Theoretisch kan je dr zelfs 4 per product inleveren (staat nergens dat je maar 1 bon per product mag hebben) en dan hopen dat je een domme cassiere hebt: 4x 25% = 100% korting, en ze geeft je alles gratis meequote:Op zaterdag 26 april 2008 15:31 schreef Cahir het volgende:
Theoretisch kan je er ook 1 per product inleveren.
Uit betrouwbare bronnen hoorde ik ook dat ze vanuit het hoofdkantoor hadden gezegd dat ze niet in discussie mochten met de klant, en ze gewoon de kortingen mogen geven.quote:Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Theoretisch kan je dr zelfs 4 per product inleveren (staat nergens dat je maar 1 bon per product mag hebben) en dan hopen dat je een domme cassiere hebt: 4x 25% = 100% korting, en ze geeft je alles gratis mee.
Is alleen vandaag nog toch?quote:Op maandag 28 april 2008 09:21 schreef Syytön het volgende:
Haha, dan ga ik vandeweek ook even wta bonnen printen.
Waarschijnlijk 34 of 36.quote:
Ik heb vandaag 4 dingetjes gekocht, met iets van 7 bonnetjes in mijn hand "Er is geen maximum toch?"quote:Op zondag 27 april 2008 19:19 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Theoretisch kan je dr zelfs 4 per product inleveren (staat nergens dat je maar 1 bon per product mag hebben) en dan hopen dat je een domme cassiere hebt: 4x 25% = 100% korting, en ze geeft je alles gratis mee.
Whehe ik heb hetzelfde geintje vandaag uitgehaald, moest het toch proberen hequote:Op maandag 28 april 2008 18:11 schreef Ynge het volgende:
[..]
Ik heb vandaag 4 dingetjes gekocht, met iets van 7 bonnetjes in mijn hand "Er is geen maximum toch?"![]()
Ik mocht er 4 inleveren, de rest gaf ze weer terug![]()
Maar goed, toch 10 ¤ korting!
Oke. Bedankt voor de info.quote:Op maandag 28 april 2008 17:24 schreef parselmouth het volgende:
Dat jasje is begin februari in de winkel gekomen... Dus ik vrees eigenlijk dat ie dan nu neit meer bijgevuld zal gaan worden.
Troost je, mijn bestelling van 20 maart is ook nog steeds niet geleverd.quote:Op maandag 28 april 2008 10:21 schreef Addict89 het volgende:
Bestelling 10 april geplaatst, levertijd half april, verplaatst naar eind april, begin mei en nu staat ie op half mei
Op de site staat dat ie tight fit is!quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef miss_bleu het volgende:
Deze besteld vandaag:
[ afbeelding ]
Nu maar hopen dat ie een beetje baggy valt anders gaat ie mooi weer terug
Misschien een troost, ik heb hem gehad maar hem terug gestuurd. Hij was erg plasticachtig en de pasvorm was ook een beetje gek.quote:Op maandag 28 april 2008 16:04 schreef Psych-case het volgende:
HELP!
Wat doe je als je iets op de site heb gezien wat in jouw maat uitverkocht is?
Ben vandaag al 2 H&M's afgegaan in Alkmaar zonder succes.
Morgen nog 2 in Almere en vrijdag alle H&M's in A'dam.
Maarrrrr wat doe ik als ik niet slaag?
Tips please!!!! Ik sterf van ellende!
Het gaat om dit jasje:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |