Binnenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:35 schreef MaLo het volgende:
Jaa, mijn pakje komt morgen. Hopelijk na 12:30 uur, dan ben ik thuis
.
quote:Op woensdag 28 januari 2009 13:28 schreef MaLo het volgende:
Ik heb trouwens ook iets raars. Er stond een hemdje bij mijn bestelling die begin februari geleverd zou worden en de rest eind januari. Hemdje zou geannuleerd worden omdat het restbedrag te laag was. Nou ja, pech, het was maar een wit hemdje.
Maarrrr... het hemdje zit er nu toch wel bij, maar staat niet op de rekening.
Het was een heel basic shirt voor onder een blouse ofzo, maar zelfs daar istie te doorzichtig voorquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef alors het volgende:
Witte dingen van LOGG zijn altijd doorzichtig. Ik vind het een beetje een huisvrouwenlabel dus ik koop het eigenlijk nooit, behalve de hemdjes.
Ik heb dit bloesje van LOGG en hij schijnt NIET doorquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:03 schreef alors het volgende:
Witte dingen van LOGG zijn altijd doorzichtig. Ik vind het een beetje een huisvrouwenlabel dus ik koop het eigenlijk nooit, behalve de hemdjes.
Is die wit dan?quote:Op woensdag 28 januari 2009 19:22 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik heb dit bloesje van LOGG en hij schijnt NIET door![]()
[ afbeelding ]
Oh sorry, natuurlijk wel leuk om te vermelden dat ik hem van 2 jaar terug heb in een wittige kleurquote:
¤ 7,--quote:Op donderdag 29 januari 2009 10:45 schreef annoh het volgende:
Ik heb weer een bestelling gedaan met vooral leuke dingen uit de sale die ik altijd te duur vond. De sale in de winkels vond ik niks aan, maar nu staan er wel weer leuke dingen online. Ik wil ook die toffe joggingbroek, maar die is as half april leverbaar, dus hij wordt nageleverd. Wat is ook alweer het minimumbedrag voor een product dat later geleverd wordt?
Je kunt gewoon toevoegen hoorquote:Op donderdag 29 januari 2009 19:15 schreef Ladysusy het volgende:
Vraagje: kun je eigenlijk nog wat aan je bestelling toevoegen als deze (voor een gedeelte) in behandeling is genomen, maar er staan ook nog een aantal artikelen 'in de wacht' die pas later (in maart) kunnen worden bezorgd? Of maakt dat niet uit en geldt dan dat je een nieuwe bestelling moet plaatsen?
Maar worden er dan niet opnieuw bezorgkosten berekend? Dat kan ik natuurlijk altijd even uitproberen, als het niet lukt kan ik het alsnog annuleren natuurlijk.quote:Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt gewoon toevoegen hoorDat is juist het erge
Ik heb alweer allerlei leuks gezien, maar aangezien ik volgende week eindelijk weer eens naar Amsterdam ga, zal ik het bescheiden houden.
Ik heb nu ein-de-lijk helemaal niks meer in bestelling staanquote:Op donderdag 29 januari 2009 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Je kunt gewoon toevoegen hoorDat is juist het erge
Ik heb alweer allerlei leuks gezien, maar aangezien ik volgende week eindelijk weer eens naar Amsterdam ga, zal ik het bescheiden houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |