Verschrikkelijk he.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:05 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik moet niet meer in dit topic kijkenHad voor mezelf besloten tot zeker april niet meer te bestellen maar voor een eerder geplaatst blousje bezweken. En gelijk nog maar wat lingerie en zooi voor m'n zoons besteld
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:50 schreef Daph_ het volgende:
Wauw, dat jullie dat kunnen!
Nu moet ik zeggen dat ik een rok in de nalevering had staan en het dan toch verleidelijk is om er steeds wat bij te gooien.. Wat ondertussen geresulteerd heeft in een bestelling van 10 items.
Moet er wel bij zeggen dat hier ook de pumps bijzitten die ze verkeerd gestuurd hadden (dat scheelt wel toch?)
En ik wil weten hoe deze vallen, ik denk dat ik een 40 nodig heb ipv een 38.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:16 schreef Jojoortje het volgende:
[ afbeelding ]
Jaaaa ik ben dus verliefd op dit truitje![]()
Heeft iemand dit truitje al in de winkels zien hangen, want ik wil niks meer bestellen online eigenlijk
Het lijkt me heel mooi zitten eigenlijk. Mooi elastisch wat mooi om het lichaam sluitquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:36 schreef Syrena het volgende:
[..]
En ik wil weten hoe deze vallen, ik denk dat ik een 40 nodig heb ipv een 38.
Idem voor de bikini en de gympjes, vandaar dat ik maar wacht tot het in de winkels te krijgen is
Ik heb ze gepast in de winkelquote:Op vrijdag 30 januari 2009 12:17 schreef Linnie20v het volgende:
[..]
Ik wil weer schoenen hebben![]()
[ afbeelding ]
Heb alleen moeite de juiste maat te kiezen!!
Oh jeequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:30 schreef BloodyLotte het volgende:
Even dit topic gaan volgen, want ik ben gisteren begonnen met de training bij de H&M Klantenservice en over twee weken begin ik aan de telefoon.
Hoe komen jullie daaraan? Die heb ik namelijk niet gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:18 schreef Desmonkey het volgende:
Van H&M inspiration 2009 magazine. Kortingscode 8317 geeft 25% korting op een artikel naar keuze. Aanbieding is geldig t/m 15-02-2009. Daar gaat jullie lege mandjes
Qua maat wel goed, maar bij mij staan dat soort lengte rokken echt niet, dat krijgt bij mij persoonlijk een hoog refo-gehaltequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef miss-piggy het volgende:
moet je klantenservice even bellen/mailen. bij mij werd toen de verzendkosten verwijdert.
weet iemand hoe deze rok valt?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |