Alweer uitverkocht, hij is er alleen 's morgens vroeg.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:20 schreef MissJ het volgende:
[..]
oeh oeh, die is mooi![]()
Ff checken of ze 'm in maat 40 hebben..
hellup hellup, waar staatie? Iig niet bij jurken..![]()
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:02 schreef alors het volgende:
[..]
Alweer uitverkocht, hij is er alleen 's morgens vroeg.
Oh kiek an! Had ik nog niet gezien!quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:33 schreef Greys het volgende:
De kortingscodes staan in de openingspost, Grimm en Jojoortje!
Let er op dat die van 50% korting het niet meer doet, 8085.
Die ene van 5 euro korting doet het nog wel en die van 25% korting ook, die kan je in combinatie gebruiken zelfs.
Heb een M genomen maar hij mocht eigenlijk wel iets strakker zijnquote:Op maandag 5 mei 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Welke maat heb jij genomen?
En hoe lang ben je?
dat doe ik ook al dagen, maar hij is er uberhaupt niet elke ochtend.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 23:14 schreef MissJ het volgende:
[..]
ah ok, dan ga ik morgen na het opstaan (6.45) gelijk ff kijken!
Ik heb het zelf ook gemerkt ja... heb rond 7.30 gekeken en de groene stond er nog op, maar wel alle maten uitverkocht..quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:26 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
dat doe ik ook al dagen, maar hij is er uberhaupt niet elke ochtend.
I know, I know. Ik heb hem helaas doorgebladerdquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ohjee ohjee ohjee de najaarscatalogus is binnen
Heb je dat toen ook hier gepost? Toen ik hem hier in een post zag staan heb ik hem ook opgezocht namelijk haha, vond hem zo leukquote:Op woensdag 7 mei 2008 14:52 schreef Miss_S het volgende:
Dat kindertopje met bloemetjes heb ik ook, is erg leuk
Dat weet ik eigenlijk niet meer....quote:Op woensdag 7 mei 2008 17:42 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Heb je dat toen ook hier gepost? Toen ik hem hier in een post zag staan heb ik hem ook opgezocht namelijk haha, vond hem zo leuk
Of even klantenservice bellen, dat ze em na/opsturen.. zit wel een 10% kortingscode bij, dus wel leuk als je em alsnog krijgt..quote:Op woensdag 7 mei 2008 18:11 schreef alors het volgende:
Ik heb nog steeds geen najaarscatalogus![]()
Ik val de postbode morgen echt aan hoor
Ik ga over een uurtje. Een broek terugbrengen. Bij nader inzien maakte ie me net een boerinquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:23 schreef Koningin het volgende:
Vanavond eens effe naar de winkel, op internet hebben ze vanalles maar niet in mijn maat of kleur.
Hopelijk heb ik vanavond wat meer geluk.
Ze staan er niet in...quote:Op woensdag 7 mei 2008 22:37 schreef Syrena het volgende:
Kan iemand mij de bestelcode van die kekke blauwe schoenen doen?
Ik heb de catalogus wel besteld, maar die komt altijd bij mijn ouders aan. En daar ben ik zayerdag pas en ik MOET weten wat ze kosten enzeau![]()
Must have those shoes!
Ik wil ook !quote:Op woensdag 7 mei 2008 14:14 schreef Chanty87 het volgende:
Ohjee ohjee ohjee de najaarscatalogus is binnen
Waar staat die dan???????quote:
Iemand deze al gezien in de zwart/wit/grijze versie?quote:Op donderdag 8 mei 2008 16:50 schreef parselmouth het volgende:
Net een heel leuk zwierig jurkje gehaald in de winkel![]()
[ afbeelding ]
Wel even een onderjurkje erbij gekocht, je kon vrijwel alle details van mn onderbroek zien zitten aan de achterkant![]()
Die hadden ze nog niet hangen.quote:Op donderdag 8 mei 2008 23:09 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Iemand deze al gezien in de zwart/wit/grijze versie?
Trouwens, ik heb net een week geleden een catalogus gehad met zomerspul, en nou komt er alweer een herfstcatalogus? Ze mogen me niet overslaan hoor!![]()
Een uur. Je kunt dingen ook op je verlanglijstje zetten natuurlijk, niet vergeten op 'bewaren' te drukken. Artikelen kunnen dan alleen wel uitverkocht raken. Maar ook in je shoppingbag kan dat, als ze in je shoppingbag liggen betekent dat namelijk niet dat ze al voor jouw gereserveerd zijn.quote:Op zondag 11 mei 2008 19:09 schreef samara het volgende:
evn een vraagje
Kan ik dingen in mijn shoppingbag laten staan? hoelang kan dat? Ik wil namelijk deze week voor de kids zomerkleding bestellen maar niet meteen versturen. Kan iemand mij dit vertellen. dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |