Bij mij is die knop er.quote:Op maandag 14 april 2008 16:50 schreef Lauwheid het volgende:
Heb een probleempje, ik wil graag via de site wat bestellen, maar als ik bij de kassa ben en dan bij stap 2 (bestelling controleren) zie ik nergens een 'doorgaan' knop zitten, dus ik kom nooit verderLigt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van..
Bestelwaarde te laag.quote:Op maandag 14 april 2008 16:50 schreef Lauwheid het volgende:
Heb een probleempje, ik wil graag via de site wat bestellen, maar als ik bij de kassa ben en dan bij stap 2 (bestelling controleren) zie ik nergens een 'doorgaan' knop zitten, dus ik kom nooit verderLigt dit aan mij of hebben meer mensen hier last van..
Ik krijg net een maandfactuur omdat ik de korting berekend heb over hetzelfde artikel, met hetzelfde ordernummer alleen een andere maat.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Deliah het volgende:
Hoe zit dat nou precies met die kortingscodes?
Je besteld iets met 25% korting, tegelijkertijd bestel je hetzelfde artikel in een andere maat. Het artikel in een andere maat houd je, dat met 25% korting stuur je terug, mag je die 25% korting dan rekenen over het artikel dat je houdt?
Welke is dat dan?!quote:Op dinsdag 15 april 2008 12:14 schreef Addict89 het volgende:
Heb nu een vest dat begin augustus geleverd wordt
Deze mss?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Ooi86 het volgende:
Troost je, ik had laatst een rokje dat eind juni zou komen en toen kwam ie ineens halverwege april
quote:Op woensdag 16 april 2008 17:47 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Welke is dat dan?!
Troost je, ik had laatst een rokje dat eind juni zou komen en toen kwam ie ineens halverwege april
Heb je die vrouwenmode al gezien, dies toch een stuk spuuglelijker.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:52 schreef Grimm het volgende:
Die mannenmode van marimekko is spuuglelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |