Qua maat valt hij normaal. Ik vind hem super! Ik ben 1:80 lang en bij mij staat hij perfect.quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:56 schreef miss-piggy het volgende:
moet je klantenservice even bellen/mailen. bij mij werd toen de verzendkosten verwijdert.
weet iemand hoe deze rok valt?
[ afbeelding ]
Mijnes is manco in Zwolle.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 15:28 schreef Merel1808 het volgende:
Oeh! Mijn bestelling is ook onderweg en inmiddels zelfs al aangekomen in Zwolle!
Ben benieuwd of ze nog wat waargemaakt hebben van hun kortingscode-dreigement
Het kan zijn dat er iets nieuws bij ligt, maar het hoeft niet.. Ik keek afgelopen maandag ook vroeg voor iets nieuws maar helaas, het was nog niet aangevuldquote:Op woensdag 4 februari 2009 20:41 schreef rhubarbje het volgende:
Zeg H&M experts!
als ik in de sale dingen wil bestellen is het dan slimmer om tot morgenvroeg te wachten of maakt dat geen verschil?
Ik ben helaas alleen iemand die fanatiek voor "het goedkoopste met toch nog wel kwaliteit" gaatquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:06 schreef crossover het volgende:
Hallo H&M freaksMijn vriendin (student journalistiek) is bezig met een artikel over mensen die gek zijn op designer items. Die kunnen van H&M zijn, maar ook mensen die het web rondspeuren voor bepaalde tasjes of schoenen. Wie herkent zich daar in? Als je mee wil werken aan een kort interview, stuur mij even een PM of een mailtje naar [ afbeelding ]met daarin je mailadres.
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik ben helaas alleen iemand die fanatiek voor "het goedkoopste met toch nog wel kwaliteit" gaat![]()
Nee, ik vond het geen mooie kledingquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef crossover het volgende:
Jullie stonden niet voor de rij tijdens die Viktor&Rolf actie?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, ik vond het geen mooie kleding.
Ik ga echt niet in de rij staan voor klerenquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:40 schreef crossover het volgende:
Jullie stonden niet voor de rij tijdens die Viktor&Rolf actie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |