Klinkt bekendquote:Op maandag 9 februari 2009 18:22 schreef CherryLips het volgende:
jemig ik blijf dingen bij m'n bestelling gooien.
quote:Op maandag 9 februari 2009 19:21 schreef Noortje. het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat mijn portemonnee kapot is en toen zag ik dit
[ afbeelding ]
Dat boeit toch nietquote:Op maandag 9 februari 2009 19:47 schreef Noortje. het volgende:
Beetje jammer dat ik dan geen geld meer heb om erin te stoppen.
Maaaar hij staat op mijn verlanglijstje!
Ja stond wel in de webshop.quote:Op maandag 9 februari 2009 19:10 schreef Daph_ het volgende:
Trouwens:
Op pagina 24/25 van de inspiration 2009 gids staat een top die ik eigenlijk wel errūg leuk vind. Is een lang model in nachtblauw met print op de rechterschouder (wit/geel/lichtblauw). Hij is er ook in het grijs. Als ik het artikelnummer intyp bij bestelformulier dan zegt ie dat het uitverkocht is, maar ik heb die hele top niet in de webshop gezien? Heeft een van jullie hem toevallig langs zien komen of moet ie nog komen?
Mijn bestelling heeft ook wel eens bijna twee weken manco gestaan in Zwollequote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef Abigail_Virginia het volgende:
Mijn bestelling staat nu al een hele tijd op manco.. Ik had nog zo gehoopt dat het er wel vandaag zou zijn, maar dat zal vast wel niet gebeuren. Nu maar hopen dat de maten beter zitten als vorige keer.
Haha wow! Alleen maar sale artikelen?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 09:26 schreef pinquit het volgende:
finally was de sale weer bijgevuld vandaagvoor 170.- besteld
![]()
ik hoop dat er veel terugmoet
Oh da's kutquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:38 schreef alors het volgende:
Kut mijn bestelling in in behandeling en de dingen die veel later zouden worden geleverd ook... Met als gevolg dat ik geen openstaande bestellingen meer hebt... Hoe moet ik nu verder..
Dat ken ikquote:Op dinsdag 10 februari 2009 10:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh da's kut.
Ik ben aan de ene kant blij dat ik nog iets heb staan wat pas in mei leverbaar is, aan de andere kant: dat duurt nog drie maanden! En tot die tijd blijf ik er van alles bij mikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |