abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65561959

pi_65562061
pi_65562296
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 09:55 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
Deze jas heb ik ook Is een fijne jas hoewel hij mij rond het middel veel te groot is...Ik snoer de riem gewoon wat verder aan

Heb altijd 36 ivm lange armen maar misschien dat 34 beter had gepast qua middel. Het tocht nu soms wat omdat ik te veel ruimte over heb.

Ik wil weer schoenen hebben

Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
pi_65562355
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:

Ik wil weer schoenen hebben
[ afbeelding ]
Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
Die had ik 10 jaar geleden al eens (maar dan wel minder hoge hak).
pi_65562910
Daarom ALTIJD schoenen bewaren !
Ik gooi ook niets meer van schoenen weg, of ze moeten kapot zijn.
pi_65564705
Ik vind die hakken zo hoog, dan ben ik zo lang
know'm sayin?
word? word.
pi_65564809
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:
Deze jas heb ik ook Is een fijne jas hoewel hij mij rond het middel veel te groot is...Ik snoer de riem gewoon wat verder aan

Heb altijd 36 ivm lange armen maar misschien dat 34 beter had gepast qua middel. Het tocht nu soms wat omdat ik te veel ruimte over heb.
Ik heb normaal een goede 36, dus het klinkt alsof hij bij mij wel redelijk zal vallen.... en als dat niet zo is hoop ik dat het korte jasje wel goed past
I had a signature once. It was awful.
pi_65580519
Deliah, is dat nieuw ofzo? had t nog niet gespot, die leuke bloesjes en jurkie
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_65580596

oh my
  vrijdag 30 januari 2009 @ 21:44:13 #60
237486 HoneyTrap
Ol'blue eyes is back!
pi_65581127
het is nu zo erg dat ik de laatste paar keer zo vaak geblokkeerd ben dat ik het nu eng vind om kortingscodes te gebruiken:(

ik kreeg een boos mailtje over dat ik kortingscodes misbruikt heb en dat niet meer moet doen en blablabla..en dan die preek aan de telefoon over kortingscodes...
Maar ja..nu heb ik dé perfecte jas gevonden in de uitverkoop en hij staat nu wel in mijn mandje, maar niet meer op de website...dus om nu te annuleren als een korting niet werkt..
pi_65581582
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:26 schreef pinquit het volgende:
Deliah, is dat nieuw ofzo? had t nog niet gespot, die leuke bloesjes en jurkie
Nieuw .
pi_65581598

pi_65581657
Die heb ik in de winkel aangehad maar ik vond het erg tegenvallen.
pi_65581776
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 22:00 schreef Linnie20v het volgende:
Die heb ik in de winkel aangehad maar ik vond het erg tegenvallen.
Valt hij heel groot?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 22:05:50 #65
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_65581806
Ik ga morgen even in het echt shoppen bij de H&M, eens kijken of ik nog wat leuks kan scoren
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_65581827
@ Butterfly, ja het was echt een lomp ding....Ik vind een beetje oversized wel leuk maar dit was TE.

Hoop dat hij jou beter staat!!
pi_65581900
Hmm, dan zou ik hem in het echt moeten zien. Ik ben nogal klein maar wie weet , binnenkort maar even langs de H&M.
pi_65583385
Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...

know'm sayin?
word? word.
pi_65584147
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 23:07 schreef alors het volgende:
Ik vind deze zooo ontzettend gruwelijk, ben er al tijden naar op zoek. Alleen die hak is zo klote, heel dun en 11,5 cm...

[ afbeelding ]
Die in de lichtere kleur .
pi_65589626
quote:

[ afbeelding ]
dat wordt oefenen! ik vind ze ook prachtig
pi_65595765

pi_65601686
quote:

[ afbeelding ]
Die zijn ook te gek!! Maar ik heb een soort van schoenenverbod....ik heb zoveel paar dat ik niet eens weet welke En dan open ik dozen en dan is het van OH JA, die heb ik ook!!!!
pi_65602056
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 16:12 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die jurk is die waanzinnig mooie bloemetjesjurk die ik laatst in de winkel had gepast en waarover ik in het vorige topicdeel had gepost. In het echt is ie mooi gelijkmatig en niet asymmetrisch.
Deze: .
pi_65602075
De bandjes kunnen los en dan istie strapless.
  zondag 1 februari 2009 @ 15:04:41 #75
169853 dreamaniac
Hail to the Peanut!
pi_65625096
Ik wil een tas bestellen via de site. Nu zag ik dat die tas begin mei (!) geleverd kan worden. Iemand hier ervaring mee, of dit ook zo echt is? Of kan het nog altijd binnen een paar weken binnen zijn?
pi_65625371
Het kan eerder worden, maar het kan net zo goed ook echt begin mei worden.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_65625970
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 21:28 schreef pinquit het volgende:
[ afbeelding ]

oh my

Levering eind maart
pi_65626466
Even een vraagje waar jullie misschien wat mee kunnen?

Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te klein Ik wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65626605
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:

Ik heb laatst een paar pumps in de winkel gekocht zonder te passen (ontzettend druk op de assecoire afdeling natuurlijk). Ik heb áltijd maat 38, maar ze zijn helaas echt te klein Ik wil ze gaan omruilen voor mijn maat, maar ik ben het bonnetje kwijt. Kaartje zit nog wel aangehecht en ik kan eventueel voor een bankafschrift zorgen. Zijn ze hier makkelijk mee of hoef ik het niet eens te proberen?
Die schoenen kan je toch gewoon meenemen naar een andere afdeling en daar passen? Of in de rij voor de kassa?

Geen idee of het kan, zou het gewoon proberen.
pi_65626705
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:53 schreef Deliah het volgende:

[..]

Die schoenen kan je toch gewoon meenemen naar een andere afdeling en daar passen? Of in de rij voor de kassa?

Geen idee of het kan, zou het gewoon proberen.
Ja, maar ik had al veel tassen, afgesproken om ergens zeven uur te zijn en het was vijf voor zeven Maar daar wilde ik jullie niet mee vermoeien

H&M zit dicht bij mijn werk, dus kan het zou ruilen in mijn lunchpauze, was de gedachte. Maar dan moet je niet zo stom zijn het bonnetje kwijt te raken
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65627147
Niet geschoten is altijd mis Als er heel duidelijk geen gebruikssporen opzitten willen ze misschien wel coulant zijn. Anders marktplaats.nl
know'm sayin?
word? word.
pi_65629865
Trouwens, de 10% kortingscode 8309 is alleen vandaag nog geldig
know'm sayin?
word? word.
pi_65630038
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:37 schreef alors het volgende:
Trouwens, de 10% kortingscode 8309 is alleen vandaag nog geldig
Ze hadden 'm gestuurd nadat ik net m'n spulletjes naar de kassa had gebracht, dus kreeg geen korting meer

Ze antwoorden overigens wel op zondag op mails.. Ik kreeg vandaag een mail dat de artikelnummers van de pumps die ik besteld had wel klopten en dat de schoenen waarschijnlijk in verkeerde zakjes waren gestopt. Volgens de medewerkster kon ik ze gewoon retour sturen en op het retourformulier de artikelnummers invullen, dan zou het goed moeten komen. Ik heb de schoenen van de week al retour gestuurd maar dan zonder de artikelnummers erbij omdat ik dacht dat ze verschillende artikelen dezelfde nummers hadden gegeven Heb ze nu maar bij mijn nalevering (met de geruite rok ) gedaan, dan ontvang ik ze hopelijk nog begin februari
pi_65630221
Als je daarna (als in dezelfde dag) alleen de kortingscode nog had ingevuld, of met een goedkoop dingetje erbij dan werkt het alsnog wel.

[ Bericht 4% gewijzigd door alors op 01-02-2009 18:23:34 ]
know'm sayin?
word? word.
pi_65630871
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:50 schreef alors het volgende:
Als je daarna (als in dezelfde dag) alleen de kortingscode nog had ingevuld, of met een goedkoop dingetje erbij dan werkt het alsnog wel.
Bij mij werkte het helaas niet..
pi_65634307

net besteld

en nu maar hopen dat deze iets te dure jurk mij ook staat

en

ook maar besteld
pi_65635341
quote:
Op zondag 1 februari 2009 20:10 schreef miss-piggy het volgende:
[ afbeelding ]

net besteld

en nu maar hopen dat deze iets te dure jurk mij ook staat
Dies mooi zeg!
  zondag 1 februari 2009 @ 20:51:44 #88
56471 pinquit
oh my lama!
pi_65635824
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Levering eind maart
toch maar opzoek naar die converse dan al zijn deze wel een stukkie goedkoper daar wacht ik wel 2 maandjes voor
pi_65636351
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef Chanty87 het volgende:

[..]

Levering eind maart
How cute!

Balen dat ik ze niet zou passen
pi_65636376
Ik moet niet meer in dit topic kijken Had voor mezelf besloten tot zeker april niet meer te bestellen maar voor een eerder geplaatst blousje bezweken. En gelijk nog maar wat lingerie en zooi voor m'n zoons besteld
pi_65639438
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:49 schreef Goodbye het volgende:

ja zijn ze heel makkelijk in. bankafschrift ff meenemen.
pi_65639450
De nieuwe collectie is aan de ene kant echt om te kwijlen, maar aan de andere kant zou ik er bijna nachtmerries aan overhouden. Die taillebroeken, jezus.
pi_65639668
Die broeken idd Kan echt niet voorstellen hoe ik in zoiets eruit zou zien
Klussen deel 1 en 2
pi_65643726
Wéér een bestelling van mij verdwenen, en de leuke trui is natuurlijk uitverkocht nu
pi_65658634
Gewoon tig dingen besteld, en niks zit goed..En ik hou alleen een armbandje....*Schaam*
Soul shine, it's better than sunshine, it's better than moonshine, damn sure better than rain!
pi_65659752
quote:
Op maandag 2 februari 2009 01:00 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Wéér een bestelling van mij verdwenen, en de leuke trui is natuurlijk uitverkocht nu
Is ie niet toevallig in behandeling genomen?

Laatst is er bij ook een trui uitgekickt die blijkbaar uitverkocht was. Beter dat je daar meteen achterkomt dat 2 weken later als het echt helemaal uitverkocht is.
know'm sayin?
word? word.
pi_65659982
quote:
Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef alors het volgende:

[..]

Is ie niet toevallig in behandeling genomen?

Laatst is er bij ook een trui uitgekickt die blijkbaar uitverkocht was. Beter dat je daar meteen achterkomt dat 2 weken later als het echt helemaal uitverkocht is.
Ik heb wel een bevesitigingsmail maar op mijnpagina op H&M shop online is niks terug te vinden!
pi_65660483
Ook niet onder 'Geleverde artikelen/retouren'? Anders zou ik even mailen met een kopie van je bevestigingsmail erbij.
know'm sayin?
word? word.
pi_65660976
Bij mij is ook van 1 account de gehele bestelling verdwenen, ik zat juist te wachten tot het eerste deel in behandeling genomen zou worden. Vaag.
pi_65661405
Lijkt me ook wel leuk:
Ik moet echt oppassen dat ik niet té veel zomerjurkjes heb opeens .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')