Het model ziet er dan ook uit als een plankquote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
Ik heb deze, samen met het bijpassende vest, vandaag in het grijs binnengekregen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
Internetshoppen is sowieso een uitkomstquote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef MaJo het volgende:
Een H&M topicSinds ik het online bestellen ontdekt heb (ongeveer een jaar geleden) ben ik niet meer te stoppen
De nieuwsbrief met allerlei kortingen maakt het er ook niet beter op
Ik ga dit topic eens volgen, heb net weer een grote bestelling gedaan
Oud roze is dat, krijg je ook na veel wassen met verkeerd wasmiddel.quote:Op zondag 20 april 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je hem aanklikt, hebben ze hem alleen in het wit en roze of zo, niet in deze kleur.
Shit, geen printer thuisquote:Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef alors het volgende:
Nog een kortingsbon voor in de winkel
http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf
Oeh,dat komt goed uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef alors het volgende:
Nog een kortingsbon voor in de winkel
http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf
Ze heeft ook ontzettend brede schouders!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het model ziet er dan ook uit als een plank![]()
Mss met een riempje er op ofzo?
Ik ben net al geweestquote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh,dat komt goed uit.
Wilde vanavond gaan winkelen.
Neuh, ik ga altijd gewoon verder met de bestelling, dan maar zonder code.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef roburt het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
moet je dan echt helemaal de ks bellen?
En binnen. En tot mijn grote verbazing vallen beide kledingstukken KLEIN. Mijn ervaring is dat H&M normaliter nogal groot valt, maar deze dingen vallen klein.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef MaLo het volgende:
Mijn retour van 2 weken geleden is nog steeds niet verwerkt.
Inmiddels wel een nieuwe bestelling de deur uitgedaan.
[ afbeelding ] en [ afbeelding ] voor mezelf, en voor mijn dochter twee dingen uit de outlet.
Fax?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:26 schreef roburt het volgende:
krijg ik weer die melding en nu is de klanten service niet meer bereikbaar, krijg een hele harde piep en het geluid van een 56 K modem.![]()
Ik heb die ook vandaag gehaald met een bon. Hij zit echt superquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Net maar even dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Met kortingsbon uiteraard... Haast geen geld dus
Dies ook cutequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb die ook vandaag gehaald met een bon. Hij zit echt super.
Ook nog deze gehaald:
[ afbeelding ]
Lekker om weer zomerkleren te kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |