:56 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik voel me al sexy als ik naar ze kijk, laat staan als ze aan mijn bevallige pootjes zitten met mijn boobtube aan en mijn mooie nieuwe linnen broek, op een terrasjes aan een roseetje te nippen in de zon

    Hoe ik dan op dat terras kom en met een bezopen kop van terras weer naar huis...details...details...
    Vergeet je kekke zonnebril niet .

    En ik voel dus mijn rug al breken als ik er naar kijk (Ik heb echt een heel beroerde rug).
    Met een iets lagere hak had ik ze wel gewild. Maar dan is denk ik ook het spetterende effect van de schoenen weg .
    I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
    I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
    For you and I
    pi_65950066
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 14:56 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik voel me al sexy als ik naar ze kijk, laat staan als ze aan mijn bevallige pootjes zitten met mijn boobtube aan en mijn mooie nieuwe linnen broek, op een terrasjes aan een roseetje te nippen in de zon

    Hoe ik dan op dat terras kom en met een bezopen kop van terras weer naar huis...details...details...
    Over leuke keitjes lopen in de stad .
    Tap tap tap
    pi_65950117
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 15:00 schreef Syrena het volgende:

    [..]

    Ik denk dat mijn vriend ze lelijk vindt En hij is ook niet zo van het mij dragen
    Ik heb namelijk al twee paar schoenen die ik nooit aantrek vanwege heup/rug/knie/blaren

    But I must have these
    Ik heb me vorige keer ingehouden met hakken die iets te hoog waren voor me, maar voor in de zomer
    Ik ken het verschijnsel Ik ging vandaag schoenen passen waaronder dus ook een paar met zo'n hoge hak en mijn heupen en rug doen echt enorm pijn, van 5 minuten op hakken lopen
    pi_65950416
    Ik heb laarsjes met een piepklein hakje, echt maar 3 cm ofzo. Die had ik maandag aan, RUGPIJN zeg ik je
    Ik kon niet meer voor of achteruit. Gelukkig trok het na een dag platte schoenen weer weg.

    Maar deze moet ik gewoon
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_65950450
    Dan heb ik mazzel, heb de rug van een bejaarde maar heb wel laarzen met hakken van een cm of zes en daar kan ik op zich wel op lopen. Behalve in binnensteden van o.a. Amsterdam en Utrecht Kinderkopjes
    Tap tap tap
    pi_65951008
    Hakken op 3 cm kan ik al helemaaaaaaal niet op lopen. Te hoog (10 cm ofzo) lukt nog net, maar 6/7 cm is echt perfect. Op van die kleine dingen ga ik echt continue door mijn enkels.
    pi_65951095
    Ik ga zelfs met gympen nog op m'n giegel, dus eigenlijk ligt het gewoon niet aan de schoenen
    Tap tap tap
    pi_65951128
    Ik mag niet meer op hakken lopen van fysio maar ik blijf maar hakken kopen haha
    Als ik dan ergens heen moet bv een etentje neem ik een grote tas mee kom ik aan op gewone schoenen en vlak voor ik naar binnen ga schuif ik snel mn hakjes aan haha

    ik heb trouwens een boel basics besteld uit de sale zoals dit
    https://shop.hm.com/media(...)22_09090_08_0096.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)19_15022_21_6262.jpg
    En meer van dat soort gewoon leuke hebbe-dingetjes en een jeans
    En wat slippertjes in verschillende kleuren, een paar ballerinas, die schattige laarsjes van de kinder sale
    En alvast 2 jurkjes voor de zomer
    https://shop.hm.com/media(...)21_59009_99_9999.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)95_09090_21_0411.jpg

    In totaal 16 artikelen voor 145 euro ongeveer
    Doe ik toch goed al zeg ik het zelf!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65951217
    Heb jij dat zwarte vestje met twee knoopjes voor m'n neus weggekaapt vanmorgen . Gooide hem in m'n mandje en toen was hij ineens uitverkocht .
    Tap tap tap
    pi_65951233
    Dat tweede vestje en eerste jurkje zijn leuk!
    pi_65951309
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 15:30 schreef rhubarbje het volgende:
    Ik mag niet meer op hakken lopen van fysio maar ik blijf maar hakken kopen haha
    Als ik dan ergens heen moet bv een etentje neem ik een grote tas mee kom ik aan op gewone schoenen en vlak voor ik naar binnen ga schuif ik snel mn hakjes aan haha

    ik heb trouwens een boel basics besteld uit de sale zoals dit
    https://shop.hm.com/media(...)22_09090_08_0096.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)19_15022_21_6262.jpg
    En meer van dat soort gewoon leuke hebbe-dingetjes en een jeans
    En wat slippertjes in verschillende kleuren, een paar ballerinas, die schattige laarsjes van de kinder sale
    En alvast 2 jurkjes voor de zomer
    https://shop.hm.com/media(...)21_59009_99_9999.jpg
    https://shop.hm.com/media(...)95_09090_21_0411.jpg

    In totaal 16 artikelen voor 145 euro ongeveer
    Doe ik toch goed al zeg ik het zelf!
    Ik heb er 31 voor 175 .
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
    pi_65951325
    Dat tweede vestje is sale en maar 5.90!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
    pi_65951340
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 15:35 schreef Addict89 het volgende:

    [..]

    Ik heb er 31 voor 175 .
    Wow!
    He said how many sugars do you like in your tea?
    I said forget about the sugar have a spoon full of me,
    [Rhu SC]Deel 1 dus? O+
    Your job is to feed me, do me and die
      woensdag 11 februari 2009 @ 15:40:12 #299
    79166 Qwea
    #teampindakaas #viesdik
    pi_65951503
    ik heb een leuke blouse en shirt gekocht

    mét 20% korting
    -||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
    pi_65951607

    Die trui!
    pi_65951694
    Hoe zit het trouwens met de maten van broeken? Bij sommige staan ze van maat 32 tot 40 ofzo, en bij andere broeken is het maat 26 tot 34? Wat komt ongeveer overeen met maat 40 normaal gesproken?

    H&M #47

    [ Bericht 17% gewijzigd door Anoniem_03032014_01 op 11-02-2009 15:47:48 ]
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')