Ja zwart, en ze zijn van Divided uit de winkel, de modellen op de foto's uit de online shop dragen ze wel, maar ze zijn alleen in de winkel te koop.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:48 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Wow, die zijn echt leuk!! Zijn ze zwart? En heb je ze uit de winkel??
De herfstcollectie is alleen online te bestellen, nog niet in de winkel.quote:Op donderdag 17 april 2008 12:45 schreef ruffian het volgende:
Iemand trouwens deze schoenen al gespot?
Denk dat ik er mijn vriendinnetje heel gelukkig mee ga maken.
[ afbeelding ]
Hmm, ik ga morgen maar even kijken! Ze zijn echt leuk!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:01 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja zwart, en ze zijn van Divided uit de winkel, de modellen op de foto's uit de online shop dragen ze wel, maar ze zijn alleen in de winkel te koop.
Ze gaan wel snel! Dus ik zou maar snel gaan kijken. Ze vallen trouwens groter.
Kan ze niet vinden hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 16:10 schreef Syytön het volgende:
[..]
De herfstcollectie is alleen online te bestellen, nog niet in de winkel.
Waarom zou dat moeten?quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:33 schreef Syrena het volgende:
... moet ik B mijn teennagels dan hemelsblauw lakken ...
Hun hebben de fototjes van de pers site van H&M.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:33 schreef Syrena het volgende:
Ik heb de herfstcatalogus nog niet binnen trouwens.
Misschien maar goed ook....tenzij je dan ook kan bestellen
Kijk nou naar die schoenen! Dat moet toch gewoon!quote:
Nja er is een herst catalogus (heb 'm aangevraagd maar nog niet ontvangen), en dan kan je die dingen alvast bestellen. En dat moet volgens mij ook online kunnen (als je de art. nummers invult), en anders kan je ze via de catalogus bestellen.quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:24 schreef ruffian het volgende:
[..]
Kan ze niet vinden hoor
[edit]
oww wacht dit is de collectie voor volgend jaar herfst![]()
[/edit]
quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nja er is een herst catalogus (heb 'm aangevraagd maar nog niet ontvangen), en dan kan je die dingen alvast bestellen. En dat moet volgens mij ook online kunnen (als je de art. nummers invult), en anders kan je ze via de catalogus bestellen.
Ze staan dus inderdaad niet op de site zelf.
quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:33 schreef Deliah het volgende:
Waar is die ene euro gebleven?
Ja, je openstaande saldo is dan nog 0 euro.quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef roburt het volgende:
[..]
geen idee
maar betekend saldo 0 euro dat alles ie betaald?
Je saldo per..............................................................09.04.2008..................0,-
Aanpassing (Acceptgiro bij de Bestelling)...............18.03.2008...............-88,72
Je saldo per..............................................................09.03.2008................89,72
Factureringskosten...................................................09.03.2008..................1,-
Aankoop (Acceptgiro bij de Bestelling)....................10.02.2008................88,72
Waar kan je die herfstcatalogus dan bestellen?quote:Op vrijdag 18 april 2008 16:20 schreef Syytön het volgende:
[..]
Nja er is een herst catalogus (heb 'm aangevraagd maar nog niet ontvangen), en dan kan je die dingen alvast bestellen. En dat moet volgens mij ook online kunnen (als je de art. nummers invult), en anders kan je ze via de catalogus bestellen.
Ik zag hem al op nitrolicious.com staan een paar weken geleden, en mijn handen jeuken nog steeds.. must buy-must buy-must buy!quote:Op vrijdag 18 april 2008 19:18 schreef Ooi86 het volgende:
Iemand deze al ERGENS gespot?
[ afbeelding ]
MUST...... HAVE...... IT.........!!!
Wanneer komt dit uit, zie het niet op de site staan?quote:Op donderdag 17 april 2008 12:13 schreef ruffian het volgende:
[ afbeelding ]
Zeker wel een ruig shirtje
Zodra hij in de winkel hangt ben ik de eerste!
Ja, dat wil ik ook wel weten.quote:Op zaterdag 19 april 2008 11:18 schreef Debsterr het volgende:
Hoe kom je aan de herfstcatalogus? Want ik wilw el zeker weten dat ik die ontvang natuurlijk, met een beetje geluk weer zo'n 10% vroegbestelkortingactie.
Wat stom, die mail heb ik nooit gehadquote:Op zaterdag 19 april 2008 11:53 schreef alors het volgende:
Daar heb ik een mail over gekregen dat ik hem kon aanvragen. Het staat nu niet meer bij mijn pagina -> gegevens. Daar heeft het denk ik wel gestaan.
Ik heb hem helaas nog niet in huis..
Niet, je krijgt nog eerst 2 brieven van ze.quote:Op maandag 21 april 2008 09:58 schreef Ooi86 het volgende:
Weet iemand hoe erg het is als ik een paar daagjes te laat betaal? Ik zit onwijs op mijn salaris te wachten! Vandaag of morgen komt het.
Bij mij duurt het soms een week, maar de laatste keer ruim 2 weken voordat mijn retour verwerkt was.quote:Op maandag 21 april 2008 15:07 schreef annoh het volgende:
Ik heb vorige week voor het eerst iets teruggestuurd om te ruilen voor een kleinere maat, maar ik vind hier niets van terug op 'mijn pagina' ofzo. Hoe lang duurt dat normaal? En ze laten toch wel weten of je pakketje is aangekomen?
Het model ziet er dan ook uit als een plankquote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
Ik heb deze, samen met het bijpassende vest, vandaag in het grijs binnengekregen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:46 schreef Deliah het volgende:
[ afbeelding ]
Schijnt goed verkocht te worden, maar het ziet er uit als een soort pyjama.
Internetshoppen is sowieso een uitkomstquote:Op donderdag 24 april 2008 04:32 schreef MaJo het volgende:
Een H&M topicSinds ik het online bestellen ontdekt heb (ongeveer een jaar geleden) ben ik niet meer te stoppen
De nieuwsbrief met allerlei kortingen maakt het er ook niet beter op
Ik ga dit topic eens volgen, heb net weer een grote bestelling gedaan
Oud roze is dat, krijg je ook na veel wassen met verkeerd wasmiddel.quote:Op zondag 20 april 2008 18:21 schreef CherryLips het volgende:
Maar als je hem aanklikt, hebben ze hem alleen in het wit en roze of zo, niet in deze kleur.
Shit, geen printer thuisquote:Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef alors het volgende:
Nog een kortingsbon voor in de winkel
http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf
Oeh,dat komt goed uit.quote:Op donderdag 24 april 2008 08:19 schreef alors het volgende:
Nog een kortingsbon voor in de winkel
http://www.hm.com/fileare(...)DF_1208943032927.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |