Ze heeft ook ontzettend brede schouders!quote:Op woensdag 23 april 2008 10:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Het model ziet er dan ook uit als een plank![]()
Mss met een riempje er op ofzo?
Ik ben net al geweestquote:Op donderdag 24 april 2008 09:41 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oeh,dat komt goed uit.
Wilde vanavond gaan winkelen.
Neuh, ik ga altijd gewoon verder met de bestelling, dan maar zonder code.quote:Op donderdag 24 april 2008 13:48 schreef roburt het volgende:
Ongeldige rabat kombinatie, neem contact op met klantenservice a.u.b.
moet je dan echt helemaal de ks bellen?
En binnen. En tot mijn grote verbazing vallen beide kledingstukken KLEIN. Mijn ervaring is dat H&M normaliter nogal groot valt, maar deze dingen vallen klein.quote:Op vrijdag 18 april 2008 10:37 schreef MaLo het volgende:
Mijn retour van 2 weken geleden is nog steeds niet verwerkt.
Inmiddels wel een nieuwe bestelling de deur uitgedaan.
[ afbeelding ] en [ afbeelding ] voor mezelf, en voor mijn dochter twee dingen uit de outlet.
Fax?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:26 schreef roburt het volgende:
krijg ik weer die melding en nu is de klanten service niet meer bereikbaar, krijg een hele harde piep en het geluid van een 56 K modem.![]()
Ik heb die ook vandaag gehaald met een bon. Hij zit echt superquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Jojoortje het volgende:
Net maar even dit jurkje gekocht:
[ afbeelding ]
Met kortingsbon uiteraard... Haast geen geld dus
Dies ook cutequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:04 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik heb die ook vandaag gehaald met een bon. Hij zit echt super.
Ook nog deze gehaald:
[ afbeelding ]
Lekker om weer zomerkleren te kopen.
Ze zijn wel héél roze, maar wel héélquote:Op zaterdag 26 april 2008 01:16 schreef MaJo het volgende:
Ook even geshopt net
De score van vandaag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De schoentjes zijn misschien wel erg roze alleen
Uhuhquote:Op zaterdag 26 april 2008 15:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ze zijn wel héél roze, maar wel héél
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |