Deze jas heb ik ookquote:
Die had ik 10 jaar geleden al eens (maar dan wel minder hoge hak).quote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:
Ik wil weer schoenen hebben![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
Ik heb normaal een goede 36, dus het klinkt alsof hij bij mij wel redelijk zal vallen.... en als dat niet zo is hoop ik dat het korte jasje wel goed pastquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:
Deze jas heb ik ookIs een fijne jas hoewel hij mij rond het middel veel te groot is...Ik snoer de riem gewoon wat verder aan
![]()
Heb altijd 36 ivm lange armen maar misschien dat 34 beter had gepast qua middel. Het tocht nu soms wat omdat ik te veel ruimte over heb.
Nieuwquote:Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef pinquit het volgende:
Deliah, is dat nieuw ofzo? had t nog niet gespot, die leuke bloesjes en jurkie
Valt hij heel groot?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik in de winkel aangehad maar ik vond het erg tegenvallen.
Die in de lichtere kleurquote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...
[ afbeelding ]
Die zijn ook te gek!! Maar ik heb een soort van schoenenverbod....ik heb zoveel paar dat ik niet eens weet welkequote:Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
[ afbeelding ]
Deze:quote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die jurk is die waanzinnig mooie bloemetjesjurkdie ik laatst in de winkel had gepast en waarover ik in het vorige topicdeel had gepost. In het echt is ie mooi gelijkmatig en niet asymmetrisch.
Die schoenen kan je toch gewoon meenemen naar een andere afdeling en daar passen? Of in de rij voor de kassa?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje waar jullie misschien wat mee kunnen?
Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te kleinIk wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
Ja, maar ik had al veel tassen, afgesproken om ergens zeven uur te zijn en het was vijf voor zevenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:53 schreef Deliah het volgende:
[..]
Die schoenen kan je toch gewoon meenemen naar een andere afdeling en daar passen? Of in de rij voor de kassa?
Geen idee of het kan, zou het gewoon proberen.
Ze hadden 'm gestuurd nadat ik net m'n spulletjes naar de kassa had gebracht, dus kreeg geen korting meerquote:Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef alors het volgende:
Trouwens, de 10% kortingscode 8309 is alleen vandaag nog geldig
Bij mij werkte het helaas niet..quote:Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef alors het volgende:
Als je daarna (als in dezelfde dag) alleen de kortingscode nog had ingevuld, of met een goedkoop dingetje erbij dan werkt het alsnog wel.
Dies mooi zeg!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
net besteld
en nu maar hopen dat deze iets te dure jurk mij ook staat![]()
quote:
ja zijn ze heel makkelijk in. bankafschrift ff meenemen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:
Even een vraagje waar jullie misschien wat mee kunnen?
Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te kleinIk wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
Is ie niet toevallig in behandeling genomen?quote:Op maandag 2 februari 2009 01:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wéér een bestelling van mij verdwenen, en de leuke trui is natuurlijk uitverkocht nu
Ik heb wel een bevesitigingsmail maar op mijnpagina op H&M shop online is niks terug te vinden!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef alors het volgende:
[..]
Is ie niet toevallig in behandeling genomen?
Laatst is er bij ook een trui uitgekickt die blijkbaar uitverkocht was. Beter dat je daar meteen achterkomt dat 2 weken later als het echt helemaal uitverkocht is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |