abonnement Unibet Coolblue
pi_57982508



A tribute to Marimekko



Vervolg van:
H&M #33 - Spring news
H&M #32 - FASHION AGAINST AIDS
H&M #31- Nieuwe collectie!
Marimekko goes H&M #30
H&M #29 - Met nu al een voorjaarscollectie!
H&M #28
H&M #27
H&M #26
H&M #25 - Nieuwe Divided collectie
H&M #23 - Met eindelijk een nieuwe collectie!
H&M #22
H&M #21
H&M #20
H&M #19
H&M #18 - H&M loves Kylie
H&M #17
H&M #16
H&M #15
H&M #14
H&M #13: Get ready for 'M by Madonna'
H&M #12
H&M #11: Spring/Summer Collection 2007
H&M #10
Gift of the Day at H&M #9
H&M #8: Gekkenhuis voor Viktor & Rolf
Viktor & Rolf love H&M: A short love affair #7
H&M, Just can't get enough #6
Madonna & crew love H&M #5
De H&M, nu ook shop online #4
De H&M #3
De H&M #2
De H&M

h&m site:
hm.com



veelgestelde vragen:
quote:
Je eigen model samenstellen, zo weet je altijd of dat ene mooie kledingstuk jou wel staat…waar kan ik dat vinden?
De pasmodule is te vinden via de hoofdpagina hm.com onder 'inspiration' en door op 'dressingroom' te klikken.
quote:
Kun je dingen toevoegen of annuleren aan je bestelling indien die nog niet geleverd is?
Toevoegen: plaatsen in de kassamand, vervolgens het bestelproces doorlopen.
Annuleren: aantal op 0 zetten en uitvoeren waarna de bestelling is geannuleerd. Een toevoeging geplaatst 5 dagen na de originele bestelling kan gezien worden als een losse bestelling.
quote:
Een vraagje; heb net besteld en kwam er daarna ineens achter dat ik nergens de kortingscode in heb kunnen vullen! Waar staat dat normaal? Erg jammer dat ik nu de 10% misloop.... Er stond bij stap 1 boven dat je dit bij stap 2 aan kon geven maar heb net nog een keer gecheckt; ik kan dat niet vinden!! Grrrrrrr...
Je kunt je bestelling nog annuleren.
1: mijn pagina
2: nog niet geleverde artikelen
3: aantal op 0 zetten
4: uitvoeren
Vervolgens bestelling opnieuw uitvoeren. Kortingscode voor stap 1 invullen.
quote:
Wat betekent 'voorgemelde zending niet aangetroffen:manco...Zwolle'?Dan is de bestelling nog in Zweden, of onderweg naar Nederland.
quote:
Hoe lang duurt het ongeveer vanaf het moment dat het in behandeling is genomen tot de levering?
In behandeling houdt in dat ze bij H&M de spullen zijn aan het verzamelen en inpakken. Pas als er onderweg staat, dan kun je het pakketje volgen met track&trace. Het is niet echt te voorspellen hoe lang het gaat duren. Soms heb je het binnen 3 dagen soms duurt een meer dan een week.
quote:
Mijn zending is vandaag gesorteerd in het sorteercentrum in Zwolle. Betekent dat dan dat ik het morgen in huis heb?
Ja.
quote:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee.
quote:
Eerst stond er dat mijn bestelling begin januari zou worden geleverd en nu zie ik ineenkeer bij mijn pagina dat het pas half januari wordt geleverd terwijl alles gewoon wel op voorraad was. Hoe kan dat?
Mogelijk:
- is de betaling van je vorige bestelling nog niet binnen, of
- is je retourzending nog niet aangekomen in Zweden, of
- is het een combinatie van deze 2 dingen.
M.a.w. je zit momenteel boven je limiet.
quote:
Kun je ook terugsturen als het niet bevalt en krijg je je geld dan terug?
Je kunt het terugsturen als je het aan huis bezorgt krijgt, maar dan moet je het wel bij het postkantoor afgeven. Je hoeft pas te betalen als je je bestelde artikelen houdt; als je niks houdt hoef je alleen een euro te betalen voor retourkosten; verzendkosten vervallen dan. Als je dingen terugstuurt maar ook dingen zelf houdt, moet je wèl verzendkosten erbij betalen. Staat allemaal op de factuur die je bij je bestelling ontvangt.
quote:
Ik heb een deel van mijn bestelling binnen gekregen, maar er zitten wat dingen bij die niet passen. Hebben jullie ervaring met het terugbrengen naar de winkel?
Ik heb mijn spullen teruggebracht in Maastricht, toen was de winkel net voor het eerst geopend, en dat ging prima. Je moet wel je formulier dan meenemen, dan moeten ze invullen. Het stuk met de giro eraan krijg je terug.
quote:
Als je spullen retour wilt sturen, kun je die dan afgeven op het postkantoor?
Klopt! En als je een maandfactuur hebt verrekenen ze het daarmee.
quote:
Vraagje, ik heb online iets besteld en wil het retourneren. Dit kan bij mijn Kialapunt. Hoe lever je het dan in? Kun je het in een willekeurige zak of envelop doen? Of kan het in de doos waar het in zat?
Gewoon in de doos waar het in zat + de retourneer-sticker erop plakken.
quote:
Ik heb mijn bestelling teruggestuurd en wat ik wil ruilen ingevuld op de bon. Weet iemand hoe lang het ongeveer duurt voordat ik het zal ontvangen?
De klantenservice vertelde mij dat het circa 2 weken duurt voordat je retourpakket is verwerkt in Zweden. En dan moeten de nieuwe items dus nog weer worden opgestuurd.
]

Kortingscodes
7939 voor 10% korting op de artikelen met uitzondering van de outlet spulletjes
7970 is de nieuwe nieuwsbriefcode voor 25% korting op 1 artikel, geldig t/m 31-07
8085 voor 50% korting
8036 voor 10% korting op gehele assortiment (muv outlet) geldig t/m 07-04
7889 voor ¤5 korting geeft.
1304 doet ook nog wel eens ¤5 korting.
quote:
Nú krijg je 25% korting op een artikel naar vrije keuze als je via hm.com of uit de catalogus bestelt. Zoals altijd is er weer een enorme keuze. Wat denk je bijvoorbeeld van partykleding in heldere, felle kleuren of comfortabele casuals in iets neutralere tinten? Deze korting geldt t/m 24-04-2008. Vul kortingscode 8069 in als je bestelt!
> Kortingscodes zijn beperkt combineerbaar... Je kunt niet 2 kortingscodes invullen die beide een percentage korting bieden. Je kunt wel een percentatie combineren met een korting in de vorm van een vast bedrag.

know'm sayin?
×
word? word.
pi_57982760
terrrugvindpost!
I had a signature once. It was awful.
pi_57982995


Heeft wel wat.
pi_57983612
Chauffeur onderweg van pakje 1

Edit: Wow, vijf minuten na dit bericht ging de bel

[ Bericht 38% gewijzigd door loehoes op 11-04-2008 15:25:10 ]
pi_57984517
Mijn bestelling is inmiddels ook binnen, en alles past en is leuk het leren jasje
Er staat nu ook dat ik 5 euro tegoed heb (teveel betaald) dus dat is ook weer ok.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  vrijdag 11 april 2008 @ 16:25:34 #6
82589 S-Two
barba macacu
pi_57985178
* S-Two had vanochtend ook weer een postbode aan de deur .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_57987473
Mijn bestelling van 20 maart is nog niet eens in behandeling!
  vrijdag 11 april 2008 @ 19:22:38 #8
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_57988432
Deze vandaag in de winkel gekocht, hij was afgeprijsd naar 9 euro . Ik heb hem ook al in het roze en die draag ik zooooveel, dat ik hem er ook graag in een ander kleurtje bij wilde. Overigens staat hij op de site nog voor 19,90...
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_57988546






Die wilde ik vandaag online bestellen.. Ging alleen niet helemaal goed, er was een technische storing.. Straks nog maar ff weer proberen dan
pi_57988800
Het fijne van de HenM is dat je de bestaande bestelling steeds kunt bijvullen, maar niet goed voor mijn beurs...
pi_57988829
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Koningin het volgende:
Het fijne van de HenM is dat je de bestaande bestelling steeds kunt bijvullen, maar niet goed voor mijn beurs...
ik ken dat probleem
pi_57988839
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 19:39 schreef Koningin het volgende:
Het fijne van de HenM is dat je de bestaande bestelling steeds kunt bijvullen, maar niet goed voor mijn beurs...
Ja, inderdaad, daar heb ik ook last van.
  vrijdag 11 april 2008 @ 20:56:05 #13
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_57990351
Wat jammer dat die art shirts alweer uitverkocht zijn... die vond ik leuk! Is daar een mailtje over gestuurd wat ik gemist heb of is het allemaal stiekem gegaan?
I'm just a girl in the world.
pi_57992789
Zo bestelling in behandeling
Sinds tijden laat ik het pakketje weer thuis afleveren, is toch wat ver weg dat Kiala punt
Maar normaal gesproken ben ik zo weinig thuis.

tvp
pi_57994087
Ik ben wel toe aan iets leuks op de site
pi_57994406
Ik ook. De marimekko-kleren zijn gaar. Voor mannen is er echt niks bijzonders
pi_57995292
Er is een bestelling onderweg, maar ik ken me niet herinneren dat ik nog iets in bestelling heb staan...

hmmz... was dat nou weer...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57995336
Oeh wat betreft Marimekko vind ik dit wel een hele leuke set;



Al is de broek redelijk standaard...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_57996351
Oeeee, ik kreeg vandaag de nieuwe minigids binnen, geweldig gewoon! Mag van mezelf na de 25e weer naar www.hm.com, dan is de studiefinanciering weer binnen Moeilijk hoor, dat wachten!
pi_57997805
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:43 schreef SterreMarit het volgende:
Oeeee, ik kreeg vandaag de nieuwe minigids binnen, geweldig gewoon! Mag van mezelf na de 25e weer naar www.hm.com, dan is de studiefinanciering weer binnen Moeilijk hoor, dat wachten!
De studiefinanciering . Want het is ook zo belangrijk om de colleges goed gekleed te volgen.


Ik doe het soms ook wel eens .
pi_57999249
Hahahaha, dat klinkt natuurlijk wel erg stom ja For the record: mijn collegegeld enzo wordt uit een ander potje betaald, en samen met mijn stufi komt vaak ook m'n loon binnen, dus dat betekent dat er gewoon weer geld beschikbaar is en ik weer 'mag'
pi_57999443
Vandaag krijg ik mn jurkje en ik hoop zo dat het de goede maat is!!

edit: nog steeds niet geweest! Zucht!

[ Bericht 26% gewijzigd door Ooi86 op 12-04-2008 14:32:42 ]
  zaterdag 12 april 2008 @ 16:51:53 #23
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58005524
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 01:43 schreef SterreMarit het volgende:
Oeeee, ik kreeg vandaag de nieuwe minigids binnen, geweldig gewoon! Mag van mezelf na de 25e weer naar www.hm.com, dan is de studiefinanciering weer binnen Moeilijk hoor, dat wachten!
Als je nu bestelt, krijg je het op zijn vroegst over een week thuis en hoef je pas over twee weken ofzo te betalen . Dus je kunt al rustig shoppen!
Zo redeneer ik tenminste altijd , alleen dan niet over stufi, maar over mijn loon
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_58006279
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 11:39 schreef Ooi86 het volgende:
Vandaag krijg ik mn jurkje en ik hoop zo dat het de goede maat is!!

edit: nog steeds niet geweest! Zucht!
Ja hoor, om 4 uur ging ik maar een keer in mijn brievenbus kijken of ik de post gewoon gemist had, hadden ze mijn pakketje gewoon door de bus gedouwd! Heb ik zolang voor niks zitten wachten!! Maarrrr, het vestje en jurkje waren erg leuk!!

Dit is in mijn gelukkige bezit:



maar dan in het lichtgrijs

en



pi_58020267
quote:
Op zaterdag 12 april 2008 16:51 schreef MaLo het volgende:

[..]

Als je nu bestelt, krijg je het op zijn vroegst over een week thuis en hoef je pas over twee weken ofzo te betalen . Dus je kunt al rustig shoppen!
Zo redeneer ik tenminste altijd , alleen dan niet over stufi, maar over mijn loon
Doe ik ook altijd
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58039477
Ik heb een hele leuke bikini van Divided in de winkel gezien en gladiator sandalen, die moet ik hebben!
pi_58043666
als ik wat wil bestellen, krijg ik de hele tijd een rabat foutmelding,
terwijl ik niet eens een code oid heb ingevoerd
pi_58045475
Heb een probleempje, ik wil graag via de site wat bestellen, maar als ik bij de kassa ben en dan bij stap 2 (bestelling controleren) zie ik nergens een 'doorgaan' knop zitten, dus ik kom nooit verder Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van..
pi_58045620
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:50 schreef Lauwheid het volgende:
Heb een probleempje, ik wil graag via de site wat bestellen, maar als ik bij de kassa ben en dan bij stap 2 (bestelling controleren) zie ik nergens een 'doorgaan' knop zitten, dus ik kom nooit verder Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van..
Bij mij is die knop er.

Maar ik heb wel iets ander ergelijks. Ik kan de betaalwijze niet meer veranderen. Stuur ik er een mail over, reactie met 'geregeld', kan het nog steeds niet.
pi_58046113
En mijn bestelling (die van 20 maart) staat nu op leveren eind april!
Wat een traagheid zeg.
  maandag 14 april 2008 @ 17:43:36 #31
123170 alors
zlata1234
pi_58046366
Ja die van mij is ook naar eind april gegaan, matigheid alom
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58046474
Teeveepee
Dat Marimekko gedoe is echt niks an Heel dunne stof ook zag ik in de winkel.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58047972
pi_58061842
quote:
Op maandag 14 april 2008 16:50 schreef Lauwheid het volgende:
Heb een probleempje, ik wil graag via de site wat bestellen, maar als ik bij de kassa ben en dan bij stap 2 (bestelling controleren) zie ik nergens een 'doorgaan' knop zitten, dus ik kom nooit verder Ligt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van..
Bestelwaarde te laag.
pi_58063933
Heb nu een vest dat begin augustus geleverd wordt
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58085611
Ik heb begin maart een bestelling gedaan, werd verzet naar half maart, toen naar eind maart, toen naar begin april en toen... wastie opeens weg!!

Een paar telefoontjes later had ik eindelijk een meisje aan de lijn die alles weer voor me ingevoerd heeft, compleet met kortingen (1x 50%, 1x 20% en op alle andere artikelen 10%, best netjes!!).
en nu is het weer verzet naar eind april!

Ik hoop dus dat ik het nog krijg dit jaar...
pi_58085841
Hoe zit dat nou precies met die kortingscodes?
Je besteld iets met 25% korting, tegelijkertijd bestel je hetzelfde artikel in een andere maat. Het artikel in een andere maat houd je, dat met 25% korting stuur je terug, mag je die 25% korting dan rekenen over het artikel dat je houdt?
pi_58085873
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Deliah het volgende:
Hoe zit dat nou precies met die kortingscodes?
Je besteld iets met 25% korting, tegelijkertijd bestel je hetzelfde artikel in een andere maat. Het artikel in een andere maat houd je, dat met 25% korting stuur je terug, mag je die 25% korting dan rekenen over het artikel dat je houdt?
Ik krijg net een maandfactuur omdat ik de korting berekend heb over hetzelfde artikel, met hetzelfde ordernummer alleen een andere maat.
pi_58086059
Chauffeur is onderweg
pi_58092117
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:14 schreef Addict89 het volgende:
Heb nu een vest dat begin augustus geleverd wordt
Welke is dat dan?!

Troost je, ik had laatst een rokje dat eind juni zou komen en toen kwam ie ineens halverwege april
pi_58092139
quote:
Op maandag 14 april 2008 19:04 schreef Syytön het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wow, die zijn echt leuk!! Zijn ze zwart? En heb je ze uit de winkel??
pi_58092169
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Ooi86 het volgende:
Troost je, ik had laatst een rokje dat eind juni zou komen en toen kwam ie ineens halverwege april
Deze mss?
pi_58092407
Zo, net m'n jurkjes (in zwart en turquoise) en topje ontvangen Die jurkjes zijn zooo leuk Staat mij ook véél leuker dan dat model vind ik. Had voor de zekerheid in twee maten besteld, en inderdaad, de kleinere maat past beter.

Nu nog wachten op het genoemde topje maar dan in het turquoise. (het valt zeker wel op dat het één van mijn favoriete kleuren is ) Hopelijk wordt die vòòr volgende week donderdag geleverd, is nu 2 dagen ofzo in behandeling
pi_58092479
Dat soort jurkjes viel vorig jaar ook vrij groot. Ik zag ze later nog in de winkel en dat bevestigde mijn vermoeden al. Ik heb em ook maar weer in 34 besteld. Die witte gebloemde
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58092621
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Welke is dat dan?!

Troost je, ik had laatst een rokje dat eind juni zou komen en toen kwam ie ineens halverwege april

Deze in L, voor mijn moeder. Verwacht ook nog wel dat ie naar voren wordt geschoven,
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58094118
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:49 schreef Deliah het volgende:

[..]

Deze mss?
[ afbeelding ]
Die in het rood ja
  woensdag 16 april 2008 @ 19:52:19 #47
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58094774
Die mannenmode van marimekko is spuuglelijk.
pi_58096706
quote:
Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Grimm het volgende:
Die mannenmode van marimekko is spuuglelijk.
Heb je die vrouwenmode al gezien, dies toch een stuk spuuglelijker.
pi_58097128
Ohja, even ter informatie: deze jurk schijnt ontzettend door:

pi_58108805

Zeker wel een ruig shirtje
Zodra hij in de winkel hangt ben ik de eerste!
pi_58109522
Iemand trouwens deze schoenen al gespot?
Denk dat ik er mijn vriendinnetje heel gelukkig mee ga maken.

pi_58114004
quote:
Op woensdag 16 april 2008 17:48 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Wow, die zijn echt leuk!! Zijn ze zwart? En heb je ze uit de winkel??
Ja zwart, en ze zijn van Divided uit de winkel, de modellen op de foto's uit de online shop dragen ze wel, maar ze zijn alleen in de winkel te koop.
Ze gaan wel snel! Dus ik zou maar snel gaan kijken. Ze vallen trouwens groter.
pi_58114212
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef ruffian het volgende:
Iemand trouwens deze schoenen al gespot?
Denk dat ik er mijn vriendinnetje heel gelukkig mee ga maken.

[ afbeelding ]
De herfstcollectie is alleen online te bestellen, nog niet in de winkel.
pi_58130877
quote:
Op donderdag 17 april 2008 16:01 schreef Syytön het volgende:

[..]

Ja zwart, en ze zijn van Divided uit de winkel, de modellen op de foto's uit de online shop dragen ze wel, maar ze zijn alleen in de winkel te koop.
Ze gaan wel snel! Dus ik zou maar snel gaan kijken. Ze vallen trouwens groter.
Hmm, ik ga morgen maar even kijken! Ze zijn echt leuk!
  vrijdag 18 april 2008 @ 10:37:56 #55
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58131111
Mijn retour van 2 weken geleden is nog steeds niet verwerkt .

Inmiddels wel een nieuwe bestelling de deur uitgedaan .
en voor mezelf, en voor mijn dochter twee dingen uit de outlet.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_58132248
betekend dit nu dat ik betaald heb?
er waren wat probleempjes met de betaling maar nu weet ik nog niet of alles klopt
Je saldo per..............................................................09.04.2008..................0,-
Aanpassing (Acceptgiro bij de Bestelling)...............18.03.2008...............-88,72
Je saldo per..............................................................09.03.2008................89,72
Factureringskosten...................................................09.03.2008..................1,-
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling)....................10.02.2008................88,72
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58132497
Waar is die ene euro gebleven?
pi_58133750
quote:
Op donderdag 17 april 2008 16:10 schreef Syytön het volgende:

[..]

De herfstcollectie is alleen online te bestellen, nog niet in de winkel.
Kan ze niet vinden hoor

[edit]
oww wacht dit is de collectie voor volgend jaar herfst
[/edit]
pi_58133951
Ja verdomme, nou MOET ik die blauwe schoenen Al kan ik er A niet op lopen en moet ik B mijn teennagels dan hemelsblauw lakken (en vriendje heeft een hekel aan gelakte teennagels).

Maar ik MOET ze gewoon
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58133968
Ik heb de herfstcatalogus nog niet binnen trouwens.
Misschien maar goed ook.... tenzij je dan ook kan bestellen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58134006
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:33 schreef Syrena het volgende:
... moet ik B mijn teennagels dan hemelsblauw lakken ...
Waarom zou dat moeten?
pi_58134029
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:33 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de herfstcatalogus nog niet binnen trouwens.
Misschien maar goed ook.... tenzij je dan ook kan bestellen
Hun hebben de fototjes van de pers site van H&M.
Dus zal nog wel ff duren voordat dit binnen komt
pi_58137257
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:35 schreef Deliah het volgende:

[..]

Waarom zou dat moeten?
Kijk nou naar die schoenen! Dat moet toch gewoon!
(en ik heb nog nagellak in precies die kleur ook )
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58139113
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef ruffian het volgende:

[..]

Kan ze niet vinden hoor

[edit]
oww wacht dit is de collectie voor volgend jaar herfst
[/edit]
Nja er is een herst catalogus (heb 'm aangevraagd maar nog niet ontvangen), en dan kan je die dingen alvast bestellen. En dat moet volgens mij ook online kunnen (als je de art. nummers invult), en anders kan je ze via de catalogus bestellen.
pi_58139138
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Syytön het volgende:

[..]

Nja er is een herst catalogus (heb 'm aangevraagd maar nog niet ontvangen), en dan kan je die dingen alvast bestellen. En dat moet volgens mij ook online kunnen (als je de art. nummers invult), en anders kan je ze via de catalogus bestellen.
Ze staan dus inderdaad niet op de site zelf.
pi_58139419
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 11:33 schreef Deliah het volgende:
Waar is die ene euro gebleven?


geen idee
maar betekend saldo 0 euro dat alles ie betaald?

Je saldo per..............................................................09.04.2008..................0,-
Aanpassing (Acceptgiro bij de Bestelling)...............18.03.2008...............-88,72
Je saldo per..............................................................09.03.2008................89,72
Factureringskosten...................................................09.03.2008..................1,-
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling)....................10.02.2008................88,72
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 18 april 2008 @ 16:37:31 #67
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58139527
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef roburt het volgende:

[..]

geen idee
maar betekend saldo 0 euro dat alles ie betaald?

Je saldo per..............................................................09.04.2008..................0,-
Aanpassing (Acceptgiro bij de Bestelling)...............18.03.2008...............-88,72
Je saldo per..............................................................09.03.2008................89,72
Factureringskosten...................................................09.03.2008..................1,-
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling)....................10.02.2008................88,72
Ja, je openstaande saldo is dan nog 0 euro.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_58140011
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Syytön het volgende:

[..]

Nja er is een herst catalogus (heb 'm aangevraagd maar nog niet ontvangen), en dan kan je die dingen alvast bestellen. En dat moet volgens mij ook online kunnen (als je de art. nummers invult), en anders kan je ze via de catalogus bestellen.
Waar kan je die herfstcatalogus dan bestellen?
pi_58143202
Iemand deze al ERGENS gespot?



MUST...... HAVE...... IT.........!!!
  vrijdag 18 april 2008 @ 19:33:38 #70
123170 alors
zlata1234
pi_58143679
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef Ooi86 het volgende:
Iemand deze al ERGENS gespot?

[ afbeelding ]

MUST...... HAVE...... IT.........!!!
Ik zag hem al op nitrolicious.com staan een paar weken geleden, en mijn handen jeuken nog steeds.. must buy-must buy-must buy!

Die rok vind ik ook enig, alleen ik vrees die ie wel heel erg lang is.
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 18 april 2008 @ 23:21:29 #71
67615 Shadowcat
Macho does not prove mucho
pi_58150010
quote:
Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker wel een ruig shirtje
Zodra hij in de winkel hangt ben ik de eerste!
Wanneer komt dit uit, zie het niet op de site staan?
I never travel without my diary, so that I always have something sensational to read.
  zaterdag 19 april 2008 @ 11:18:11 #72
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58155550
Hoe kom je aan de herfstcatalogus? Want ik wilw el zeker weten dat ik die ontvang natuurlijk, met een beetje geluk weer zo'n 10% vroegbestelkortingactie .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_58155854
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Hoe kom je aan de herfstcatalogus? Want ik wilw el zeker weten dat ik die ontvang natuurlijk, met een beetje geluk weer zo'n 10% vroegbestelkortingactie .
Ja, dat wil ik ook wel weten.
pi_58156076
Daar heb ik een mail over gekregen dat ik hem kon aanvragen. Het staat nu niet meer bij mijn pagina -> gegevens. Daar heeft het denk ik wel gestaan.

Ik heb hem helaas nog niet in huis..
know'm sayin?
×
word? word.
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:16:31 #75
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_58156424
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef alors het volgende:
Daar heb ik een mail over gekregen dat ik hem kon aanvragen. Het staat nu niet meer bij mijn pagina -> gegevens. Daar heeft het denk ik wel gestaan.

Ik heb hem helaas nog niet in huis..
Wat stom, die mail heb ik nooit gehad . Nou ja, dan maar hopen dat íe vanzelf in de bus valt..
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_58177775
Deze short weer toegevoegd aan mijn bestelling:

pi_58183758
ik heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst die in delen geleverd zou worden. één deel heb ik gehad (en deels teruggestuurd ) en er komt nog iets aan, ergens in juni als het goed is, Ik kan dus nog iets toevoegen (zonder weer verzendkosten te betalen)?
Tap tap tap
pi_58183938
site weer under construction .

ik vind deze rok ook zo gaaf:

Maar als je hem aanklikt, hebben ze hem alleen in het wit en roze of zo, niet in deze kleur .
Tap tap tap
  zondag 20 april 2008 @ 18:31:28 #79
123170 alors
zlata1234
pi_58184140
Die kleur is al uitverkocht, misschien morgenvroeg weer...
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58184416
Nee, ik zit er al ruim een week op te azen .
Tap tap tap
  zondag 20 april 2008 @ 20:38:07 #81
123170 alors
zlata1234
pi_58187203
Gewoon door blijven zetten.. binnen nu en een paar weken komen er wel nieuwe bij of worden ze geretourneerd.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58188684

Deze fantastische broek besteld, in het zwart En een donkergrijze legging.
Voor het eerst sinds 80 jaar dat i kweer online bestel, dus ik ben benieuwd
Overigens voor het eerst dat ik een kortingscode gebruik, dat kan nu eindelijk sinds ik niet meer bij H&M werk
pi_58191827
Waarom ben je gestopt Parselmouth?

Ik heb trouwens alles uit mijn laatste bestelling gehouden !!
pi_58197412
Weet iemand hoe erg het is als ik een paar daagjes te laat betaal? Ik zit onwijs op mijn salaris te wachten! Vandaag of morgen komt het.
pi_58198493
Ik heb geen idee wat ik heb gedaan. Ik heb nog iets aan m'n bestelling toegevoegd, gebruikte een code van 25% korting die net in m'n mail zat en kreeg prompt nog 50% op het duurste artikel dat nog geleverd moest worden.
Ik vind het best.
Tap tap tap
pi_58201746
quote:
Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hoe erg het is als ik een paar daagjes te laat betaal? Ik zit onwijs op mijn salaris te wachten! Vandaag of morgen komt het.
Niet, je krijgt nog eerst 2 brieven van ze.
Paar dagen kunnen geen kwaad
  maandag 21 april 2008 @ 15:07:57 #88
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_58203759
Ik heb vorige week voor het eerst iets teruggestuurd om te ruilen voor een kleinere maat, maar ik vind hier niets van terug op 'mijn pagina' ofzo. Hoe lang duurt dat normaal? En ze laten toch wel weten of je pakketje is aangekomen?
I'm just a girl in the world.
  maandag 21 april 2008 @ 15:27:45 #89
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58204081
quote:
Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef annoh het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst iets teruggestuurd om te ruilen voor een kleinere maat, maar ik vind hier niets van terug op 'mijn pagina' ofzo. Hoe lang duurt dat normaal? En ze laten toch wel weten of je pakketje is aangekomen?
Bij mij duurt het soms een week, maar de laatste keer ruim 2 weken voordat mijn retour verwerkt was.
Ze laten het je niet weten, je kunt het zijn op je pagina bij Saldo. Hier komt dat Retour en het bedrag van wat je retour hebt gestuurd te staan.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_58226887
Ik heb ook weer eens via het internet besteld..
Er zijn alleen enkele dingetjes bij die niet goed zijn, hoeveel tijd heb ik om het terug te brengen/sturen? Is dat ook 30 dagen zoals in de winkel?
(En vanaf wanneer wordt dat gerekend?)
Bedankt vast!
pi_58227354
30 dagen heb je, meestal doen ze er helemaal niet moeilijk om, want er staat altijd een vroegere afleverdatum op de factuur dan dat het daadwerkelijk wordt bezorgd. Bij mij scheelde het de laatste keer 1,5 week, dat Kiala punt is zo traag ofzo.
Maar als je de track en trace info eventueel uitprint kunnen ze helemaal geen bezwaar leveren.
pi_58248179


Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
pi_58248249
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]

Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
Het model ziet er dan ook uit als een plank
Mss met een riempje er op ofzo?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58267819
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]

Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
Ik heb deze, samen met het bijpassende vest, vandaag in het grijs binnengekregen.

Het ziet er niet erg charmant uit, maar het zit zooo lekker! Dit is voor mij echt de ideale huisset. De stof is van 100% zijde en het voelt heerlijk koel en zacht op je huid.

Op het vest heb ik trouwens de 50% kortingscode gebruikt en op de tuniek de 25%. Zo was het nog redelijk betaalbaar ook.
  Moderator donderdag 24 april 2008 @ 04:32:41 #95
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58270310
Een H&M topic Sinds ik het online bestellen ontdekt heb (ongeveer een jaar geleden) ben ik niet meer te stoppen De nieuwsbrief met allerlei kortingen maakt het er ook niet beter op Ik ga dit topic eens volgen, heb net weer een grote bestelling gedaan
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_58270313
quote:
Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef MaJo het volgende:
Een H&M topic Sinds ik het online bestellen ontdekt heb (ongeveer een jaar geleden) ben ik niet meer te stoppen De nieuwsbrief met allerlei kortingen maakt het er ook niet beter op Ik ga dit topic eens volgen, heb net weer een grote bestelling gedaan
Internetshoppen is sowieso een uitkomst . Winkels, drukte en verkopers.
pi_58270358
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:


Maar als je hem aanklikt, hebben ze hem alleen in het wit en roze of zo, niet in deze kleur .
Oud roze is dat, krijg je ook na veel wassen met verkeerd wasmiddel.
pi_58270964
Nog een kortingsbon voor in de winkel

http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf

know'm sayin?
×
word? word.
pi_58271938
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef alors het volgende:
Nog een kortingsbon voor in de winkel

http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf

Shit, geen printer thuis En wel vrij vanmorgen en vanavond niet
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58272271
quote:
Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef alors het volgende:
Nog een kortingsbon voor in de winkel

http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf


Oeh,dat komt goed uit.
Wilde vanavond gaan winkelen.
pi_58272840
quote:
Op woensdag 23 april 2008 10:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Het model ziet er dan ook uit als een plank
Mss met een riempje er op ofzo?
Ze heeft ook ontzettend brede schouders!

Ik blijf erbij dat ik liever in de winkel shop. De collectie is daar veel leuker en groter, je kunt de stoffen voelen, je kunt passen en ik heb liever een wachtrij bij de paskamer of de kassa waar ik een paar minuutjes insta dan dat ik 2 maanden moet wachten op m'n kleding.
pi_58275936
quote:
Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef Koningin het volgende:

[..]

Oeh,dat komt goed uit.
Wilde vanavond gaan winkelen.
Ik ben net al geweest en uiteraard ook spullies gekocht, waaronder een broek van 29.90 waar ik die korting goed op had kunnen gebruiken.

Ga vanaaf snel een nieuwe kopen en dan breng ik de andere volgende week terug
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58277732
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

moet je dan echt helemaal de ks bellen?
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58277783
quote:
Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef roburt het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

moet je dan echt helemaal de ks bellen?
Neuh, ik ga altijd gewoon verder met de bestelling, dan maar zonder code.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58277828
ik krijg het ook als ik geen code invul
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58278145
Kan je wel gewoon verder met bestellen of niet?
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58278487
ja bestellen lukt wel maar naar de kassa niet.
als ik google op die melding dan blijkt dat ik een tijdje moet wachten.
ze hebben mijn adres even geblokkeerd.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  † In Memoriam † donderdag 24 april 2008 @ 18:28:41 #108
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58283714
Dit scheelt weer heel veel inkt . Oh en hier de verticale variant .

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  donderdag 24 april 2008 @ 21:09:11 #109
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58287404
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef MaLo het volgende:
Mijn retour van 2 weken geleden is nog steeds niet verwerkt .

Inmiddels wel een nieuwe bestelling de deur uitgedaan .
[ afbeelding ] en [ afbeelding ] voor mezelf, en voor mijn dochter twee dingen uit de outlet.
En binnen. En tot mijn grote verbazing vallen beide kledingstukken KLEIN. Mijn ervaring is dat H&M normaliter nogal groot valt, maar deze dingen vallen klein.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_58299690
Nieuwe spulletjes.
pi_58304501
Net maar even dit jurkje gekocht:






Met kortingsbon uiteraard... Haast geen geld dus
Noot noot.
pi_58306611
heb ik net de klanten service gebeld om die rare melding weg te krijgen.
probeer ik 2 andere codes (1 met 50 % procent en 1 van 5 euro)
die eerste werkte niet dus ik probeer die van 25% en 5 euro.
is ws die 1ste blijven staan, want 2 mag toch wel?

krijg ik weer die melding en nu is de klanten service niet meer bereikbaar, krijg een hele harde piep en het geluid van een 56 K modem.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58306732
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:26 schreef roburt het volgende:
krijg ik weer die melding en nu is de klanten service niet meer bereikbaar, krijg een hele harde piep en het geluid van een 56 K modem.
Fax?
pi_58306751
geen idee, bel gewoon naar dat zelfde nummer.
5 cm per minuut hoor ik ook.
terwijl er op de website staat 7 cm per gesprek en volgens mij hoorde ik dat het eerste gesprek ook.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58306921
shit ik zit dat fax nummer te bellen
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58307052
deze begon te klagen dat ik geen codes van internet mocht halen
heb nu maar gewoon 1 tje van 25% korting, bestel toch niet zoveel.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
  vrijdag 25 april 2008 @ 19:25:42 #117
123170 alors
zlata1234
pi_58308584
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 17:46 schreef roburt het volgende:
shit ik zit dat fax nummer te bellen
know'm sayin?
×
word? word.
  vrijdag 25 april 2008 @ 20:15:57 #118
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_58309894
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Net maar even dit jurkje gekocht:

[ afbeelding ]




Met kortingsbon uiteraard... Haast geen geld dus
Ik heb die ook vandaag gehaald met een bon. Hij zit echt super .
Ook nog deze gehaald:


Lekker om weer zomerkleren te kopen.
pi_58310358
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef --Globe-- het volgende:

[..]

Ik heb die ook vandaag gehaald met een bon. Hij zit echt super .
Ook nog deze gehaald:
[ afbeelding ]

Lekker om weer zomerkleren te kopen.
Dies ook cute
Heb nu echte het zomergevoel in mn bolletje
Noot noot.
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 01:16:01 #121
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58314475
Ook even geshopt net

De score van vandaag:







De schoentjes zijn misschien wel erg roze alleen
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_58316334
Blijkbaar mag je ook 4 bonnen tegelijk inleveren.
Het is niet de bedoeling maar regels zijn er niet.

Iemand het lef het te proberen

Die rare kabouter uit belgie zou er wel raad mee weten.
pi_58321390
Theoretisch kan je er ook 1 per product inleveren .
pi_58321617
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ook even geshopt net

De score van vandaag:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De schoentjes zijn misschien wel erg roze alleen
Ze zijn wel héél roze, maar wel héél
Noot noot.
  Moderator zaterdag 26 april 2008 @ 16:38:23 #125
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58322450
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:45 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Ze zijn wel héél roze, maar wel héél
Uhuh
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_58342889
Vandaag weer even wezen shoppen. Resultaat:

spijkerjasje met studs
rode sandalen met riempjes
skinny spijkerbroek voor wel 14,92
en nagellak

En dat allemaal met de geweldige kortingsbonnen van 25%

[ Bericht 22% gewijzigd door Ooi86 op 27-04-2008 19:21:32 ]
pi_58344244
quote:
Op zaterdag 26 april 2008 15:31 schreef Cahir het volgende:
Theoretisch kan je er ook 1 per product inleveren .
Theoretisch kan je dr zelfs 4 per product inleveren (staat nergens dat je maar 1 bon per product mag hebben) en dan hopen dat je een domme cassiere hebt: 4x 25% = 100% korting, en ze geeft je alles gratis mee .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58346344
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Theoretisch kan je dr zelfs 4 per product inleveren (staat nergens dat je maar 1 bon per product mag hebben) en dan hopen dat je een domme cassiere hebt: 4x 25% = 100% korting, en ze geeft je alles gratis mee .
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik ook dat ze vanuit het hoofdkantoor hadden gezegd dat ze niet in discussie mochten met de klant, en ze gewoon de kortingen mogen geven.

En dus ook meerdere inleveren (8 bonnen bij 8 producten zeg maar)
  zondag 27 april 2008 @ 23:18:22 #129
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_58349318
tvptje, voor het geval er leuke heren dingen langs komen!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_58349831
ik heb ruim anderhalve week geleden iets teruggestuurd en de rest van het bedrag overgemaakt met de acceptgiro die bij het pakketje zat plus retourkosten etc, volgens de instructies op de factuur, alleen op mijn pagina staat nog niets over die retourzending. Onder saldo staat het bedrag van de bestelling en het bedrag dat ik al heb overgemaakt . Duurt het altijd zo lang of krijg ik zo H&M achter me aan? Ik moet als het goed is nog een verzendbevestiging hebben, hoop ik, ik raak die dingen altijd kwijt.
Tap tap tap
pi_58353454
Haha, dan ga ik vandeweek ook even wta bonnen printen.
pi_58353781
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef Syytön het volgende:
Haha, dan ga ik vandeweek ook even wta bonnen printen.
Is alleen vandaag nog toch?
pi_58353825
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:44 schreef ruffian het volgende:

[..]

Is alleen vandaag nog toch?
Kak, bedankt voor de waarschuwing .
Tap tap tap
pi_58354387
Bestelling 10 april geplaatst, levertijd half april, verplaatst naar eind april, begin mei en nu staat ie op half mei
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58354410
quote:
Op maandag 28 april 2008 09:44 schreef ruffian het volgende:

[..]

Is alleen vandaag nog toch?
hmmz, dat is nou jammer.
  Nerd met benen maandag 28 april 2008 @ 11:11:58 #136
18073 miss_bleu
pi_58355425
Deze besteld vandaag:


Nu maar hopen dat ie een beetje baggy valt anders gaat ie mooi weer terug
  maandag 28 april 2008 @ 16:04:15 #137
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58361056
HELP!

Wat doe je als je iets op de site heb gezien wat in jouw maat uitverkocht is?
Ben vandaag al 2 H&M's afgegaan in Alkmaar zonder succes.
Morgen nog 2 in Almere en vrijdag alle H&M's in A'dam.

Maarrrrr wat doe ik als ik niet slaag?
Tips please!!!! Ik sterf van ellende!

Het gaat om dit jasje:
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  maandag 28 april 2008 @ 16:06:12 #138
123170 alors
zlata1234
pi_58361094
Gewoon 's morgens vroeg kijken op de site of ie er weer is?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58361571
Wat voor maat heb je nodig?
  maandag 28 april 2008 @ 17:03:11 #140
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58362087
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:32 schreef Linnie20v het volgende:
Wat voor maat heb je nodig?
Waarschijnlijk 34 of 36.
Ben maar 1,55.

Heb nu een soortgelijk jasje gekocht bij de V&D van de It's a Wendy collectie en heb nog 2 weken inruiltijd mocht ik dat H&M jassie kunnen vinden, die is toch net ietsje stoerder qua zakjes en ritsjes. Goh klink ik nu erg truttig?

Dit is em, heb em dan in het zwart i.p.v. blauw en heb em voor 35 Euro gekocht:



[ Bericht 25% gewijzigd door Psych-case op 28-04-2008 17:11:15 ]
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_58362479
Dat jasje is begin februari in de winkel gekomen... Dus ik vrees eigenlijk dat ie dan nu neit meer bijgevuld zal gaan worden.
pi_58363339
quote:
Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Theoretisch kan je dr zelfs 4 per product inleveren (staat nergens dat je maar 1 bon per product mag hebben) en dan hopen dat je een domme cassiere hebt: 4x 25% = 100% korting, en ze geeft je alles gratis mee .
Ik heb vandaag 4 dingetjes gekocht, met iets van 7 bonnetjes in mijn hand "Er is geen maximum toch?"
Ik mocht er 4 inleveren, de rest gaf ze weer terug
Maar goed, toch 10 ¤ korting!
pi_58363566
quote:
Op maandag 28 april 2008 18:11 schreef Ynge het volgende:

[..]

Ik heb vandaag 4 dingetjes gekocht, met iets van 7 bonnetjes in mijn hand "Er is geen maximum toch?"
Ik mocht er 4 inleveren, de rest gaf ze weer terug
Maar goed, toch 10 ¤ korting!
Whehe ik heb hetzelfde geintje vandaag uitgehaald, moest het toch proberen he ... voor het eerst sinds tijden weer wat bij de H&M gekocht (had het toch nodig, als het dan met korting kan). En inderdaad, 1 bon per product. De buit:

(maar in de winkel was het vest al 50% korting, dus nu minder dan 10 euro )
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  maandag 28 april 2008 @ 19:28:31 #144
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58364898
quote:
Op maandag 28 april 2008 17:24 schreef parselmouth het volgende:
Dat jasje is begin februari in de winkel gekomen... Dus ik vrees eigenlijk dat ie dan nu neit meer bijgevuld zal gaan worden.
Oke. Bedankt voor de info.
Ik zal nog v/d week al mijn H&M's afstruimen (misschien hangt er ergens nog een klein maatje) en anders is het dus dikke vette pech...
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_58365321
quote:
Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling 10 april geplaatst, levertijd half april, verplaatst naar eind april, begin mei en nu staat ie op half mei
Troost je, mijn bestelling van 20 maart is ook nog steeds niet geleverd.
pi_58365557
En ik plaats vrijdag een bestelling die nu al onderweg is... alsof ze niks te doen hebben daar...
(ik had nog wat willen toevoegen...)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  † In Memoriam † maandag 28 april 2008 @ 20:19:08 #147
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58366062
2 nieuwe bh's gescoord (van 10 naar 5 euro en 3,75 !) een kek L.O.G.G jasje (van 40 naar 15 euro ) en een mooie broek (van 30 naar 6,75) I H&M.
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_58366853
quote:
Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef miss_bleu het volgende:
Deze besteld vandaag:

[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ie een beetje baggy valt anders gaat ie mooi weer terug
Op de site staat dat ie tight fit is!

Ik heb in de winkel ook zo'n soort broek gekocht (staat niet op de site) maar ik ga 'm toch maar terug brengen. Ik voel me er een beetje boers in Ik ga wel nog een maat kleiner passen, maar die zal wel te klein zijn.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58368156
We hebben lagere prijSen op de site
pi_58375930
quote:
Op maandag 28 april 2008 16:04 schreef Psych-case het volgende:
HELP!

Wat doe je als je iets op de site heb gezien wat in jouw maat uitverkocht is?
Ben vandaag al 2 H&M's afgegaan in Alkmaar zonder succes.
Morgen nog 2 in Almere en vrijdag alle H&M's in A'dam.

Maarrrrr wat doe ik als ik niet slaag?
Tips please!!!! Ik sterf van ellende!

Het gaat om dit jasje:
[ afbeelding ]
Misschien een troost, ik heb hem gehad maar hem terug gestuurd. Hij was erg plasticachtig en de pasvorm was ook een beetje gek.
pi_58376080
quote:
Op maandag 28 april 2008 19:44 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Troost je, mijn bestelling van 20 maart is ook nog steeds niet geleverd.
Het wordt ook steeds erger daar . Mijne is nu gelukkig in behandeling.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58376291
Mijn bestelling van eergisteren is al in behandeling
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:45:29 #153
123170 alors
zlata1234
pi_58377296
Chauffeur is onderweg

Ik heb het idee dat ze altijd komen als ik het druk heb en eigenlijk geen tijd heb om lekker om te frunniken met mijn nieuwe kleren Ik zet het straks wel in een hoek en als ik klaar ben met mijn verslag mag ik het openmaken. Eens kijken hoe snel ik dan kan
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:56:12 #154
99672 HV
Ik moest bellen,
pi_58377520
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Misschien een troost, ik heb hem gehad maar hem terug gestuurd. Hij was erg plasticachtig en de pasvorm was ook een beetje gek.
Ik vond 'm ook niet super .


Ik heb deze leren jas besteld, ziet er leuk uit, maar kan natuurlijk altijd tegenvallen. Dus ben wel benieuwd of iemand deze jas al heeft gepast/gezien/gekocht?
want de klop doet het niet.
  dinsdag 29 april 2008 @ 13:57:26 #155
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58379896
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:29 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Misschien een troost, ik heb hem gehad maar hem terug gestuurd. Hij was erg plasticachtig en de pasvorm was ook een beetje gek.
Dit is idd. een troost aangezien ik vandaag niet meer naar Almere gaat om 2 H&M's daar af te struinen.
Bedankt!!!
Plasticachtig is niet erg handig want dan wordt het al gauw zweterig. Heb ik al eens eerder gehad met een jas.
Nou ben ik wel erg blij met mijn zwartgekleurde it's a Wendy jasje die ook erg leuk is!

I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_58380092
Hey!

Ga zo iets bestellen maar 1 artikel heeft een latere leveringstijd! Moet ik dan 2 keer vezendkosten betalen?
Noot noot.
pi_58380133
nee jojootje, naleveringen zijn gratis (qua verzenden dan)
I had a signature once. It was awful.
pi_58380192
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 10:51 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn bestelling van eergisteren is al in behandeling
ik heb al 2 dagen een track code maar hij wordt niet gevonden op de tnt site
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_58380315
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:11 schreef zoeperzazke het volgende:
nee jojootje, naleveringen zijn gratis (qua verzenden dan)
Bedankt voor je snelle reactie!

Heb voor het eerst wat besteld op de site Spannend!
Noot noot.
  Nerd met benen dinsdag 29 april 2008 @ 16:00:54 #160
18073 miss_bleu
pi_58382289
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 14:14 schreef roburt het volgende:

[..]

ik heb al 2 dagen een track code maar hij wordt niet gevonden op de tnt site
duurt altijd een dag of 3/4
pi_58385065
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:56 schreef HV het volgende:

[..]

Ik vond 'm ook niet super .

[ afbeelding ]
Ik heb deze leren jas besteld, ziet er leuk uit, maar kan natuurlijk altijd tegenvallen. Dus ben wel benieuwd of iemand deze jas al heeft gepast/gezien/gekocht?
Ja ik! Ik vond hem wel mooi, en hij stond ook leuk gehouden dus.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_58394462
Mijn bestelling is in behandeling genomen! En ik ga vandaag op vakantie!
Que timing van H&M! Moet ik mijn ouders maar even het pakketje op laten halen bij de buren ofzo.
  woensdag 30 april 2008 @ 08:17:18 #163
123170 alors
zlata1234
pi_58394479
technische fout, maar alles wat ik hebben wil raakt wel uitverkocht..
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58394623
ik wil deze zo graag....



maar nu issie d'r weer alleen in maat 44, en daar heb je met 36 ehct niks aan.....
I had a signature once. It was awful.
pi_58395428


Ik wil deze twee zo graag, maar in mijn maat zijn ze constant uitverkocht.
  † In Memoriam † woensdag 30 april 2008 @ 14:14:29 #166
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58398185
quote:
Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil deze zo graag....

[ afbeelding ]

maar nu issie d'r weer alleen in maat 44, en daar heb je met 36 ehct niks aan.....
Volgens mij krijg je in dit jurkje onwijs grote tieten !
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_58398604
Ik heb trouwens deze besteld:



Deze komen altijd van pas! Die draag ik altijd onder mijn shirtjes/truitjes!



Achterkant is wel cute



Rond de 65 cm lang was die in maat M! Hij lijkt helemaal niet zo lang op de foto, maarja... Kijken of die past! Vond hem wel lief




En deze polo voor mijn broer!
Noot noot.
pi_58399875
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:14 schreef Skaai het volgende:
Volgens mij krijg je in dit jurkje onwijs grote tieten !
Dat kan ik wel gebruiken met m'n bescheiden B'tje
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 30 april 2008 @ 17:16:48 #169
123170 alors
zlata1234
pi_58400384
quote:
Op woensdag 30 april 2008 08:17 schreef alors het volgende:
technische fout, maar alles wat ik hebben wil raakt wel uitverkocht..


nog steeds zonet, dus ik mail de klantenservice en probeer het nog een keer op de precieze melding even te kopieren. Doet ie het ineens wel weer, en wat staat daar: al het uitverkochte spul..
Maar er staat niet achter dat het uitverkocht is. Nou, ik weet zeker dat dat het wel is, dat was het namelijk al na 5 minuten. Krijg ik zeker weer zo'n pakketje met een factuur waar op staat dat het toch uitverkocht was.. Morgenvroeg maar weer proberen.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58400575
Ik ben gister in de winkel geweest, echt drama: alles shirts hingen alleen nog maar in XS en S.
Toen had ik wat bij elkaar geschraapt, stonden er wel 10 man bij de pashokjes................weer alles terug gehangen en me omgedraaid...
pi_58400605
Ja wat dat betreft is de H&M niet de meest ideale winkel om kleren te passen!
Truitjes enzo pas ik altijd sneeky in een hoekje aan als het druk is
Noot noot.
pi_58400967
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat dat betreft is de H&M niet de meest ideale winkel om kleren te passen!
Truitjes enzo pas ik altijd sneeky in een hoekje aan als het druk is
Ik doe dat ook altijd, gewoon een topje aan doen voordat je gaat winkelen en in de winkel voor zo een spiegel gaan staan passen.
pi_58401201
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:12 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik doe dat ook altijd, gewoon een topje aan doen voordat je gaat winkelen en in de winkel voor zo een spiegel gaan staan passen.
Dat doe ik ook hoor.... Zelfs met broeken, het kan me niks schelen, ik heb gewoon geen zin om in die rij te gaan staan...
I had a signature once. It was awful.
  woensdag 30 april 2008 @ 19:56:23 #174
123170 alors
zlata1234
pi_58402614
Ik koop dan altijd gewoon en pas thuis wel, past het niet ruil ik het wel weer een keer.
know'm sayin?
×
word? word.
  woensdag 30 april 2008 @ 23:57:03 #175
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58408067
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:32 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Dat doe ik ook hoor.... Zelfs met broeken, het kan me niks schelen, ik heb gewoon geen zin om in die rij te gaan staan...
Whaha ik ook. Pfff dat wachten op een hokje duurt mij ook te lang.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  † In Memoriam † donderdag 1 mei 2008 @ 12:41:15 #176
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_58413800
En de spiegels zijn gemeen. In de winkels staat dat jasje me perfect, maar in het pashokje opeens niet meer . Volgens mij zijn het van die lachspiegels die 5 kg van alles afsnoepen zodat het tof staat .
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_58415005
Ik heb 24 april voor het eerst wat besteld online bij H & M. 1 artikel zou begin mei weer op voorraad komen, dus ik dacht ik wacht wel even en heb aangegeven dat ik alles in 1x wil ontvangen. Als ik nu op de site kijk lijkt het alsof alles al onderweg is naar het kiala punt sinds de besteldatum. En als ik op het kialapunt kijk staat er dat ze het niet hebben ontvangen. Ik denk dat het gewoon nog niet verzonden is, wat me ook logisch lijkt omdat 1 artikel nog niet aanwezig is (die ik eigenlijk nu weer wil annuleren). Maar het is dus eigenlijk gewoon totaal niet overzichtelijk wat de status van mijn bestelling is.

Is het altijd zo onoverzichtelijk of is er waarschijnlijk iets mis gegaan bij mijn bestelling?
* fake it until you make it *
  donderdag 1 mei 2008 @ 14:20:10 #178
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58415818
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:41 schreef Skaai het volgende:
En de spiegels zijn gemeen. In de winkels staat dat jasje me perfect, maar in het pashokje opeens niet meer . Volgens mij zijn het van die lachspiegels die 5 kg van alles afsnoepen zodat het tof staat .
Maarrrr de hokjes v/d H&M hebben wel de beste spiegels. Je kan je voor- en je achterkantje bekijken!
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_58451073
Weet iemand toevallig of ik me al kan gaan verheugen op die Exotic lijn? Sowieso, de hele mei/juni-lijn? Ik heb zoveel leuke dingen gezien op i-net en nutrolicious...
  zaterdag 3 mei 2008 @ 23:51:21 #180
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58463131
quote:
Op woensdag 30 april 2008 14:47 schreef Jojoortje het volgende:
Ik heb trouwens deze besteld:


Rond de 65 cm lang was die in maat M! Hij lijkt helemaal niet zo lang op de foto, maarja... Kijken of die past! Vond hem wel lief



al binnen?? ben benieuwd hoe deze is
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58463610
Ik heb hem al een tijd thuis. Zit echt leuk , heb hem in het groen en wit!
OH en trouwens, hij is niet lang....heb een xs gepakt en zit helemaal perfect alleen moet je wel niet bang zijn als er soms wat buik zichtbaar is. (als je aan het dansen bent ofzo) Ik weet dus niet hoe veel langer ze zijn naarmate de maat groter is
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 00:22:23 #182
163650 Greys
pi_58483422
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58483460
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 23:51 schreef pinquit het volgende:

[..]

al binnen?? ben benieuwd hoe deze is
Nee nog niet! Duurt nog wel ff! In juni krijg ik hem pas!
Noot noot.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 00:26:27 #184
163650 Greys
pi_58483489
Zit ik midden in mijn bestelling, zijn ze down voor technisch onderhoud
Zal je zien dat het morgen uitverkocht is
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58485842
quote:
Op woensdag 30 april 2008 17:36 schreef Jojoortje het volgende:
Ja wat dat betreft is de H&M niet de meest ideale winkel om kleren te passen!
Truitjes enzo pas ik altijd sneeky in een hoekje aan als het druk is
Oh, ik neem ze dan op de gok mee. Als het niet past, kun je het zo weer terugbrengen. Met online bestellen doe je toch niet veel anders?
pi_58487367
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?

[ afbeelding ]
Dat wil ik ook wel weten, lijkt me een best mooi jurkje.
pi_58496250
Gisteren even koopzondag in Eindhoven opgezocht en snel de H&m binnen geschoten.
Score:


pi_58497536
mijn bestelling is onderweg!
I had a signature once. It was awful.
pi_58497685
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:22 schreef Greys het volgende:
Iemand dit jurkje besteld toevallig? Hoe valt ie, groot?

[ afbeelding ]
Ik heb hem, erg leuk maar valt een klein beetje groot inderdaad
pi_58497802
quote:
Op maandag 5 mei 2008 19:19 schreef ruffian het volgende:
Gisteren even koopzondag in Eindhoven opgezocht en snel de H&m binnen geschoten.
Score:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allebei leuk
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 21:00:21 #191
163650 Greys
pi_58498654
De code 8085 voor 50% werkt niet meer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58499316
Hey!

Hoe werkt die barcode eigenlijk? Gewoon kopieren van de H&M site en dan plakken op de TNTsite?

Er staat dat ik geen correcte barcode heb ingevoerd
Noot noot.
pi_58500281
quote:
Op maandag 5 mei 2008 21:24 schreef Jojoortje het volgende:
Hey!

Hoe werkt die barcode eigenlijk? Gewoon kopieren van de H&M site en dan plakken op de TNTsite?

Er staat dat ik geen correcte barcode heb ingevoerd
Gewoon erop klikken. Als hij dan niets kan vinden moet je nog even wachten.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 5 mei 2008 @ 22:19:51 #194
163650 Greys
pi_58500944
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik heb hem, erg leuk maar valt een klein beetje groot inderdaad
Welke maat heb jij genomen?
En hoe lang ben je?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:18:05 #195
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58516094
Sjeesus, het is net een paar dagen zomer, ligt de herfstbrochure vandaag in de bus .
Daar ga ik zo dus lekker in neuzen .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:15:52 #196
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58520569
Iemand nog een kortingscode?
pi_58520705
quote:
Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef zoeperzazke het volgende:
ik wil deze zo graag....

[ afbeelding ]

maar nu issie d'r weer alleen in maat 44, en daar heb je met 36 ehct niks aan.....
oeh oeh, die is mooi
Ff checken of ze 'm in maat 40 hebben..

hellup hellup, waar staatie? Iig niet bij jurken..

[ Bericht 10% gewijzigd door MissJ op 06-05-2008 22:27:32 ]
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_58520751
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:15 schreef Grimm het volgende:
Iemand nog een kortingscode?
Hoezo kortingscode? Wat kun je daarmee?
Noot noot.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:25:03 #199
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_58520808
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:23 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Hoezo kortingscode? Wat kun je daarmee?
"vroeger" kreeg je nog wel ns een mailtje met dat je 25% korting ergens voor kreeg etc.
pi_58521455
Morgen komt mn pakje binnen!
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:02:44 #201
123170 alors
zlata1234
pi_58521593
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef MissJ het volgende:

[..]

oeh oeh, die is mooi
Ff checken of ze 'm in maat 40 hebben..

hellup hellup, waar staatie? Iig niet bij jurken..
Alweer uitverkocht, hij is er alleen 's morgens vroeg.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58521853
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:02 schreef alors het volgende:

[..]

Alweer uitverkocht, hij is er alleen 's morgens vroeg.

ah ok, dan ga ik morgen na het opstaan (6.45) gelijk ff kijken!
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 6 mei 2008 @ 23:33:14 #203
163650 Greys
pi_58522272
De kortingscodes staan in de openingspost, Grimm en Jojoortje!
Let er op dat die van 50% korting het niet meer doet, 8085.
Die ene van 5 euro korting doet het nog wel en die van 25% korting ook, die kan je in combinatie gebruiken zelfs.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_58522460
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
De kortingscodes staan in de openingspost, Grimm en Jojoortje!
Let er op dat die van 50% korting het niet meer doet, 8085.
Die ene van 5 euro korting doet het nog wel en die van 25% korting ook, die kan je in combinatie gebruiken zelfs.
Oh kiek an! Had ik nog niet gezien!

Nu is het al te laat. Bestelling is al in behandeling, maar nu weet ik het voor de volgende keer
Noot noot.
pi_58525931
quote:
Op maandag 5 mei 2008 22:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Welke maat heb jij genomen?
En hoe lang ben je?
Heb een M genomen maar hij mocht eigenlijk wel iets strakker zijn
Ik ben 1,68cm
  Moderator woensdag 7 mei 2008 @ 10:16:40 #206
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_58527323
Damn, maanden geleden een supertoffe tuniek besteld maar hij werd steeds uitgesteld. Nu kreeg ik een brief dat ze het product helemaal teruggetrokken hebben Heb wel een kortingscode van 10 euro gekregen H&M
3 - 26 maart Thailand | 5 - 8 juli Dublin
pi_58527504
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef MissJ het volgende:

[..]


ah ok, dan ga ik morgen na het opstaan (6.45) gelijk ff kijken!
dat doe ik ook al dagen, maar hij is er uberhaupt niet elke ochtend.
I had a signature once. It was awful.
pi_58528949
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

dat doe ik ook al dagen, maar hij is er uberhaupt niet elke ochtend.
Ik heb het zelf ook gemerkt ja... heb rond 7.30 gekeken en de groene stond er nog op, maar wel alle maten uitverkocht..
Nou ja, we houden vol! De aanhouder wint
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_58531581
Pakje is er!


Maatje 176, kindertopje... past precies! Wel wat strakker rond de borsten groter dan cup b lijkt me niet handig....


Vallen gewoon netjes, weinig bijzonders


Beetje erg lang. gewoon een comfy huisbroek, niet teveel van verwachten


die zijn lief!
I had a signature once. It was awful.
pi_58532452
Ohjee ohjee ohjee de najaarscatalogus is binnen
pi_58533299
Dat kindertopje met bloemetjes heb ik ook, is erg leuk
  woensdag 7 mei 2008 @ 16:32:28 #212
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_58535588
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ohjee ohjee ohjee de najaarscatalogus is binnen
I know, I know. Ik heb hem helaas doorgebladerd

Staan weer teveel leuke kledingstukken in, en ik moet nog voor ruim 300 euro aan zomerkleding binnenkrijgen deze maand.. bah
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_58537036
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef Miss_S het volgende:
Dat kindertopje met bloemetjes heb ik ook, is erg leuk
Heb je dat toen ook hier gepost? Toen ik hem hier in een post zag staan heb ik hem ook opgezocht namelijk haha, vond hem zo leuk
I had a signature once. It was awful.
pi_58537115
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Heb je dat toen ook hier gepost? Toen ik hem hier in een post zag staan heb ik hem ook opgezocht namelijk haha, vond hem zo leuk
Dat weet ik eigenlijk niet meer....
Die speldjes heb ik ook besteld, hopelijk half mei binnen
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:11:39 #215
123170 alors
zlata1234
pi_58537568
Ik heb nog steeds geen najaarscatalogus

Ik val de postbode morgen echt aan hoor
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58537662
Ik ook niet!

Misschien maar goed ook haha
  woensdag 7 mei 2008 @ 18:50:31 #217
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_58538247
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef alors het volgende:
Ik heb nog steeds geen najaarscatalogus

Ik val de postbode morgen echt aan hoor
Of even klantenservice bellen, dat ze em na/opsturen.. zit wel een 10% kortingscode bij, dus wel leuk als je em alsnog krijgt..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_58538635
Wie krijgen allemaal die catalogus? Mensen die al wat besteld hebben via internet? Of moet je die speciaal bestellen.

(Heb het net maar ff extra besteld Misschien krijg ik hem dus nu 2 x? )
Noot noot.
  woensdag 7 mei 2008 @ 20:20:05 #219
123170 alors
zlata1234
pi_58540020
Ik heb hem aangevraagd, kreeg zo'n mail. Ik krijg hem denk ik morgen, krijg h&m dingen meestal nooit als eerste Als ie er morgen nog niet is, ga ik wel actie ondernemen
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58540075
Ik kreeg de catalogus vandaag binnen. En die 10% korting wordt automatisch berekend, geen code nodig. En: als je voor minimaal ¤40 bestelt kun je een fleecevest gratis meebestellen.
pi_58543058
Kan iemand mij de bestelcode van die kekke blauwe schoenen doen?
Ik heb de catalogus wel besteld, maar die komt altijd bij mijn ouders aan. En daar ben ik zayerdag pas en ik MOET weten wat ze kosten enzeau

Must have those shoes!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58547611
Vanavond eens effe naar de winkel, op internet hebben ze vanalles maar niet in mijn maat of kleur.
Hopelijk heb ik vanavond wat meer geluk.
pi_58547849
En d'r is weer onderhoud. Het zal eens niet
I had a signature once. It was awful.
pi_58548209
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Koningin het volgende:
Vanavond eens effe naar de winkel, op internet hebben ze vanalles maar niet in mijn maat of kleur.
Hopelijk heb ik vanavond wat meer geluk.
Ik ga over een uurtje. Een broek terugbrengen. Bij nader inzien maakte ie me net een boerin dat moeten we niet hebben! Ik heb 'm nog niet op de site gezien, tis zo'n korte spijkerbermuda-ding. Lomp

En daarna werken
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 8 mei 2008 @ 09:20:18 #225
123170 alors
zlata1234
pi_58548394
Ik hoop dat ze nu de nieuwe collectie erop zetten.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58555159
Ja hoor, ben weer overstag gegaan



Nu is het wachten, óf op begin augustus (of later zoals het geval was met de voorjaarspreview) of op niks
  donderdag 8 mei 2008 @ 15:05:27 #227
123170 alors
zlata1234
pi_58555214
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand mij de bestelcode van die kekke blauwe schoenen doen?
Ik heb de catalogus wel besteld, maar die komt altijd bij mijn ouders aan. En daar ben ik zayerdag pas en ik MOET weten wat ze kosten enzeau

Must have those shoes!
Ze staan er niet in...

Ik heb em ook eindelijk!
Er staan godzijdank nu ook dingen in met lange mouwen, itt tot vorig jaar.

Wat een kutcadeau dat fleecejack, ik haaaat fleece.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58555904
Ik heb hem ook!

Maar vind het eigenlijk van der zotte om nu truien te bestellen

Plus hoor ik over twee weken of ik op stage buitenland mag,zoja zit ik vanaf september weer met mijn kont in de zon. Dus dan heb ik het al helemaal niet nodig Als dat nou niet doorgaat, dan wordt het een heel ander verhaal hehe
pi_58557216
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ohjee ohjee ohjee de najaarscatalogus is binnen
Ik wil ook !
  donderdag 8 mei 2008 @ 16:50:57 #230
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_58557255
Net een heel leuk zwierig jurkje gehaald in de winkel


Wel even een onderjurkje erbij gekocht, je kon vrijwel alle details van mn onderbroek zien zitten aan de achterkant
pi_58558205
Oja, dat heb ik ook met een jurkje van H&M, dat bekende ding met die laag uitgesneden hals met kant en bloemetjes
Waar koop je onderjurkjes?
pi_58558345
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 17:48 schreef Syytön het volgende:

Waar koop je onderjurkjes?
Bij de Zeeman, 5 euro!
pi_58558390


Komt eind juli binnen Oh, en het fleece vest is gratis, hou er helemaal niet van .
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58560956
pi_58561681
Statusinformatie Datum Locatie

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco 08-05-2008 Amsterdam , intern transport pakketten

Moet ik nog lang wachten???? Nee tochhhhhhhhhhhhhhhhh

Edit:

Voorgemelde zending niet aangetroffen: manco De zending is elektronisch voorgemeld aan TNT Post (bijvoorbeeld via het programma IT Pakket), maar dezelfde dag niet bij TNT Post aangeboden ter verzending, en derhalve niet aangetroffen.

Jeuj actie

[ Bericht 38% gewijzigd door Jojoortje op 08-05-2008 22:02:10 ]
Noot noot.
pi_58564576
Jojootje: onder mijn pagina (op de H&M site), bestelling, geleverde producten kun je zien of je bestelling in behandeling of onderweg is. Als hij onderweg is duurt het nog een dag of 2 a 3 voor hij bij je is. Zie ook de OP van dit topic.
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 20:32 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Waar staat die dan???????
I had a signature once. It was awful.
pi_58564626
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Net een heel leuk zwierig jurkje gehaald in de winkel

[ afbeelding ]
Wel even een onderjurkje erbij gekocht, je kon vrijwel alle details van mn onderbroek zien zitten aan de achterkant
Iemand deze al gezien in de zwart/wit/grijze versie?

Trouwens, ik heb net een week geleden een catalogus gehad met zomerspul, en nou komt er alweer een herfstcatalogus? Ze mogen me niet overslaan hoor!
pi_58565427
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:08 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]

Waar staat die dan???????
Summer Style Guide
pi_58565616
¤39,90 Zo duur? Jammer, hij is erg mooi.....
I had a signature once. It was awful.
pi_58565671
nou je neemt een %-korting en een 5 euro-korting (die 1304 code werkt wel gecombineerd met een %-korting, de andere 5euro-kortingscode niet) en dan is het redelijk gereduceerd
pi_58566246
mja ik heb die 1304 al gebruikt bij mn huidige bestelling haha, ga er niet nog eentje ingooien, dat wordt me teveel.....
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:11:00 #242
145076 parselmouth
350125, Go!
pi_58569282
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Ooi86 het volgende:

[..]

Iemand deze al gezien in de zwart/wit/grijze versie?

Trouwens, ik heb net een week geleden een catalogus gehad met zomerspul, en nou komt er alweer een herfstcatalogus? Ze mogen me niet overslaan hoor!
Die hadden ze nog niet hangen.
pi_58571077
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 09:11 schreef parselmouth het volgende:

[..]

Die hadden ze nog niet hangen.
Balen, hij moet wel komen hoor! Ik kan cremekleuren niet zo goed hebben...
pi_58574272
gister weer flink wezen shoppen bij de h&m!


Topje


polo


topje maar dan helemaal in het zwart en hij is cute!


blousje


khad m al int bruin, en nu dus ook int grijs. zit echt uberlekker


rok


maar dan in loyal

en nu ben ik blut
pi_58577385
quote:
Op vrijdag 9 mei 2008 13:18 schreef miss-piggy het volgende:

Topje
Noot noot.
pi_58590512
Staat er een advertentie 'bestel nu de zomer/ herfstcatalogus' is het opeens niet mogelijk.
pi_58590607
Gister lukte het bij mij wel.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58613575
evn een vraagje

Kan ik dingen in mijn shoppingbag laten staan? hoelang kan dat? Ik wil namelijk deze week voor de kids zomerkleding bestellen maar niet meteen versturen. Kan iemand mij dit vertellen. dank
  zondag 11 mei 2008 @ 19:58:01 #249
123170 alors
zlata1234
pi_58614332
quote:
Op zondag 11 mei 2008 19:09 schreef samara het volgende:
evn een vraagje

Kan ik dingen in mijn shoppingbag laten staan? hoelang kan dat? Ik wil namelijk deze week voor de kids zomerkleding bestellen maar niet meteen versturen. Kan iemand mij dit vertellen. dank
Een uur. Je kunt dingen ook op je verlanglijstje zetten natuurlijk, niet vergeten op 'bewaren' te drukken. Artikelen kunnen dan alleen wel uitverkocht raken. Maar ook in je shoppingbag kan dat, als ze in je shoppingbag liggen betekent dat namelijk niet dat ze al voor jouw gereserveerd zijn.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58614641
bedankt alors . ik heb alles op mijn verlanglijstje staan en hoop dat de meeste dingen nog aanwezig zijn als ik de bestelling verstuur!
  zondag 11 mei 2008 @ 20:30:43 #251
165594 SarahD.
Nostalgia.
pi_58614969
Weet iemand of de H&M morgen open is ?
Toegang is geen open deur.
pi_58615320
quote:
Op zondag 11 mei 2008 20:30 schreef SarahD. het volgende:
Weet iemand of de H&M morgen open is ?
Ga daar maar niet vanuit...

2e pinksterdag is meestal enkel voor woonboulevards en zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_58617972
Amsterdam is wel open.
pi_58618511
check gewoon www.koopzondag.com, daar staat altijd op wat er op welke zon-/feestdag open is.
pi_58658816

Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
pi_58659861
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
leuk!
Tap tap tap
  woensdag 14 mei 2008 @ 09:55:12 #257
123170 alors
zlata1234
pi_58659960
Ik heb die in wit besteld
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58659979
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
Die is schattig
  woensdag 14 mei 2008 @ 10:14:43 #259
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_58660339
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
Echt een lief jurkje!
Maar mij staat zoiets ook niet, met mijn a-cup krijg je geen mooi decollete in zoiets
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_58661519
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 08:39 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Maar wat jammer dat het weer zo een inkijk heeft dat het voor mij niet draagbaar is.
OMG ik wil die ook
Noot noot.
pi_58661551
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 09:55 schreef alors het volgende:
Ik heb die in wit besteld
Ik wil hem ook in het wit
Noot noot.
pi_58661886
Dit is echt zooo'n heerlijk vestje:



  woensdag 14 mei 2008 @ 12:13:07 #263
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58662544
allemaal nieuwe dingen op de site heb direct een flinke bestelling geplaatst
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58663694
Wohooo!! Chauffeur is onderweg!!!
Noot noot.
pi_58663904
Kom ik beneden, ligt er een H&M pakketje op tafel


Deze!!!!



Maar dan in het roze



Staat me goed! Is ook lang genoeg! Ik hou hem!
Maar die zou pas eind juni komen De rest van mn bestelling zou ook vandaag komen. Of zijn dat verschillende pakketjes, dus verschillende chauffeurs?


Edit: Net toen ik dit typte ging de bel Shirtjes passen! Alleen die 2 spaghettibandtruitjes voor ¤4.90 ofzo, waren te groot. Denk dat ik mn moeder er wel een plezier mee kan doen, anders gaan ze terug

[ Bericht 16% gewijzigd door Jojoortje op 14-05-2008 13:56:26 ]
Noot noot.
pi_58665640
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 13:30 schreef Jojoortje het volgende:
... Alleen die 2 spaghettibandtruitjes voor ¤4.90 ofzo, waren te groot. Denk dat ik mn moeder er wel een plezier mee kan doen, anders gaan ze terug
Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
pi_58665798
Ik heb iets besteld via de H&M en na 4 weken krijg ik het eindelijk thuis gestuurd, nu wilde ik gaan zoeken wat het ook al weer was
Maar via bestellingen in je persoonlijke pagina kan ik nergens een plaatje zien....hoe kan ik dat ergens vinden?
pi_58665927
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:22 schreef Koningin het volgende:
Ik heb iets besteld via de H&M en na 4 weken krijg ik het eindelijk thuis gestuurd, nu wilde ik gaan zoeken wat het ook al weer was
Maar via bestellingen in je persoonlijke pagina kan ik nergens een plaatje zien....hoe kan ik dat ergens vinden?
In de mail die je krijgt staat ook geen plaatje, maar wel een omschrijving, mss dat je iets aan hebt.
pi_58665973
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
De lengte valt gewoon normaal. Ik heb een L gekozen, omdat ik lang ben. Hij valt wel wat breed uit vind ik. Als ik bij C&A die zwarte spaghettishirtjes haal, valt de L wel heel erg mooi en sluit mooi aan in de taille.
Een M had me mooier gestaan
Noot noot.
pi_58666059
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:31 schreef Deliah het volgende:

[..]

In de mail die je krijgt staat ook geen plaatje, maar wel een omschrijving, mss dat je iets aan hebt.
En de artikelnummers, als je die dan invult op het bestelformulier krijg je een plaatje te zien.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58666462
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 15:13 schreef Deliah het volgende:

[..]

Ik heb de maat van xs naar s veranderd (bij de bestelling) omdat ik ergens las dat ze normaal vallen. Maar ze vallen dus toch nogal groot?
neehoor, ze vallen normaal (heb S genomen en heb altijd S) maar er zit wel goed rek in, iemand met een M zou in theorie ook een S'je aan kunnen.
I had a signature once. It was awful.
pi_58672381
weet iemand of deze groot valt

  Nerd met benen donderdag 15 mei 2008 @ 08:13:36 #273
18073 miss_bleu
pi_58677941
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 21:03 schreef lily het volgende:
weet iemand of deze groot valt

[ afbeelding ]
ik heb zelf 3 kleuren besteld in een S. Hoop het niet anders kunnen ze alle 3 terug
pi_58678392




Paar dingetjes besteld, meeste komt pas eind juli.
pi_58678427
Ik ga deze bikini trouwens maar binnenkort in de winkel kopen!

pi_58679316
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

Aaargh, het lukt me niet om te bestellen, bovenstaande zinnetje komt in stap 2 van de kassa. Heeft iemand dit wel eens gehad? ? Misschien komt het doordat ik teveel kortingscodes erin heb gedaan gister en dat ie daarom geblokkeerd is?
Strawberry Flavour..
pi_58679403
Mijn pakketje komt vandaag binnen met:











Tis een beetje een heel erg leuk T-shirtje en hij zit zo mooi
I had a signature once. It was awful.
pi_58679416
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef -moi- het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

Aaargh, het lukt me niet om te bestellen, bovenstaande zinnetje komt in stap 2 van de kassa. Heeft iemand dit wel eens gehad? ? Misschien komt het doordat ik teveel kortingscodes erin heb gedaan gister en dat ie daarom geblokkeerd is?
Ja
I had a signature once. It was awful.
pi_58680628
Oh die catalogus wat gister in de bus lag, zat weer vol met leuke dingen.
Ik moet me echt gaan inhouden
  donderdag 15 mei 2008 @ 12:57:02 #280
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58683105
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn pakketje komt vandaag binnen met:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tis een beetje een heel erg leuk T-shirtje en hij zit zo mooi


dat heb ik ook hoor. pas deze:


in de winkel gekocht in grijs en turkoise, had er ook al een met lange mouwen in het zwart. zitten zo lekker en staan me zo mooi dat ik er nog 3 in het zwart en 1 in het zwartwit gestreept heb besteld
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  donderdag 15 mei 2008 @ 14:38:05 #281
123170 alors
zlata1234
pi_58684704
Hmm ik heb die kortingscode van 50% gezet op iets wat niet past en lelijk is in het echt. Ik heb hier wel eens gelezen dat je dat gewoon die korting bij een anders artikel kan doorberekenen. Maar kan dat zomaar of moet je dat dan nog doorgeven aan de klantenservice oid?
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58684785
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:38 schreef alors het volgende:
Hmm ik heb die kortingscode van 50% gezet op iets wat niet past en lelijk is in het echt. Ik heb hier wel eens gelezen dat je dat gewoon die korting bij een anders artikel kan doorberekenen. Maar kan dat zomaar of moet je dat dan nog doorgeven aan de klantenservice oid?
Bij mij ging het automatisch naar een artikel dat nog geleverd moest worden.
Tap tap tap
pi_58684911
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 12:57 schreef pinquit het volgende:

[..]



dat heb ik ook hoor. pas deze:
[ afbeelding ]

in de winkel gekocht in grijs en turkoise, had er ook al een met lange mouwen in het zwart. zitten zo lekker en staan me zo mooi dat ik er nog 3 in het zwart en 1 in het zwartwit gestreept heb besteld
Deze heb ik in het zwart, bruin, blauw en roze En eigenlijk wil ik 'm ook nog in het wit & groen.
En ik zag dat ze 'm ook met een motiefje hebben...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58690289
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 14:43 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Bij mij ging het automatisch naar een artikel dat nog geleverd moest worden.
Ik kreeg achteraf een maandfactuur omdat ik de korting over een ander artikel had gerekend. Na 3 mailtjes hadden ze het pas aangepast.
  donderdag 15 mei 2008 @ 20:06:03 #285
123170 alors
zlata1234
pi_58690737
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 11:34 schreef Chanty87 het volgende:
Dit is echt zooo'n heerlijk vestje:



Ik heb hem vandaag binnen gekregen en hij is heel mooi, maar hij zit heel strak bij m'n oksels De mouw is daar heel erg smal. Ik had sowieso nog korting op hetzelfde vest andere in een bestelling die nog openstaat. Ik hoop maar dat dit gewoon een mislukt exemplaar is, want het is verder een heel cute vestje

En deze rok is ook tof

het is een andere kleur dan op het plaatje, was bij de gele ook al zo maar de kleur is meer fluoriscerend, maar heel leuk En die 2 hemdjes zijn ook fijn!
know'm sayin?
×
word? word.
pi_58691749
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 20:06 schreef alors het volgende:

[..]

Ik heb hem vandaag binnen gekregen en hij is heel mooi, maar hij zit heel strak bij m'n oksels De mouw is daar heel erg smal. Ik had sowieso nog korting op hetzelfde vest andere in een bestelling die nog openstaat. Ik hoop maar dat dit gewoon een mislukt exemplaar is, want het is verder een heel cute vestje
Vreemd, ik heb daar geen last van
  donderdag 15 mei 2008 @ 21:09:01 #287
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_58691998
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:57 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn pakketje komt vandaag binnen met:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Tis een beetje een heel erg leuk T-shirtje en hij zit zo mooi
Haha cool heb je echt alle kleuren besteld?
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_58694605
Ik wacht nog altijd op de catalogus.....
hoop dat ie morgen eindelijk op de deurmat valt!!!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 09:49:29 #289
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_58700226
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:54 schreef -moi- het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.

Aaargh, het lukt me niet om te bestellen, bovenstaande zinnetje komt in stap 2 van de kassa. Heeft iemand dit wel eens gehad? ? Misschien komt het doordat ik teveel kortingscodes erin heb gedaan gister en dat ie daarom geblokkeerd is?
Sinds gisteravond heb ik dit dus, hoe is dit op te lossen?

het jasje dat mijn zoon wil is nu dus uitverkocht!
pi_58701137
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 09:49 schreef baniekje het volgende:

[..]

Sinds gisteravond heb ik dit dus, hoe is dit op te lossen?

het jasje dat mijn zoon wil is nu dus uitverkocht!
Ik zou de klantenservice eens bellen...
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_58701307
Als je de klantenservice belt krijg je waarschijnlijk een preek en heffen ze daarna de blokkering op, je kan ook een paar dagen wachten en dan gaat het meestal ook vanzelf weg.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_58702348
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 09:00 schreef Syytön het volgende:

[ afbeelding ]

Wat is de code van die grijs/groene tuniek/jurk?


Alvast bedankt!!!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:11:19 #293
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58704626
mn shirtjes zijn aangekomen allemaal goed!
alleen wat altijd zo grappig en typisch h&m is: 4 dezelfde maten, maar toch 4 verschillende maten
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 16 mei 2008 @ 13:42:19 #294
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_58705278
Ugh, ook maar weer de najaarscatalogus erbij gepakt en vandaag dit besteld, levering eind juli volgens m'n account:



Kan niet echt zeggen dat ik vrolijk wordt van de kleuren uit de najaarscatalogus.. Zitten een aantal lelijke kleuren tussen, komen dus echt niet in m'n klerenkast. Gelukkig kan ik bovenstaande kleding nog mooi combineren met kleren uit de wintercollectie van afgelopen winter..
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_58705419
krijg ik net de summer of 2008 op de deurmat....neehee die wil ik niet!
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:28:51 #296
162296 JMarsden
tempé4life.
pi_58707578
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 13:48 schreef Linnie20v het volgende:
krijg ik net de summer of 2008 op de deurmat....neehee die wil ik niet!
Beetje laat ja.. zeker een leftover
"Some of the shows on the network are not my cup of tea... mainly because I don't like huge pieces of sh** in my tea." Aziz on MTV
pi_58707914
In ieder geval erg irritant...! Heb al tig summer/spring catalogi gehad....
  vrijdag 16 mei 2008 @ 15:55:13 #298
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_58708071
heej heb hier ook nog geen najaarscatalogus gehad. Overigens die grijze trui met die ruitjes (hoodie) is wel tof, witte daarboven ook wel.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:04:18 #299
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58708235
ja! ik kreeg ook de 3e spring/summer vorige week grmbl
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58708395
Mijn vader had de H&M catalogus Herfst al bij het oud papier gemikt laatst Hij zat nog in het cellofaan
Straks ff kijken of er nog wat tofs in staat.

Ik was net een tube-top aan het bestellen want die zag er zo leuk op het model
Toch maar weggeklikt, eerst de vetjes wegwerken en een boobjob laten doen ofzo
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 16 mei 2008 @ 16:24:05 #301
123170 alors
zlata1234
pi_58708578
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 11:28 schreef Linnie20v het volgende:

[..]

Wat is de code van die grijs/groene tuniek/jurk?


Alvast bedankt!!!
82-9820 maten xs, s, m, l.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')